Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Privaatsuspoliitikaga
Palun järgige allpool olevaid juhiseid, et LiveAgenti Opencardiga integreerida
Laadige Opencarti veebilehelt alla LiveAgenti laiendus.
- Pakkige allalaaditud fail lahti ja laadige admin+catalog failid oma serveri/hosti Opencart kausta.
- Minge oma Opencart adminpaneeli moodulite sektsiooni ja klikkige LiveAgenti integratsioon (roheline nupp).
- Muutke selle staatus lubatuks.
- Uus moodul: LiveAgenti integratsioon->Konfiguratsioon lisati Moodulitesse, nüüd klikkige sinisel nupul.
- If you already have a LiveAgent account click on >SKIP THIS STEP, I ALREADY HAVE AN ACCOUNT and fill in the URL, email and API key of your account. If you don’t have an account, feel free to create a new one in this window.
Mis on API võti?
Minge oma LiveAgenti kontol: Konfiguratsioon>Süsteem>API ja kopeerige sealt oma API võti.
- You’re done. The default live chat button is shown on your website. If you want to change the default button, add new buttons in your LiveAgent account and then click on Use this button in the Opencart LiveAgent module.
Mis on Opencart?
OpenCart on kasutusvalmis ostukorvi lahendus. Lihtsat installeerige, valige oma mall ja tooted ning olete tellimusteks valmis. Sellel on tellimuse haldamine ja mitu makseväravat juba sisseehitatud lisaks pakume eluaegset tasuta tuge ning tasuta tarkvarauuendusi.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i Opencarti integreerimine võimaldab teil Opencart poe lehekülgedele live vestluse nuppe paigaldada.
Frequently Asked Questions
Mis on OpenCart?
OpenCart on ostukorvi süsteem alates 2005, seda kasutab üle 900 000 veebilehe.
Millised on OpenCarti LiveAgentiga integreerimise eelised?
LiveAgent pakub OpenCarti integratsiooni, mis võimaldab klientidel oma veebisaidil reaalajas vestluse nuppu rakendada. Mõned reaalajas vestluse nupuga kaasnevad eelised on järgmised: kulutõhus, parandab müüki, suurendab klientide rahulolu.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.