Efektiivne väljamineva kõnekeskuse tarkvara

Suurendage oma müügi- ja turundustegevust meie CRM-iga integreeritud kõnekeskuse lahendusega.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Müüge väljuva kõnekeskuse abil rohkem

Toetage oma kliente ennetavalt, pöördudes nende poole väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga – parandage kliendisuhteid, optimeerige klientide väljaminevaid suhtlusi ja looge rohkem müügivõimalusi. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil saab väljaminevat kliendisuhtlust hõlpsalt ja tõhusalt hallata otse Teie klienditeenindusest.

inContacti uuring paljastas, et suurem osa tarbijaid on avatud ennetavale suhtlusele. Tegelikult teatas 73% inimestest, kellel oli ettevõtte/teenuseosutaja sissetuleva kõne osas positiivne kogemus, positiivsest muutusest neile helistanud organisatsiooni taju kohta.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mis on väljaminev kõnekeskuse tarkvara?

Erinevalt sissetulevast kõnekeskuse tarkvarast, mida ettevõtted kasutavad sissetulevate kliendikõnede käsitlemiseks, võimaldab väljaminevate kõnekeskuste tarkvara Teil teha väljaminevaid kõnesid müügiväljavaadetele, müügivihjetele või praegustele klientidele. Väljaminevaid kõnesid saab teha erinevatel põhjustel, näiteks klientide ennetav toetamine, ristmüük või müük olemasolevatele klientidele, uuringute läbiviimine jne.

Suurem osa tänastest kõnekeskuse tarkvaralahendustest ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse funktsionaalsuse. Parima väljamineva kõnekeskuse tarkvara valimine taandub tavaliselt kõige sobivamate funktsioonidega tööriista leidmisele.

Kasutage klientide suhtlemisel väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga ennetavat lähenemist

Ennetav klienditeenindus

Pakkuge ennetavat tuge ja pöörduge oma klientide poole enne, kui nad üldse abi küsima peavad.

Clock icon

Toote või teenuse uuendamised

Uuenduste puhul aitab õigeaegne telefonikõne ettevõtetel vältida klientide kaotamist.

Toodete ülesmüük ja ristmüük

Laiendage oma pakkumisi olemasolevatele klientidele toodete ülesmüügi või ristmüügiga.

Kõik väljaminevad funktsioonid ühes tarkvaras

Tugevate sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse tarkvara funktsioonide abil saab LiveAgent aidata Teil parandada kliendisuhtlust, parandada klienditoe meeskondade tõhusust ja tootlikkust ning suurendada klientide rahulolu. Ühendage mis tahes VOIP-teenuse pakkuja, seadistage nutikas kõnede marsruutimine, looge kohandatud IVR-puud, hallake hõlpsasti vastamata kõnesid, talletage piiramatult kõnesalvestusi, veebisaidilt kõnede vastuvõtmine ja vestlusega videokõnede lubamine – kõik LiveAgenti kaudu.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Väljaminev kõnekeskuse tarkvara mitmekanalilise klienditoega

Meie kõnekeskuse tarkvara on vaid üks osa meie mitmekanalilisest tugiteenuste platvormist, mis on varustatud üle 180 funktsiooni, 40+ integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega. LiveAgent sisaldab võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimise, kohaliku reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja iseteenindusvõimalustega. Laske oma klientidel oma valitud kanalilt ühendust võtta, võimaldades samal ajal Teie agentidel kogu suhtlust tõhusalt ühest kohast hallata.

Kõnekeskuse tarkvara integratsioonid

Üle 40 integratsiooni abil saate oma väljaminevat kliendisuhtlust tohutult lihtsustada ja täiendada. Saage uute piletite kohta teateid, samal ajal kui tegelete Slackis äritegevusega, registreerige uusi PipeDrive’i tehinguid, esitage kasutajatele arved ChargeDeskiga – seda kõike LiveAgenti piletite paneelilt.

Designer holding pen in hand

Üle 3000 arvustuse parimatel võrdluste lehtedel

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Kasutage LiveAgenti väljamineva kliendisuhtluse ja müügi suurendamiseks

Agent providing support to customer

Alustage väljaminevat sidet mõne klikiga

Alustage oma potentsiaalsetele klientidele väljaminevaid kõnesid või e-kirju vaid mõne klikiga – otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt, külastades samal ajal oma potentsiaalsete klientide veebisaite. Kui see on aktiveeritud, võib see olla suureks abiks eelkõige B2B müügimeeskondadele, võimaldades müügiesindajatel väljuvaid suhtlusi kiiresti ja mugavalt hallata.

Lihtne juurdepääs põhjalikele klientide teadmistele

LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse CRM tarkvaraga saate kohese juurdepääsu põhjalikele klientide teadmistele, sealhulgas iga kliendi isiklik teave, varasemad ostud ja teenindusajalugu – kõik ühes hübriidpiletivoos. Selle teadmise abil saavad agendid ennetavalt jõuda olemasolevate klientideni ja alati tõhusalt ülesmüüa või ristmüüa Teie tooteid.

Make use of unlimited call recordings

Kasutage ära piiramatuid kõnesalvestisi

Piiramatu kõnesalvestuse funktsiooniga saate kõik oma kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt ja mugavalt otse oma LiveAgenti kontole salvestada. See funktsioon tagab, et ükski kliendikõne ei kaoks ja võimaldab agentidel hõlpsalt kõnesalvestistele juurde pääseda ja neid uuesti esitada, kui nad vajavad meeldetuletusi varasema suhtluse käigus ilmnenu kohta, et pöörduda klientide poole asjakohaste pakkumistega.

Kasutage proaktiivset vestlust et pöörata rohkem kliente

Kaasake oma veebisaidi potentsiaalseid kliente, kasutades ennetavaid vestluskutseid, mis on osa LiveAgenti mitmekanalilisest tugiteenuste lahendusest. Seadistage oma veebisaidil (näiteks hinnakujundusleht) kohandatud URL-ide jaoks automatiseeritud vestluskutsed või kutsuge külastajaid vestlema oma agentidega makseprotsesside ajal, et suurendada nende ostukindlust, parandada ostukogemust ja muuta nad maksvateks klientideks.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Jälgige ja võtke ühendust potentsiaalsete klientidega sotsiaalmeedias

Jälgige oma sotsiaalmeedia kaasamisi LiveAgentiga. Tarkvara integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige hõlpsalt juhtpaneelilt kõiki sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja brändi mainimisi ning vastake neile kohe. Paku õigeaegset abi ja teisendage rohkem müügivihjeid müügiks.

Õppige kõnekeskuse analüütikast

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaral on sisseehitatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid. Saage väärtuslikku teavet peaaegu lõpututest aruandlusvõimalustest, mis jälgivad kõnekeskuse näitajaid ja KPI-sid. Looge erinevaid aruandeid, teadke, kuidas Teie kõnekeskus töötab jatuvastage parandamist vajavad alad.

Learn from customer analytics and insights

Miks on LiveAgent õige valik?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lihtsasti kasutatav pilvepõhine tehnoloogia

LiveAgent on pilvepõhine ning seda on lihtne seadistada ja kasutada. Alustage meie võimsa kõnekeskuse tarkvara kasutamist vaid mõne minutiga, ilma et oleks vaja tülitada oma IT meeskonda.

Outbound call center software

Väljaminevad ja sissetulevad kõned

LiveAgent ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara funktsioonid. Võtke vastu piiramatult sissetulevaid kõnesid või pöörduge klientide poole ennetavalt.

Confused woman in front of the computer

Ei ole lisanduvaid minutilisi tasusid

Hankige parim hinna ja kvaliteedi suhe koos lihtsa ja läbipaistva hinnamudeliga, ilma pikaajaliste lepingute ja minutipõhiste lisatasudeta.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Kõik ühes mitmekanaliline platvorm

Kõnekeskus on vaid osa keerukamast lahendusest, mis võimaldab Teil hõlpsasti hallata pileteid, e-kirju, vestlusi, kõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.

Hankige LiveAgent õiglase hinnaga

Hankige professionaalne väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis on sisse ehitatud võimsasse tugiteenuste lahendusse kindla kuuhinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Package Name

Kõikehõlmav pakett

Sobib väikestele ettevõtetele, agentuuridele ja isegi korporatsioonidele

$49 /kuus

Väljamineva kõnekeskuse KKK

Mis on väljaminev kõnekeskus

Väljaminev kõnekeskus on tavaliselt müügiosakond, kes helistab, et luua ettevõttele uusi müügivihjeid.

Kust leida kõnekeskuse tarkvara väljaminevate kõnede käsitlemiseks?

Parim viis tarkvara otsimiseks, mis võimaldab Teie agentidel väljaminevaid kõnesid tõhusalt käsitleda, on minna usaldusväärsetele arvustuste veebisaitidele, nagu G2 või Capterra. Pärast seda otsustage hinnangute, funktsioonide, hinna ja kohandamise põhjal.

Millised on väljamineva kõnekeskuse tarkvara eelised?

Väljamineva kõnekeskuse tarkvara eelised hõlmavad järgmist: suurenenud müügivihjed, parem klienditeeninduse töövoog, vähem kulusid VoIP-teenustega ja parem bränditeadlikkus.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Väljamineva kõnekeskuse tarkvara
Siit saate teada, kuidas oma SaaS-i tootega liitumise e-posti mallide, nippide ja näpunäidetega oma kliente edukalt kaasata!

SaaS tootega liitumise e-posti mallid

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab parandada kliendikogemust ja vähendada vastamisaega. Tühistamismeilid mängivad olulist rolli klientide säilitamisel. Tühistamise põhjused annavad võimaluse kliendi tagasiside kasutamiseks ning kadumise määra vähendamiseks. Varude täiendamise e-kirjad on tõhusad kampaaniad ning neid saavad edukalt kasutada B2C ettevõtted. Klienditeeninduse võimekuse suurendamiseks tuleks kaaluda klientidele tagasiside küsimust ning isikupärastatud tootesoovitusi vastavalt varasematele ostudele.

Kas alustate kõnekeskuse loomist? Kontrollige, kas vastate kõigele kõnekeskuse nõuetele meie kontrollnimekirjas – ärge jätke ühtegi sammu vahele ja märkige kindlasti kõik ruudud.

Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri

Kõnekeskuse tõhususe saavutamiseks on oluline mõõta ja analüüsida 12 erinevat toimivusnäitajat, nt teenuse taset ja keskmist vastamiskiirust. Müügikõne kontrollnimekirja kasutamine aitab soojendada külmi kõnesid ja sulgeda tehinguid. LiveAgent pakub erinevaid funktsioone ja integreerub erinevate süsteemidega.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Mis vahe on kontaktkeskusel ja kõnekeskusel? Uurige välja mõlema lahenduse eelised ja leidke enda jaoks sobiv lahendus.

Kontaktkeskus vs kõnekeskus

The text discusses comparisons of call centers in terms of customer service preferences, as well as the evaluation of expectations and bad customer service. The article also includes analysis of Facebook, Twitter, and Instagram, as well as the introduction of customer service software and VoIP phone systems. Additionally, the text promotes LiveAgent and offers a demo to potential customers.

Reaalajas vestlus on ideaalne viis kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks. Valige kujundus ja manustage vestlus oma veebisaidile LiveAgenti abil juba kohe.

Vestlusnupp

LiveAgenti vestlusnupp on ideaalne veebilehe tööriist, mis pakub reaalajas kvaliteetset klienditeenindust. Vestlusnupud võimaldavad klientidel taotleda vestlust kliendiesindajaga, valida keelt ja suunata päring kohe õigesse osakonda. Lisaks saavad kliendid jätta võrguväliseid sõnumeid ja vestlusnupp ei mõjuta veebilehe kiirust. LiveAgent pakub mitmeid kohandatavaid nuppu disaine. Saate nuppu lisada oma veebisaidile ja kasutada tasuta katset. LiveAgenti hinnad on konkurentsivõimelised.

Kui soovite oma klientidele pakkuda silmapaistvat klienditeenindust, on tasuta virtuaalse kõnekeskuse tarkvara kasutamine suurepärane võimalus alustamiseks.

Tasuta kõnekeskuse tarkvara

Klientidele suunatud teenuste osutamisel on kõnekeskuse tarkvara hind üks suurimaid eeliseid ning tasuta rakendamise võimalus loetakse kindlasti eeliseks. Virtuaalse kõnekeskuse lahenduste abil saavad klienditoe agendid töötada kodudest või kaasaskantavatest seadmetest, tagamaks operatiivset reageerimist. Tasuta kõnekeskuse tööriistad skaleeruvad koos äriga, kuid tasulise plaani kasutuselevõtt on lisavõimalus funktsioonide, agendide ja telefoninumbrite arvu suurendamiseks. Parima tulemuse saamiseks on soovitav kasutada kõnekeskuse erilisi funktsioone nagu skriptide ettevalmistamine, kliendiandmete kasutamine ja konkreetsete eesmärkide seadmine agenditele. Oluline on vastata küsimustele, millised on ettevõtte praegused vajadused ja võimalused, milliseid funktsioone soovitakse kasutada, millisi näitajaid soovitakse jälgida jne. Tasuta kõnekeskuse tarkvara on hea võimalus testimaks konkreetseid tööriistu. Selle sobivuse määramisel ettevõttesse saab kindlaks teha võimalike lahenduste sobivuse ja juhul võimalikuks saab plaani alati uuendada. LiveAgent on võimalusena tasuta lahendus klientide kõnekeskuse abistamiseks ning on ettevõtetele kasulik oma võimete ja vajaduste täpsustamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo