Trükkimise kiiruse test

Milline on hea kirjutamise kiiruse test?

Hea kirjutamiskiiruse kohta pole kindlat vastust, kuid enamiku inimeste keskmine trükkimise kiirus on ligikaudu 40 sõna minutis (WPM). Kui kandideerite töökohale, mis nõuab palju sisestamist (nt klienditoe esindaja, kes peab palju reaalajas vestluses trükkima), peate suutma kirjutada 60–80 sõna minutis. Muud kõrgetasemelised masinakirjutaja tööd (nagu juristi abi, sekretärid või transkribeerijad) võivad nõuda kuni 100 sõna minutis.

Miks on hea trükkimise kiiruse tulemus oluline?

Tööandjad eelistavad kiireid trükkijaid, sest nad suudavad lühema ajaga rohkem tööd teha. Siiski on oluline, et te ei ohverdaks oma kirjutamise täpsust kiiruse nimel. Kui sisestate kiiresti, kuid teete selle käigus palju vigu, peate minema tagasi ja kogu teksti ära parandama. Kui teete palju vigu, kaaluge oma tippimisoskuste täiustamist meie kirjutamiskiiruse testiga.

LiveAgenti trükkimise kiiruse test

LiveAgent on esimene klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara . Tarkvara on olnud saadaval alates 2003. aastast, aidates ettevõtetel pakkuda oma klientidele laitmatut tuge.

Kas olete päringutega ülekoormatud?

Kas soovite parandada oma kirjutamiskiirust, et vähendada piletite mahtu? Pole probleemi. 

Kasutage oma LiveAgenti tööriistakasti, et üllatada oma kliente välkkiirete vastustega, mis on teadlikud ja samal ajal isikupärastatud.

LiveAgentiga on maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine imelihtne.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Kuidas saab kirjutamiskiiruse test aidata teie ettevõtet?

Parandab agentide
produktiivsust

Trükkimise kiiruse kasvades paraneb agendi tootlikkus. Mida kiiremini teie agendid kirjutavad, seda kiiremini saavad nad piletid lahendatud ja keerulisemate ülesannete juurde liikuda.

Kiiremad lahendamise
ajad

Kiirem kirjutamise kiirus võrdub kiirema lahendusega. Üllatage oma kliente välkkiirete vastustega reaalajas vestluses või sotsiaalmeedias, parandades oma kirjutuskiirust meie reaalajas vestluse trükkimise kiiruse testiga.

Kõrgem
kliendirahulolu

Kliendid soovivad, et nende küsimustele vastataks võimalikult kiiresti. Rõõmustage neid kiire trükkimise ja väledate vastustega ning suurendage samal ajal klientide rahulolu.

Korduma kippuvad küsimused

Kui teil on küsimusi, on meil vastused.

Mis on trükkimise kiiruse test?

Trükkimiskiiruse test on test, mis mõõdab minutis sisestatavate sõnade ja märkide arvu. Kirjuamiskiiruse testid mõõdavad lisaks kiirusele ka õigekirja täpsust.

Mis on keskmine kirjutamise kiirus?

Keskmine sisestamise on tööstusharuti erinev, kuid professionaalse masinakirjutaja keskmine tippimiskiirus on 65–70 sõna minutis.

Mis on WPM?

Lühend WPM tähistab sõnu minutis. Iga kord, kui teete testi, peaksite püüdma kirjutada 65–70 sõna minutis.

Mis on CPM?

CPM on minutis sisestatavate tähemärkide arv, sealhulgas ka kõik teie vead.

Kuidas kirjutada kiiremini?

Kui palute potentsiaalsetel ja olemasolevatel töötajatel teha kirjutamiskiiruse teste, võib see aidata parandada tootlikkust, klientide rahulolu ja omakorda tulu. Mida kiiremini saavad teie töötajad klientidega seotud probleeme lahendada, seda rahulolevamad on teie kliendid. Kõrged kliendirahulolu määrad omakorda parandavad teie klientide hoidmise määra ja tulusid.

Miks on kirjutamise kiirus klienditeenindusele oluline?

Kijrutamise kiirus on klienditeeninduses oluline, sest mida kiiremini suudab agent kirjutada, seda rohkematele piletitele suudab ta vastata. See vähendab piletite arvu, suurendab tootlikkust ja klientide rahulolu.

Kuidas parandavad otseteed tippimiskiirust?

Klaviatuuri otseteede õppimine pärast kirjutamise põhitõdede omandamist võib aidata teil parandada tootlikkust ja tõhusust, kuna need vähendavad teatud funktsioonide täitmiseks tehtavate klikkide arvu.

Kui sageli peaksite oma tippimiskiirust testima?

Peaksite oma kirjutamise kiirust testima vähemalt kord kuus. Kuna teie sisestamise täpsus ja kiirus sõltuvad lihasmälust, on hea seda treenida ja harjutada suvaliselt genereeritud sõnadega, nagu tehakse neis testides.

Miks on trükkimise kiirus oluline?

Trükkimise kiirus on oluline, sest see näitab, kui kiiresti ja täpselt oskate sisestada. Paljud ettevõtted kasutavad seda kiirust võrdlusalusena, et välja selgitada, kas sobiksite teatud masinakirjutaja ametikohtadele, nagu klienditeenindaja, sekretär või märkmete koostaja.

Kuidas ma saan kirjutuskiirust parandada?

Parim viis kiirema kirjutuskiiruse harjutamiseks on teha ikka ja jälle teste. Alguses on oluline keskenduda lihasmälule, sõrmede paigutusele ja seada esikohale täpsus, mitte kiirus. Aja jooksul, kui teie lihasmälu kohaneb ja vajutate sisestamisel õigeid klahve, võite hakata keskenduma kiirusele.

Kas trükkimise kiiruse test on tasuta

LiveAgenti test on tasuta. Tahtsime luua tööriista, mida saate järjepidevalt oma kirjutamise oskuste harjutamiseks ja täiustamiseks kasutada.

Kuidas ma peaksin oma sõrmi klaviatuuril asetama, et kiiremini trükkida?

Ideaalset klaviatuuri/sõrmede joondust pole. Kuid teie sõrmed peaksid end klaviatuuril mugavalt tundma. Võib aidata, kui sõrmi kergelt kõverdada ja käed kergelt allapoole asetada, et need oleksid liikumiseks valmis.

Kuidas säilitada täpsust ja kirjutamiskiirust?

Kui soovite säilitada täpsust ja samal ajal kiiresti kirjutada, on oluline hoiduda klaviatuuri vaatamisest ning usaldada oma meeli ja lihasmälu. Kui hakkate klaviatuuri vaatama, võivad teie sõrmed sünkroonist välja kukkuda.

Kas tööandjad tõesti hoolivad teie kirjutamise kiirusest?

Mitte iga tööandja ei hooli teie kiirusest, kuid kui kandideerite töökohale, mis keerleb trükkimise ümber, võib teie kirjutamiskiirus olla ülioluline. Üldjuhul peavad klienditoe esindajad, sekretärid, tekstikirjutajad või ametnikud omama keskmist või keskmisest kõrgemat kiirust, et ametikohale konkureerida.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Trükkimise kiiruse test
Kas Teil on raskusi õigete sõnade leidmisega? Kasutage koheselt meie 10 hoolikalt koostatud klienditoe malli igaks olukorraks.

Klienditoe mallid

Klienditoe mallid võimaldavad tugiagentidel säästa aega ja vaeva ning parandada oma jõudlust ja tõhusust. Konserveeritud vastused aitavad säilitada järjepidevust ja suurendada klienditeeninduse kogemust. Klienditoe vastustele on toodud ka 10 näidet levinumate probleemide ja päringute kohta, mida agendid saavad kohandada ja isikupärastada vastavalt vajadusele.

Klientide iseloomustused või positiivne tagasiside võivad Teie arvustuste kõrvale kenasti sobida. Lugege ja õppige iseloomustusi koguma.

Kuidas iseloomustusi koguda

Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Piletisüsteemi võrdlusalused

Globaalne keskmine kliendirahulolu (CSAT) on 86%, keskmine klienditoe piletite edastamise määr (TicketTransferRate) on umbes 0.5 ja keskmine kliendi pingutuse skoor (CES) on 5.5. Globaalne keskmine soovitusindeks (NPS) on +32 ja üldine kasutajatoe lahendamise määr on umbes 95%. Lisaks kulub piletile vastamiseks umbes kaks tundi, kui pakutakse ööpäevaringset tuge ja 24 tundi kui on ainult 8 tunnine toe pakkumise aken.

Soovite teada, kuidas teha kõnekeskusele auditit? Allpool on kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri, mida saate oma auditi protsessis kasutada.

Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri

Artikkel kirjeldab kõnekeskuse tööstuse standardite mõõdikuid ja nende tähendust. Ettevõtted saavad kasutada ülemaailmseid standardeid ja parimaid tavasid ning jälgida 12 mõõdikut, mis hõlmavad teenuse taset, vastamiskiirust ja Esimese kõne lahenduse määra. Analüüsitakse tööstusharu ja töömahu eripärasid. LiveAgent pakub populaarset klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme.

Reaalajas trükkimise vaate abil saate oma reaalajas vestluse vastuseid kiiremini ette valmistada. Reaalajas sisestusvaade võimaldab Teil enne saatmise klõpsamist näha, mida klient trükib.

Reaalajas trükkimise vaade

LiveAgent pakub reaalajas sõnumi piilumise funktsiooni, mis võimaldab agentidel näha klientide kirjutamist enne sõnumi saatmist. See võimaldab agendil ette valmistada vastust või lahendust, suurendades üldist tõhusust. Funktsiooni saab seadistada LiveAgenti kontol ja see on tasuta prooviperioodiga saadaval. Lisaks pakub LiveAgent tasuta reaalajas vestluse trükkimiskiiruse testi.

Reaalajas trükkimise vaate abil saate oma reaalajas vestluse vastuseid kiiremini ette valmistada. Reaalajas sisestusvaade võimaldab Teil enne saatmise klõpsamist näha, mida klient trükib.

Reaalajas trükkimise vaade

Artikkel annab ülevaate kliendikogemuse olulistest elementidest ning kiiruse puudumisest tarnijatega suhtlemisel. Kõnekeskuste tipptunnid on enamasti 7.00-19.00 ning tarbijad ootavad ootel keskmiselt 11 minutit enne kõnest loobumist. LiveAgent pakub välkkiiret reaalajas vestlust, mis võimaldab seadistada agenti prioriteetideks ning jälgida külastajate käitumist veebilehel. Teadmistebaas pakub klientidele põhiteavet ettevõtte toodete/teenuste kohta ning soovitusi, kuidas alustada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo