Trükkimise kiiruse test

Milline on hea kirjutamise kiiruse test?

Hea kirjutamiskiiruse kohta pole kindlat vastust, kuid enamiku inimeste keskmine trükkimise kiirus on ligikaudu 40 sõna minutis (WPM). Kui kandideerite töökohale, mis nõuab palju sisestamist (nt klienditoe esindaja, kes peab palju reaalajas vestluses trükkima), peate suutma kirjutada 60–80 sõna minutis. Muud kõrgetasemelised masinakirjutaja tööd (nagu juristi abi, sekretärid või transkribeerijad) võivad nõuda kuni 100 sõna minutis.

Miks on hea trükkimise kiiruse tulemus oluline?

Tööandjad eelistavad kiireid trükkijaid, sest nad suudavad lühema ajaga rohkem tööd teha. Siiski on oluline, et te ei ohverdaks oma kirjutamise täpsust kiiruse nimel. Kui sisestate kiiresti, kuid teete selle käigus palju vigu, peate minema tagasi ja kogu teksti ära parandama. Kui teete palju vigu, kaaluge oma tippimisoskuste täiustamist meie kirjutamiskiiruse testiga.

LiveAgenti trükkimise kiiruse test

LiveAgent on esimene klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara . Tarkvara on olnud saadaval alates 2003. aastast, aidates ettevõtetel pakkuda oma klientidele laitmatut tuge.

Kas olete päringutega ülekoormatud?

Kas soovite parandada oma kirjutamiskiirust, et vähendada piletite mahtu? Pole probleemi. 

Kasutage oma LiveAgenti tööriistakasti, et üllatada oma kliente välkkiirete vastustega, mis on teadlikud ja samal ajal isikupärastatud.

LiveAgentiga on maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine imelihtne.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Kuidas saab kirjutamiskiiruse test aidata teie ettevõtet?

Parandab agentide
produktiivsust

Trükkimise kiiruse kasvades paraneb agendi tootlikkus. Mida kiiremini teie agendid kirjutavad, seda kiiremini saavad nad piletid lahendatud ja keerulisemate ülesannete juurde liikuda.

Kiiremad lahendamise
ajad

Kiirem kirjutamise kiirus võrdub kiirema lahendusega. Üllatage oma kliente välkkiirete vastustega reaalajas vestluses või sotsiaalmeedias, parandades oma kirjutuskiirust meie reaalajas vestluse trükkimise kiiruse testiga.

Kõrgem
kliendirahulolu

Kliendid soovivad, et nende küsimustele vastataks võimalikult kiiresti. Rõõmustage neid kiire trükkimise ja väledate vastustega ning suurendage samal ajal klientide rahulolu.

Õppige kiiremini kirjutama

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute) | Ali Abdaal15:33Youtube video: How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)
Ali Abdaal

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)

Topics

  • Tippimiskiiruse parandamine
  • Klaviatuuri otseteed
  • Testid kirjutamiskiiruse tõstmiseks

Video summary

Videol on juttu sellest, kuidas tippida kiiremini ja sellel on kolm olulist põhjust: see jätab head muljet, suurendab produktiivsust arvuti ees ja kui sa kirjutad, siis saad teksti kirja kiiremini. Seejärel räägitakse 8 tegevusjuhist, mida saad kasutada, et oma kirjutamiskiirust parandada, sealhulgas klaviatuuri otseteede kasutamine, testide tegemine saidil 10fastfingers.com ja typist.com, tüüpilise klaviatuuri vastu vahetamise ning kirjutamisrutiini muutmise kohta.

 

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM) | Mr Chops04:16Youtube video: How To Type Faster (Tips for every stage 0  - 50 - 100 - 150 WPM)
Mr Chops

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM)

Topics

Video summary

 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Trükkimise kiiruse test
Klienditeeninduse oluline osa on suhtluse efektiivsus. Kuulamine ja teabe jagamine loovad rahulolevaid kliente, kuid puudused võivad kaotust ja halba mainet kaasa tuua.

Kõnekeskuste inglise keel | Klienditeenindajate koolitus: kliendipäringute käsitlemine

Klienditeeninduse oluline osa on suhtluse efektiivsus. Kuulamine ja teabe jagamine loovad rahulolevaid kliente, kuid puudused võivad kaotust ja halba mainet kaasa tuua.

Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada

Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.

Hea klienditeenindus on hädavajalik ettevõtte maine, lojaalsuse ja müügi suurendamiseks. LiveAgent pakub klienditeeninduseks mitmeid funktsioone.

Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod

Hea klienditeenindus on hädavajalik ettevõtte maine, lojaalsuse ja müügi suurendamiseks. LiveAgent pakub klienditeeninduseks mitmeid funktsioone.

E-mailidele vastamine on ettevõtluse oluline osa. Vastuseid kasutatakse, et suhelda teiega ühendust võtnud inimestega. Säilitage kontakt oma klientidega.

Vastamine

Ettevõtlusalases klienditeeninduses on oluline kiiresti ja toetavalt vastata klientidele. Vastuse tüübid võivad olla probleemi lahendamine, küsimuste esitamine või selgitused. LiveAgent'i kasutades saab vastata erinevatele kanalitele.

Piletid võivad jääda lahendamata mitmel põhjusel - võib olla suur piletite maht, agentide vähene jõudlus või lihtsalt ootamatu ühekordne arvukuse tõus.

Piletite mahajäämus

Piletite mahajäämus on lahendamata piletite mõiste klienditoe juhile. Seda võivad põhjustada suur piletite maht, agentide madal jõudlus või ootamatu ühekordne arvukuse tõus. Oluline on jälgida mahajäämust ja vajadusel töötajaid palgata või koolitada. See mõjutab klientide rahulolu.

Reaalajas trükkimise vaate abil saate oma reaalajas vestluse vastuseid kiiremini ette valmistada. Reaalajas sisestusvaade võimaldab Teil enne saatmise klõpsamist näha, mida klient trükib.

Reaalajas trükkimise vaade

Tasuta veebisaidil pakutav reaalajas vestlus parandab teenuse kvaliteeti, suurendab huvi ja rahulolu ning aitab ettevõtetel suhelda mitme kliendiga korraga.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo