Trükkimise kiiruse test

Milline on hea kirjutamise kiiruse test?

Hea kirjutamiskiiruse kohta pole kindlat vastust, kuid enamiku inimeste keskmine trükkimise kiirus on ligikaudu 40 sõna minutis (WPM). Kui kandideerite töökohale, mis nõuab palju sisestamist (nt klienditoe esindaja, kes peab palju reaalajas vestluses trükkima), peate suutma kirjutada 60–80 sõna minutis. Muud kõrgetasemelised masinakirjutaja tööd (nagu juristi abi, sekretärid või transkribeerijad) võivad nõuda kuni 100 sõna minutis.

Miks on hea trükkimise kiiruse tulemus oluline?

Tööandjad eelistavad kiireid trükkijaid, sest nad suudavad lühema ajaga rohkem tööd teha. Siiski on oluline, et te ei ohverdaks oma kirjutamise täpsust kiiruse nimel. Kui sisestate kiiresti, kuid teete selle käigus palju vigu, peate minema tagasi ja kogu teksti ära parandama. Kui teete palju vigu, kaaluge oma tippimisoskuste täiustamist meie kirjutamiskiiruse testiga.

LiveAgenti trükkimise kiiruse test

LiveAgent on esimene klienditoe ja reaalajas vestluse tarkvara . Tarkvara on olnud saadaval alates 2003. aastast, aidates ettevõtetel pakkuda oma klientidele laitmatut tuge.

Proovige 30 päeva tasuta Planeerige demo

Kas olete päringutega ülekoormatud?

Kas soovite parandada oma kirjutamiskiirust, et vähendada piletite mahtu? Pole probleemi. 

Kasutage oma LiveAgenti tööriistakasti, et üllatada oma kliente välkkiirete vastustega, mis on teadlikud ja samal ajal isikupärastatud.

LiveAgentiga on maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine imelihtne.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kuidas saab kirjutamiskiiruse test aidata teie ettevõtet?

Parandab agentide
produktiivsust

Trükkimise kiiruse kasvades paraneb agendi tootlikkus. Mida kiiremini teie agendid kirjutavad, seda kiiremini saavad nad piletid lahendatud ja keerulisemate ülesannete juurde liikuda.

Kiiremad lahendamise
ajad

Kiirem kirjutamise kiirus võrdub kiirema lahendusega. Üllatage oma kliente välkkiirete vastustega reaalajas vestluses või sotsiaalmeedias, parandades oma kirjutuskiirust meie reaalajas vestluse trükkimise kiiruse testiga.

Kõrgem
kliendirahulolu

Kliendid soovivad, et nende küsimustele vastataks võimalikult kiiresti. Rõõmustage neid kiire trükkimise ja väledate vastustega ning suurendage samal ajal klientide rahulolu.

Õppige kiiremini kirjutama

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute) | Ali Abdaal15:33Youtube video: How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)
Ali Abdaal

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)

Topics

  • Tippimiskiiruse parandamine
  • Klaviatuuri otseteed
  • Testid kirjutamiskiiruse tõstmiseks

Video summary

Videol on juttu sellest, kuidas tippida kiiremini ja sellel on kolm olulist põhjust: see jätab head muljet, suurendab produktiivsust arvuti ees ja kui sa kirjutad, siis saad teksti kirja kiiremini. Seejärel räägitakse 8 tegevusjuhist, mida saad kasutada, et oma kirjutamiskiirust parandada, sealhulgas klaviatuuri otseteede kasutamine, testide tegemine saidil 10fastfingers.com ja typist.com, tüüpilise klaviatuuri vastu vahetamise ning kirjutamisrutiini muutmise kohta.

 

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM) | Mr Chops04:16Youtube video: How To Type Faster (Tips for every stage 0  - 50 - 100 - 150 WPM)
Mr Chops

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM)

Topics

Video summary

 

Related Articles to Trükkimise kiiruse test
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Mängustamise tarkvara arvustused

Klienditeeninduses kasutatakse mängustamist punktide, märkide ja preemiate abil, et motiveerida kliente ja agente. Kasutage kõiki suhtluskanaleid, kui teie LiveAgent on valmis. Chati, kõnede, videokõnede, kontaktvormide, foorumi, tagasiside, Twitteri, Gmaili, Facebooki, Viberi, Whatsappi ja Slacki kasutamine on oluline.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

Mängustamise tarkvara arvustused

Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.

LiveAgenti tasuta prooviperiood aitab Teil kandidaatidele lähemale jõuda. Sorteerige oma suhtlus prioriteetide järgi ja ärge kunagi kaotage teavet taotlejate kohta.

Klienditoe tarkvara personalitööstusele

The text discusses the utilization of isotones in the pharmaceutical industry and raises questions about the future of civilization. It also emphasizes the importance of culture and society. The text also includes information about LiveAgent and its various plans for businesses.

LiveAgenti migreerimine on meie eelnevalt valmistatud pistikprogrammide abil imelihtne. Tarkvara on saadaval 43 erinevas keeles ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid.

Öelge head aega aeglasele, kesisele tarkvarale ning tervitage LiveAgenti

Agenti alamdomeenide loomine ja tasuta prooviperiood. Valige plaan vastavalt oma ettevõtte suurusele ja saage LiveAgenti kasutades rohkem vähema eest. Reaalajavestlus võimaldab klientidega otse suhelda erinevate kanalite kaudu.

Pärast kuude kaupa toote/teenuse väljatöötamisele kulutamist on ilmselge selle turule toomine. Tehke seda meie toote turuletoomise mallide abil õigesti.

Toodete turuletoomise mallid

Meiliturundus on oluline element müügiedenduskampaaniate korraldamisel. Kampaania edukus sõltub pakkumiste disainist, hääletoonist, sagedusest ja loovusest ning kampaania kestusest. Tooteuuenduste ja klienditeeninduse meilimallidel on oluline roll klientide rahulolu, säilitamise ja tulemuste parandamisel. LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid lahendusi ning huvitavat sisu nagu sõnastik, trükkimistestide kalkulaator ja veebiseminarid. Uuesti kaasamise meilimallid aitavad kliendisuhteid parandada ja partnerprogramm pakub võimalust osaleda LiveAgenti edus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x