Partner
Mis on RingCentral?
RingCentral on rohkete funktsioonidega kõnekeskuse tarkvara. See pakub hääle-, faksi-, teksti-, konverentsi- ja veebikoosolekuid ning aitab ettevõtetel hakkama saada kõigega alates kõnekeskuse haldusest kuni igapäevaste koosolekuteni.
Kuidas RingCentralit kasutada?
RingCentralit saab kasutada teie LiveAgenti kõnekeskuse spetsiaalse VoIP teenuse pakkujana. Nende usaldusväärsed teenused tagavad sujuva ühenduse tarkvaratelefonide või kõneseadmetega. Koos LiveAgenti kasutajatoe võimalustega saate pakkuda suurepärast kliendituge kõigis olulistes kliendikanalites.
LiveAgenti kõnekeskus toetab nii tarkvaratelefone kui ka kõneseadmeid, tagades samal ajal mitmesuguste tootlikkuse funktsioonidega sujuva töövoo. Kasutage ära funktsioone, nagu Interaktiivne häälvastus, mis suudab aidata kliendid õigete osakondadeni. Pääsege igal ajal ligi oma piiramatutele kõnesalvestistele, et vaadata üle eelmised kõned, või kohandage helistamisnuppe sobituma oma ettevõtte brändinguga.
Millised on RingCentrali integreerimise eelised?
- Spetsiaalne kõnekeskuse lahendus ja VoIP pakkuja ühes
- Vastake LiveAgenti kõnedele
- Lihtne integreerimine Zapieriga
- Erinevad integreerimisvõimalused
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Kuidas integreerida RingCentral Zapieri kaudu?
LiveAgenti saab integreerida RingCentraliga Zapieri teenuse kaudu – see on kolmanda osapoole lahendus, mis suudab integreerida suure hulga rakendusi. Zapier võimaldab kasutajatel luua kohandatud integratsioone, et nad saaksid valida, mida nad soovivad integratsiooniga teha. Kui Teil pole Zapieri kontot, looge see siin. Seejärel jätkake Zapieris LiveAgenti ja RingCentrali integratsioonilehega.
- Valige päästik ja toiming. Ühe rakenduse päästik sooritab toimingu teises rakenduses, luues kohandatud ühenduse. Kindlasti mõelge, mida soovite rakendusi tegema panna. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake jätkamiseks sinist nuppu.

- Nüüd peate mõlemad rakendused Zapieriga ühendama. Teenus aitab teid vihjete ja muu teabega. Kui olete rakendused Zapieriga ühendanud, saate integratsiooni testida või selle aktiveerimiseks Zapi sisse lülitada.

Ongi kõik. Naaske Zapieri juurde, kui soovite luua rohkem integratsioone erinevate tarkvaradega. Katsetage ja sobitage, et näha, millised neist teile kõige paremini sobivad. Kas soovite lisateavet kõnekeskuse tarkvara ja kõnetoe kohta? Nende teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie akadeemia artikleid.
Looking for a unified communication solution for your customer support?
Integrate RingCentral into your LiveAgent system and enjoy features like voice calls, video conferencing, and instant messaging, all within LiveAgent's platform.
Frequently Asked Questions
Mis on RingCentral?
RingCentral on ühtse sideteenuse pakkuja alates 2003. aastast, pakkudes kõnekeskuse teenuseid ettevõtetele üle kogu maailma.
Millised on RingCentrali kasutamise eelised?
Eelised hõlmavad järgmist: märguanded jõuavad LiveAgenti, klientide haldamine käib ühest liidesest, paranenud klienditeeninduse efektiivsus.
Kõnekeskused tegelevad häälsuhtlusega, kontaktikeskused aga kogu suhtlusega, sealhulgas e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, video jne. Kontaktikeskused pakuvad ennetavat teenust ja ärivõimalusi, nagu AI ja robotid. Kõnekeskuse või kontaktikeskuse tarkvara valimine sõltub eesmärkidest ja kliendi eelistustest.
Sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus
Allhanke väljaminevad kõnekeskused aitavad ettevõtetel potentsiaalseid kliente leida ja teenuste müüki suurendada. Samuti pakuvad need turu-uuringuid ja kliendirahulolu jälgimist. B2B ja B2C ettevõtted kasutavad kõnekeskuse broneerimist kohtumiste paika panemiseks. Võlanõudmisagendid aitavad võlgnikel tagasimakseid alustada. Kõnekeskuste tarkvaralahendused toetavad nii sissetulevaid kui väljaminevaid kõnesid. Klienditeenindust ja väljaminevat suhtlust pakkuva ettevõtte jaoks on segatud lahendus eelistatud.
Ettevõtted saavad kasutada reaalajas vestlust kiireks kliendiprobleemide lahendamiseks ja teenuse kvaliteedi parandamiseks. Populaarsed tarkvaralahendused aitavad suhtlemiskanaleid optimeerida. Kõnekeskuste ja kontaktkeskuste erinevustest ning LiveAgenti mitmetest suhtlusvormidest saab rohkem teada demo kaudu.
Teksti põhjal soovitatakse klienditoe teenindust toetavat LiveAgent tarkvara seadistada. Tekstis tutvustatakse kõnekeskuse ja klienditoe tarkvara funktsioone ning nende olulisust enne ja pärast ostu sooritamist. Kõnekeskuse tööriistad suurendavad agentide tootlikkust ja kvaliteedi tagamine aitab hoida kliente ning suurendada lojaalsust. LiveAgent pakub tasulisi plaane, mis algavad 15 dollarist kasutaja kohta kuus. Tarkvara tugi on oluline ettevõtetele, eriti klienditeeninduse osas. Populaarsed teenusepakkujad hõlmavad LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout ja Zendesk.