Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara Teie klienditoes

Hoolimata digikanalite kiirest tõusust on telefonitugi endiselt üks populaarsemaid kliendisuhtluse vahendeid nii B2B kui ka B2C tööstuses. Tegelikult näitavad uuringud, et 39% tarbijatest eelistab telefoni kaudset tuge teistele kanalitele.

LiveAgenti abil saate otse oma klienditoes seadistada virtuaalse kõnekeskuse ja vastu võtta kõnesid lauatelefonilt või oma veebisaidilt. Hallake hõlpsalt sissetulevat kliendisuhtlust, parandage oma tugitiimi jõudlust ja tekitage rohkem sissetulevat müüki.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mis on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara?

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt hallata suurt hulka klientide telefonikõnesid. Tarkvara töötab IVR (interaktiivne häälvastus) tehnoloogia ja intelligentsete kõnede marsruutimise süsteemidega, mis vähendavad kõnede hülgamist ja ooteaega, tagades samal ajal, et helistajad on alati ühendatud kõige sobivamate agentidega.

Miks kasutada sissetuleva kõnekeskuse tarkvara?

Kasutades sissetuleva kõnekeskuse professionaalset tarkvara, saate taasleiutada viisi, kuidas Teie ettevõte saabuva kliendisuhtlusega hakkama saab.

Phone icon

Järjepidev teeninduskogemus

Sõltumata kliendipäringutele õigeaegsest vastamisest või müügi lõpetamisest, saavad Teie esindajad saavutada positiivse tulemuse ainult siis, kui nende kasutatav kõnekeskuse tarkvara pakub neile mitmeid kasulikke funktsioone.

Smiley face icon

Suurepärane kliendirahulolu

Integreeritud IVR-i abil saate kommunikatsiooni sujuvamaks muuta, sest kõned suunatakse õigetele osakondadele või agentidele, vähendades ooteaegu ja suurendades klientide rahulolu.

Clock icon

Suurenenud sissetulev müügimaht

Vahetu juurdepääsuga üksikasjalikule helistajate teabele saavad agendid oma olemasolevatele klientidele asjakohaseid tooteid või teenuseid ülesmüüa ja ristmüüa ning suurendada müüki.

Kõik ühes kõnekeskuse tarkvara LiveAgenti poolt

Sõltumata kliendipäringutele õigeaegsest vastamisest või müügi lõpetamisest, saavad Teie esindajad saavutada positiivse tulemuse ainult siis, kui nende kasutatav kõnekeskuse tarkvara pakub neile mitmeid kasulikke funktsioone.

Sujuv hääle integratsioon

LiveAgent pakub probleemideta integratsiooni 99% rahvuslike, regionaalsete ja globaalsete VoIP partneritega – valige oma VoIP-teenuse pakkuja, ühendage piiramatud SIP-kohvrid ja kohalikud numbrid. Samuti saate lubada arvutilt arvutisse helistamise ja lasta klientidel helistada ühe nupuvajutusega otse Teie veebisaidil.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Nutikas kõnede marsruutimine

Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks suunab LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kõned automaatselt prioriteetide järgi või määrab need juhuslikult. Prioriteedi määramise korral suunatakse kõned vabale agendile, kellel on kõrgeim prioriteet ja pikim aeg nende viimasest kõnest, samal ajal kui juhuslik määramine jaotab kõned praegu saadaolevatele agentidele.

Intelligentne IVR süsteem

Põhjaliku Interaktiivse häälvastuse (IVR) kujundamise tööriistaga saate luua ka kõige keerulisemaid ja isikupärastatud IVR puid, automatiseerige ja kiirendage oma häälel põhinevat tuge, säästke ressursse ja veenduge, et kliendikõned suunatakse alati kõige sobivamatele osakondadele või agentidele.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Piiramatu kõnesalvestus

Nautige piiramatut kõnesalvestust ilma täiendavat kõnesalvestuse tarkvara kasutamata ning salvestage kõik sissetulevad kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt oma LiveAgenti kontole juriidilistel, koolitus- või tugiteenuse eesmärkidel. Esitage, laadige alla või naaske salvestatud kõnede juurde igal ajal, kui vajate neid klientide paremaks teenindamiseks.

Integreeritud videovestlus

Asetage videovestluse nupp oma veebisaidil vabalt valitud kohta ja laske klientidel isikupärasemaks suhtlemiseks Teile arvutist helistada. LiveAgenti videokõne on täielikult brauseripõhine, seega pole vaja installida ühtegi välist kolmanda osapoole rakendust. Videokõned salvestatakse turvaliselt piletitena.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Kõnekeskuse analüütika

Põhjaliku aruandluse abil saate täieliku ülevaate sissetuleva kõnekeskuse toimimisest. Looge mitmesuguseid aruandeid ja jälgige kõiki olulisi kõnekeskuse mõõdikuid ja KPI-sid, sealhulgas agentide tootlikkuse ja agentide pingerea aruandeid, et tuvastada kõige edukamad agendid ja need, kes võivad vajada täiendavat koolitust.

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kasutamine suurema sissetuleva müügi suurendamiseks

LiveAgenti pilvepõhisesse kõnekeskusesse on pakitud hulgaliselt funktsioone, mis aitavad agentidel klientidega suheldes ja pidevat kliendituge pakkudes luua rohkem müügivõimalusi.

Business woman walking and holding a mobile phone

Hübriidne piletite voog

Sõltumata kasutatavast tugikanalist, on igasugune suhtlus iga kliendiga mugavalt salvestatud ühes ja samas hübriidses piletis sama pileti ID all koos kõigi oluliste üksikasjadega, mida vajate kliendi ja tema probleemi kohta.

Powerful WYSIWYG editor

Põhjalik klientide ülevaade

LiveAgenti sisseehitatud CRM-i abil näevad agendid koheselt, kellega nad suhtlevad. Lisage igale kontaktile väljad, et salvestada kliendiandmeid, luua märkmeid, pääseda hõlpsasti juurde eelmisele piletiajaloole. Nii on Teil kogu kontekst, mida vajate isikupärastatud toe pakkumiseks ning ülesmüügi ja ristmüügi võimaluste kasutamiseks.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Osa mitmekanalilisest kommunikatsiooni platvormist

Sissetulev kõnekeskus on vaid segment keerukamast omikanalilise klienditoe lahendusest. LiveAgenti abil jõuavad Teie kliendid Teieni kõikjalt. Ükskõik milliseid kanaleid nad kasutavad, nagu e-post, telefon, reaalajas vestlus või sotsiaalmeedia, saavad Teie agendid hõlpsalt, mugavalt ja tõhusalt hallata kõiki kliendisuhtlusi ühest kohast ühtse juhtpaneeli kaudu ja pakkuda sujuvat omikanalilist kliendikogemust. Tarkvara on varustatud üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja peaaegu lõputute kohandamise võimalustega, et kohanduda Teie ettevõtte vajadustele.

Kuidas valida parim sissetulev kõnekeskuse tarkvara

Kui otsite tasuta sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, tuleb see tööriist tõenäoliselt piiratud funktsionaalsusega. Lahendusi uurides pöörake tähelepanu kõige kriitilisematele funktsioonidele, nagu IVR, kõnede suunamise võimalused, piiramatud kõnede salvestused, aruandlus jne. Tööriista peaks olema lihtne seadistada ja see peaks võimaldama tugimeeskondadel kõnekeskuse täielikku funktsionaalsust tööle panna mõne minuti ja mõne lihtsa klõpsuga.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Kindel igakuine tasu, ilma lisakuludeta

Hankige juurdepääs pilvepõhisele kõnekeskuse tarkvarale otse oma klienditoe lahendusest, millel on nii sissetulevad kui ka väljaminevad kõnede võimalused ning pole tarvis minutilise kasutamise eest lisatasusid maksta. LiveAgent pakub Teie raha eest parimat hinna ja kvaliteedi suhet täiesti läbipaistva hinnakujundusega, mille eest võetakse iga kuu tasu ainult tegeliku kasutamise eest. Puuduvad pikaajalised lepingud, makske käigupealt.

Package Name

Kõikehõlmav pakett

Sobib väikeettevõtetele, agentuuridele ja isegi suurtele korporatsioonidele

$39 /kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is an inbound call center?

The inbound call center means that the business receives calls, usually from already existing customers. Therefore, it is either customer service or technical support dealing with these customers. On the other hand, an outbound call center focuses on acquiring new customers. Thus, it is usually the sales department's job.

How can I improve my inbound call center?

There are a couple of things your business can do to improve your inbound call center. The first thing to do is to provide proper training. The second is to give your agents the right tools. Your agents often use more time searching and switching between platforms, which can affect their workflow and workload if they do not have a proper help desk solution/software. Last, but certainly not least, motivate your agents with rewards and consistently engage with them. Ask for their opinions on their daily workflow and encourage new ideas for improvement.

How Will Call Center Software Help Your Business?

Call center software has hundreds of features that can transform your customer service workflow. For instance, IVR, Automatic Callback, or Call transfers are few standard ones that can influence how effectively your agents handle the calls. A major benefit of having call center software is that your business can improve customer satisfaction, increase sales, and enhance agent productivity.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo