Nr. 1 tasuta teadmusbaasi tarkvara

Avastage, kui lihtne on luua professionaalseid teadmusbaase

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Otsite tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Kohandatav tasuta teadmusbaas muudab Teie agentide töö lihtsamaks ja julgustab kliente üksteist aitama.

LiveAgent on 2021. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientide lähedal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021
  • Best help desk software
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Mis on tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Teadmusbaas on veebipõhine iseteeninduse andmebaas, mida saavad kasutada kõik, kes otsivad teavet Teie ettevõtte või toodete kohta. See tarkvara võimaldab Teil salvestada, jagada ja hallata olulist teavet ja andmeid ühes kohas, kus see on hõlpsasti ligipääsetav. Oma tuumalt võivad teadmusbaasi tööriistad säästa Teile väärtuslikke ressursse nagu age ja raha, kuna nad võimaldavad Teil klientidele pakkuda tugiteenust ka siis kui Agendid on võrgust eemal.

Milleks tasuta teadmusbaasi tarkvara?

Looge koht, kus Teie agendid saavad oma teadmisi jagada ja kus Teie kliendid saavad oma probleeme lahendada.

Õnnelikumad kliendid

Looge põhjalikke teadmistebaasi artikleid, et pakkuda kiiret abi klientidele.

24/7 tugiteenus

Oma teadmistebaasi üles ehitades tagate oma klientidele 24/7 aastaringse juurdepääsu olulisele teabele.

Vähenenud piletite koorem

Andke oma klientidele võimalus iseseisvalt teavet leida ja lubage oma agentidel keskenduda pakilisematele probleemidele.

4 sammu tasuta teadmusbaasi loomiseks

Looge koht, kus Teie agendid saavad oma teadmisi jagada ja kus Teie kliendid saavad oma probleeme lahendada.

Valige kolme eelnevalt määratletud kujunduse vahel

LiveAgenti teadmusbaasi tööriist võimaldab Teil valida eelnevalt määratletud teadmistebaasi kujunduste hulgast. Kuigi me ei paku kohandatud teemat, on kujundused värvi poolest reguleeritavad ja neid saab kohandada oma HTML-i päise/jaluse abil. Pärast kujunduse valimist võite hakata oma teadmistebaasi täitma asjakohase sisuga nii klientidele kui ka kogu meeskonnale. 

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Õiglane ja tasuta teadmusbaasi tarkvara

LiveAgenti tasuta plaan on suurepärane lahendus alustavatele ettevõtetele. Tasulised plaanid pakuvad aga erinevaid klienditoe funktsioone, mis hõlbustavad Teie töövoogu ja pakuvad rohkem võimalusi klienditoe pakkumiseks.

Free help desk software migration icon

Tasuta konto

Tasuta

7-päevane klientide tugiteenuse piletite ajalugu

Piiratud integratsioonid

Puuduvad sotsiaalmeedia kontod

Vähem funktsionaalsusi

Free Live Chat-icon

Tasuline konto

Alates 15 dollarist kuus

Piiranguteta

Hulganisti kasulikke funktsioone

Sotsiaalmeedia kontod

Terviklik sõnumside ajalugu

Ja palju muud…

book lover - illustration

Tasuta klienditeenindus

Kas teadsite, et enamikule klientidele meeldib enne klienditoega ühendust võtmist iseseisvalt lahendusi otsida? Oma teadmusbaas ehitades saate anda neile väärtuslikku teavet ja säästa oma klienditoe meeskonna aega, mille nad kulutaksid korduvate päringutega tegelemisele. Tasuta teadmusbaasi tarkvaraga saavad nad keskenduda hoopis kriitilistele probleemidele.

Sisemine teadmubaas

LiveAgenti avatud lähtekoodiga teadmusbaasi tarkvara võimaldab Teie ettevõttel luua Teie agentidele ja klientidele teadmusbaasi sisu. Sisemine teadmiste haldamise tööriist võib olla ainsaks ettevõtte teabe talletamise allikaks. 

LiveAgenti veebipõhisel teadmusbaasi tarkvaral on otsingumootori kood, mis võimaldab Teie agentidel hõlpsalt otsida vajalikku teavet otsinguriba kaudu. Üldiselt parandab privaatne teadmistebaas töötajate töövoogu, mis teeb nii agendid kui ka kliendid õnnelikuks.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktiline WYSIWYG redaktor

Klientidele teadmiste toomine on lihtne! Looge kindlaid kategooriaid ja hõlbustage oma teadmistebaasi navigeerimist. Hiljem täidate kategooriad kasuliku sisuga, kasutades artiklite jaoks sisseehitatud WYSIWYG rikkalikku tekstiredaktorit. Saate oma sisu kohandada ja kujundada pealkirjade, erinevate värvide, stiilide ja ka piltidega.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Lisage manuseid artiklitele

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on võimas tööriist, mis ühtlasi võimaldab Teil ka lisada artiklitele faile. See iseteenindusvõimalus vähendab tarbetuid kliendipäringuid ja parandab üldist kliendisuhtlust, kuna kliendid saavad teabele iseseisvalt juurde pääseda. 

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning saate teada, kuidas LiveAgent saab paremaks muuta Teie kliendituge ning valmistada Teie äripartneritele rõõmu.

Milleks teadmusbaasi tarkvara?

70% klientidest otsivad enne klienditeenindusega ühendust võtmist pigem ise oma küsimustele vastused. LiveAgent võimaldab Teil mõne hiireklõpsuga hõlpsalt oma teadmistebaasi üles seada. Saate luua kategooriaid, artikleid ja kohandada neid vastavalt oma ettevõtte kujundusele ilma ühtegi koodirida sisestamata. 

Business bag - icon

Ettevõtte hüved

Pakkuge võrguvälist abi

Usaldusväärne klienditeenindus ja -hooldus

Sisemised teadmised ettevõttes

Handshake icon

Klientide hüved

Saadaval 24/7 aastaringselt

Kliendid saavad iseseisvalt vastuseid

Kiireim klienditeenindus

Related Articles to Tasuta teadmusbaasi tarkvara
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x