Palun järgige allpool olevaid juhiseid, et LiveAgenti Opencardiga integreerida
Laadige Opencarti veebilehelt alla LiveAgenti laiendus.
- Pakkige allalaaditud fail lahti ja laadige admin+catalog failid oma serveri/hosti Opencart kausta.
- Minge oma Opencart adminpaneeli moodulite sektsiooni ja klikkige LiveAgenti integratsioon (roheline nupp).
- Muutke selle staatus lubatuks.
- Uus moodul: LiveAgenti integratsioon->Konfiguratsioon lisati Moodulitesse, nüüd klikkige sinisel nupul.
Kui teil juba on LiveAgenti konto, klikkige >JÄTKE SEE SAMM VAHELE, MUL JUBA ON KONTO ja täitke ära oma konto URL, e-mail ja API võti. Kui teil pole kontot, looge endale selles aknas uus konto.
Mis on API võti?
Minge oma LiveAgenti kontol: Konfiguratsioon>Süsteem>API ja kopeerige sealt oma API võti.
Oletegi valmis. Vaikimisi live vestluse nupp on nüüd teie veebilehel nähtav. Kui soovite muuta vaikimisi nuppu, lisage LiveAgenti kontole uusi nuppe ja vajutage Kasuta seda nuppu Opencart LiveAgent moodulis.
Mis on Opencart?
OpenCart on kasutusvalmis ostukorvi lahendus. Lihtsat installeerige, valige oma mall ja tooted ning olete tellimusteks valmis. Sellel on tellimuse haldamine ja mitu makseväravat juba sisseehitatud lisaks pakume eluaegset tasuta tuge ning tasuta tarkvarauuendusi.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i Opencarti integreerimine võimaldab teil Opencart poe lehekülgedele live vestluse nuppe paigaldada.
Frequently asked questions
Mis on OpenCart?
OpenCart on ostukorvi süsteem alates 2005, seda kasutab üle 900 000 veebilehe.
Millised on OpenCarti LiveAgentiga integreerimise eelised?
LiveAgent pakub OpenCarti integratsiooni, mis võimaldab klientidel oma veebilehel live vestluse nupu rakendada. Siin on mõned live vestluse nupu eelised:
- kuluefektiivsus
- parandab müüke
- tõstab kliendirahulolu