Partner
Selleks, et paigaldada LiveAgent`i live vestluse nuppu CS-Cart poodi, järgige lihtsalt allpool olevaid integratsiooni juhiseid või vaadake videot.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada oma LiveAgent´i paneelil uus vestluse nupp (Teil pole LiveAgent`i kontot? Registreeruge siin). Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma CS-Cart`i töölauale ja valige Kiirmenüü > Disain > Plokid > Kerige kuni 16 REANI > Plokk ‘Klienditeenindus’ > Klikkige Ploki Võimalused > valige Sisu > Kleepige (Ctrl +V) HTML kood ” rea > alla, seejärel Salvestage.
- Märkus: ‘Klienditeeninduse’ ploki kasutamine pole vajalik. Saate luua oma enda plokke ja neid kasutada.
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Mis on CS-Cart?
CS-Cart on parim ostukorvi lahendus eKaubanduse veebilehe ehitamiseks: alates väikestest e-poodidest kuni virtuaalsete ostukeskusteni. Valmis pood, tugi paljudele makse- ja tarnevõimalustele, täielik inventari kontroll, piiramatud tooted, kampaania tööriistad ja teised suurepärased e-kaubanduse tarkvara funktsioonid.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgent’i CS-Cart integratsioon võimaldab teil paigaldada oma CS-Cart poe lehele live vestluse nupu.
Frequently asked questions
Millised on CS-cart integratsiooni eelised?
Integratsioon võimaldab teil paigaldada oma CS-cart veebilehele live vestluse nupu. Selle peamisteks eelisteks on: - paranenud müügid - vähenenud kulutused - konkurentsieelis - parem kliendirahulolu
Kuidas saate integreerida CS-cart`i LiveAgent`iga?
Lihtsaks integreerimiseks järgige seda kiirjuhendit: 1. Logige oma LiveAgent`i kontole 2. Looge/Kohandage live vestluse nupp 3. Kopeerige HTML kood 4. Kleepige kood CS-cart`i
Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng
LiveAgent pakub klienditeeninduse lahendusi, mis aitavad klienditeenindajatel kasutada õiget sõnastust, vältida negatiivsust ja väljendada abivalmidust klientidega suheldes. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned ja video kõned.
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
Klientidele pakutakse populaarseid klienditeeninduse tarkvarasid, nagu VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara, et parandada suhtlemiskanaleid.
Antud tekstis räägitakse e-kirja mallidest kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete jaoks e-kaubanduse valdkonnas. Samuti kirjeldatakse e-posti turunduse kasutamist konversioonide arvu ja bränditeadlikkuse suurendamiseks ning klienditeeninduse kontseptsiooni olulisust. LiveAgenti klienditeenindustarkvara pakub tasuta prooviperioodi ning tekstis leidub ka lingi LiveAgenti demoks ja informatsiooni ettevõtte kohta.