Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Meie digiajastul on suhtlemiseks mitmeid viise, kuid kliendid võtavad ettevõtetega ühendust peamiselt telefoni teel. Parim sissetuleva kõnekeskuse lahendus võimaldab teie ettevõttel kiiresti ja edukalt toime tulla sissetulevate ja väljaminevate kõnedega. Ühenduge oma klientidega mitmetel kanalitel, kasutades ühte sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Muutke oma ettevõtte klienditeenindus sissetuleva kõnekeskusega sujuvamaks, et suurendada klientide rahulolu ja suurendada müüki.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie kohapealsel või kaughaldusega kõnekeskusel hõlpsalt hallata kõiki sissetulevate kõnede funktsioone ühest tööriistast. Sissetulevate kõnede tarkvara on mitut tüüpi:
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaralahendus muudab teie klienditeeninduse kogemuse sujuvamaks, võimaldades teil kiiresti klientidega erinevate kanalite kaudu suhelda. Kaugjuhtimisega kõnekeskused ei nõua sissetuleva kõnekeskuse agentide koosviibimist – võimaldades nii kaotada sellega seonduvad kulud. Teie kaugtöö meeskonnad saavad oma tööd tõhusalt teha kõikjal maailmas, jäädes samas väiksema eelarve piiridesse.
Lisaks on sissetulevad kontaktkeskused teie müügimeeskondade jaoks väärtuslikud toodete tutvustamisel, klientide küsimustele vastamisel ja tehingute sõlmimisel.
Interaktiivsed häälvastuse (IVR) süsteemid võimaldavad helistajatel ettevõttega ühendust võttes kasutada iseteenindusteenust. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara töötab interaktiivse oskuspõhise marsruutimise või interneti protokolli (VoIP) kaudu. Oskustepõhine marsruutimine määrab helistajad kõige asjakohasema osakonna või agendi juurde. Mõlemad süsteemid kasutavad sarnast kliendikõnede jaotamise süsteemi, näiteks:
Kui tööajale tuleb sissetulev kõne, sirvib sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kliendi tuvastamiseks ettevõtte andmebaasi ja teavitab sellest klienditeenindajat.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel peaksite koos agentidega tutvuma potentsiaalse tarkvara komponentidega. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara koosneb järgmisest.
Piletisüsteem võimaldab klienditeenindajatel kasutada päringutele tõhusaks vastamiseks vaid ühte liidest. Kui klienditeenindaja saab mis tahes kanali kaudu kliendilt kõne, genereerib see pileti. Agendid leiavad need piletid universaalsest postkastist, et võimaldada klientidele kiiresti ja tõhusalt vastata. Piletisüsteem on suurepärane viis kiiresti ja sujuvalt suurepärase kliendirahulolu pakkumiseks, vähendades samal ajal ärikulusid.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara reaalajas vestlus võimaldab teie klienditoe meeskonnaliikmetel vestelda video-, veebi-, SMS-i ja telefoni teel. Automatiseerimine võimestab reaalajas vestluse tarkvara ja võimaldab klientidel saada abi klienditeenindajatelt või AI-toega vestlusrobotitelt, mis oskavad vastata lihtsamatele küsimustele.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõnekeskus on osa teenusest, mis võimaldab suhelda ettevõtte ja klientide vahel. Ilma selleta ei pruugi te sissetulevaid kõnesid vastu võtta ega töötajaid nõuetekohaselt rakendada.
Teie sissetuleva kõnekeskuse sotsiaalmeedia halduse osa võimaldab teil suhelda kõigis oma sotsiaalmeedia kanalites, kasutades selleks vaid ühte tarkvara.
Kliendiportaal on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lahutamatu osa. See annab klientidele kiire juurdepääsu olulistele kontoandmetele, ilma et nad peaksid ettevõttega otse ühendust võtma. Oletame näiteks, et kliendi interneti ühendus katkeb. Sel juhul saavad nad kliendiportaali lehel kiiresti oma kontot vaadata, et teha kindlaks, kas arveldamisel või tasumata maksetega on probleeme, mis võivad põhjustada teenuse katkemist.
Sissetulevate kõnekeskustega töötades on klientide päringute asjakohaseks käsitlemiseks samuti olulisel kohal teadmusbaas. See suudab käsitleda tekkida võivaid levinud küsimusi või tehnilisi probleeme. Teadmusbaasi toel võib klient oma probleemi lahendada abikeskusesse helistamata.
Suunake sissetulevad kõned automaatselt agentidele, kasutades kas prioriteetset või nutikat kõnede marsruutimist. Kui kasutate juhuslikku määramist, määratakse kõned saadaolevatele agentidele juhuslikult. Kui kasutate prioriteetset määramist, kantakse pikima ooteajaga kõned üle järgmisele kvalifitseeritud agendile. Nutikas kõnede suunamine vähendab katkestatud kõnesid, tagades võimalikult kiire vastamise kõnedele.
Hääle integreerimine võimaldab probleemideta VoIP partnerite integreerimist. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaralahendus, nagu LiveAgent, integreerub enam kui 99% VoIP pakkujatega. Pärast teenusepakkujaga ühenduse loomist saate olenevalt sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast ühendada piiramatult SIP-magasid.
Nutikas Interaktiivne häälvastuse (IVR) tööriist võimaldab teil luua isikupärastatud ja keerukaid IVR-puid oma häälepõhiste tugikanalite kiirendamiseks ja automatiseerimiseks. See funktsioon säästab ressursse ja tagab, et kliendikõned suunatakse õigele agendile või osakonnale.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara suudab turvaliselt salvestada sissetulevaid klientide telefonikõnesid ja kõnepostisõnumeid ilma täiendava kõnesalvestustarkvarata, tänu integreeritud kõnede salvestamise lahendusele. Kõnede salvestamist saab kasutada koolituse ja klienditoe eesmärkidel, mis võimaldab teil süsteemis salvestatud kõnesid alla laadida või taasesitada.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil saate oma veebisaidile lisada videovestluse. Tipptasemel integreeritud videovestluse programmid võimaldavad videokõnesid hõlpsalt kasutada ka brauseripõhiselt, salvestades videokõnesid samamoodi nagu pileteid.
Kõnekeskuse analüütika täiustatud aruandlusfunktsioonid võimaldavad teil saada põhjalikke aruandeid kõnekeskuse toimivuse kohta. Kõnekeskuse analüütika abil saate jälgida kõnekeskuse olulisi mõõdikuid, KPI-sid ja agentide tootlikkust.
Hübriidpiletid sisaldavad kõiki traditsiooniliste pileti ID-de helistaja üksikasju, nagu teie kliendi probleem ja oluline teave. Lisaks võimaldab hübriidpilet salvestada kogu kliendisuhtluse pileti ID alla, et agendid saaksid hõlpsalt vaadata, millist kanalit klient teiega ühenduse võtmiseks kasutab.
Teie kontaktkeskuse tarkvaras olev kliendisuhete haldus (CRM) võimaldab agentidel näha koheselt helistaja üksikasju. Klientide ülevaate abil saate kiiresti juurde pääseda kliendiandmetele, luua märkmeid ning vaadata varasemaid suhtlusi ja piletite ajalugu, mis annab teile parema ülevaate tervikpildist ja võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust.
Enne oma vajadustele vastava sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimist peate teadma oma ettevõtte vajadusi. Peaksite kaaluma oma ettevõtte suurust, ettevõtte eesmärke ja seda, kas teie ettevõte on kaugjuhtimisega või mitte. Soovite valida sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab teie klienditeenindusmeeskonnal toetada kliente mitme kanali kaudu, et pakkuda suurepärast isikupärastatud teenust.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel olge teadlik tarkvara kohustustest. Mõnes kokkuleppes võtate kohustuse maksta sissetuleva kõnekeskuse tarkvara eest igakuiselt. Muudel juhtudel võite hankida aastatellimuse või kohapealse tarkvara.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võtab teilt tavaliselt tasu iga agendi kohta kuus, lähtudes teie ettevõtte suurusest ja teenusetasemest. Teie hind sõltub teie valitud teenuste arvust ja sellest, kui palju agente platvormi kasutama hakkab. Kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvaral pole lepingut ega tasusid ning see võimaldab teil igal ajal tellimuse tühistada.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga, nagu LiveAgent, pääsete juurde klienditeenindusportaalile. See portaal võimaldab teie agentidel saada teavet, videoõpetusi ja kliendituge.
Olgu selleks e-post, reaalajas vestlus, telefon või muu, soovite valida mitme kontaktivõimalusega sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Valige tarkvara, mis võimaldab klientidel teiega ühendust võtta mis tahes praegusel suhtluskanalil, mida oma ettevõttes kasutate.
Valige tarkvara, mis võimaldab teil agentide ja plaanide näol oma igakuist tellimust suurendada või vähendada, muutes tarkvaratellimuse kohandamise lihtsaks, kui teie ettevõttel on mõni aastaaeg kiirem või aeglasem.
Valige tarkvara, mis pakub koostöövõimalusi VoIP-i või sotsiaalmeedia kanalite kaudu. Võimaldage sissetuleva kõnekeskuse tarkvara integreerimist muude vajalike teenustega, et teie klienditeenindus toimiks
tõrgeteta.
Olge teadlik oma tarkvara piirangutest. Funktsioonide valimisel arvestage oma ettevõtte töötajate arvu ja klientide vajadustega. Veenduge, et teie tarkvara saaks hakkama kõigi teie klientide vajadustega.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel on oluline enne selle valimist tarkvaraga tutvuda. Ettevõtted saavad seda teha demonstratsiooni kaudu, kus neile näidatakse, kuidas tarkvara töötab. Näete, kuidas tarkvara teie eesmärke aitab saavutada ja kuidas kliente paremini teenindada. Negatiivne külg on see, et enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara demosid just sellega piirduvadki. Demoversioonid võimaldavad teil siiski valida sissetuleva lahenduse, mis vastab teie ettevõtte vajadustele.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara leidmiseks peate võrdlema erinevaid tooteid oma ettevõtte vajadustega. Teie jaoks parim sissetulev kõnekeskus sõltub suuresti sellest, kas teil on väike, keskmine või suur kõnekeskus.
Väikesed ettevõtted: Sissetulev kõnekeskus, nagu LiveAgent, aitab väikeettevõtetel õige hinnaga pakutavate funktsioonide abil oma eesmärke saavutada. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara annab teile võimaluse oma sissetuleva kõnekeskuse äritegevust suurendada ja vähendada.
Keskmise suurusega ettevõtted: Keskmise suurusega kõnekeskused nõuavad selliseid funktsioone nagu sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, vestlus, omnikanaliline tugi, videokõned ja statistika. Tarkvara, nagu LiveAgent, saab teie kõnekeskust varustada kõigega, mida edu saavutamiseks vaja.
Suured ettevõted: Kui teil on suur kõnekeskus, on teil vaja parimat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, et suurendada oma töötajaskonda ja vastata klientide nõudmistele. LiveAgenti tarkvaraga saate oma teenuseid vastavalt ettevõtte vajadusele skaleerida. Sellised funktsioonid nagu interaktiivne häälaruandlus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, sotsiaalmeedia integreerimine, videovestlus ja iseteenindusvalikud aitavad teil jõudsalt areneda.
Väsinud otsimast?
Kas otsite endiselt tarkvara, mis aitaks teil oma klienditeenindust parandada? LiveAgent võib olla teie jaoks see õige valik!
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara (nt LiveAgent) kasutamine võimaldab teil vastata klientide kõnedele suuremas mahus. Kui te ei saa parasjagu vastata, võite kasutada automaatseid tagasihelistusi ja automaatset või oskustepõhist kõnede suunamist, et suunata helistajad õigetesse osakondadesse. Interaktiivse häälvastuse abil pole klientidega suhtlemine olnud kunagi lihtsam.
Omnikanali tugi võimaldab teil suhelda klientidega mitme kanali kaudu, kasutades selleks ainult ühte tarkvara. Kiiret ja abistavat toe pakkumine suurendab klientide rahulolu. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust ja juhtida edukamat kõnekeskust.
Sissetuleva kõnekeskuse lahenduse rakendamine on lihtsam kui arvate. Protsess on tarkvarati erinev. Enamik neist, nagu LiveAgent, võimaldavad siiski lihtsat integreerimist. Selle näite jaoks kasutame LiveAgenti ja vaatame, kui lihtne sissetuleva kõnekeskuse tarkvara integreerimine tegelikult on.
Esiteks peate registreerima endale ja oma agentidele konto ja seejärel tarkvara alla laadima. Seadistage oma LiveAgenti rakendused ja määrake nimi, mida teie klient agendiga rääkides näeb. Peate ühendama oma praeguse telefoniteenuse uue sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga. Võite hiljem oma juurutamisele lisada täiendavaid kohandamisi, kuid selle lihtsa seadistuse saab teha vähem kui tunniga, seega saate oma kõnekeskuse kiiresti käima.
Sissetulevate kõnekeskuste lahenduste hinnaklass on kõigile kättesaadav. Demotarkvara saate kasutada tasuta ja mitmed tarkvara pakkujad pakuvad tasuta prooviversiooni. Need prooviversioonid on ettevõtetele suurepärane võimalus tarkvara enne sellele pühendumist proovida. Enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasid töötab igakuise tellimusplaani alusel. Sellest loendist leiate sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis algab ainult 1 dollarist. Tavaliselt on tarkvaradel olemas mitu teenusetaset erinevate hindadega, mis põhinevad soovitud teenuse mastaabsusel.
Et teie väike, keskmine või suur kõnekeskus leiaks omale sobiva tarkvara, oleme koostanud nimekirja 20 parimast sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Kõik loetletud ettevõtted suudavad teie kõnekeskust erinevate kohandatavate funktsioonide, eeliste, varjukülgede ja hinnavalikutega kiiresti ja tõhusalt aidata.
LiveAgenti suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus on tõhus väikestele, keskmise suurusega või suurtele ettevõtetele. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara aitab teid kõigi kõnekeskuse vajadustega, et oma ettevõtet efektiivselt juhtida.
LiveAgent on suurepärane sissetulev kõnekeskuse lahendus telefoni teel klienditoe pakkumiseks. Nad pakuvad oma tarkvaras piiramatuid kõnesalvestusi koos kiirvestluse kanalite valikuga.
LiveAgent on üks ainsatest programmidest, mis pakub tasuta versiooni. Neil on ka tasuta prooviversioon. LiveAgent pakub mitmeid teenusetasemeid ja hindu, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit kuus.
Call Center Studio annab teie ettevõttele tööriistad kauba jälgimiseks ja interaktiivse häälaruandluse kasutamiseks, et parandada sissetulevate kõnede kogemust.
Call Center on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus skaleeritavuse tagamiseks. Kiireloomulise kliendisuhtluse eesmärgil loodud Call Center võimaldab teie väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks maksimaalset skaleeritavust.
Põhifunktsioonid
Võtke ühendust Call Center Studio sissetuleva kõnekeskuse meeskonnaga, et hankida oma ettevõttele hinnapakkumine.
Ringcentral on kasulik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara videovestlusteks klientide ja teiste meeskonnaliikmetega.
Ringcentral võimaldab väikese ja keskmise suurusega ettevõtetel pääseda juurde funktsioonidele, mis hoiavad neid klientidega ühenduses.
Ringcentral pakub tasuta prooviversiooni ja piiratud funktsioonidega tasuta tarkvara. Ringcentral pakub iga agendi kohta nelja erineva funktsioonikomplektiga kuuplaani hinnaga 19.99, 27.99, 34.99 ja 49.99 dollarit kuus.
Zendesk pakub oma pilvepõhisel platvormil mitmeid funktsioone, sealhulgas sissetulevad ja väljaminevad kõned, tekstsõnumid, marsruutimise jälgimine ja palju muud.
Zendesk on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse valik ühtse tööruumi poolest, mis võimaldab teil hallata kõiki tarkvara funktsioone ühest kohast. Need funktsioonid sobivad suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele.
Põhifunktsioonid
Zendesk on pilvepõhine tarkvara, millel on tasuta prooviversioon, kuid puudub tarkvara tasuta versioon. Zendesk pakub 19, 39 või 89 dollarist paketti agendi kohta kuus.
Talkdesk sisaldab paljusid kõnekeskuste jaoks vajalikke standardfunktsioone, nagu häälfunktsioonid, väljamineva helistaja funktsioonid, aruanded, analüüs ja intelligentsed marsruutimisfunktsioonid.
Talkdesk on populaarne valik keskmiste ja suurte kõnekeskuste jaoks, mis kasutavad Windowsi, Maci ja veebipõhiseid tööriistu. Talkdesk on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lihtsaks juurutamiseks ja peaaegu 100% tööaja säilitamiseks.
Talkdeski negatiivne külg on see, et teie ettevõte peab teenuste hinnapakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma, mistõttu lepingu uuendamine nõuab täiendavat planeerimist.
Zoho Deski kõnekeskuse tarkvaral on sissetuleva kõnekeskuse funktsioonid, mis pakuvad teie analüütilisi funktsioone edu jälgimiseks.
Zoho Desk on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis sobib väikeste, keskmiste ja suurte kõnekeskuste vajadustega. Zoho Desk on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara oma hõlpsalt navigeeritava kasutajaliidese ja lihtsa töötajate tarkvarakoolituse poolest.
Zoho Desk pakub plaane, mis sisaldavad selle pilvepõhise tarkvara erinevaid funktsioone hinnaga 14, 23 ja 40 dollarit agendi kohta kuus. Saadaval on nii tasuta prooviversioon kui ka tasuta tarkvaraversioon.
Cloudtalk võimaldab teie kõnekeskusel kasutada sissetulevaid pilvepõhiseid kõnesid, häälfunktsioone, intelligentset kõnede suunamist, rahvusvahelisi telefoninumbreid, nutikaid valijaid ja statistika jälgimist.
Cloudtalk on terviklik pilvepõhine kõnekeskuse lahendus suure liiklusega klienditeeninduskõnede haldamiseks interneti kaudu. Tarkvara on kaugvalmidusega sissetuleva kõnekeskuse lahendus, mis võib sobivam parem väiksematele kõnekeskustele.
Cloudtalk pakub 15, 20 ja 35 dollarist kuuplaani. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole.
GoToConnect suudab aidata teie sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse vajadusi terviklike tarkvaralahendustega, olenemata sellest, kas teie tegevus toimub koha peal või kaughaldusena.
See tarkvara pakub sissetuleva kõnekeskuse lahendusi väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad terviklikku tarkvaralahendust.
GoToConnecti saab kasutada pilvepõhistes ja mobiilipõhistes teenustes hinnaga 22, 26 ja 39 dollarit kuus agendi kohta kuus. Tarkvara tasuta versiooni pole, küll aga on tasuta prooviversioon.
Salesforce’i platvorm pakub teie kõnekeskuse jaoks analüüsi, interaktiivset häälvastust, sissetulevaid kõnesid, CMR-i integreerimist ja turundusstatistikat.
Salesforce Service Cloud on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lihtsaks API integreerimiseks teie muude kolmandate osapoolte süsteemidega. See pilvepõhine kontaktkeskuse lahendus on tuntud väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete sissetulevate kõnekeskuste vajaduste rahuldamise poolest.
Saadaval on tasuta prooviversioon, kuid puudub tasuta tarkvaraversioon. Kogu meeskonna jaoks on 25, 75, 150 ja 300 dollarit kuus maksvad paketid.
Nice CXone pakub kliendikogemuse, kõnekeskuse analüüsi ning sissetulevaid ja väljaminevaid teenuseid. See tarkvara pakub andmepõhiseid tulemusi, mis võimaldavad ärist paremini aru saada.
See tarkvara võimaldab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel pakkuda pilvepõhise sisse- ja väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga klienditeenindust ja kõnekeskuse tuge.
Hinnad jäävad tavaliselt vahemikku 90–100 dollarit kasutaja kohta kuus. Hinnapakkumise saamiseks pöörduge otse klienditeenindusse. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.
Dialpad pakub väljaminevaid kõnesid, sõnumeid ja videokoosolekuid, et pakkuda täielikke kontaktkeskuse lahendusi alustavatele ettevõtete.
Dialpad pakub mitmeid klienditeeninduslahendusi väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad klientidele mõju avaldada. Dialpadi kõnekeskuse tarkvara on soovitatav klientidega kiirete videokõnede tegemiseks.
See pilvepõhine tarkvara teie väikesele või keskmisele ettevõttele on saadaval 20 või 30 dollarise valikuna. Kui soovite sellest kõrgemaid eeliseid, peate hinnapakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.
Agile CRM pakub klientidele vestlustuge, telefonivalikuid ja automaatvastajaid.
Seda tarkvara soovitatakse väikeste ja keskmise suurusega sissetulevatele kõnekeskusele. See võib sobida ettevõtetele, kes otsivad hinna tõttu ainult üksikuid funktsioone.
Agile’il on kolm teenuse taset: tasuta, 15 dollarit ja 80 dollarit agendi kohta kuus. Saadaval on tasuta prooviversioon ja tarkvara tasuta versioon.
Five9 pakub sissetulevaid ja väljaminevaid kõnekeskuse võimalusi, professionaalseid teenuseid, koolitust ja kliendituge.
See tarkvara sobib oma erinevate funktsioonidega nii väikestele, keskmise suurusega ja suurtele kõnekeskuse ettevõtetele. Five9 saab kasutada peaaegu kõiges, nagu Windows, Mac, iPhone ja veebipõhistes klientides.
Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara ei pakuta. Five9 pakub mitmesuguseid tootekomplekte, kuid kui vajate konkreetset hinnapakkumist, võtke nendega otse ühendust.
CallHippo pakub oma kõnekeskuse tarkvaraga sissetulevaid kõnesid, automaatset kõnede jaotamist, e-posti tuge ja kõnesalvestust.
Seda tarkvara kasutatakse enam kui 50 riigis ja see sobib suurepäraselt väikeettevõtetele. CallHippo on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara virtuaalse telefoninumbri kasutamiseks, mis võimaldab ettevõtetel üle maailma virtuaalsed kõned sujuvalt oma suhtlusse integreerida.
CallHippol on valikus 10, 18 ja 40 dollarine pakett. Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara pole. Seda pilvepõhist tarkvara saab kasutada mitmes seadmes, sealhulgas Windowsis, Macis ja mobiilis.
Twilio pakub sidet SMS-ide, API-de, video ja kõneteenuste kaudu.
Twilio tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes üritavad vähesest maksimumi võtta. Seda tarkvara saab hõlpsasti integreerida teistesse tarkvaraosadesse, mis muudab selle väiksemate ettevõtete jaoks kasulikuks, võimaldades suurendada nende veebipõhist kohalolekut.
See pilvepõhine tarkvara pakub ainulaadseid maksevõimalusi alates kuumaksest inimese kohta kuni tunnitasuni. Kõned algavad 2 sendist minutis. Kõnede vastuvõtmise hind algab 1 dollarist kuus telefoninumbri kohta ja 1 sendist minutis. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole. Hinnapakkumise saamiseks võtke otse Twilioga ühendust.
VICIdial võib aidata teie ettevõtet väljaminevate kõnede, sissetulevate kõnede, kõnede salvestamise ja vestlusega.
VICIdial on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara Telcomiga integreerimiseks. See sissetulev kõnekeskuse tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes üritavad kasvatada oma veebipõhist kõnekeskust. Pakkudes tuge kõikidele oma teenustele, võimaldab VICDial väiksematel kõnekeskustel oma äri kasvatada.
VICIdiali tarkvara on tasuta, välja arvatud esialgsed serveri pakkumise tasud, mis ulatuvad 400 dollarist kuni üle 1000 dollarini, olenevalt teie vajadustest.
3CX tarkvara pakub sissetulevaid kõnesid, vestluse- ja videoteenuseid, mida saate kasutada oma praeguste peakomplektide ja muude seadmetega.
3CX sobib suurepäraselt väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivada väikeste käivituskuludeg tarkvara serveris kasutamiseks.
Oma esimese aasta saate 3CX-i kasutada tasuta. Teenus maksab teisel aastal keskmiselt 145 või 180 dollarit agendi kohta aastas, muutes selle tarkvara kõigile kättesaadavaks. Hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust otse 3CX-iga.
Vonage Business Communications lihtsustab teie kõnekeskuse toiminguid tõhusa ühenduse ja erinevate funktsioonidega.
See sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on loodud hästi toimima väikeettevõtetega. Vonage Business Communications on mugav sissetuleva kõnekeskuse platvorm kasutajate ja profiilide seadistuste kiireks muutmiseks.
Saadaval on 14,99 ja 39,99 dollarine valik, millele lisandub väljuvatele kõnedele 0,03 dollarit minutis. Valikud on erinevad ja edasise hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse suhelda.
Aircall tarkvara funktsioonide hulka kuuluvad telefonisüsteemi funktsioonid, nagu kõnepost, interaktiivne häälvastus ja virtuaalsed kõnekeskused.
See teenus on segu väärtusest ja funktsioonidest, mis sobivad väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad tõhusat kõnekeskuse tarkvara.
Aircallil on 40 ja 70 dollarilised igakuise tellimusega valikud või kui arveldate kord aastas, langeb see hind 30-50 dollarile agendi kohta kuus. Tasuta tarkvara pole, kuid saadaval on tasuta prooviversioon.
CallRail on sissetulev kõnekeskuse tarkvara, mida soovitatakse veebilehel kasutajate seotuse jälgimiseks ja analüütiliste andmete suurendamiseks.
Callrail on mitmekesine valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes otsivad taskukohast tarkvara, mis kasutab analüütikast maksimumi.
CallRaili plaanid algavad 45 dollarist, mis sisaldab kümmet kohalikku telefoninumbrit ja 500 minutit. Täpsema hinnaplaani saamiseks võtke ühendust toega.
Kui olete valimas oma ettevõtte vajadustele sobivat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, peaksite võrdlema ja vastandama nende erinevaid funktsioone. See võimaldab teil paremini koostada oma kõnekeskusega seotud äriplaane. Järgmised on meie valikud parimatest sissetuleva kõnekeskuse tarkvaradest turul ja mis võiks muuta need teie ettevõtte jaoks ideaalseks.
LiveAgenti sissetuleva kõnekeskuse lahendus on sobilik just siis, kui teil on vaja oma klienditeenindust ja suhtlust kiirendada. LiveAgent kasutab ära tugeva klienditeenindusportaali jõudu, mis kasutab mitmeid tööriistu. Turu kiireim vestlusvidin võimaldab teie klientidel kiiresti töötajatega vestelda, parandades nii kõnekeskuse tõhusust. LiveAgenti piletisüsteem kasutab hübriidpileteid, mis toimivad omnikanali toel, et lahendada klientide päringuid läbi mitme kanali. LiveAgent on üks väheseid sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasid, mis pakub ööpäevaringset kliendituge.
Otsite õiget CRM tarkvara?
LiveAgent pakub laia valikut funktsioone ja integratsioone, et igaüks leiaks omale vajaliku. Soovite seda ise näha?
Primo Dialer on uuenduslik viis ühendada oma kasutajad kvaliteetsete kõnekeskuse funktsioonidega, mida telekommunikatsiooni kaudu pakutakse. Primo Dialer eristub teistest, pakkudes erinevaid funktsioone madala hinnaga. Primo Dialer sobib ideaalselt keskmise suurusega ettevõtete kõnekeskustesse, mis vajavad uuenduslikke telekommunikatsiooni funktsioone.
PhoneBurner teeb helistamistarkvara, mis võimaldab teie sissetuleva kõnekeskusel jõudlust sujuvamaks muuta. PhoneBurner väidab, et saate nende sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil jõuda 447% rohkemate kontaktideni, eristades end nii teistest tarkvaradest. PhoneBurner suudab aidata teie klienditeenindusmeeskonda töövoo automatiseerimise, müügivihjete haldamise, aruandluse ja numbrivalija vallas.
See ennustava helistajaga tarkvara komplekt eristab end sellega, et on ühilduv TCPA-ga, tagades teile ja teie ettevõttele võrguandmete turvalisuse häkkerite eest. ChaseData CCaaS sobib suurepäraselt kõnekeskustele, kus on viis või enam agenti. ChaseData CCaaS kasutab funktsioone, mis abistavad kõrge tööajaga kõnekeskusi, vastates tõhusalt sissetulevatele kõnedele ja tehes automatiseeritud väljuvaid kõnesid. Finantsteenused, nagu võlgade sissenõudmine ja pangandus, kus on B2B või B2C eesmärkide saavutamiseks on vajalik klientidega püsivalt ühenduses olla.
Parandage klienditeeninduse suhtlust, kasutades XCALLY ainulaadset motion unique>tehnoloogiat, mida ei leidu muudes sissetuleva kõnekeskuse tarkvarades. XCALLY on mitmekanaliline sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis integreerub nende Asteriski teenuse süstiku- ja liikumistehnoloogiatega, pakkudes teile optimeeritud juhtimisseadeid kõigi sissetuleva kõnekeskuse funktsioonide haldamiseks nende tarkvaraga. XCALLY on hea valik sissetuleva kõnekeskuse ettevõtetele, kes otsivad professionaalseid lahendusi sissetuleva, väljamineva ja segakõnekeskuse tarkvarateenuste jaoks.
Jah! Enne ostmist tarkvara proovimine on suurepärane võimalus, sest soovite sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis vastaks teie ettevõtte vajadustele. Tasuta versiooni või tasuta prooviperioodi kasutamine aitab näha, kas konkreetne tarkvara sobib teie kõnekeskuse vajadustele. Püüdke vahet teha tasuta versioonil ja tasuta prooviperioodil, et neist mõlemast maksimum võtta. Võimalus kogeda sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõiki funktsioone annab teie meeskonnale võimaluse seda enne ostmist proovida. Tasuta prooviperioodi tingimused sõltuvad sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Näiteks pakub LiveAgent 14-päevast tasuta prooviperioodi, millele saate registreerida vähem kui 60 sekundiga ja ilma krediitkaarti vajamata.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on teie ettevõtte jaoks vajalik, olenemata kõnekeskuse suurusest. Tarkvara, nagu LiveAgent, võib säästa teie ettevõtte raha, suurendades samal ajal teie kliendisuhtluse kvaliteeti ja kvantiteeti. Kõigi kõnekeskuse vajadustega toimetulemine muudab sissetuleva kõnekeskuse tarkvara omamise esmatähtsaks. See annab teile võimaluse klienditeabele paremini juurde pääseda ja muuta kliendisuhtluse sujuvamaks.
Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie ettevõttel üheskoos klienditeenindajatega ühe tööriista abil rohkem saavutada. LiveAgent teeb seda igas suuruses kõnekeskuste jaoks, pakkudes suurepäraseid funktsioone ilma seadistustasuta, krediitkaarti vajamata, ööpäevaringset tuge pakkudes ja võimalusega igal ajal tellimust tühistada. LiveAgenti on sisseehitatud ka võimalus integreerida enam kui 200 erineva tarkvaraga, mida tõenäoliselt juba turunduseks kasutate.
LiveAgenti omnikanali süsteem võimaldab suhelda kõigi osakondadega. LiveAgenti suurepärase pilvepõhise telefonitoega saate piiramatult kõnesid salvestada ja osaleda kõnede edastamisel, mis sobib ideaalselt sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuse vajadustega. LiveAgenti analüütika abil näete kõiki oma kliendisuhtlusi, müüki, veebisaidi andmeid ja isegi oma agentide tõhusust. LiveAgent kasutab hübriidpiletivoogu, mis jõuab kõikide kanaliteni ja ei riku teie eelarvet.
Kliendid eelistavad suhelda ettevõtetega neis kanalites, mida nad kõige enam kasutavad. LiveAgent võimaldab sissetulevatel kõnekeskustel oma omnikanali toe abil hallata piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõiki kõnefunktsioone. LiveAgent pakub teie ettevõttele sissetuleva kõnekeskuse funktsioone, nagu interaktiivne häälvastus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, kliendisuhete haldamine, tarkvaratelefon, omnikanali tugi ja analüütika.
Sissetulevate kõnede tarkvara LiveAgent on kõige funktsioonirikkam saadaolev tarkvara. LiveAgent pakub üle 130 erineva funktsiooni, mis on loodud abistamiseks sissetulevate kõnede, väljaminevate kõnede, statistika, kliendisuhete haldamise ja omnikanali toega. See annab teie kõnekeskusele mitmekülgsuse, suurema kasumi ja õnnelikumad kliendid.
Olenemata teie kõnekeskuse suurusest, peate leidma õige hinna ja kvaliteedi suhtega tarkvara, mis aitab teil saavutada edu ja kasvatada kasumit. LiveAgenti tarkvara aitab klientidel teha seda kõike hinnaga, mida iga ettevõte saab endale lubada. Tasuta prooviversioon võimaldab teie ettevõttel testida kõiki LiveAgenti pakutavaid funktsioone 14 päeva jooksul ilma krediitkaardi andmeid vajamata. See tähendab, et kõnekeskuse loomine võib teenida teile raha ilma raha kulutamata, samal ajal saate näha, kuidas programm teie meeskonnas töötab. LiveAgentil on suurepärane hinna ja kvaliteedi suhe ettevõtetele, pakkudes 9, 29 ja 49 dollarist paketti agendi kohta kuus.
LiveAgent on kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mille keskmine hinne on Capterra platvormil 4,7 tärni ja G2 puhul 4,5 tärni. Tuhanded kasutajad kinnitavad LiveAgenti paljusid plusse ja väheseid miinuseid. LiveAgenti mitmekülgsus toob kaasa suurema müügi, hõlpsa juurdepääsu ja taskukohase hinna. Seetõttu hinnatakse LiveAgenti pidevalt üheks parimaks saadaolevaks sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraks.
Valige sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mida on lihtne teie praeguste toimingutega integreerida, lihtne seadistada ja teie meeskonna jaoks lihtne kasutada. See tähendab vähem koolitust teie meeskonnale ja rohkem kasumit teie ettevõttele ning ka klientidele pööratakse rohkem tähelepanu. LiveAgent pakub oma hõlpsasti juurdepääsetava sissetuleva kõnekeskuse tarkvarale piiratud koolitust ja kiiret seadistamist. Tänu LiveAgenti lihtsale integreerimisele saavad agendid juba esimesel päeval klientide probleemidega tegeleda. Parem juurdepääsetavus, kasutuslihtsus, seadistamine ja hind muudavad LiveAgenti kõige kättesaadavamaks kõnekeskuse tarkvaraks turul.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast maksimumi saamiseks peaksite teadma selle kasutusalasid ja tegelema võimalike probleemidega; saate alati otsida teavet teadmusbaasidest või href=”/academy/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>LiveAgenti Akadeemia kõnekeskuse jaotisest. Või lugege seda lühikest KKK-de juhendit, et saada rohkem teavet sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kasutamise kohta.
Toimetaja märkus: kui mõni artiklis sisalduv teave on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja muudame selle vastavalt.
Leidke omale parim kõnekeskus
LiveAgent pakub laias valikus kõnekeskuse tööriistu, mistõttu on see suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele. Soovite võimaluste kohta lisateavet?
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel