Funktsiooniderohke tasuta reaalajas vestluse tarkvara.

Kasutage reaalajas tippimise vaateid, ennetavaid vestlusi ja külastajate jälgimist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Tere, minu nimi on John, kuidas ma Teid aidata saan?

Sooviksin kontrollida oma tellimuse olekut.

Pole probleemi, palun andke mulle oma tellimuse ID.

Mu tellimuse ID on GQ34566



Kas vajate tasuta reaalajas vestluse tarkvara?

Kas teadsite, et enam kui pooled klientidest eelistavad kellegagi reaalajas ja veebis vestelda, selle asemel et ettevõttesse abi saamiseks helistada? Tasuta reaalajas vestluse tarkvara kasutamisel on palju eeliseid nii oma klientidele kui ka agentidele. Suurendage klientide rahulolu, parandage reageerimisaegu, suurendage agentide tootlikkust ja investeeringutasuvust. CrazyEggi andmetel ostavad 38% tarbijatest tõenäolisemalt ettevõttest, kui nad pakuvad reaalajas vestluse tuge.

Proovige meie tasuta reaalajas vestluse lahendust juba täna. Meie tasuta reaalajas vestluse rakendusel on turu kiireim vestlusvidin, mis on täielikult kohandatav ja keele järgi adapteeruv.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Tasuta reaalajas vestluse lahenduse hüved

Rakendage oma ettevõtte veebisaitidele tasuta reaalajas vestluse tarkvara ja nautige neid eeliseid:

Kiiremad vastamise ajad

Tasuta piletimüügi funktsioonid aitavad Teil vähendada kliendiprobleemi lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugimeeskond saab ühest kohast käsitleda kõiki mitme kanali klienditaotlusi.

Paranenud agentide produktiivsus

Kui haldate kõiki tugikanaleid ühes kohas, kulutavad Teie agendid probleemide lahendamisele vähem aega.

Kiireim reaalajas vestluse tarkvara

LiveAgenti tasuta reaalajas vestluse tarkvara uhkeldab kõige kiirema turul oleva vestlusvidinaga. Kui võrdlete LiveAgenti teiste konkurentide vestlusvidina üldise suutlikusega, märkate et LiveAgenti oma on kiireim. LiveAgenti vestlusvidin kuvatakse vaid 2,5 sekundiga, samal ajal kui konkurendi vestlusvidinate kuvamiseks kulub 3,3–9,4 sekundit. 

Kiire vestluse vidin on õige viis, kui soovite veebisaidi külastajad tõhusalt klientideks muuta. EMarketeri aruande kohaselt tegi 35% rohkem inimesi pärast reaalajas vestluse kasutamist veebilehel ostu.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Tasuta reaalajas vestluse funktsioonid

Meie tasuta reaalajas vestluse tööriist on tervenisti kohandatav, kui ka keele järgi adapteeruv. Lisaks saate meie tasuta reaalajas vestlustarkvara kasutades kasutada meie tasuta piletisüsteemi koos universaalse postkasti, kõnekeskuse ja a teadmusbaasi/kliendiportaaliga.

Meie tasuta reaalajas vestluse tarkvara pakub 7-päevast pileti ajaloo otsingut ja ühte integratsiooni (ühte reaalajas vestluse nuppu, e-posti aadressi, kontaktivormi, telefoninumbrit.) Kui otsite enamat, näiteks piiramatut otsinguajalugu, sotsiaalmeedia integreerimist ja automatiseerimise funktsioone, vaadake meie tasulisi plaane.

Sujuv veebilehe integratsioon

LiveAgent loodi Teie väärtusliku aja säästmiseks. Lihtne (Copy&Paste) integratsioon ühendab Teid klientidega mõne sekundi jooksul. LiveAgent suunab uued sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigetele liikmetele ja kohandab dünaamiliselt vestluste saadavust, kui teie agendid vahetuse ajal sisse ja välja logivad.

Tasuta reaalajas vestluse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglane vastamise aeg

12% of Americans rate their number one frustration with customer service as “lack of speed.” Statista

Selguse puudumine üle kogu meedia

72% of consumers see having to explain their problem to multiple people as poor customer service. Dimensional Research

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad, et agent „teab, kes nad on, mida nad on ostnud, ja neil on ülevaade oma varasematest kohustustest”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on VKEde jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks aastal 2020. Alustage meie tasuta reaalajas vestluse lahendusega ja minge igal ajal üle tasulisele versioonile, et saada piiramatut piletiajalugu, rohkem funktsioone ja piiramatut reaalajas vestluse nuppude arvu, e-posti aadresse, telefoninumbreid ja kontaktivorme.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Will I ever be charged to use the software?

No, LiveAgent provides a free account without any hidden costs. Moreover, there are no credit card details required to obtain a free account.

How live chat tools work?

After implementing a chat button on your website, you can start chatting with customers immediately. Whenever a visitor comes to your website, a chat button is displayed. After that, the customers have the option to contact you via a chat window. If the customer decides to do so, a ticket will be generated and shown in your Universal inbox.

Is live chat a real person?

The live chat is a button that provides a fast communication channel for an agent to respond to customer requests as soon as possible.

Related Articles to Tasuta reaalajas vestluse tarkvara
Hariduse ja valitsusvälised organisatsioonid soovivad tavaliselt luua tugevaid isiklikke suhteid, sest just seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse.

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.

Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

LiveAgent pakub tasuta andmete üleviimist süsteemist Groove, mis teostatakse täielikult meie tehnilise toe meeskonna poolt. Kandke juba täna üle kõik andmed Groove'st ja pakkuge paremat kliendituge.

Tahate andmed Groove'st üle kanda?

LiveAgent pakub piiramatu ajaga tasuta plaani ja kolm muud taskukohast plaani, millele lisandub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja mitmed keeletõlked. LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust, kus agendid on saadaval 24/7 ning täielikult varustatud tugiteenuse lahendust. Migratsioon Groove'ist LiveAgent'i võimaldab klientidel nautida paljusid hüvesid, sealhulgas paremat klienditeenindust ja märkimisväärset kokkuhoidu investeeringutest.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Meie tugiagendid aitavad meeleldi teie andmeid turvaliselt ja muretult üle viia. Liveagent on 2019. ja 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja #1 hinnatud smb kasutajatoe tarkvara. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.

Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?

LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust 24/7 tugi meie agentide poolt ja üle 175 funktsiooni ning 40 integratsiooni. Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast ning LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent on 2020 ja 2019 aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Leia sobiv pakett vastavalt oma vajadustele.

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades järsult nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKEdele.

Klienditoe tarkvara agentuuridele

LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo