Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piletite ühendamine

Mis on piletite ühendamine?

Piletite ühendamine tähendab kahe või enama pileti kombineerimist üheks. Piletite ühendamist kasutatakse kõige sagedamini siis, kui saate samalt lõppkasutajalt kaks kasutajatoe taotlust sama probleemi kohta. Paljudel juhtudel ühendatakse duplikaadid, et vältida segadust ja tagada agentide tõhusus.

Piletite ühendamine

Mis juhtub kui ühendate kaks piletit üheks?

Kahe pileti ühendamisel kombineerite kogu nende sisu, sealhulgas iga piletiga seotud privaatsed märkmed ja sildid. Lisaks säilitab ühendatud pilet selle pileti ID, millesse see liideti, samas kui algne pilet kustutatakse.

Kuidas LiveAgentis pileteid liita?

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Piletid.
  3. Valige pilet.
  4. Vajutage all vasakul nurgas nupule Rohkem (kolme punkti ikoon).
  5. Klõpsake käsul Ühenda.
pileti ühendamise funktsioon

6. Klõpsake otsingut ja valige pilet, millega soovite selle ühendada, või sisestage ühendatava pileti ID.
7. Vajutage Vali.

Piletite ühendamine

Valikuline: Märkige siltide ja adressaatide ühendamise ruut.

  1. Klõpsake käsul Ühenda.
kahe pileti ühendamine

Kas ma saan ühendamise tühistada?

Piletite ühendamine on pöördumatu, seega ühendage piletid ainult siis, kui see on vajalik. Tehniliselt, kui Teil oli vaja ühendatud pilet kaheks jagada, võite kasutada pileti poolitamise funktsiooni. Kuid see ei anna soovitud tulemust, kuna see ei tagasta pileteid nende esialgsesse olekusse. Selle tulemusel muutuksid piletite ID-d ja pileteid ei jagataks samamoodi, nagu need olid enne liitmist.

Piletite poolitamise funktsioon LiveAgenti piletisüsteemi tarkvaras


Kas ma saan ühendada kõiki pileteid?

LiveAgenti klienditoe tarkvara võimaldab Teil ühendada piletid järgmistest allikatest:

Kuid Te ei saa ühendada teadmusbaasi või sotsiaalmeedia pileteid. Piletite ühendamisel pole muid piiranguid. Võimalik on ka erinevate lõppkasutajate piletite ühendamine.

Kas ma saan ühendada avatud pileti suletud piletiga?

Jah, saate ühendada piletid, mis on märgitud avatuks, vastatud, edasi lükatud ja suletud. Ühendada aga ei saa kustutatud pileteid.

Millised piletiomadused ja pileti väärtused liidetakse?

Kui ühendate kaks või enam piletit üheks, ühendatakse kogu pileti sisu kokku. See hõlmab kogu piletilõimu ja pileti märkmeid. Samuti saate ühendada kõik pileti saajad ja kahe piletiga seotud sildid.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Milline näeb piletite ühendamine välja praktikas?

Kui klõpsate nupul Ühenda, ühendab LiveAgenti piletisüsteem valitud piletid. Seejärel avab see ühendatud piletilõime. Märkate, et süsteem loob teate, mis annab Teile teada, et piletid on edukalt ühendatud. Süsteem pakub ka algse (nüüd kustutatud) pileti klõpsatavat pileti ID-d.

ühendatud piletite süsteemisõnum

Saate hoolimata kustutamisest siiski algse pileti igal ajal üle vaadata, klõpsates selle ID-l. Kuid piletil on kõik toimingud blokeeritud ja seda ei saa taastada ega süsteemist puhastada (isegi mitte funktsiooniga „kustuta piletid pärast x päeva“). Algne pilet kustutatakse ainult siis, kui kustutate äsja ühendatud pileti.

Kuidas saan piletite ühendamisest kasu?

Kahe või enama sarnase sisuga pileti ühendamine võib olla väga kasulik nii klientidele kui ka agentidele.

Dubleeriva töö kõrvaldamine

Oletame, et klient esitab kaks identset piletit, kuid erinevate allikate kaudu. Näiteks saadavad nad e-kirja, kuid ei saa kiiret vastust, mistõttu alustavad nad reaalajas vestlust. Kahe pileti kombineerimine tagab, et ükski agent ei raiska oma aega e-posti pileti lahendamisele, kui reaalajas vestluse pilet on lahendatud.

Sel juhul kõrvaldab piletite ühendamine topelt ülesanded, vähendab agendi töökoormust ja säästab väärtuslikku aega.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Vähem segadust ja rohkem läbipaistvust

Umbes sama probleemiga piletite ühendamine võib segadust vähendada nii agentide kui ka klientide jaoks. Kujutage näiteks ette, et saate taaskord kaks piletit sama probleemi kohta. Oletame, et keegi ei märka duplikaati ja seega ei liideta neid kokku. Vastate ühele piletile ja klient on rahul. Kuid mõni päev hiljem vastab Teie kolleeg teisele piletile, ajades kliendi segadusse. Asja teeb veelgi hullemaks see, et nad tühistavad Teie töö teadmatult.

Nagu näete, võib see põhjustada mõningaid arusaamatusi ja klientide meelehärmi.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Kiiremad lahendamise ajad

Meie viimane näide piletite ühendamisest näitab, kuidas see funktsioon võib vähendada klientide ooteaega ja parandada lahendusaegu. Oletame, et üks kasutaja esitab kolm piletit, mis kõik on seotud ühe probleemiga. Kui ühendate kolm piletit üheks, on kõigil agentidel lihtsam probleemi lahendada. Erinevate piletite vahel edasi-tagasi klõpsamise asemel on kogu asjakohane teave ja sisu saadaval ühe piletilõimena. Seetõttu hõlbustab piletite ühendamine piletite kiiremat lahendamist

Teadmusbaasi ressursid

Piletite ühendamise ja muude sarnaste funktsioonide kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmistebaasi artikleid, asjakohaseid ajaveebi postitusi, akadeemia postitusi, sõnastikke ja palju muud.

LiveAgent Product Tour

Valmis säästma aega ühendamise funktsiooniga?

Muutke oma töövoog piletite ühendamise funktsiooniga sujuvamaks juba täna. Avastage, kui lihtne on oma klienditoe ja klientide päringute korraldamine. Proovige LiveAgenti juba täna meie tasuta kõikehõlmava 14-päevase prooviperioodiga. Ei vaja krediitkaarti.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo