Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Otsite tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Kohandatav tasuta teadmusbaas muudab Teie agentide töö lihtsamaks ja julgustab kliente üksteist aitama.

LiveAgent on 2021. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientide lähedal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mis on tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Teadmusbaas on veebipõhine iseteeninduse andmebaas, mida saavad kasutada kõik, kes otsivad teavet Teie ettevõtte või toodete kohta. See tarkvara võimaldab Teil salvestada, jagada ja hallata olulist teavet ja andmeid ühes kohas, kus see on hõlpsasti ligipääsetav. Oma tuumalt võivad teadmusbaasi tööriistad säästa Teile väärtuslikke ressursse nagu age ja raha, kuna nad võimaldavad Teil klientidele pakkuda tugiteenust ka siis kui Agendid on võrgust eemal.

Milleks tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Looge koht, kus Teie agendid saavad oma teadmisi jagada ja kus Teie kliendid saavad oma probleeme lahendada.

Customers icon

Õnnelikumad kliendid

Looge põhjalikke teadmistebaasi artikleid, et pakkuda kiiret abi klientidele.

Increase icon

24/7 tugiteenus

Oma teadmistebaasi üles ehitades tagate oma klientidele 24/7 aastaringse juurdepääsu olulisele teabele.  

Decrease icon

Vähenenud piletite koorem

Andke oma klientidele võimalus iseseisvalt teavet leida ja lubage oma agentidel keskenduda pakilisematele probleemidele.

4 sammu tasuta teadmusbaasi loomiseks

Looge koht, kus Teie agendid saavad oma teadmisi jagada ja kus Teie kliendid saavad oma probleeme lahendada.

Valige kolme eelnevalt määratletud kujunduse vahel

LiveAgenti teadmusbaasi tööriist võimaldab Teil valida eelnevalt määratletud teadmistebaasi kujunduste hulgast. Kuigi me ei paku kohandatud teemat, on kujundused värvi poolest reguleeritavad ja neid saab kohandada oma HTML-i päise/jaluse abil. Pärast kujunduse valimist võite hakata oma teadmistebaasi täitma asjakohase sisuga nii klientidele kui ka kogu meeskonnale. 

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Õiglane ja tasuta teadmusbaasi tarkvara

LiveAgenti tasuta plaan on suurepärane lahendus alustavatele ettevõtetele. Tasulised plaanid pakuvad aga erinevaid klienditoe funktsioone, mis hõlbustavad Teie töövoogu ja pakuvad rohkem võimalusi klienditoe pakkumiseks.

Free help desk software migration

Tasuta konto

Tasuta

7-päevane klientide tugiteenuse piletite ajalugu

Piiratud integratsioonid

Puuduvad sotsiaalmeedia kontod

Vähem funktsionaalsusi

Free Live Chat

Tasuline konto

Alates 15 dollarist kuus

Piiranguteta

Hulganisti kasulikke funktsioone

Sotsiaalmeedia kontod

Terviklik sõnumside ajalugu

Ja palju muud…

undraw book lover mkck

Tasuta klienditeenindus

Kas teadsite, et enamikule klientidele meeldib enne klienditoega ühendust võtmist iseseisvalt lahendusi otsida? Oma teadmusbaas ehitades saate anda neile väärtuslikku teavet ja säästa oma klienditoe meeskonna aega, mille nad kulutaksid korduvate päringutega tegelemisele. Tasuta teadmusbaasi tarkvaraga saavad nad keskenduda hoopis kriitilistele probleemidele.

Sisemine teadmubaas

LiveAgenti avatud lähtekoodiga teadmusbaasi tarkvara võimaldab Teie ettevõttel luua Teie agentidele ja klientidele teadmusbaasi sisu. Sisemine teadmiste haldamise tööriist võib olla ainsaks ettevõtte teabe talletamise allikaks. 

LiveAgenti veebipõhisel teadmusbaasi tarkvaral on otsingumootori kood, mis võimaldab Teie agentidel hõlpsalt otsida vajalikku teavet otsinguriba kaudu. Üldiselt parandab privaatne teadmistebaas töötajate töövoogu, mis teeb nii agendid kui ka kliendid õnnelikuks.  

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktiline WYSIWYG redaktor

Klientidele teadmiste toomine on lihtne! Looge kindlaid kategooriaid ja hõlbustage oma teadmistebaasi navigeerimist. Hiljem täidate kategooriad kasuliku sisuga, kasutades artiklite jaoks sisseehitatud WYSIWYG rikkalikku tekstiredaktorit. Saate oma sisu kohandada ja kujundada pealkirjade, erinevate värvide, stiilide ja ka piltidega.  

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments-in-articles-LiveAgent

Lisage manuseid artiklitele

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on võimas tööriist, mis ühtlasi võimaldab Teil ka lisada artiklitele faile. See iseteenindusvõimalus vähendab tarbetuid kliendipäringuid ja parandab üldist kliendisuhtlust, kuna kliendid saavad teabele iseseisvalt juurde pääseda. 

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning saate teada, kuidas LiveAgent saab paremaks muuta Teie kliendituge ning valmistada Teie äripartneritele rõõmu.

Milleks teadmusbaasi tarkvara?

70% klientidest otsivad enne klienditeenindusega ühendust võtmist pigem ise oma küsimustele vastused. LiveAgent võimaldab Teil mõne hiireklõpsuga hõlpsalt oma teadmistebaasi üles seada. Saate luua kategooriaid, artikleid ja kohandada neid vastavalt oma ettevõtte kujundusele ilma ühtegi koodirida sisestamata. 

Business pages

Ettevõtte hüved

Pakkuge võrguvälist abi

Usaldusväärne klienditeenindus ja -hooldus

Sisemised teadmised ettevõttes

Handshake

Klientide hüved

Saadaval 24/7 aastaringselt

Kliendid saavad iseseisvalt vastuseid

Kiireim klienditeenindus

Te saate olema heades kätes!

Kas teate mis on ühist Huawei’l, BWM-l, Yamaha’l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Ei vaja krediitkaarti

FAQ

Why should you use knowledge management software?

Self-service has become a preferred customer service option. Customers want to find the answers on their own rather than wait to reach a customer representative. Failing to offer this option can be a costly decision. Awesome knowledge base software can give your business an edge over competitors, improve your customer satisfaction, customer experience, customer retention, and ultimately increase sales.

How Does Knowledge Management Software Work?

Knowledge management software is usually a part of a complex customer service solution. After you sign in to your help desk, you can start creating content that your customers or employees seek. From end-user, the knowledge base is available whenever they reach your website. Thus, they can solve some technical issues on their own by engaging in the Forum or following a Knowledge base article.

Is LiveAgent Knowledge base for free?

Yes, LiveAgent offers a free Customer portal for each subscription or a free account. There is one Knowledge base included in each for free - no pricing plan. However, if you would like to own multiple knowledge bases for different brands, you will be charged.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo