Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng
Avasta uusimad turundusstrateegiad eduka ettevõtte ja kliendiga suhtlemiseks. Proovi erinevaid suhtluskanaleid, nagu vestlus, kõned ja videokõned.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.
Töötajad esimesena, kliendid teisena | Vineet Nayar | TEDxAix
Parima klienditeeninduse saavutamiseks kasutage LiveAgenti klienditoe tarkvara ja suhtluskanaleid nagu kõne, video, ja vestlus. Proovige tasuta!
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.
Klienditeenindus – Sotsiaalmeedia näpunäited
LiveAgenti kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda mitmekanalilist kliendituge sotsiaalmeedia kaudu, edendades brändilojaalsust ja parandades kliendikogemust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel