CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Selleks, et paigaldada LiveAgent`i live vestluse nuppu CS-Cart poodi, järgige lihtsalt allpool olevaid integratsiooni juhiseid või vaadake videot.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada oma LiveAgent´i paneelil uus vestluse nupp (Teil pole LiveAgent`i kontot? Registreeruge siin). Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma CS-Cart`i töölauale ja valige Kiirmenüü > Disain > Plokid > Kerige kuni 16 REANI > Plokk ‘Klienditeenindus’ > Klikkige Ploki Võimalused > valige Sisu > Kleepige (Ctrl +V) HTML kood ” rea > alla, seejärel Salvestage.
- Märkus: ‘Klienditeeninduse’ ploki kasutamine pole vajalik. Saate luua oma enda plokke ja neid kasutada.
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Mis on CS-Cart?
CS-Cart on parim ostukorvi lahendus eKaubanduse veebilehe ehitamiseks: alates väikestest e-poodidest kuni virtuaalsete ostukeskusteni. Valmis pood, tugi paljudele makse- ja tarnevõimalustele, täielik inventari kontroll, piiramatud tooted, kampaania tööriistad ja teised suurepärased e-kaubanduse tarkvara funktsioonid.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i CS-Cart integratsioon võimaldab teil paigaldada oma CS-Cart poe lehele live vestluse nupu.
Frequently Asked Questions
Millised on CS-cart integratsiooni eelised?
Integratsioon võimaldab teil paigaldada oma CS-cart veebilehele live vestluse nupu. Selle peamisteks eelisteks on: - paranenud müügid - vähenenud kulutused - konkurentsieelis - parem kliendirahulolu
Kuidas saate integreerida CS-cart`i LiveAgent`iga?
Lihtsaks integreerimiseks järgige seda kiirjuhendit: 1. Logige oma LiveAgent`i kontole 2. Looge/Kohandage live vestluse nupp 3. Kopeerige HTML kood 4. Kleepige kood CS-cart`i
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvara, sh VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Ettevõtte õppevahendid nagu sõnastik ja veebiseminarid, samuti tugiteenus on saadaval. LiveAgenti funktsioonide hulka kuuluvad automaatne jaotamine, mitme-tabling ja universaalne postkast. Hinnakiri ja tasuta testimisvõimalus on saadaval kodulehel.
Tekstis kirjeldatakse, kuidas Google Forms'iga saab integreerida LiveAgenti ning saada märguandeid uute vastuste kohta. Seda saab teha Zapieri teenuse abil. Juhendis selgitatakse samm-sammult, kuidas integratsioon toimib ning kuidas seda seadistada. Google Forms on veebipõhine küsitluste haldustarkvara, mida on võimalik kasutada kõigile tasuta. Lisaks mainitakse meiliturunduse olulisust ja ettevõtte vajadustele kohandatud ärimeili malle ning LiveAgenti toodete ja teenuste turunduslikku propageerimist. Tekstis räägitakse ka privaatsuse ja küpsiste poliitikast ning kliendi teavitamisest LiveAgenti juhtpaneeli paigaldamisest.