RingCentral

Mis on RingCentral?

RingCentral on rohkete funktsioonidega kõnekeskuse tarkvara. See pakub hääle-, faksi-, teksti-, konverentsi- ja veebikoosolekuid ning aitab ettevõtetel hakkama saada kõigega alates kõnekeskuse haldusest kuni igapäevaste koosolekuteni.

Kuidas RingCentralit kasutada?

RingCentralit saab kasutada teie LiveAgenti kõnekeskuse spetsiaalse VoIP teenuse pakkujana. Nende usaldusväärsed teenused tagavad sujuva ühenduse tarkvaratelefonide või kõneseadmetega. Koos LiveAgenti kasutajatoe võimalustega saate pakkuda suurepärast kliendituge kõigis olulistes kliendikanalites.

LiveAgenti kõnekeskus toetab nii tarkvaratelefone kui ka kõneseadmeid, tagades samal ajal mitmesuguste tootlikkuse funktsioonidega sujuva töövoo. Kasutage ära funktsioone, nagu Interaktiivne häälvastus, mis suudab aidata kliendid õigete osakondadeni. Pääsege igal ajal ligi oma piiramatutele kõnesalvestistele, et vaadata üle eelmised kõned, või kohandage helistamisnuppe sobituma oma ettevõtte brändinguga. 

Millised on RingCentrali integreerimise eelised?

  • Spetsiaalne kõnekeskuse lahendus ja VoIP pakkuja ühes
  • Vastake kõnedele LiveAgentis
  • Lihtne integratsioon Zapieri kaudu
  • Erinevad integreerimise võimalused

Improve your call support

Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.

Kuidas integreerida RingCentral Zapieri kaudu?

LiveAgenti saab integreerida RingCentraliga Zapieri teenuse kaudu – see on kolmanda osapoole lahendus, mis suudab integreerida suure hulga rakendusi. Zapier võimaldab kasutajatel luua kohandatud integratsioone, et nad saaksid valida, mida nad soovivad integratsiooniga teha. Kui Teil pole Zapieri kontot, looge see siin. Seejärel jätkake Zapieris LiveAgenti ja RingCentrali integratsioonilehega.

  • Valige päästik ja toiming. Ühes rakenduses olev päästik sooritab toimingu teises rakenduses, luues kohandatud integratsiooni. Saate valida isiklikud võimalused, seega mõelge, mida soovite, et rakendused teeksid. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake jätkamiseks sinist nuppu.
LiveAgenti ja RingCentrali integreerimise leht Zapieris
LiveAgent + RingCentral Zapieris
  • Nüüd peate mõlemad rakendused Zapieriga ühendama. Teenus aitab Teid vihjete ja muu teabega. Kui olete rakendused Zapieriga ühendanud, saate integratsiooni testida või selle aktiveerimiseks Zapi sisse lülitada.
Zapier leht kuvamas integreerimise protsessi
Zapieri integreerimise protsess

Ongi kõik. Naaske Zapieri juurde, kui soovite luua rohkem integratsioone erinevate tarkvaradega. Katsetage ja sobitage, et näha, millised neist teile kõige paremini sobivad. Kas soovite lisateavet kõnekeskuse tarkvara ja kõnetoe kohta? Nende teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie akadeemia artikleid.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on RingCentral?

RingCentral on ühtse sideteenuse pakkuja alates 2003. aastast, pakkudes kõnekeskuse teenuseid ettevõtetele üle kogu maailma.

Millised on RingCentrali kasutamise eelised?

Eelised hõlmavad järgmist: märguanded jõuavad LiveAgenti, klientide haldamine käib ühest liidesest, paranenud klienditeeninduse efektiivsus.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo