Tasuta Prooviperiood

Reaalajas vestluse mallid

Paljud uuringud on tõestanud, et reaalajas vestlus on muutunud ja on endiselt kõige populaarsem digitaalne kliendisuhtluskanal. See on ka üks paindlikumaid tööriistu, mida saate oma veebisaidil erinevatel eesmärkidel kasutada – alates klienditoest kuni ennetava müügi ja turunduseni. Järgmised tõestatud näited kasutusvalmis reaalajas vestluse skriptidest (salvestatud vastused) enam levinud vestlusstsenaariumide jaoks aitavad Teie agentidel:

Kiire kvaliteetne klienditeenindus läbi reaalajas vestluse
Reaalajas vestlus
  • Pakkuda kiiremaid vastuseid külastajate ja klientidega vesteldes
  • Vältida samade sõnumite korduvat trükkimist ja suurendada tõhusust
  • Suhelda samaaegselt mitme külastajaga ilma teenuse osutamist kahjustamata
  • Säilitada õige keeletoon ja edastada järjepidevaid brändisõnumeid
  • Pakkuda õigeaegset kliendituge ja parandada klientide rahulolu
  • Suurendada konversioone, sihtides potentsiaalseid kliente konkreetsetel veebisaidilehtedel.

Vestluse alustamine 

Levinud tervitused

Tervitused korduvatele külalistele

Klient võttis ühendus vale ettevõttega

Proaktiivsed vestluskutsed

Naasvad kliendid

Tegevusetu külastaja

Hinnakirja/kassa leht

Proaktiivsed müügid

Lisainfo küsimine

Üldise teabe küsimine

Oma arusaama kinnitamine

Ootele panemine

Järjekorras

Vestluse keskel

Vestluse sessiooni jätkamine

Vestluse edastamine

Kaebuste käsitlemine

Vabandamine probleemi eest

Taotlust ei õnnestu täita

Vestluse lõpetamine

Kliendi tänamine

Kui külastaja ei reageeri

Korduma kippuvad küsimused

Millised on reaalajas vestluse skriptide eelised?

Reaalajas vestluse skriptidel on palju eeliseid. Reaalajas vestluse skriptid võimaldavad Teie agentidel kiiremini reageerida ja säilitada õiget keeletooni. Lisaks parandavad need klientide rahulolu ja suurendavad konversioone.

Miks peaksite reaalajas vestlust kasutama?

Paljud uuringud on tõestanud, et reaalajas vestlusest on saanud ja jääb kõige populaarsem digitaalne kliendisuhtluskanal. See on ka üks paindlikumaid tööriistu, mida saate oma veebisaidil erinevatel eesmärkidel kasutada – alates klienditoest kuni ennetava müügi ja turunduseni.

Kuidas vea eest vastutust võtta?

Andestuse palumine on lihtne viis vea eest vastutuse võtmiseks. Lisaks on see parim viis klientide usalduse võitmiseks. Nad hindavad Teie ausust ja teevad tõenäolisemalt Teiega uuesti äri.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo