Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Trükkimise kiiruse test

Mis on hea kirjutamise kiirus?

Hea tippimise kiiruse kohta pole kindlat vastust, kuid enamiku inimeste keskmine kirjutamiskiirus on umbes 40 sõna minutis (WPM).
Kui kandideerite tööle, mis nõuab palju tippimist (näiteks klienditoe esindaja, kes peab palju reaalajas vestlusi trükkima), peate suutma kirjutada 60–80 sõna minutis . Muud kõrgetasemelised masinakirjutajate tööd (nt juristi abi, sekretärid või transkriptsioonitöötajad) võivad nõuda, et sisestate kuni 100 WPM .

Miks on oluline omada head kirjutamise kiirust?

Tööandjad eelistavad kiireid tippijaid, sest nad suudavad teha rohkem vähema ajaga. Siiski on oluline, et Te ei ohverdaks kiiruse nimel oma tippimise täpsust.
Kui tippite kiiresti, kuid teete selle käigus palju vigu, peate tagasi minema ja parandama kõik kirjutatu, mis pole kaugeltki tõhus. Juhul kui teete palju kirjavigu, kaaluge oma trükkimise oskuste täiustamist meie trükkimise testiga.

Powerful WYSIWYG editor

LiveAgenti Trükkimise kiiruse test

LiveAgent on kõige esimene klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara , mis turule jõudis. LiveAgent on tegutsenud alates 2003. aastast, aidates ettevõtetel pakkuda klientidele laitmatut tuge.

Kas olete valmis meid proovima?

Päringutega üle koormatud?

Soovite piletikoormuse vähendamiseks täiendada oma trükkimise kiirust? Pole probleemi.

Kasutage ära oma LiveAgenti tööriistakasti, et üllatada oma kliente välk-kiirete vastustestega, mis on korraga teadlikud ja isikupärastatud.

LiveAgentiga on maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine imelihtne.

knowledge-base

Kuidas trükkimise test Teie ettevõtet saab aidata?

Suurendab agentide produktiivsust

Trükkimise kiiruse kasvades, suureneb ka agendi produktiivsus. Mida kiiremini Teie agendid trükivad, seda kiiremini suudavad nad lahendada pileteid ning liikuda keerukamatele ülesannetele.

Kiiremad lahendamise ajad

Kiirem tippimise kiirus võrdub kiirema lahendamise ajaga. Üllatage oma kliente välkkiirete vastustega reaalajavestluses või sotsiaalmeedias, parandades oma kirjutamiskiirust meie reaalajas vestluse tippimistesti abil.

Kõrgem kliendirahulolu

Kliendid soovivad, et nende küsimustele vastataks võimalikult kiiresti. Rõõmustage neid kiire kirjutamiskiiruse ja lahendamise ajaga ning suurendage samal ajal klientide rahulolu.

Parandage konversiooni ja müüki

Kiire kirjutamise kiirus võib aidata Teil pöörata veebilehe külastajad maksvateks klientideks. Ühendage oma kiire kirjutamise oskus ennetavate vestluskutsetega ja olete või sees!

KKK

Trükkimise kiiruse test on minutis trükitavate sõnade ja tähtede mõõtmiseks mõeldud test. Lisaks kiirusele mõõdab kirjutamise test ka õigekirja täpsust.

Keskmine kirjutamiskiirus on tööstusharult erinev, kuid professionaalse tippija keskmine sisestuskiirus on vahemikus 65–70 sõna minutis (WPM).

Lühend WPM tähendab sõna minutis. Tippimistesti sooritades peaksite sihtima 65-70 sõnani minutis.

CPM tähistab minutis trükitud tähtede arvu, kaasaarvatud vigadega. 

Kui soovite kirjutada kiiremini, on oluline harjutada tippimist ja nuputada välja õige sõrmede positsioon klaviatuuril. Alustades ärge keskenduge kirjutamise kiirusele. Proovige hoopis vajutada õigetele nuppudele ilma klaviatuurile vaatamata. Kui olete selgeks saanud iga tähe asukoha, proovige tõsta kiirust. Suurepärane viis trükkimise kiiruse parandamiseks on teha harjutamise teste, mis näitavad Teie arengut aja jooksul.

Kui palute potentsiaalsetel ja olemasolevatel töötajatel teha kirjutamise kiiruse teste, võib see aidata parandada tootlikkust, klientide rahulolu ja omakorda tulusid. Mida kiiremini töötajad kliendiprobleeme lahendavad, seda rohkem rahul on Teie kliendid. Omakorda parandavad kõrged klientide rahulolu määrad Teie kinnipidamise määra ja tulusid.

Trükkimiskiirused on klienditeeninduses olulised, sest mida kiiremini tugiagent suudab sisestada, seda rohkem pileteid jõuab ta vastata. See vähendab piletikoormust, parandab tootlikkust ja suurendab klientide rahulolu.

Klaviatuuri otseteede õppimine, olles selgeks õppinud trükkimise põhitõed, aitab Teil suurendada tootlikkust ja efektiivsust, kuna need vähendavad teatud funktsioonide täitmiseks tehtavate klikkide arvu.

Peaksite testima oma trükkimise kiirust vähemalt kord kuus. Kuna kirjutamise täpsus ja kiirus sõltuvad lihasmälust, on seda hea treenida ja harjutada tippimistesti poolt juhuslikult genereeritud sõnadega.

Trükkimise kiirus on oluline kuna see näitab, kui kiiresti ja täpselt suudate trükkida. Paljud ettevõtted kasutavad kirjutamiskiirust võrdlusalusena, et välja selgitada, kas sobiksite teatud kirjutajate ametikohtadele, näiteks klienditeenindaja, sekretär või märkmete tegija.

Parim viis trükkimise kiiruse arendamiseks on teha teste uuesti ja uuesti. Esmalt on oluline keskenduda lihasmälule, sõrmede paigutusele ja seada prioriteediks täpsus, mitte kiirus. Aja jooksul, kui teie lihasmälu kohaneb ja vajutate tippimise ajal õigeid klahve, võite hakata keskenduma kiirusele.

LiveAgenti trükkimiskiiruse test on tasuta. Tahtsime luua tööriista, mida saate oma kirjutamisoskuste harjutamiseks ja täiustamiseks ikka ja jälle kasutada.

Pole olemas ideaalset klaviatuuri/sõrmede paigutust. Siiski peaksid sõrmed tundma end klaviatuuril mugavalt. Abiks võib olla sõrmede kaardu ja käte allapoole asetamine, et nad oleksid liikumiseks valmis.

Kui soovite säilitada täpsust ja kirjutada kiiresti, on oluline hoiduda klaviatuuri vaatamisest ning usaldada hoopis oma meeli ja lihasmälu. Kui hakkate klaviatuuri vaatama, võivad sõrmed sünkroonist välja langeda.

Mitte iga tööandja ei hooli teie kirjutamiskiirusest, kuid kui kandideerite tööle, mis pöörleb tippimise ümber, võib Teie kirjutamiskiirus olla takistuseks. Üldiselt peab klienditoe esindajatel, sekretäridel, reklaamikirjutajatel või ametnikel olema tööle kandideerimiseks keskmine või üle keskmise kirjutamiskiirus.

Te saate olema heades kätes

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo