Efektiivne väljamineva kõnekeskuse tarkvara

Suurendage oma müügi- ja turundustegevusi meie CRM-iga integreeritud väljuva kõnekeskuse lahendusega.

  • ✓ Puudub paigaldustasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Müüge väljuva kõnekeskuse abil rohkem

Toetage oma kliente ennetavalt, pöördudes nende poole väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga – parandage kliendisuhteid, optimeerige klientide väljaminevaid suhtlusi ja looge rohkem müügivõimalusi. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil saab väljaminevat kliendisuhtlust hõlpsalt ja tõhusalt hallata otse teie klienditeenindusest.

inContacti uuring paljastas, et suurem osa tarbijaid on avatud ennetavale suhtlusele. Tegelikult teatas 73% inimestest, kellel oli ettevõtte/teenuseosutaja sissetuleva kõne osas positiivne kogemus, positiivsest muutusest neile helistanud organisatsiooni taju kohta.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mis on väljaminev kõnekeskuse tarkvara?

Erinevalt sissetulevast kõnekeskuse tarkvarast, mida ettevõtted kasutavad sissetulevate kliendikõnede käsitlemiseks, võimaldab väljamineva kõnekeskuse tarkvara teha teil väljaminevaid kõnesid potentsiaalsetele klientidele, müügivihjetele või praegustele klientidele. Väljaminevaid kõnesid võib teha erinevatel põhjustel, näiteks klientide ennetav abistamine, ristmüük või ülesmüük olemasolevatele klientidele, küsitluste läbiviimine jne.

Suurem osa tänastest kõnekeskuse tarkvaralahendustest ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse funktsionaalsuse. Parima väljamineva kõnekeskuse tarkvara valimine taandub tavaliselt kõige sobivamate funktsioonidega tööriista leidmisele.

Kasutage klientide suhtlemisel väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga ennetavat lähenemist

Ennetav klienditeenindus

Pakkuge ennetavat tuge ja pöörduge oma klientide poole enne, kui nad üldse abi küsima peavad.

Clock icon

Toote või teenuse uuendamised

Uuenduste puhul aitab õigeaegne telefonikõne ettevõtetel vältida klientide kaotamist.

Toodete ülesmüük ja ristmüük

Laiendage oma pakkumisi olemasolevatele klientidele toodete ülesmüügi või ristmüügiga.

Kõik väljaminevad funktsioonid ühes tarkvaras

Võimsate sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse tarkvara funktsioonide abil suudab LiveAgent aidata teil parandada kliendisuhtlust, parandada klienditoe meeskondade tõhusust ja tootlikkust ning suurendada klientide rahulolu. Ühendage mis tahes VOIP-teenuse pakkuja, seadistage nutikas kõnede marsruutimine, looge kohandatud IVR-puud, hallake hõlpsasti vastamata kõnesid, salvestage piiramatult kõnesalvestusi, vastake veebisaidilt tulevatele kõnedele ja võimaldage videovestluse – seda kõike LiveAgentiga.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Väljaminev kõnekeskuse tarkvara mitmekanalilise klienditoega

Meie kõnekeskuse tarkvara on vaid üks osa meie mitmekanalilisest klienditoe platvormist, mis on varustatud üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega. LiveAgent sisaldab võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimise, natiivse reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja iseteenindusvõimalustega. Lubage klientidel oma valitud kanali kaudu ühendust võtta, võimaldades samal ajal oma agentidel tõhusalt kogu suhtlust ühest kohast hallata.

Kõnekeskuse tarkvara integratsioonid

Üle 40 integratsiooniga saate oma väljaminevat kliendisuhtlust tohutult lihtsustada ja täiendada. Saage teavitusi uutest piletitest, tegutsedes samal ajal Slackis, või luues uusi PipeDrive’i tehinguid, esitage kasutajatele arveid ChargeDeskiga – seda kõike LiveAgenti piletite paneelilt.

Designer holding pen in hand

Üle 3000 arvustuse parimatel võrdluste lehtedel

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Kasutage LiveAgenti väljaminevat kliendisuhtlust ja müügi suurendamiseks

Agent providing support to customer

Alustage väljaminevat suhtlust vaid mõne klikiga

Looge oma potentsiaalsetele klientidele väljaminevaid kõnesid või e-kirju vaid mõne klikiga, otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt, ning külastades samal ajal oma potentsiaalsete klientide sirvitavaid veebisaite. Aktiveerituna võib see olla suureks abiks eelkõige B2B müügimeeskondadele, kuna võimaldab müügiesindajatel väljuvaid suhtlusi kiiresti ja mugavalt hallata.

Lihtne juurdepääs põhjalikele klientide teadmistele

LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse CRM-tarkvaraga saate kohese juurdepääsu põhjalikele kliendiandmetele, sealhulgas iga kliendi isiklik teave, varasemad ostud ja klienditoe ajalugu – see kõik on saadaval mugavas hübriidpiletivoos. Nende teadmise abil suudavad agendid jõuda olemasolevate klientideni ennetavalt ja alati teie tooteid tõhusalt üles- või ristmüüa.

Make use of unlimited call recordings

Kasutage ära piiramatuid kõnesalvestisi

Piiramatu kõnesalvestuse funktsiooniga saate kõik oma kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt ja mugavalt otse oma LiveAgenti kontole salvestada. See funktsioon tagab, et ükski kliendikõne ei kaoks ja võimaldab agentidel hõlpsalt kõnesalvestistele juurde pääseda ning neid uuesti esitada, kui nad peaksid vajama meeldetuletusi varasema suhtluse käigus kohta, et pöörduda klientide poole asjakohaste pakkumistega.

Kõnede salvestamise lisateave

Kasutage proaktiivset vestlust et pöörata rohkem kliente

Kaasake oma veebisaidi potentsiaalseid kliente, kasutades ennetavaid vestluskutseid, mis on osa LiveAgenti mitmekanalilisest klienditoe lahendusest. Seadistage oma veebisaidi (näiteks hinnakujundusleht) kohandatud URL-idele automatiseeritud vestluskutsed või kutsuge külastajaid agentidega vestlema makseprotsesside käigus, et suurendada nende ostukindlust, parandada ostukogemust ja muuta nad maksvateks klientideks.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Jälgige ja võtke ühendust potentsiaalsete klientidega sotsiaalmeedias

Jälgige oma sotsiaalmeedia kaasamisi LiveAgentiga. Tarkvara integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige töölaualt mugavalt kõiki sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja brändi mainimisi ning vastake neile koheselt. Pakkuge õigeaegset abi ja konverteerige rohkem müügivihjeid.

Õppige kõnekeskuse analüütikast

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaral on sisseehitatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid. Saage väärtuslikku teavet peaaegu lõpututest aruandlusvõimalustest, mis jälgivad kõnekeskuse näitajaid ja KPI-sid. Looge erinevaid aruandeid, teadke, kuidas Teie kõnekeskus töötab jatuvastage parandamist vajavad alad.

Learn from customer analytics and insights

Miks on LiveAgenti väljuva kõnekeskuse tarkvara see õige valik?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lihtsasti kasutatav pilvepõhine tehnoloogia

LiveAgent on pilvepõhine ning seda on lihtne seadistada ja kasutada. Alustage meie võimsa kõnekeskuse tarkvara kasutamist vaid mõne minutiga, ilma et oleks vaja tülitada oma IT meeskonda.

Outbound call center software

Väljaminevad ja sissetulevad kõned

LiveAgent ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara funktsioonid. Võtke vastu piiramatult sissetulevaid kõnesid või pöörduge klientide poole proaktiivselt.

Confused woman in front of the computer

Ei ole lisanduvaid minutipõhiseid tasusid

Hankige parim hinna ja kvaliteedi suhe koos lihtsa ja läbipaistva hinnamudeliga, ilma pikaajaliste lepingute ja minutipõhiste lisatasudeta.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Kõik ühes mitmekanaliline platvorm

Kõnekeskus on vaid osa keerukamast lahendusest, mis võimaldab teil hõlpsasti hallata pileteid, e-kirju, vestlusi, kõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.

Hankige LiveAgent õiglase hinnaga

Hankige professionaalne väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis on integreeritud võimsasse kasutajatoe lahendusse fikseeritud kuuhinnaga, ilma varjatud tasude või pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviperioodile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Väljamineva kõnekeskuse tarkvara
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

LiveAgent on kõik ühes kasutajatoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Meie kõnekeskusel on kõik funktsioonid, sealhulgas tagasihelistamine.

Helistage klientidele automaatselt tagasi

Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja kõnekeskuse efektiivsust. See võimaldab omnikanalit, automaatset tagasihelistamist, 24/7 tuge ja hübriidseid sedelivoogusid.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Klienditoe tarkvara

LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x