X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hakake pakkuma suurepärast kliendituge paigaldades oma X-Cart poe lehele live vestluse nupp. Integratsiooniga alustamiseks klikkige sellel lingil või järgige allpool olevaid samme.
- Avage oma poe adminpaneelil “Laiendused->Müügikoht”.
- Otsige nime või sedeli alusel üles LiveAgent`i moodul
- Tehke lahtrisse “Paigaldamine” linnuke, mis asub mooduli nime kõrval ja klikkige “Paigaldage moodulid” nupul.
- Avage Moodulite sektsioon, tehke linnuke lahtrisse “Lubatud” ja klikkige LiveAgent`i kasutajatoe üles seadmise moodulis “Seaded”.
- Kopeerige & kleepige live vestluse nupu integratsiooni HTML kood oma LiveAgent`ist selle ekraani tühja lahtrisse. Kui soovite, et kliendi nimi ja e-mail oleks automaatset eeltäidetud tehke vastavasse lahtrisse linnuke. Viimasena klikkige nupul “Kinnita”.
Mis on X-Cart?
X-Cart on kaubanduslik avatud allikaga ostukorv, mida pakutakse läbi SaaS lahenduse või allalaetava paketiga.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i X-Cart integratsioon võimaldab teil paigaldada oma X-Cart poodide veebilehtedele live vestluse nuppe.
Frequently Asked Questions
Mis on X-cart?
X-cart on platvorm, mis aitab teil disainida ja luua eKaubanduse poode.
Miks peaksite integreerima X-cart`i LiveAgent`iga?
Kui soovite oma müüke kasvatada soovitame LiveAgent`i live vestluse nupu integreerida. See võimaldab teie klienditeenindusel vastata klientide päringutele reaalajas, ennetades nii potetsiaalsete klientide kaotamist.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.