Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Meie digiajastul on suhtlemiseks mitmeid viise, kuid kliendid võtavad jätkuvalt ettevõtetega ühendust peamiselt telefoni teel. Parim sissetuleva kõnekeskuse lahendus võimaldab teie ettevõttel kiiresti ja edukalt toime tulla sissetulevate ja väljaminevate kõnedega. Ühenduge oma klientidega mitmel kanalil, kasutades vaid üht sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Muutke oma ettevõtte klienditeenindus sissetuleva kõnekeskuse abil sujuvamaks ning suurendage klientide rahulolu ja müüki.

Mis on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara?

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie kohapealsel või kaugjuhtimisega kõnekeskusel hõlpsalt hallata kõiki sissetulevaid funktsioone läbi ühe tööriista. Sissetulevate kõnede tarkvara on mitut tüüpi:

  • Omnikanaliline sissetuleva kõnekeskuse teenus võimaldab teie klienditeenindajatel pakkuda klientidele teenust mitme digitaalkanali kaudu.
  • Mitmekanalilised sissetulevad kõnekeskused nõuavad, et suunaksite oma kliendi uuele agendile, kui ta soovib suhtluseks mõnda muud viisi kasutada.

Sissetulev kõnekeskuse tarkvaralahendus muudab teie klienditeeninduse kogemuse sujuvamaks, võimaldades teil kiiresti klientidega erinevaid kanaleid kasutades ühendust võtta. Kaughaldusega kõnekeskused ei nõua sissetuleva kõnekeskuse agentide koosviibimist, võimaldades teie ettevõttel kaotada sellega seonduvad kulud. Teie kaugtöö meeskonnad saavad oma tööd tõhusalt teha kõikjal maailmas, pidades samas kinni väiksemast eelarvest.

Lisaks on sissetulevad kontaktkeskused teie müügimeeskondade jaoks väärtuslikud vahendid toodete tutvustamisel, klientide küsimustele vastamisel ja tehingute sõlmimisel.

Kuidas sissetuleva kõnekeskuse tarkvara toimib?

Interaktiivsed häälvastuse (IVR) süsteemid võimaldavad helistajatel kasutada ettevõttega ühenduse võtmisel iseteenindusteenust. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara töötab interaktiivse oskuspõhise marsruutimise või interneti protokolli (VoIP) kaudu. Oskuspõhine marsruutimine määrab helistajad kõige asjakohasema osakonna või agendi juurde. Mõlemad süsteemid kasutavad sarnast kliendikõnede edastamise süsteemi, näiteks:

Kui tööajal tuleb sissetulev kõne, sirvib sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kliendi tuvastamiseks ettevõtte andmebaasi ja teavitab sellest klienditeenindajat.

IVR-i näide
  • Oletame, et helistaja on olemasolev klient, pääseb agent enne kõnele vastamist juurde vajalikele dokumentidele ning kliendi andmetele.
  • Kui klient on uus helistaja, puudub andmebaasis tema kohta teave. Sellegipoolest saab klienditeenindaja selle edaspidiseks kasutamiseks telefonikõne ajal lisada.
  • Kui kasutate IVR-i, oskuspõhist marsruutimise süsteemi või mõlemat, antakse kliendile valida. Nende valik määrab, millist marsruutimise süsteemi helistaja kogeb.
  • Kui agent vastab kõnele, ühendatakse ta kliendiga, et pakkuda lahendust tema päringule telefoni, vestluse, e-posti või muul teel, juhul kui kasutate omnikanalilist sissetulevat kõnekeskust.
  • Agent võib vestlusesse kaasata teisi agente ka muid suhtluskanaleid kasutades.
  • Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab kogu vestluse salvestada tulevikuks, et teha kvaliteedi kontrolli või kasutada seda koolituseks.
  • Sõltuvalt kliendi vastusest märgib agent probleemi lahendatuks, suletuks, avatud või järelmeetmeid vajavaks.
  • Kui agent märgib probleemi suletuks, võib ta küsida helistajalt tagasisidet meili, kõne või küsitluse kaudu.
  • Ettevõte saab seejärel kasutada helistaja kohta saadud teavet tulevase kliendisuhtluse ja äriteenuste parandamiseks.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara komponendid

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel peaksite teie ja teie agendid tutvuma tarkvara komponentidega. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara koosneb järgmisest:

Piletisüsteem

Piletisüsteem võimaldab klienditeenindajatel kasutada päringutele tõhusaks vastamiseks üht liidest. Kui klienditeenindaja saab mis tahes kanali kaudu kliendikõne, genereerib see pileti. Agendid leiavad need piletid universaalsest postkastist, et võimaldada klientidele kiireiud ja tõhusaid vastuseid. Piletisüsteem on suurepärane viis kiire ja sujuva kliendirahulolu pakkumiseks, vähendades ka ärikulusid.

LiveAgenti piletisüsteemi ülevaade

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestluse tarkvara sissetulevas kõnekeskuses võimaldab teie klienditoe meeskonnaliikmetel vestelda video-, veebi-, SMS-i ja telefoni teel. Reaalajas vestluse tarkvara toetab automatiseerimine, mis võimaldab teie klientidel saada abi klienditeenindajatelt või lihtsamate küsimuste korral AI-toega vestlusrobotidelt.

Vestlusakna-dokkimise-funktsioon-LiveAgentis

Kõnekeskus

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõnekeskuse sektsioon on osa teenusest, mis võimaldab ettevõtte ja kliendi vahelist suhtlust. Ilma selleta ei pruugi te sissetulevaid kõnesid vastu võtta ega töötajaid nõuetekohaselt rakendada.

Sotsiaalmeedia haldamine

Teie sissetuleva kõnekeskuse sotsiaalmeedia haldamise osa võimaldab teil suhelda kõigis oma sotsiaalmeedia kanalites läbi ühe tarkvara.

LiveAgent kombineerib mitu klienditeeninduskanalit üheks tarkvaraks

Kliendiportaal

Kliendiportaal on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lahutamatu osa. See annab klientidele kiire juurdepääsu olulistele kontoandmetele, ilma et nad peaksid ettevõttega otse ühendust võtma. Oletame näiteks, et kliendi interneti ühendus katkeb. Sel juhul saavad nad kliendiportaali lehel kiiresti oma kontot vaadata, et teha kindlaks, kas arveldamisel või tasumata maksetega on probleeme, mis võivad põhjustada teenuse katkemist.

Teadmusbaas

Sissetulevate kõnekeskustega töötades on klientide päringute asjakohaseks käsitlemiseks oluline omada teadmusbaasi. See suudab käsitleda levinud küsimusi või tehnilisi probleeme. Teadmusbaasi kaudu võib klient oma probleemi lahendada abikeskusesse helistamata.

Tasuta teadmusbaasi tarkvara teema LiveAgentis
Montana teema LiveAgentis

Efektiivse sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võtmefunktsioonid

Nutikas kõnede marsruutimine

Marsruutige sissetulevad kõned automaatselt agentidele, kasutades kas prioriteetset või nutikat kõnede marsruutimist. Kui kasutate juhuslikke määranguid, määratakse kõned juhuslikult saadaolevatele agentidele. Kui kasutate prioriteetseid määranguid, kantakse pikima ooteajaga kõned üle järgmisele kvalifitseeritud agendile. Nutikas kõnede suunamine vähendab katkestatud kõnede arvu, tagades võimalikult kiire vastamise kõnedele.

Kõnede marsruutimise funktsioon LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaras

Hääle integreerimine

Hääle integratsioon võimaldab probleemideta interneti protokolli (VoIP) partnerite integreerimise. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, nagu LiveAgent, integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega. Pärast teenusepakkujaga ühenduse loomist saate olenevalt sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast ühendada piiramatud SIP magistraale.

Intelligentne IVR süsteem

Nutikas interaktiivne häälvastuse süsteem (IVR) võimaldab teil luua isikupärastatud ja keerukaid IVR-puid oma häälepõhiste tugikanalite kiirendamiseks ja automatiseerimiseks. See funktsioon säästab ressursse ja tagab, et kliendikõned suunatakse vastavale agendile või osakonnale.

Kõnede salvestamine

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara suudab salvestada turvaliselt sissetulevaid klientide telefonikõnesid ja kõnepostisõnumeid ilma täiendava kõne salvestamise tarkvarata. Kõnede salvestamist saab kasutada koolituse ja toe eesmärkidel ning võimaldab teil süsteemis salvestatud kõnesid alla laadida või taasesitada.

Kõnesalvestised

Integreeritud videovestlus

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil võite oma veebisaidil kõikjale lisada videovestluse. Tipptasemel integreeritud videovestlusprogrammid võimaldavad videokõnesid hõlpsalt kasutada brauseripõhiselt, salvestades videokõnesid samamoodi nagu pileteid.

Kõnekeskuse analüütika

Kõnekeskuse analüütika täiustatud aruandlusfunktsioonid võimaldavad teil saada põhjalikke aruandeid oma kõnekeskuse toimivuse kohta. Kõnekeskuse analüütika abil saate jälgida kõnekeskuse olulisi mõõdikuid, KPI-sid ja agendi tootlikkust.

Analüütika ülevaate funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Hübriidpiletite voog

Hübriidpiletid sisaldavad kõiki traditsiooniliste pileti ID-de üksikasju, nagu kliendi probleem ja oluline teave. Hübriidpilet võimaldab teil salvestada ka kliendisuhtlused pileti ID alla, et agendid saaksid hõlpsalt vaadata, millist kanalit klient teiega ühenduse võtmiseks kasutab.

Klientide ülevaated

Teie kontaktkeskuse tarkvaras olev kliendisuhete haldussüsteem (CRM) võimaldab agentidel näha koheselt helistaja üksikasju. Kliendiülevaate abil saate kiiresti juurde pääseda kliendiandmetele, luua märkmeid ning vaadata varasemaid suhtlusi ja piletite ajalugu, andes teile parema ülevaate tervikpildist ja võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust.

Pilet_klientide-ülevaated-CRM

Kuidas valida parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Enne oma vajadustele vastava sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimist peate teadma oma ettevõtte nõudeid. Peaksite kaaluma oma ettevõtte suurust, ettevõtte eesmärke ja seda, kas teie ettevõte on kauge või mitte. Soovite valida sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab teie klienditeenindusmeeskonnal toetada kliente mitme kanali kaudu, et pakkuda suurepärast ja isikupärastatud teenust.

Kohustused

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel olge teadlik tarkvara kohustustest. Mõnes kokkuleppes võtate kohustuse maksta sissetuleva kõnekeskuse tarkvara eest igakuiselt. Muudel juhtudel võite hankida aastatellimuse või kohapealse tarkvara.

Hind

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võtab teilt tavaliselt tasu iga agendi kohta kuus, lähtudes teie ettevõtte suurusest ja teenuse tasemest. Teie hind sõltub teie valitud teenuste arvust ja sellest, kui palju agente platvormi kasutama hakkab. Kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvaral pole lepingut ega tasusid ning see võimaldab teil igal ajal tühistada.

Tugi

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga, nagu LiveAgent, pääsete juurde klienditeeninduse portaalile. See portaal võimaldab teie agentidel saada teavet, videoõpetusi ja kliendituge.

Kliendiportaal

Pakutavad kontaktivõimalused

Olgu selleks e-post, reaalajas vestlus, telefon või muu, soovite valida mitme kontaktivalikuga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Valige tarkvara, mis võimaldab klientidel teiega ühendust võtta mis tahes praegusel suhtluskanalil.

Võimalus skaleerida üles/alla

Valige tarkvara, mis võimaldab teil agentide ja plaanivalikute põhjal oma igakuist tellimust suurendada või vähendada, muutes nii tarkvara tellimuse kohandamise lihtsaks, kui teie ettevõttel on hooajaliselt rohkem tööd.

Koostöövõimalused

Valige tarkvara, mis pakub võimalusi koostööks VoIP-i või sotsiaalkanalite kaudu. Võimaldades teie sissetuleva kõnekeskuse tarkvaral integreeruda muude vajalike teenustega, et teie klienditeenindus toimiks
tõrgeteta.

LiveAgenti integratsioon Facebookiga
Facebooki integratsioon LiveAgentis

Tarkvara piirangud

Olge teadlik oma tarkvara piirangutest. Funktsioonide valimisel arvestage oma ettevõtte töötajate arvu ja klientide vajadustega. Veenduge, et teie tarkvara saaks hakkama kõigi teie klientide vajadustega.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara demoversioon

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel on oluline enne selle valimist tarkvaraga tutvuda. Ettevõtted saavad seda teha demo abil, kus neile näidatakse, kuidas tarkvara töötab, kuidas tarkvara aitab teie eesmärke saavutada ja kuidas see aitab teil oma kliente paremini teenindada. Negatiivne külg on see, et enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara demosid piirdubki just sellega. Demoversioonid võimaldavad teil siiski valida oma ettevõttele vastava lahenduse.

Milline on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara leidmiseks peate võrdlema erinevaid tooteid oma ettevõtte vajadustega. Teie jaoks parim sissetulev kõnekeskus sõltub suuresti sellest, kas omate väikest, keskmist või suurt kõnekeskust.

Väikese suurusega ettevõtted: Sissetulev kõnekeskus, nagu LiveAgent, aitab väikeettevõtetel õige hinnaga käepäraste funktsioonide kaudu oma eesmärke saavutada. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara annab teile võimaluse anda sissetuleva kõnekeskuse äritegevust erinevate skaleeritavuse valikutega võimestada.

Keskmise suurusega ettevõtted: Keskmise suurusega kõnekeskused nõuavad selliseid funktsioone nagu sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, vestlus, omnikanali tugi, videokõned ja statistika. Tarkvara, nagu LiveAgent, suudab teie kõnekeskust varustada kõigega, mida see edu saavutamiseks vajab.

Suured ettevõtted: Kui juhite suurt kõnekeskust, vajate oma personalivajaduste suurendamiseks ja klientide nõudmiste rahuldamiseks parimat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Tarkvaraga, nagu LiveAgent, saate oma teenuseid skaleerida, et võimaldada just seda, mida teie ettevõte vajab. Sellised funktsioonid nagu interaktiivne häälaruandlus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, sotsiaalmeedia integreerimine, videovestlus ja iseteenindusvalikud aitavad teil õitseda.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kasutamise eelised

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara (nt LiveAgenti) kasutamine võimaldab teil vastata klientide kõnedele suuremas mahus. Kui te ei jõua helistajateni, võite kasutada automaatseid tagasihelistamisi ja automaatset või oskustepõhist kõnede suunamist, et suunata helistajad vajalikesse osakondadesse. Interaktiivse häälvastuse kasutamise kaudu pole klientidega suhtlemine olnud kunagi lihtsam.

Omnikanaliline tugi võimaldab teil suhelda klientidega mitme kanali kaudu, kasutades ainult üht tarkvara. Nii suurendate klientide rahulolu ja lojaalsust ning pakute neile kiiret ja abivalmis tuge. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust ja juhtida edukamat kõnekeskust.

Kuidas pakkuda hämmastavat omnikanalilist tuge

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara juurutamine

Sissetuleva kõnekeskuse lahenduse rakendamine on lihtsam kui arvate. Protsess on tarkvarati erinev. Enamik neist, nagu ka LiveAgent, võimaldavad lihtsat integreerimist. Selle näite jaoks kasutame LiveAgenti, et näeksite, kui lihtne on integreerida sissetuleva kõnekeskuse tarkvara teie ettevõttesse.

Esmalt peate registreerima endale ja oma agentidele konto ja seejärel tarkvara alla laadima. Seadistage oma LiveAgent ja määrake nimi, mida teie klient agendiga rääkides näeb. Peate ühendama oma praeguse telefoniteenuse uue sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga. Saate oma juurutamisele lisada täiendavaid kohandamisi, kuid selle lihtsa seadistuse saab teha vähem kui tunniga, andes teie ettevõttele kiiresti hoo sisse.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara maksumus

Sissetulevate kõnekeskuste lahenduste hinnavahemik on kõigile kättesaadav. Demotarkvara saate kasutada tasuta ja mitmed tarkvaravalikud pakuvad tasuta prooviversiooni. Need prooviversioonid on ettevõtetele suurepärane võimalus tarkvara proovida, et näha, kas see sobib nende vajadustega. Enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasid töötab igakuise tellimusplaani alusel. Sellest loendist leiate sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis algab ainult 1 dollarist. Tavaliselt pakutakse mitut teenusetaset erinevate teenusehindadega.

20 parimat sissetuleva kõnekeskuse lahenduste pakkujat

Et teie väike, keskmine või suur kõnekeskus leiaks omale sobiva tarkvara, oleme koostanud nimekirja 20 parimast sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Kõik ettevõtted saavad teie kõnekeskust kiiresti ja tõhusalt aidata ning tulevad erinevate kohandatavate funktsioonide, eeliste, miinuste ja hinnavalikutega.

1. LiveAgent

LiveAgenti suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus on tõhus väikestele, keskmistele või suurtele ettevõtetele. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara aitab teid kõigi kõnekeskuse vajadustega, et teie ettevõtte juhtimine oleks sujuv ning efektiivne.

LiveAgenti koduleht

LiveAgent on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus telefonitoeks, pakkudes oma vidinate kaudu piiramatuid kõnesalvestusi koos kiirete vestluskanalitega.

Põhifunktsioonid

  • IVR / häältuvastus
  • Aktiivsuse juhtpaneel
  • Mitmekanaliline suhtlus
  • Sissetulev kõnekeskus
  • VoIP
  • Veebilehe külastajate jälgimine
  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Kõnekeskuse haldus

Plussid

  • Intuitiivne kasutada
  • Tarkvara annab organiseeritud ülevaate kõigist projektidest
  • Osakonna funktsionaalsus ja automaatika

Miinused

  • Tehnilise toe meeskond on saadaval ööpäevaringselt, kuid asub EL-is
  • Saadaval on spetsiifilised manustamisvalikud
  • Sama kontoga ei saa korraga kahte brauserisse sisse logida

Hind

LiveAgent on üks ainsatest programmidest, mis pakub tasuta versiooni. Neil on ka tasuta prooviversioon. LiveAgent pakub mitmeid teenusetasemeid ja hindu, sealhulgas 15, 29 ja 39 dollarit kuus.

2. Call Center Studio Inbound

Call Center Studio annab teie ettevõttele tööriistad kauba jälgimiseks ja interaktiivse häälaruandluse kasutamiseks, et parandada sissetulevate kõnede kogemust.

Call Center Studio koduleht

Call Center on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus skaleeritavuse tagamiseks. Klienditeeninduse kiireks suhtlemiseks loodud kõnekeskus võimaldab teie väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele maksimaalset skaleeritavust.

Põhifunktsioonid

  • Teenusetaseme lepingu (SLA) haldus
  • Sotsiaalmeedia integreerimine
  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Kõnekeskuse haldus
  • Telefoniturunduse haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Kampaaniapõhine helistaja ID
  • Virtuaalne assistent

Plussid

  • 24/7 klienditeenindus
  • Teenindajate lihtne jälgimine
  • Kiire väljahelistamine

Miinused

  • Probleemid ühendusega
  • Ei tööta Google Chrome brauseriga
  • Väljuvaid kõnesid on raske lugeda

Hind

Võtke ühendust Call Center Studio meeskonnaga, et saada oma kõnekeskuse ettevõtte jaoks pakkumine.

3. Ringcentral

Ringcentral on kasulik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara videovestluseks klientide ja teiste meeskonnaliikmetega.

Ringcentrali koduleht

Ringcentral on hea võimalus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele et pääseda juurde funktsioonidele, mis hoiavad neid klientidega ühenduses.

Põhifunktsioonid

  • Oskuspõhine marsruutimine
  • Audio/video konverentsid
  • Reaalajas ülevaated
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Vestlus/sõnumside
  • Kontaktide haldamine
  • Mitme kasutaja koostöö

Plussid

  • Kiire ja usaldusväärne
  • Võimalus suunata kõnesid teisele numbrile rakenduse kaudu
  • Häälsõnumi salvestamine tekstiks

Miinused

  • Seadistamine võib olla keeruline
  • Piiratud skaleeritavus
  • Funktsionaalsus võib algul tunduda ülekoormav

Hind

Ringcentral pakub tasuta prooviversiooni ja piiratud funktsioonidega tasuta tarkvara. Ringcentral pakub iga agendi kohta nelja erineva funktsionaalsusega paketti hinnaga 19,99, 27,99, 34,99 ja 49,99 dollarit kuus.

4. Zendesk

Zendesk pakub oma pilvepõhisel platvormil mitmeid funktsioone, sealhulgas sissetulevad ja väljaminevad kõned, tekstsõnumid, monitori suunamine ja palju muud.

Zendeski koduleht

Soovitatav ühendatud tööruumi poolest

Zendesk on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse valik ühendatud tööruumi poolest, mis võimaldab teil hallata kõiki tarkvara funktsioone ühest kohast. Need funktsioonid sobivad suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele.

Põhifunktsioonid

  • Geosihtimine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Projektijuhtimine
  • Konserveeritud sõnumid
  • Korrigeerivad ja ennetavad meetmed (CAPA)
  • Tagasiside haldamine
  • Teenusetaseme lepingu (SLA) haldus

Plussid

  • Saadaval rohkem kui 40 keeles
  • Lihtne kasutada
  • Näitajate jälgimine on tehtud lihtsaks

Miinused

  • Aeglased klienditoe vastused
  • Puuduvad funktsioonid sisemiseks kasutuseks
  • Keeruline uuendada ja kasutajaid lisada

Hind

Zendesk on pilvepõhine tarkvara, millel on tasuta prooviversioon, kuid millel pole tarkvara tasuta versiooni. Zendesk pakub 19 dollarit, 39 dollarit või 89 dollarit agendi kohta kuus.

5. Talkdesk

Talkdesk sisaldab paljusid kõnekeskuste jaoks vajalikke standardfunktsioone, nagu häälfunktsioonid, väljuva numbrivalija funktsioonid, aruanded, analüüs ja intelligentsed marsruutimise funktsioonid.

Cloudtalki koduleht

Talkdesk on populaarne valik keskmiste ja suurte kõnekeskuste jaoks, mis kasutavad Windowsi, Maci ja veebipõhiseid tööriistu. Talkdesk on suurepärane sissetulev kõnekeskuse tarkvara lihtsaks juurutamiseks ja peaaegu 100% tööaja säilitamiseks.

Põhifunktsioonid

  • Telefoniturunduse haldamine
  • IVR/häältuvastus
  • Arvutitelefoni tegratsioon
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Kõneposti traskribeerimine
  • Reaalajas vestlus

Plussid

  • Järjepidev kõne kvaliteet ja usaldusväärsus
  • Kasutuslihtsus
  • Kõrge helikvaliteet

Miinused

  • Puuduvad aruanded
  • Vastused klienditoelt võtavad aega
  • Funktsioonide ja võimaluste puudumine

Hind

Talkdeski negatiivne külg on see, et teie ettevõte peab teenuste hinnapakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma, mistõttu lepingu uuendamine nõuab täiendavat planeerimist.

6. Zoho Desk

Zoho Deski kõnekeskuse tarkvaral on sissetuleva kõnekeskuse funktsioonid, mis pakuvad teile ärilisi analüüsi funktsioone oma edu jälgimiseks.

Zoho deski koduleht

Zoho Desk on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis sobib väikeste, keskmiste ja suurte kõnekeskuste vajadustega. Zoho Desk on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara oma hõlpsalt navigeeritava kasutajaliidese ja lihtsa töötajate tarkvarakoolituse poolest.

Põhifunktsioonid

  • Ennustav analüütika
  • Mitmekanaliline andmete kogumine
  • Kaugjuurdepääs ja -juhtimine
  • Mitmekanaliline suhtlus
  • Negatiivse tagasiside haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Tagasiside haldamine

Plussid

  • Lihtne meeskonnaliikmetele pileteid määrata
  • Kohandatud juhtpaneel
  • Lihtne CRM-i integreerimine

Miinused

  • Aruanded võivad olla keerulised
  • Skaleeritavus võib kõrgemale paketile minnes keeruline olla
  • Puuduvad teavitused piletite edastamisel agentidele

Hind

Zoho Deski puhul saate hankida plaane, mis sisaldavad selle pilvepõhise tarkvara erinevaid funktsioone hinnaga 14, 23 ja 40 dollarit kuus agendi kohta. Saadaval on nii tasuta prooviversioon kui ka tasuta tarkvaraversioon.

7. Cloudtalk

Cloudtalk võimaldab teie kõnekeskusel kasutada sissetulevaid pilvepõhiseid kõnesid, häälfunktsioone, intelligentset kõnede suunamist, rahvusvahelisi telefoninumbreid, nutikaid valijaid ja statistika jälgimist.

Cloudtalki koduleht

Cloudtalk on terviklik pilvepõhine kõnekeskuse lahendus suure liiklusega klienditeeninduskõnede haldamiseks Interneti kaudu. Tarkvara on kaugvalmidusega sissetuleva kõnekeskuse lahendus, mis võib olla parem väiksemate kõnekeskuste jaoks.

Põhifunktsioonid

  • Virtuaalne kõnekeskus
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Telefoniturunduse haldamine
  • Arvutitelefoni tegratsioon
  • Töötajate kataloog
  • Videokonverentsid
  • Aruandlus ja analüüs

Plussid

  • Lihtne sotsiaalmeedia integratsioon
  • Pilvepõhine
  • Abivalmis tugimeeskond

Miinused

  • Lihtsamad ja peamised funktsioonid
  • Funktsioonid on veel arendamisel
  • Telefonirakendusel on probleeme ühenduvusega

Hind

Cloudtalk pakub 15, 20 ja 35 dollarist kuuplaani. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole.

8. GoToConnect

GoToConnect saab aidata teie sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuse vajadustega terviklike tarkvaralahendustega, olenemata sellest, kas teie tegevus toimub koha peal või kaugtööna.

GoToConnecti koduleht

See tarkvara pakub sissetuleva kõnekeskuse lahendusi väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad terviklikku tarkvaralahendust.

Põhifunktsioonid

  • Sissetulev kõnekeskus
  • Kõnekeskuse haldus
  • Uuringute ja küsitluste haldamine
  • Järjekorra haldamine
  • Reaalajas vestlus
  • Vestlused ja sõnumside
  • Fakside haldamine

Plussid

  • Haldab kõnesid hästi
  • Tartkvara usaldusväärsus
  • Kulutõhus funktsioonide poolest

Miinused

  • Intensiivne pardaletuleku protsess
  • Rakendus on aeglane ja võib kokku joosta
  • Ettevõttesiseste sõnumite saatmine on võimalik ainult arvutitel

Hind

GoToConnecti saab kasutada pilvepõhistes ja mobiilipõhistes teenustes hinnaga 22, 26 ja 39 dollarit agendi kohta kuus. Tarkvara tasuta versiooni pole, küll aga on tasuta prooviversioon.

9. Salesforce Service Cloud

Salesforce’i platvorm pakub teie kõnekeskuse jaoks analüüsi, interaktiivset häälvastust, sissetulevaid kõnesid, CRM-i integreerimist ja turundusstatistikat.

Salesforce'i koduleht

Salesforce Service Cloud on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lihtsaks API integreerimiseks teie muude kolmandate osapoolte süsteemidega. See pilvepõhine kontaktikeskuse lahendus on tuntud väikeste ja keskmise suurusega kõnekeskustega ettevõtete seas.

Põhifunktsioonid

  • Kõneteenuste haldus
  • Piletite haldus
  • IVR ja hääletuvastus
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Iseteenindusportaal
  • Aruandlus ja analüütika
  • Mitmekanaliline suhtlus

Plussid

  • Lihtne müügi jälgimine
  • Kasutab automatiseerimist klienditeeninduses
  • Võimalus logida kõiki klienditeeninduse toiminguid

Miinused

  • Õppimiskõver
  • Keeruline ja puuduvad eelnevalt valmistatud seaded
  • Integreerimine vajab viimistlust

Hind

Saadaval on tasuta prooviversioon, kuid tasuta versioon puudub. Kogu meeskonna jaoks on saadaval 25, 75, 150 ja 300 dollarilise kuumaksuga pakett.

10. Nice CXone

Nice CXone pakub kliendikogemust, kõnekeskuse analüüsi, sissetulevaid ja väljaminevaid teenuseid. See tarkvara pakub andmepõhiseid tulemusi, mis võimaldab ettevõtte tegemisi paremini mõista.

Nice CXone'i koduleht

See tarkvara võimaldab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel pakkuda klienditeenindust ja kõnekeskuse vajadusi pilvepõhise sisse- ja väljahelistamise tarkvaraga.

Põhifunktsioonid

  • Toimivusnäitajad
  • Sündmuse poolt käivitatud toimingud
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Küsitlused ja tagasiside
  • Telefoniturunduse haldamine
  • Töövoo haldamine
  • Reaalajas vestlus
  • Mitmekanaliline suhtlus

Plussid

  • Järjepidev kõne selgus
  • Palju kohandamist
  • Kasutajasõbralik

Miinused

  • Analüütikat on keeruline kasutada
  • Keeruline kõnesid valida
  • Piiratud tehniline tugi

Hind

Hinnad jäävad tavaliselt vahemikku 90–100 dollarit kasutaja kohta kuus. Hinnapakkumise saamiseks pöörduge otse klienditeenindusse. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.

11. Dialpad

Dialpad pakub väljaminevaid kõnesid, sõnumeid ja videokoosolekuid, et pakkuda täielikke kontaktikeskuse lahendusi ettevõtete asutamiseks.

Dialpad pakub mitmeid klienditeeninduse lahendusi väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad klientidele mõju avaldada. Dialpadi kõnekeskuse tarkvara soovitatakse klientidega videovestluse kaudu kiireks suhtlemiseks.

Põhifunktsioonid

  • Kõnede salvestamine
  • Kõnede marsruutimine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Helistaja ID
  • CRM
  • IVR ja hääletuvastus

Plussid

  • Lihtne kasutada
  • Usaldusväärne teenus
  • Mitu vestluse funktsiooni

Miinused

  • Piiratud kontroll rühmade üle rakenduses
  • Piiratud administraatori tööriistad
  • Võib olla probleeme ühenduvusega

Hind

See pilvepõhine tarkvara on saadaval väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele 20 ja 30 dollarilise paketina. Kui soovite rohkemaid funktsioone ja eeliseid, võtke pakkumise saamiseks nendega otse ühendust. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.

12. Agile CRM

Agile CRM pakub klientidele vestlustuge, telefonivalikuid ja automaatvastajaid.

Agile CRM-i koduleht

Seda tarkvara soovitatakse väikeste ja keskmise suurusega sissetulevate kõnekeskustega ettevõtete jaoks. See võib sobida ettevõtetele, kes otsivad üksikuid funktsioone.

Põhifunktsioonid

  • Portfoolio haldamine
  • Eesmärkide seadmine ja jälgimine
  • Toruliini haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Lepingute ja litsentside haldamine
  • Mitme konto haldamine
  • Võrgu jälgimine
  • Kõnekeskuse haldus

Plussid

  • Kõik ühes lahendus
  • Palju tugidokumente
  • Palju kategooriaid müügivihjete ja kontaktide määratlemiseks

Miinused

  • Piiratud funktsioonide kasutus
  • Raske konfiguratsiooni mõista
  • Piiratud klienditeenindus

Hind

Agile omab kolme teenuse taset: tasuta, 15 dollarit ja 80 dollarit agendi kohta kuus. Saadaval on tasuta prooviversioon ja tarkvara tasuta versioon.

13. Five9

Five9 pakub sissetulevaid ja väljaminevaid kõnekeskuse võimalusi, professionaalseid teenuseid, koolitust ja kliendituge.

Five9 koduleht

See tarkvara sobib erinevate funktsioonidega väikestele, keskmise suurusega ja suurtele kõnekeskuse ettevõtetele. Five9 on kasutatav peaaegu kõikjal: Windowsis, Macis, iPhone’is ja veebipõhistes klientides.

Põhifunktsioonid

  • Mitmekanaliline andmete kogumine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Klientide segmenteerimine
  • Töötajate haldamine
  • Kampaaniate haldamine
  • Kahesuunaline kõnekeskus
  • Uuringute ja küsitluste haldamine

Plussid

  • Reaalajas jälgimine
  • Usaldusväärne kõnede ühendus
  • Kasutajasõbralik seadistus ja kasutamine

Miinused

  • Aruandlus on keeruline
  • Juurutamine on keeruline
  • Vajaks värskendamist

Hind

Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara ei pakuta. Five9 pakub mitmesuguseid tootekomplekte, kuid kui vajate konkreetset hinnapakkumist, võtke nendega otse ühendust.

14. CallHippo

CallHippo pakub oma kõnekeskuse tarkvaraga sissetulevaid kõnesid, automaatset jaotamist, e-posti tuge ja kõnesalvestust.

CallHippo koduleht

Seda tarkvara kasutatakse enam kui 50 riigis ja see sobib suurepäraselt väikeettevõtetele. CallHippo on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara virtuaalse telefoninumbri kasutamiseks, mis võimaldab ettevõtetel üle maailma virtuaalsed kõned sujuvalt oma suhtlusse integreerida.

Põhifunktsioonid

  • Koostöö tööriistad
  • Telefoniturunduse haldamine
  • Väljaminev kõnekeskus
  • Kõnekeskuse haldus
  • Kontaktide haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus

Plussid

  • Abivalmis klienditugi
  • Funktsioonidel on üksikasjalikud valikud
  • Intuitiivne tarkvara

Miinused

  • Kehv kõne kvaliteet
  • Kõik SMS sõnumid ei jõua kohale
  • Numbrivalija puudub juhtpaneeli rakendusest

Hind

CallHippol on valikus 10, 18 ja 40 dollarised paketid. Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara pole. Seda pilvepõhist tarkvara saab kasutada mitmes seadmes, sealhulgas Windowsis, Macis ja mobiilis.

15. Twilio

Twilio pakub suhtlust SMS-ide, API-de, video- ja kõneteenuste kaudu.

Twilio koduleht

Twilio tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes üritavad vähesest maksimumi võtta. Seda tarkvara saab hõlpsasti integreerida teistesse tarkvaraosadesse, aidates väiksematel ettevõtetel nii oma veebi kohalolekut suurendada.

Põhifunktsioonid

  • Heli- ja videokonverentsid
  • Aruandlus ja analüütika
  • Sõnumite isikupärastamine
  • Väljaminev kõnekeskus
  • Tootlikkuse haldamine
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Ühendatud suhtlus

Plussid

  • Võimalus luua alamkontosid
  • Rahvusvahelise numbri tugi
  • Usaldusväärne kommunikatsioon

Miinused

  • Vähe funktsioone
  • Ainult meilipõhine klienditugi
  • Kõne hind võib osutuda kalliks

Hind

See pilvepõhine tarkvara pakub ainulaadseid maksevõimalusi, sh tunnipõhist tasumist või maksmist igakuiselt iga kasutaja eest. Kõned algavad 2 sendist minutis. Kõnede vastuvõtmise hind algab 1 dollarist kuus telefoninumbri kohta ja 1 sendist minutis. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole. Hinnapakkumise saamiseks võtke otse Twilioga ühendust.

16. VICIdial

VICIdial võib aidata teie ettevõtet väljaminevate kõnede, sissetulevate kõnede, kõnede salvestamise ja vestlusega.

VICIdiali koduleht

VICIdial on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara telekommunikatsiooniga integreerimiseks. See sissetulev kõnekeskuse tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes püüavad oma veebipõhist kõnekeskust kasvatada. Pakkudes tuge kõikidele nende teenustele, võimaldab VICDial väiksematel kõnekeskustel oma äri kasvatada.

Põhifunktsioonid

  • Kampaaniate haldamine
  • Kampaaniapõhine helistaja ID
  • Aruandlus ja analüütika
  • Sissetulev kõnekeskus
  • Väljaminev kõnekeskus
  • Kahesuunaline kõnekeskus

Plussid

  • 100% tasuta
  • Litsenseeritud tarkvara alternatiiv
  • Efektiivne aruandlus ja jälgimine

Miinused

  • Frontend vajab värskendamist
  • Sunnitud tagasihelistamised
  • Järsk õppimiskõver

Hind

VICIdiali tarkvara on tasuta, välja arvatud esialgsed serveri pakkumise tasud, mis ulatuvad 400 dollarist kuni üle 1000 dollarini, olenevalt teie vajadustest.

17. 3CX

3CX tarkvara pakub sissetulevaid kõnesid, vestluse- ja videoteenuseid, mida saate kasutada oma praeguste peakomplektide ja muude seadmetega.

3cx koduleht

3CX sobib suurepäraselt väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad väikeste käivitamiskuludega tarkvara.

Põhifunktsioonid

  • Sissetulev kõnekeskus
  • Järjekorra haldamine
  • Reaalajas vestlus
  • Videokonverentsid
  • Mitme kasutaja koostöö
  • Virtuaalne kõnekeskus

Plussid

  • Kõnekeskuse kaugtöö võimalus
  • Regulaarsed uuendused
  • Lihtne paigaldada

Miinused

  • Minimaalsed kohandamise valikud väljaspool kasutajaliidest
  • Puudub dokumenteeritud API
  • Piiratud klienditeenindus

Hind

Saate esimese aasta 3CX-i tasuta kasutada. Teenus maksab teisel aastal keskmiselt 145 või 180 dollarit agendi kohta aastas, muutes selle tarkvara kõigile kättesaadavaks. Hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust otse 3CX-iga.

18. Vonage Business Communications

Vonage Business Communications lihtsustab teie kõnekeskuse toiminguid suure ühenduse tõhususe ja erinevate funktsioonidega.

Vonage business communicationsi koduleht

See sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on loodud hästi töötama väikeettevõtetega. Vonage Business Communications on mugav sissetuleva kõnekeskuse platvorm kasutajate ja profiilide seadete kiireks muutmiseks.

Põhifunktsioonid

  • Sissetulev kõnekeskus
  • Vestlused ja sõnumside
  • Kahesuunaline heli ja video
  • Ühendatud suhtlus
  • Reaalajas vestlus
  • Aruandlus ja analüütika

Plussid

  • Valutu peaigaldamine
  • Mobiili ja töölaua tugi
  • Igakuised piiramatud kõned kogu USA mandriosas ja Kanadas

Miinused

  • Mobiilis võib esineda latentsust ja viivitust
  • Keeruline klienditoega ühendust saada
  • Paigaldamine võtab aega, mitteintuitiivne

Hind

Olemas on 14,99 ja 39,99 dollarine valik, millele lisandub minutihind 0,03 dollarit. Võimalused on erinevad ning personaalse hinnapakkumise saamiseks võtke nendega ise ühendust.

19. Aircall

Aircalli tarkvara funktsioonide hulka kuuluvad telefonisüsteemi funktsioonid, nagu kõnepost, interaktiivne häälvastus ja virtuaalsed kõnekeskused.

Aircalli koduleht

See teenus on segu väärtusest ja funktsioonidest, mis sobivad väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad tõhusat kõnekeskuse tarkvara.

Põhifunktsioonid

  • Sissetulev kõnekeskus
  • Ajavööndi jälgimine
  • Aruandlus ja analüütika
  • Automatiseeritud saatja
  • Kõnekeskuse haldus
  • Väljaminev kõnekeskus

Plussid

  • Abivalmis klienditugi
  • Suurepärane telefoni kvaliteet
  • Lihtne ja intuitiivne disain

Miinused

  • Telefoninumbrid ei saa sõnumeid saata ega vastu võtta
  • Tarkvaras võib esineda vigu
  • Kõrge hind võrreldes muu helistamistarkvaraga

Hind

Aircallil on 40 ja 70 dollarilised igakuiselt tasutavad paketid või kui arveldate iga-aastaselt, langeb see hind 30-50 dollarile agendi kohta kuus. Tasuta tarkvara pole, kuid saadaval on tasuta prooviversioon.

20. CallRail

CallRail on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mida soovitatakse oma saidi kasutajate seotuse jälgimiseks ja analüütiliste andmete suurendamiseks.

Callraili koduleht

Callrail on mitmekesine valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes otsivad taskukohast tarkvara, mis võtab analüütikast maksimumi.

Põhifunktsioonid

  • Analüütika
  • Sissetulev kõnekeskus
  • IVR ja hääletuvastus
  • Kõnede jälgimise näitajad
  • Müügivihje kvalifitseerimine
  • Märksõnade jälgimine

Plussid

  • Kasulikud aruandluse funktsioonid
  • Lihtne seadistada
  • Kõnede sõelumise võimalus

Miinused

  • Aruandlus võtab aega
  • Tarkvara pole alati usaldusväärne
  • Vähe võimalusi kohandamiseks

Hind

CallRaili plaanid algavad 45 dollarist, mis sisaldab kümmet kohalikku telefoninumbrit ja 500 minutit. Täpsema hinnaplaani saamiseks võtke ühendust toega.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvarade võrdlus

Kui olete valimas oma ettevõtte vajadustele sobivat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, peaksite alustama nende võrdlemisest ja erinevate funktsioonide vastandamisest. See võimaldab teil paremini koostada oma kõnekeskusega seotud äriplaane. Järgmised on meie valikud turu parimatest sissetuleva kõnekeskuse tarkvaradest ja miks võiks need teie ettevõtte jaoks ideaalsed olla.

LiveAgent

LiveAgenti sissetuleva kõnekeskuse lahendus sobib eriti just neile, kel on vaja oma klienditeenindust ja suhtlust kiirendada. LiveAgent kasutab ära tugeva klienditeenindusportaali jõudu ja mitmeid tööriistu. Turu kiireim vestlusvidin võimaldab teie klientidel kiiresti töötajatega vestelda, parandades kõnekeskuse tõhusust. LiveAgenti piletisüsteem kasutab hübriidpileti süsteemi, mis kasutab mitmekanaliliste probleemide hõlpsaks jälgimiseks omnikanali tuge. LiveAgent on üks väheseid sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasid, mis pakub ööpäevaringset tuge.

Looking for the right CRM software?

LiveAgent offers a wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Primo Dialer

Primo Dialer on uuenduslik viis ühendada oma kasutajad kvaliteetsete kõnekeskuse funktsioonidega, mida pakutakse telekommunikatsiooni kaudu. Primo Dialer eristub teistest, pakkudes erinevaid funktsioone madala hinnaga. Primo Dialer sobib ideaalselt keskmise suurusega ettevõtete kõnekeskustesse, mis vajavad uuenduslikke telekommunikatsiooni funktsioone.

PhoneBurner

PhoneBurner pakub helistamistarkvara, mis võimaldab teie sissetuleval kõnekeskusel jõudlust sujuvamaks muuta. PhoneBurner väidab, et saate nende sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil jõuda 447% rohkemate kontaktideni. PhoneBurner võib aidata teie klienditeeninduse meeskonda töövoo automatiseerimise, müügivihjete haldamise, aruandluse ja numbrivalija vallas.

ChaseData CCaaS

See ennustava numbrivalijaga kontaktide komplekt eristab end sellega, et on TCPA-ga ühilduv, tagades teile ja teie ettevõttele võrguandmete turvalisuse häkkerite eest. ChaseData CCaaS sobib suurepäraselt kõnekeskustele, kus on viis või enam agenti. ChaseData CCaaS kasutab funktsioone, mis abistavad kõrge tööajaga kõnekeskusi, vastates tõhusalt sissetulevatele kõnedele ja automatiseeritud väljundkõnedele. Finantsteenused, nagu võlgade sissenõudmine ja pangandus, võiksid just seda tarkvara kasutada, kui teie B2B- või B2C-eesmärkide saavutamiseks on vaja klientide vahel pikka tööaega.

XCALLY

Parandage klienditeeninduse suhtlust, kasutades XCALLY ainulaadset liikumistehnoloogiat, mida ei leidu muudes sissetuleva kõnekeskuse tarkvarades. XCALLY on mitmekanaliline sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis integreerib nende Asteriski teenuse süstiku- ja liikumistehnoloogiatega, pakkudes teile optimeeritud juhtseadiseid kõigi sissetuleva kõnekeskuse funktsioonide haldamiseks. XCALLY on hea valik sissetuleva kõnekeskuse ettevõtetele, kes otsivad professionaalseid lahendusi sissetuleva, väljamineva ja segakõnekeskuse tarkvarateenuste jaoks.

Kas sissetuleva kõnekeskuse tarkvara prooviversioon on kasulik?

Jah! Enne ostmist proovimine on suurepärane, sest soovite sissetulevat kõnekeskuse tarkvara, mis vastaks just teie ettevõtte vajadustele. Tasuta kasutamise või tasuta prooviperioodi võimalused aitavad näha, kas konkreetne tarkvara sobib teie kõnekeskuse vajadustega. Püüdke leida erinevust tasuta prooviperioodi ja tasuta tarkvara vahel, et võtta neist maksimum. Võimalus kogeda sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõiki funktsioone annab teie meeskonnale võimaluse seda enne ostmist proovida. Tasuta prooviperioodi tingimused sõltuvad sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Näiteks pakub LiveAgent 14-päevast tasuta prooviperioodi, millele saate registreerida vähem kui 60 sekundiga ning ilma krediitkaarti vajamata.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Kokkuvõte

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on teie ettevõtte jaoks vajalik, olenemata kõnekeskuse suurusest. Tarkvara nagu LiveAgent võib säästa teie ettevõtte raha, suurendades samal ajal teie kliendisuhtluse kvaliteeti ja kvantiteeti. Et tulla toime kõigi kõnekeskuse vajadustega, on vaja kasutada sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. See annab teile võimaluse klienditeabele paremini juurde pääseda ja muuta kliendisuhtluse sujuvamaks.

Parim kõik-ühes sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie ettevõttel ja klienditeenindajatel ühe tööriista abil rohkem saavutada. LiveAgent teeb seda igas suuruses kõnekeskuste jaoks, pakkudes suurepäraseid funktsioone ilma seadistustasuta, krediitkaarti vajamata, pakkudes ööpäevaringset tuge ja võimalust igal ajal tühistada. LiveAgenti on sisse ehitatud võimalus integreerida enam kui 200 erineva tarkvaraga, mida tõenäoliselt juba turunduseks kasutate.

Ühendage oma VoIP pakkuja klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

LiveAgenti omnikanaliline süsteem võimaldab suhelda kõigi osakondadega. Funktsioonide (nt maailma parima vestlusvidina) abil saate klientidega kiiresti suhelda. LiveAgenti suurepärase pilvepõhise telefonitoega saate piiramatult kõnesid salvestada ja juhtida kõnede edastamist, see kõik sobib sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuste vajadustega suurepäraselt. LiveAgenti analüütika abil näete kõiki kliendisuhtlusi, müüki, veebisaidi andmeid ja isegi oma agentide tõhusust. LiveAgent kasutab hübriidpiletite voogu ja pakub taskukohase hinna eest pakette, mis täidavad kõik teie vajadused.

Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara koos sisseehitatud piletisüsteemi, reaalajas vestluse ja kõnekeskuse funktsioonidega

Kliendid eelistavad ettevõtetega suhtlemisel oma lemmik kanaleid kasutada. LiveAgent võimaldab sissetulevatel kõnekeskustel oma omnikanali toe abil hallata piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõiki kõnefunktsioone. Tarkvara pakub teie ettevõttele sissetuleva kõnekeskuse funktsioone, nagu interaktiivne häälvastus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, kliendisuhete haldamine, tarkvaratelefon, omnikanali tugi ja analüütika.

Parim funktsiooniderohke sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Sissetulevate kõnede tarkvara LiveAgent on kõige funktsiooniderikkam saadaolev tarkvara. LiveAgent pakub üle 130 erineva funktsiooni, mis on loodud abistamiseks sissetulevate kõnede, väljaminevate kõnede, statistika, kliendisuhete haldamise ja omnikanalise toega. See annab teie kõnekeskusele mitmekülgsuse, suurema kasumi ja õnnelikumad kliendid.

Kõne seaded klienditeeninduse tarkvaras - LiveAgent

Parima hinna ja kvaliteedi suhtega sissetulev kõnekeskuse tarkvara

Olenemata teie kõnekeskuse suurusest, peate leidma õige hinna ja kvaliteedi suhtega tarkvara, mis aitab teil saavutada edu ja suurendada kasumit. LiveAgenti tarkvara aitab klientidel teha seda kõike igale ettevõttele taskukohase hinnaga. Tasuta prooviversioon võimaldab teie ettevõttel testida kõiki LiveAgenti pakutavaid funktsioone 14 päeva jooksul ilma krediitkaarti vajamata. See tähendab, et kõnekeskuste loomine võib teenida raha ilma raha kulutamata, ning samal ajal saate näha, kuidas programm teie meeskonnas töötab. LiveAgentilpakub suurepärast hinna ja kvaliteedi suhet ettevõtetele, kes soovivad end arendada täiustatud funktsioonidega, pakkudes 15, 29 ja 39 dollarist teenuse taseme valikut ühe agendi kohta kuus.

Kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

LiveAgent on kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mille keskmine hinnang on Capterral 4,7 tärni ja G2 puhul 4,5 tärni. Tuhanded kasutajad kinnitavad LiveAgenti paljusid plusse ja väheseid miinuseid. LiveAgenti mitmekülgsus võrdub suurenenud müügiga, hõlpsa juurdepääsuga ja taskukohase hinnaga. Seetõttu hinnatakse LiveAgenti pidevalt üheks parimaks saadaolevaks sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraks.

Kõige juurdepääsetavam sissetuleva kõnekeskuse tarkvara seadistamiseks, kasutamiseks ja integreerimiseks

Valige sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mida on lihtne teie praeguste toimingutega integreerida, lihtne seadistada ja teie meeskonna jaoks lihtne kasutada. See tähendab vähem koolitust teie meeskonnale ja rohkem kasumit teie ettevõttele ning ka klientidele pööratakse rohkem tähelepanu kui koolitusele. LiveAgent võimaldab oma hõlpsasti juurdepääsetava sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil piiratud koolitust ja kiiret seadistamist. Tänu LiveAgenti lihtsale integreerimisele, saavad agendid juba esimesel päeval klientide päringutega tegeleda. Parem juurdepääsetavus, kasutuslihtsus, seadistamine ja hind muudavad LiveAgenti kõige ligipääsetavamaks kõnekeskuse tarkvaraks turul.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast maksimumi saamiseks peaksite teadma selle kasutusalasid ja tegelema võimalike probleemidega; saate alati otsida teavet teadmusbaasidest või LiveAgenti Akadeemia kõnekeskuse jaotisest. Või lugege seda lühikest KKK-de juhendit, et saada rohkem teavet sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kasutamise kohta.

Toimetaja märkus: kui mõni artiklis sisalduv teave on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja me muudame selle kohe.

Find the best call center

LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Milline klienditoe taset mu sissetuleva kõnekeskuse tarkvara pakub?

Pakutav toe tase võib olla väga kõrge või väga väike. Mõnel tarkvaral, nagu LiveAgent, on ööpäevaringne tugi. Teised platvormid võivad pakkuda piiratud või ainult e-posti teel tuge. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara toe kohta saate lisateavet nende veebisaidilt.

Mida teha, kui teile pärast ostmist enam sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ei meeldi?

Tühistamise võimalused on iga teenusepakkuja puhul erinevad. LiveAgentiga saate igal ajal minna madalamale paketile või teenuse kasutamise lõpetada. Lepinguid pole, arveldame igakuiselt ja seadistamise tasu puudub. Enamik platvorme pakub ainult tasuta prooviversioone. Peaksite võtma ühendust konkreetse tarkvaraettevõttega, et näha, kas nad pakuvad pärast teenuse ostmist tagasimakseid.

Kas sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasse saab lisada kohandatud integratsioone?

Integratsioonid on iga tarkvara puhul erinevad, kuid lühike vastus on jah. Näiteks sissetuleva kõnekeskuse tarkvaral, nagu LiveAgent, on 195 integratsiooni, mis on juba sisse ehitatud, ja te saate soovitud pistikprogrammi lihtsalt aktiveerida. See võimaldab teil ühendada erinevad platvormid oma kõnekeskusega, tuues kliendid agentidele lähemale. Nii saavad agendid kasutada kõikide platvormide haldamiseks vaid ühte tööriista Kohandatud integreerimine LiveAgenti tarkvaraga on kiire ja lihtne. Kohandatud integratsioonid on aga platvormiti erinevad.

Kuidas oma sissetulevat kõnekeskust täiendada?

Saate oma sissetulevat kõnekeskust maksimaalselt ära kasutada, viies selle tulevikku ja kasutades sissetulevate kõnede tarkvara. Mitmekanalilise tööriista (nt LiveAgent) kasutamine võimaldab teil suhelda klientidega kõigis kanalites, võimaldades agentidel kasutada ainult ühte tarkvara, optimeerides nii tunnis käsitlevate kõnede arvu. Nii pakuvad agendid klientidele suurepärast teenindust. Oletame, et soovite parandada oma sissetulevate kõnede keskust ja tagada, et teie ettevõte areneb läbi digiajastu. Sel juhul aitaks sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kasutamine seda saavutada.

Kuidas sissetulevaid kõnekeskuseid hallata?

Saate suhelda oma klientidega kõigis kanalites ja suhelda oma meeskonnaga vaid üht tarkvara kasutades. LiveAgent kasutab klientide ja agentide ühendamiseks tipptasemel tööriistu, nagu universaalne postkast ja täiustatud piletisüsteem. Agentidele piletite jaotamine ja klientide haldamine käib ühest kohast, ning samal ajal näete kogu nende omavahelist suhtlust.

Mis on kõnekeskuse sissetulev kõne?

Sissetulevas kõnekeskuses on agendid, kes on pühendunud klientidele teabe pakkumisele sissetulevate kõnede kaudu. Sissetuleva kõnekeskuse põhifunktsioon on see, et klient saab tugimeeskonnaga ühendust võtta paljude erinevate allikate, sealhulgas vestluse, video ja telefoni kaudu. Kui klient võtab teiega ühendust, peaksid teie vastused ja tegevused olema kiired ja tõhusad.

Millised on sissetulevate kõnekeskuste klienditeeninduse kohustused?

Sissetuleva kõnekeskuse agendid on esimene kontaktpunkt klientidega. Nende kohustuste hulka kuulub klienditoe pakkumine vestluse, telefoni ja video kaudu. Agentidelt nõutakse, et nad haldaksid klientidega suhtlemist mitme kanali kaudu ja töötaksid koos meeskonnakaaslastega teistest osakondadest.

Kuidas sissetulevaid kõnesid vastu võtta?

Sissetulevate kõnede vastuvõtmiseks saate oma arvutis või mobiilis kasutada LiveAgenti laadset tarkvara. Mitmekanaliliste tugede valiku (nt LiveAgenti) abil saate käsitleda kõnesid või sõnumeid klientidelt, kes suhtlevad erinevate tööriistade kaudu. Seda kõike oma lauaarvutis või mobiilseadmes.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo