Bigcommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Bigcommerce’i integratsiooni aktiveerimiseks logige sisse oma LiveAgent`i kontole.
- Klikkige konfiguratsioon
- Klikkige süsteem
- Klikkige pluginad
- Otsige üles Bigcommerce
- Plugina aktiveerimiseks klikkige liuguril.
Kuidas lisada live vestluse nuppu oma Bigcommerce veebilehele?
- Esimene samm on luua oma LiveAgent`i paneelil uus vestluse nupp (Teil pole LiveAgent`i kontot? Registreeruge siin). Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma Bigcommerce adminpaneelile Pood > Jaluse Skriptid ja Kleepige (Ctrl +V) HTML kood mistahes tühjale kohale jaluse redigeerijad. Kui jaluses juba on skript, kleepige HTML kood olemasoleva skripti alla kasutades eraldajana ühte tühja rida.
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Mis on Bigcommerce?
Nr#1 eKaubanduse tarkvaralahendus, mis annab teile kõik, mida online müügis vajate. Külastage BigCommerce veebilehte, proovige seda tasuta ja vaadake, kuidas see on aidanud tuhandetel rohkem müüa.
Kuidas saate seda kasutada?
Hakake pakkuma suurepärast kliendituge paigaldades oma Bigcommerce poodi live vestluse nupu.
Frequently Asked Questions
Mis on BigCommerce platvorm?
BigCommerce on platvorm, mille abil saate pingutusteta luua funktsioneeriva e-poe. Bogcommerce pakub mitmeid erinevaid funktsioone, mis aitavad isegi algajatel e-kaubanduse poode kergesti hallata.
Kuidas saate integreerida Bigcommerce veebilehte LiveAgent`iga?
1. Loige oma LiveAgent`i kontole 2. Minge Konfiguratsioon -> Süsteem -> Pluginad 3. Aktiveerige Bigcommerce 4. Looge/Kohandage live vestluse nupp olenevalt enda eelistustest 5. Kopeerige HTML kood 6. Kleepige kood oma Bigcommerce veebilehele
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval. Trello on projektijuhtimise tööriist, mis pakub visuaalseid tahvleid projektide organiseerimiseks. Zapieri integratsioon võimaldab lihtsasti ühendada Trello ja LiveAgenti, parandades töövoogu ja ülesannete haldamist.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.