Partner
Mis on Prestashop?
Prestashop on avatud lähtekoodiga ja tasuta eKaubanduse veebilehe lahendus. See on tööriistade ja funktsiooniderikas, et inimesed saaksid omanäolisi veebilehti luua. Pretashop on saadaval 65 keeles ja hostib ülemaailmselt enam, kui 250 000 e-poodi. See on tasuta, saate selle lihtsalt allalaadida ja oma eKaubanduse veebilehte looma hakata. Lisaks pakub see juhiseid, kuidas veebilehte ise luua.
Kuidas saate seda kasutada?
Lisaks sellele, et saate oma eKaubanduse veebilehele integreerida LiveAgent’i ülikiire live vestluse vidina ja oma klientidele kiiret abi pakkuda, saate ka oma tellimustel silma peal hoida. Need kuvatakse teie töölaual, seega saate oma tellimuste info kõik ühest kohast.
Eelised
- Pakkuge oma klientidele kiiret abi
- Live vestluse vidin võimaldab kohest suhtlust
- Hoidke kõigil oma tellimustel silma peal
- Säästab aega
- Kõik on organiseeritud ühest lahendusest
Kuidas integreerida live vestluse nuppu?
Kui soovite paigaldada LiveAgent’i live vestuse nupu oma Prestashop`i lehele, palume järgida allpool olevat samm-sammulist integratsioonijuhendit.
Laadige pakett üles oma laienduste kataloogi ja oletegi valmis. Laadige alla LiveAgent Prestashop Moodul.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada LiveAgent`i paneelil uus vestluse nupp. Kopeerige selle HTML-kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge Prestashop`i kausta, mis asub teie serveris.
- Avage teemade kaust > vaikimisi teema kaust > avage footer.tpl notepad`is > Kleepige vestluse nupu kood (Ctrl + V) kohe
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Frequently asked questions
Mis on Prestashop?
Prestashop on platvorm, kus saate endale e-kaubandusega tegeleva veebilehe luua kasutades selleks eeldisainitud malle.
Kuidas saate Prestashop`i LiveAgent`i integreerida?
Kui soovite Prestashop`i LiveAgent`iga integreerida, siis siin on kiire video, et teid samm-sammu haaval aidata.
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid funktsioone nagu VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamine ja kliendiportaal. Pakutakse ka integratsioone ja alternatiive ning tugi läbi portaali. Ettevõte korraldab ka veebiseminare ja pakub erinevaid mallid. Registreerudes saadetakse sisselogimistunnused.
LiveAgent on usaldusväärne ja taskukohane lahendus kiireloomulise online-äri jaoks. Paljud kasutajad toovad välja, et see on lihtne kasutada ja sellel on suurepärased funktsioonid, sealhulgas integreeritud tugikanalite tugi ja kasulikud aruandlusfunktsioonid. LiveAgent kiirendab suhtlust klientidega ja parandab kliendirahulolu ning müüki.