Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ideaalne väljamineva kõnekeskuse tarkvara

Suurendage oma müügi- ja turundustegevust meie CRM-iga integreeritud kõnekeskuse lahendusega.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Tehke oma väljaminev kliendisuhtlus sujuvamaks

Toetage oma kliente ennetavalt, pöördudes nende poole väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga – parandage kliendisuhteid, optimeerige klientide väljaminevaid suhtlusi ja looge rohkem müügivõimalusi. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil saab väljaminevat kliendisuhtlust hõlpsalt ja tõhusalt hallata otse Teie klienditeenindusest.

inContacti uuring paljastas, et suurem osa tarbijaid on avatud ennetavale suhtlusele. Tegelikult teatas 73% inimestest, kellel oli ettevõtte/teenuseosutaja sissetuleva kõne osas positiivne kogemus, positiivsest muutusest neile helistanud organisatsiooni taju kohta.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mis on väljaminev kõnekeskuse tarkvara?

Erinevalt sissetulevast kõnekeskuse tarkvarast, mida ettevõtted kasutavad sissetulevate kliendikõnede käsitlemiseks, võimaldab väljaminevate kõnekeskuste tarkvara Teil teha väljaminevaid kõnesid müügiväljavaadetele, müügivihjetele või praegustele klientidele. Väljaminevaid kõnesid saab teha erinevatel põhjustel, näiteks klientide ennetav toetamine, ristmüük või müük olemasolevatele klientidele, uuringute läbiviimine jne.

Suurem osa tänastest kõnekeskuse tarkvaralahendustest ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse funktsionaalsuse. Parima väljamineva kõnekeskuse tarkvara valimine taandub tavaliselt kõige sobivamate funktsioonidega tööriista leidmisele.

Kasutage klientide suhtlemisel väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga ennetavat lähenemist

1st place icon

Ennetav klienditeenindus

Pakkuge ennetavat tuge ja pöörduge oma klientide poole enne, kui nad üldse abi küsima peavad.

Clock icon

Toote või teenuse uuendamised

Uuenduste puhul aitab õigeaegne telefonikõne ettevõtetel vältida klientide kaotamist.

Money Bag

Toodete ülesmüük ja ristmüük

Laiendage oma pakkumisi olemasolevatele klientidele toodete ülesmüügi või ristmüügiga.

Kõik ühes funktsiooniderikas kõnekeskuse tarkvara

Tugevate sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse tarkvara funktsioonide abil saab LiveAgent aidata Teil parandada kliendisuhtlust, parandada klienditoe meeskondade tõhusust ja tootlikkust ning suurendada klientide rahulolu. Ühendage mis tahes VOIP-teenuse pakkuja, seadistage nutikas kõnede marsruutimine, looge kohandatud IVR-puud, hallake hõlpsasti vastamata kõnesid, talletage piiramatult kõnesalvestusi, veebisaidilt kõnede vastuvõtmine ja vestlusega videokõnede lubamine – kõik LiveAgenti kaudu.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Kõnekeskuse tarkvara mitmekanalilises tugiteenuses

Meie kõnekeskuse tarkvara on vaid üks osa meie mitmekanalilisest tugiteenuste platvormist, mis on varustatud üle 180 funktsiooni, 40+ integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega. LiveAgent sisaldab võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimise, kohaliku reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja iseteenindusvõimalustega. Laske oma klientidel oma valitud kanalilt ühendust võtta, võimaldades samal ajal Teie agentidel kogu suhtlust tõhusalt ühest kohast hallata.

Kõnekeskuse tarkvara integratsioonid

Üle 40 integratsiooni abil saate oma väljaminevat kliendisuhtlust tohutult lihtsustada ja täiendada. Saage uute piletite kohta teateid, samal ajal kui tegelete Slackis äritegevusega, registreerige uusi PipeDrive’i tehinguid, esitage kasutajatele arved ChargeDeskiga – seda kõike LiveAgenti piletite paneelilt.

Designer holding pen in hand

Üle 3000 arvustuse parimatel võrdluste lehtedel

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Kasutage LiveAgenti väljamineva kliendisuhtluse ja müügi suurendamiseks

Agent providing support to customer

Alustage väljaminevat sidet mõne klikiga

Alustage oma potentsiaalsetele klientidele väljaminevaid kõnesid või e-kirju vaid mõne klikiga – otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt, külastades samal ajal oma potentsiaalsete klientide veebisaite. Kui see on aktiveeritud, võib see olla suureks abiks eelkõige B2B müügimeeskondadele, võimaldades müügiesindajatel väljuvaid suhtlusi kiiresti ja mugavalt hallata.

Lihtne juurdepääs põhjalikele klientide teadmistele

LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse CRM tarkvaraga saate kohese juurdepääsu põhjalikele klientide teadmistele, sealhulgas iga kliendi isiklik teave, varasemad ostud ja teenindusajalugu – kõik ühes hübriidpiletivoos. Selle teadmise abil saavad agendid ennetavalt jõuda olemasolevate klientideni ja alati tõhusalt ülesmüüa või ristmüüa Teie tooteid.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Kasutage ära piiramatuid kõnesalvestisi

Piiramatu kõnesalvestuse funktsiooniga saate kõik oma kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt ja mugavalt otse oma LiveAgenti kontole salvestada. See funktsioon tagab, et ükski kliendikõne ei kaoks ja võimaldab agentidel hõlpsalt kõnesalvestistele juurde pääseda ja neid uuesti esitada, kui nad vajavad meeldetuletusi varasema suhtluse käigus ilmnenu kohta, et pöörduda klientide poole asjakohaste pakkumistega.

Kasutage proaktiivset vestlust et pöörata rohkem kliente

Kaasake oma veebisaidi potentsiaalseid kliente, kasutades ennetavaid vestluskutseid, mis on osa LiveAgenti mitmekanalilisest tugiteenuste lahendusest. Seadistage oma veebisaidil (näiteks hinnakujundusleht) kohandatud URL-ide jaoks automatiseeritud vestluskutsed või kutsuge külastajaid vestlema oma agentidega makseprotsesside ajal, et suurendada nende ostukindlust, parandada ostukogemust ja muuta nad maksvateks klientideks.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Jälgige ja võtke ühendust potentsiaalsete klientidega sotsiaalmeedias

Jälgige oma sotsiaalmeedia kaasamisi LiveAgentiga. Tarkvara integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige hõlpsalt juhtpaneelilt kõiki sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja brändi mainimisi ning vastake neile kohe. Paku õigeaegset abi ja teisendage rohkem müügivihjeid müügiks.

Õppige kõnekeskuse analüütikast

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaral on sisseehitatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid. Saage väärtuslikku teavet peaaegu lõpututest aruandlusvõimalustest, mis jälgivad kõnekeskuse näitajaid ja KPI-sid. Looge erinevaid aruandeid, teadke, kuidas Teie kõnekeskus töötab jatuvastage parandamist vajavad alad.

Learn from customer analytics and insights

Miks on LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara õige valik?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Lihtsasti kasutatav pilvepõhine tehnoloogia

LiveAgent on pilvepõhine ning seda on lihtne seadistada ja kasutada. Alustage meie võimsa kõnekeskuse tarkvara kasutamist vaid mõne minutiga, ilma et oleks vaja tülitada oma IT meeskonda.

Outbound call center software

Väljaminevad ja sissetulevad kõned

LiveAgent ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara funktsioonid. Võtke vastu piiramatult sissetulevaid kõnesid või pöörduge klientide poole ennetavalt.

Confused woman in front of the computer

Ei ole lisanduvaid minutilisi tasusid

Hankige parim hinna ja kvaliteedi suhe koos lihtsa ja läbipaistva hinnamudeliga, ilma pikaajaliste lepingute ja minutipõhiste lisatasudeta.

Call center that is part of help desk software

Kõik ühes mitmekanaliline platvorm

Kõnekeskus on vaid osa keerukamast lahendusest, mis võimaldab Teil hõlpsasti hallata pileteid, e-kirju, vestlusi, kõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.

Hankige oma kõnekeskuse tarkvara õiglase hinnaga

Hankige professionaalne väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis on sisse ehitatud võimsasse tugiteenuste lahendusse kindla kuuhinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Package Name

Kõikehõlmav pakett

Sobib väikestele ettevõtetele, agentuuridele ja isegi korporatsioonidele

$39 /kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Outbound Call Center FAQ

What is an outbound call center?

The outbound call center is usually a sales department making calls to generate new leads for the business.

Where can I find a call center software to handle outbound calls?

The best way to search for software that enables your agents to handle outbound calls effectively is to head to the trusted review websites, such as G2 or Capterra. After that, decide based on the ratings, features, price, and customization.

What are the benefits of outbound call center software?

The outbound call center software benefits include; increased leads, improved customer service workflow, fewer costs with VoIP services, and better brand awareness.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo