Toetage oma kliente ennetavalt, pöördudes nende poole väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga – parandage kliendisuhteid, optimeerige klientide väljaminevaid suhtlusi ja looge rohkem müügivõimalusi. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil saab väljaminevat kliendisuhtlust hõlpsalt ja tõhusalt hallata otse Teie klienditeenindusest.
inContacti uuring paljastas, et suurem osa tarbijaid on avatud ennetavale suhtlusele. Tegelikult teatas 73% inimestest, kellel oli ettevõtte/teenuseosutaja sissetuleva kõne osas positiivne kogemus, positiivsest muutusest neile helistanud organisatsiooni taju kohta.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Erinevalt sissetulevast kõnekeskuse tarkvarast, mida ettevõtted kasutavad sissetulevate kliendikõnede käsitlemiseks, võimaldab väljaminevate kõnekeskuste tarkvara Teil teha väljaminevaid kõnesid müügiväljavaadetele, müügivihjetele või praegustele klientidele. Väljaminevaid kõnesid saab teha erinevatel põhjustel, näiteks klientide ennetav toetamine, ristmüük või müük olemasolevatele klientidele, uuringute läbiviimine jne.
Suurem osa tänastest kõnekeskuse tarkvaralahendustest ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse funktsionaalsuse. Parima väljamineva kõnekeskuse tarkvara valimine taandub tavaliselt kõige sobivamate funktsioonidega tööriista leidmisele.
Pakkuge ennetavat tuge ja pöörduge oma klientide poole enne, kui nad üldse abi küsima peavad.
Uuenduste puhul aitab õigeaegne telefonikõne ettevõtetel vältida klientide kaotamist.
Laiendage oma pakkumisi olemasolevatele klientidele toodete ülesmüügi või ristmüügiga.
Tugevate sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse tarkvara funktsioonide abil saab LiveAgent aidata Teil parandada kliendisuhtlust, parandada klienditoe meeskondade tõhusust ja tootlikkust ning suurendada klientide rahulolu. Ühendage mis tahes VOIP-teenuse pakkuja, seadistage nutikas kõnede marsruutimine, looge kohandatud IVR-puud, hallake hõlpsasti vastamata kõnesid, talletage piiramatult kõnesalvestusi, veebisaidilt kõnede vastuvõtmine ja vestlusega videokõnede lubamine – kõik LiveAgenti kaudu.
Meie kõnekeskuse tarkvara on vaid üks osa meie mitmekanalilisest tugiteenuste platvormist, mis on varustatud üle 180 funktsiooni, 40+ integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega. LiveAgent sisaldab võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimise, kohaliku reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja iseteenindusvõimalustega. Laske oma klientidel oma valitud kanalilt ühendust võtta, võimaldades samal ajal Teie agentidel kogu suhtlust tõhusalt ühest kohast hallata.
Üle 40 integratsiooni abil saate oma väljaminevat kliendisuhtlust tohutult lihtsustada ja täiendada. Saage uute piletite kohta teateid, samal ajal kui tegelete Slackis äritegevusega, registreerige uusi PipeDrive’i tehinguid, esitage kasutajatele arved ChargeDeskiga – seda kõike LiveAgenti piletite paneelilt.
Alustage oma potentsiaalsetele klientidele väljaminevaid kõnesid või e-kirju vaid mõne klikiga – otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt, külastades samal ajal oma potentsiaalsete klientide veebisaite. Kui see on aktiveeritud, võib see olla suureks abiks eelkõige B2B müügimeeskondadele, võimaldades müügiesindajatel väljuvaid suhtlusi kiiresti ja mugavalt hallata.
LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse CRM tarkvaraga saate kohese juurdepääsu põhjalikele klientide teadmistele, sealhulgas iga kliendi isiklik teave, varasemad ostud ja teenindusajalugu – kõik ühes hübriidpiletivoos. Selle teadmise abil saavad agendid ennetavalt jõuda olemasolevate klientideni ja alati tõhusalt ülesmüüa või ristmüüa Teie tooteid.
Piiramatu kõnesalvestuse funktsiooniga saate kõik oma kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt ja mugavalt otse oma LiveAgenti kontole salvestada. See funktsioon tagab, et ükski kliendikõne ei kaoks ja võimaldab agentidel hõlpsalt kõnesalvestistele juurde pääseda ja neid uuesti esitada, kui nad vajavad meeldetuletusi varasema suhtluse käigus ilmnenu kohta, et pöörduda klientide poole asjakohaste pakkumistega.
Kaasake oma veebisaidi potentsiaalseid kliente, kasutades ennetavaid vestluskutseid, mis on osa LiveAgenti mitmekanalilisest tugiteenuste lahendusest. Seadistage oma veebisaidil (näiteks hinnakujundusleht) kohandatud URL-ide jaoks automatiseeritud vestluskutsed või kutsuge külastajaid vestlema oma agentidega makseprotsesside ajal, et suurendada nende ostukindlust, parandada ostukogemust ja muuta nad maksvateks klientideks.
Jälgige oma sotsiaalmeedia kaasamisi LiveAgentiga. Tarkvara integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige hõlpsalt juhtpaneelilt kõiki sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja brändi mainimisi ning vastake neile kohe. Paku õigeaegset abi ja teisendage rohkem müügivihjeid müügiks.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaral on sisseehitatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid. Saage väärtuslikku teavet peaaegu lõpututest aruandlusvõimalustest, mis jälgivad kõnekeskuse näitajaid ja KPI-sid. Looge erinevaid aruandeid, teadke, kuidas Teie kõnekeskus töötab jatuvastage parandamist vajavad alad.
LiveAgent on pilvepõhine ning seda on lihtne seadistada ja kasutada. Alustage meie võimsa kõnekeskuse tarkvara kasutamist vaid mõne minutiga, ilma et oleks vaja tülitada oma IT meeskonda.
LiveAgent ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara funktsioonid. Võtke vastu piiramatult sissetulevaid kõnesid või pöörduge klientide poole ennetavalt.
Hankige parim hinna ja kvaliteedi suhe koos lihtsa ja läbipaistva hinnamudeliga, ilma pikaajaliste lepingute ja minutipõhiste lisatasudeta.
Kõnekeskus on vaid osa keerukamast lahendusest, mis võimaldab Teil hõlpsasti hallata pileteid, e-kirju, vestlusi, kõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.
Hankige professionaalne väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis on sisse ehitatud võimsasse tugiteenuste lahendusse kindla kuuhinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Sobib väikestele ettevõtetele, agentuuridele ja isegi korporatsioonidele
Väljaminev kõnekeskus on tavaliselt müügiosakond, kes helistab, et luua ettevõttele uusi müügivihjeid.
Parim viis tarkvara otsimiseks, mis võimaldab Teie agentidel väljaminevaid kõnesid tõhusalt käsitleda, on minna usaldusväärsetele arvustuste veebisaitidele, nagu G2 või Capterra. Pärast seda otsustage hinnangute, funktsioonide, hinna ja kohandamise põhjal.
Väljamineva kõnekeskuse tarkvara eelised hõlmavad järgmist: suurenenud müügivihjed, parem klienditeeninduse töövoog, vähem kulusid VoIP-teenustega ja parem bränditeadlikkus.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel