RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on RingCentral?
RingCentral on rohkete funktsioonidega kõnekeskuse tarkvara. See pakub hääle-, faksi-, teksti-, konverentsi- ja veebikoosolekuid ning aitab ettevõtetel hakkama saada kõigega alates kõnekeskuse haldusest kuni igapäevaste koosolekuteni.
Kuidas RingCentralit kasutada?
RingCentralit saab kasutada teie LiveAgenti kõnekeskuse spetsiaalse VoIP teenuse pakkujana. Nende usaldusväärsed teenused tagavad sujuva ühenduse tarkvaratelefonide või kõneseadmetega. Koos LiveAgenti kasutajatoe võimalustega saate pakkuda suurepärast kliendituge kõigis olulistes kliendikanalites.
LiveAgenti kõnekeskus toetab nii tarkvaratelefone kui ka kõneseadmeid, tagades samal ajal mitmesuguste tootlikkuse funktsioonidega sujuva töövoo. Kasutage ära funktsioone, nagu Interaktiivne häälvastus, mis suudab aidata kliendid õigete osakondadeni. Pääsege igal ajal ligi oma piiramatutele kõnesalvestistele, et vaadata üle eelmised kõned, või kohandage helistamisnuppe sobituma oma ettevõtte brändinguga.
Millised on RingCentrali integreerimise eelised?
- Spetsiaalne kõnekeskuse lahendus ja VoIP pakkuja ühes
- Vastake LiveAgenti kõnedele
- Lihtne integreerimine Zapieriga
- Erinevad integreerimisvõimalused
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Kuidas integreerida RingCentral Zapieri kaudu?
LiveAgenti saab integreerida RingCentraliga Zapieri teenuse kaudu – see on kolmanda osapoole lahendus, mis suudab integreerida suure hulga rakendusi. Zapier võimaldab kasutajatel luua kohandatud integratsioone, et nad saaksid valida, mida nad soovivad integratsiooniga teha. Kui Teil pole Zapieri kontot, looge see siin. Seejärel jätkake Zapieris LiveAgenti ja RingCentrali integratsioonilehega.
- Valige päästik ja toiming. Ühe rakenduse päästik sooritab toimingu teises rakenduses, luues kohandatud ühenduse. Kindlasti mõelge, mida soovite rakendusi tegema panna. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake jätkamiseks sinist nuppu.
- Nüüd peate mõlemad rakendused Zapieriga ühendama. Teenus aitab teid vihjete ja muu teabega. Kui olete rakendused Zapieriga ühendanud, saate integratsiooni testida või selle aktiveerimiseks Zapi sisse lülitada.
Ongi kõik. Naaske Zapieri juurde, kui soovite luua rohkem integratsioone erinevate tarkvaradega. Katsetage ja sobitage, et näha, millised neist teile kõige paremini sobivad. Kas soovite lisateavet kõnekeskuse tarkvara ja kõnetoe kohta? Nende teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie akadeemia artikleid.
Looking for a unified communication solution for your customer support?
Integrate RingCentral into your LiveAgent system and enjoy features like voice calls, video conferencing, and instant messaging, all within LiveAgent's platform.
Frequently Asked Questions
Mis on RingCentral?
RingCentral on ühtse sideteenuse pakkuja alates 2003. aastast, pakkudes kõnekeskuse teenuseid ettevõtetele üle kogu maailma.
Millised on RingCentrali kasutamise eelised?
Eelised hõlmavad järgmist: märguanded jõuavad LiveAgenti, klientide haldamine käib ühest liidesest, paranenud klienditeeninduse efektiivsus.
LiveAgent on klientidele kättesaadav 24/7 ning pakub mitmeid tarkvarafunktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning klienditeeninduse tarkvara. Ettevõte pakub ka partnerluse võimalusi ning neil on mitmeid auhindu ja sertifikaate. Lisaks jagab artikkel üheksa klienditoe parimat tava ettevõtetele, kes soovivad parandada oma klienditoe/teenuse üldist kvaliteeti. Klienditoe parimad tavad hõlmavad õige klienditoe tarkvara valikut, ühte ainukest kontaktpunkti, teenusetaseme lepingute lisamist ning piisava töötajate võimekuse tagamist.
The text describes various customer service software tools offered by LiveAgent, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management systems. The company provides sales contacts, demos, and newsletters, while also emphasizing its commitment to security and privacy policies. The text concludes with an offer to schedule a one-on-one call to explore the potential benefits of LiveAgent's services.
Kõnekeskused on suurepärane võimalus kliendisuhete ja klienditeeninduse parandamiseks ning uute klientide meelitamiseks. LiveAgent pakub täiustatud IVR funktsiooni, mis suunab kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde ning salvestab kõnesalvestusi. Axialys on tehnoloogiaettevõte, mis pakub pilvepõhiseid tarkvarakomplekte telefonisüsteemide ja kliendisuhete haldamiseks. LiveAgent ja Axialys integreeruvad sujuvalt.
Tekst räägib teabevahetusest telefoniseadmete ja -vahetuskeskuste vahel ning tutvustab erinevaid telefoniteenuseid ja -süsteeme, mida pakuvad ettevõtted nagu TeleCube ja VoipTel International LiveAgent. Samuti mainitakse nende partnerlust ning võimalust integreerida teenuseid kõnekeskustes. Tekst sisaldab ka installiprotseduuri nende teenuste kasutamiseks ning mainib, et ettevõte kasutab küpsiseid.