Funktsiooniderohke tasuta reaalajas vestluse tarkvara.

Kasutage reaalajas tippimise vaateid, ennetavaid vestlusi ja külastajate jälgimist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Tere, minu nimi on John, kuidas ma Teid aidata saan?

Sooviksin kontrollida oma tellimuse olekut.

Pole probleemi, palun andke mulle oma tellimuse ID.

Mu tellimuse ID on GQ34566

Kas vajate tasuta reaalajas vestluse tarkvara?

Kas teadsite, et enam kui pooled klientidest eelistavad kellegagi reaalajas ja veebis vestelda, selle asemel et ettevõttesse abi saamiseks helistada? Tasuta reaalajas vestluse tarkvara kasutamisel on palju eeliseid nii oma klientidele kui ka agentidele. Suurendage klientide rahulolu, parandage reageerimisaegu, suurendage agentide tootlikkust ja investeeringutasuvust. CrazyEggi andmetel ostavad 38% tarbijatest tõenäolisemalt ettevõttest, kui nad pakuvad reaalajas vestluse tuge.

Proovige meie tasuta reaalajas vestluse lahendust juba täna. Meie tasuta reaalajas vestluse rakendusel on turu kiireim vestlusvidin, mis on täielikult kohandatav ja keele järgi adapteeruv.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Tasuta reaalajas vestluse lahenduse hüved

Rakendage oma ettevõtte veebisaitidele tasuta reaalajas vestluse tarkvara ja nautige neid eeliseid:

Kiiremad vastamise ajad

Tasuta piletimüügi funktsioonid aitavad Teil vähendada kliendiprobleemi lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugimeeskond saab ühest kohast käsitleda kõiki mitme kanali klienditaotlusi.

Paranenud agentide produktiivsus

Kui haldate kõiki tugikanaleid ühes kohas, kulutavad Teie agendid probleemide lahendamisele vähem aega.

Kiireim reaalajas vestluse tarkvara

LiveAgenti tasuta reaalajas vestluse tarkvara uhkeldab kõige kiirema turul oleva vestlusvidinaga. Kui võrdlete LiveAgenti teiste konkurentide vestlusvidina üldise suutlikusega, märkate et LiveAgenti oma on kiireim. LiveAgenti vestlusvidin kuvatakse vaid 2,5 sekundiga, samal ajal kui konkurendi vestlusvidinate kuvamiseks kulub 3,3–9,4 sekundit. 

Kiire vestluse vidin on õige viis, kui soovite veebisaidi külastajad tõhusalt klientideks muuta. EMarketeri aruande kohaselt tegi 35% rohkem inimesi pärast reaalajas vestluse kasutamist veebilehel ostu.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Tasuta reaalajas vestluse funktsioonid

Meie tasuta reaalajas vestluse tööriist on tervenisti kohandatav, kui ka keele järgi adapteeruv. Lisaks saate meie tasuta reaalajas vestlustarkvara kasutades kasutada meie tasuta piletisüsteemi koos universaalse postkasti, kõnekeskuse ja a teadmusbaasi/kliendiportaaliga.

Meie tasuta reaalajas vestluse tarkvara pakub 7-päevast pileti ajaloo otsingut ja ühte integratsiooni (ühte reaalajas vestluse nuppu, e-posti aadressi, kontaktivormi, telefoninumbrit.) Kui otsite enamat, näiteks piiramatut otsinguajalugu, sotsiaalmeedia integreerimist ja automatiseerimise funktsioone, vaadake meie tasulisi plaane.

Sujuv veebilehe integratsioon

LiveAgent loodi Teie väärtusliku aja säästmiseks. Lihtne (Copy&Paste) integratsioon ühendab Teid klientidega mõne sekundi jooksul. LiveAgent suunab uued sissetulevad vestlused Teie meeskonna õigetele liikmetele ja kohandab dünaamiliselt vestluste saadavust, kui teie agendid vahetuse ajal sisse ja välja logivad.

Tasuta reaalajas vestluse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglane vastamise aeg

12% of Americans rate their number one frustration with customer service as “lack of speed.” Statista

Selguse puudumine üle kogu meedia

72% of consumers see having to explain their problem to multiple people as poor customer service. Dimensional Research

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad, et agent „teab, kes nad on, mida nad on ostnud, ja neil on ülevaade oma varasematest kohustustest”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on VKEde jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks aastal 2020. Alustage meie tasuta reaalajas vestluse lahendusega ja minge igal ajal üle tasulisele versioonile, et saada piiramatut piletiajalugu, rohkem funktsioone ja piiramatut reaalajas vestluse nuppude arvu, e-posti aadresse, telefoninumbreid ja kontaktivorme.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Tasuta reaalajas vestluse tarkvara
Avasta uusimad turundusstrateegiad eduka ettevõtte ja kliendiga suhtlemiseks. Proovi erinevaid suhtluskanaleid, nagu vestlus, kõned ja videokõned.

Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng

Avasta uusimad turundusstrateegiad eduka ettevõtte ja kliendiga suhtlemiseks. Proovi erinevaid suhtluskanaleid, nagu vestlus, kõned ja videokõned.

Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.

Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse

Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.

Parima klienditeeninduse saavutamiseks kasutage LiveAgenti klienditoe tarkvara ja suhtluskanaleid nagu kõne, video, ja vestlus. Proovige tasuta!

Töötajad esimesena, kliendid teisena | Vineet Nayar | TEDxAix

Parima klienditeeninduse saavutamiseks kasutage LiveAgenti klienditoe tarkvara ja suhtluskanaleid nagu kõne, video, ja vestlus. Proovige tasuta!

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

LiveAgenti kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda mitmekanalilist kliendituge sotsiaalmeedia kaudu, edendades brändilojaalsust ja parandades kliendikogemust.

Klienditeenindus – Sotsiaalmeedia näpunäited

LiveAgenti kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda mitmekanalilist kliendituge sotsiaalmeedia kaudu, edendades brändilojaalsust ja parandades kliendikogemust.

Iseteenindus on, kui püüate oma probleemidele ise lahendust leida, selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta. See on sujuv moodus lahenduste leidmiseks.

Iseteenindus

Parandage suhtlust klientidega, investeerides koolitus- ja arendusprogrammidesse. Reaalajas vestlus võimaldab kiiret ja tõhusat kliendikommunikatsiooni. Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid tarkvaralahendusi klienditeeninduse jaoks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo