Kõnekeskuste inglise keel | Klienditeenindajate koolitus: kliendipäringute käsitlemine
Klienditeeninduse oluline osa on suhtluse efektiivsus. Kuulamine ja teabe jagamine loovad rahulolevaid kliente, kuid puudused võivad kaotust ja halba mainet kaasa tuua.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
Hea klienditeenindus on hädavajalik ettevõtte maine, lojaalsuse ja müügi suurendamiseks. LiveAgent pakub klienditeeninduseks mitmeid funktsioone.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel