Mis on RingCentral?
RingCentral on kõnekeskuse tarkvara, millel on mitu võimalust. See pakub kõne-, faksi-, teksti-, konverentsi- ja veebikoosolekuid. See aitab ettevõtetel hallata kõike alates kõnekeskuse juhtimisest kuni igapäevaste kohtumisteni.
Kuidas RingCentralit kasutada?
RingCentralit saab kasutada Teie LiveAgenti kõnekeskuse spetsiaalse VoIP-teenuse pakkujana. Nende usaldusväärsed teenused tagavad sujuva ühenduse tarkvaratelefonide või kõneseadmetega. Kombineerituna LiveAgenti klienditoe võimalustega, saate pakkuda hämmastavat kliendituge kõigis olulistes kliendikanalites.
LiveAgenti kõnekeskus toetab nii tarkvaratelefone kui ka kõneseadmeid, tagades samal ajal sujuva töövoo erinevate tootlikkuse funktsioonidega. Kasutage ära funktsioone, nagu interaktiivne häälvastus (IVR), mis aitavad Teie klientidel õige osakonnani jõuda. Pääsege igal ajal ligi piiramatutele kõnesalvestistele, et neid uuesti üle vaadata, või kohandage oma ettevõtte brändinguga sobituvad kõnenupud.
Millised on RingCentrali integreerimise eelised?
- Spetsiaalne kõnekeskuse lahendus ja VoIP pakkuja ühes
- Vastake kõnedele LiveAgentis
- Lihtne integratsioon Zapieri kaudu
- Erinevad integreerimise võimalused
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Kuidas integreerida RingCentral Zapieri kaudu?
LiveAgenti saab integreerida RingCentraliga Zapieri teenuse kaudu – see on kolmanda osapoole lahendus, mis suudab integreerida suure hulga rakendusi. Zapier võimaldab kasutajatel luua kohandatud integratsioone, et nad saaksid valida, mida nad soovivad integratsiooniga teha. Kui Teil pole Zapieri kontot, looge see siin. Seejärel jätkake Zapieris LiveAgenti ja RingCentrali integratsioonilehega.
- Valige päästik ja toiming. Ühes rakenduses olev päästik sooritab toimingu teises rakenduses, luues kohandatud integratsiooni. Saate valida isiklikud võimalused, seega mõelge, mida soovite, et rakendused teeksid. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake jätkamiseks sinist nuppu.
- Nüüd peate mõlemad rakendused Zapieriga ühendama. Teenus aitab Teid vihjete ja muu teabega. Kui olete rakendused Zapieriga ühendanud, saate integratsiooni testida või selle aktiveerimiseks Zapi sisse lülitada.
Ongi kõik. Võite igal hetkel naasta Zapieri ja luua rohkem integratsioone erinevate rakendustega. Sobitage ise, et näha, millised neist Teile kõige paremini sobivad. Kas soovite lisateavet kõnekeskuse tarkvara ja kõnetoe kohta? Nende teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie akadeemia artikleid .
Frequently asked questions
Mis on RingCentral?
RingCentral on ühtse side pakkuja alates 2003. aastast, pakkudes kõnekeskuse teenuseid ettevõtetele üle kogu maailma.
Millised on RingCentrali kasutamise eelised?
- saage teavitusi LiveAgenti
- hallake kliente ühest liidesest
- parandage klienditeeninduse efektiivsust