Mis on piletite ühendamine?
Piletite ühendamine tähendab kahe või enama pileti kombineerimist üheks. Piletite ühendamist kasutatakse kõige sagedamini siis, kui saate samalt lõppkasutajalt kaks kasutajatoe taotlust sama probleemi kohta. Paljudel juhtudel ühendatakse duplikaadid, et vältida segadust ja tagada agentide tõhusus.

Mis juhtub kui ühendate kaks piletit üheks?
Kahe pileti ühendamisel kombineerite kogu nende sisu, sealhulgas iga piletiga seotud privaatsed märkmed ja sildid. Lisaks säilitab ühendatud pilet selle pileti ID, millesse see liideti, samas kui algne pilet kustutatakse.
Kuidas LiveAgentis pileteid liita?
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Piletid.
- Valige pilet.
- Vajutage all vasakul nurgas nupule Rohkem (kolme punkti ikoon).
- Klõpsake käsul Ühenda.

6. Klõpsake otsingut ja valige pilet, millega soovite selle ühendada, või sisestage ühendatava pileti ID.
7. Vajutage Vali.

Valikuline: Märkige siltide ja adressaatide ühendamise ruut.
- Klõpsake käsul Ühenda.

Kas ma saan ühendamise tühistada?
Piletite ühendamine on pöördumatu, seega ühendage piletid ainult siis, kui see on vajalik. Tehniliselt, kui Teil oli vaja ühendatud pilet kaheks jagada, võite kasutada pileti poolitamise funktsiooni. Kuid see ei anna soovitud tulemust, kuna see ei tagasta pileteid nende esialgsesse olekusse. Selle tulemusel muutuksid piletite ID-d ja pileteid ei jagataks samamoodi, nagu need olid enne liitmist.

Kas ma saan ühendada kõiki pileteid?
LiveAgenti klienditoe tarkvara võimaldab Teil ühendada piletid järgmistest allikatest:
- E-post
- Kontaktivorm
- Reaalajas vestlus
- Kõne
Kuid Te ei saa ühendada teadmusbaasi või sotsiaalmeedia pileteid. Piletite ühendamisel pole muid piiranguid. Võimalik on ka erinevate lõppkasutajate piletite ühendamine.
Kas ma saan ühendada avatud pileti suletud piletiga?
Jah, saate ühendada piletid, mis on märgitud avatuks, vastatud, edasi lükatud ja suletud. Ühendada aga ei saa kustutatud pileteid.
Millised piletiomadused ja pileti väärtused liidetakse?
Kui ühendate kaks või enam piletit üheks, ühendatakse kogu pileti sisu kokku. See hõlmab kogu piletilõimu ja pileti märkmeid. Samuti saate ühendada kõik pileti saajad ja kahe piletiga seotud sildid.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Milline näeb piletite ühendamine välja praktikas?
Kui klõpsate nupul Ühenda, ühendab LiveAgenti piletisüsteem valitud piletid. Seejärel avab see ühendatud piletilõime. Märkate, et süsteem loob teate, mis annab Teile teada, et piletid on edukalt ühendatud. Süsteem pakub ka algse (nüüd kustutatud) pileti klõpsatavat pileti ID-d.

Saate hoolimata kustutamisest siiski algse pileti igal ajal üle vaadata, klõpsates selle ID-l. Kuid piletil on kõik toimingud blokeeritud ja seda ei saa taastada ega süsteemist puhastada (isegi mitte funktsiooniga „kustuta piletid pärast x päeva“). Algne pilet kustutatakse ainult siis, kui kustutate äsja ühendatud pileti.
Kuidas saan piletite ühendamisest kasu?
Kahe või enama sarnase sisuga pileti ühendamine võib olla väga kasulik nii klientidele kui ka agentidele.
Dubleeriva töö kõrvaldamine
Oletame, et klient esitab kaks identset piletit, kuid erinevate allikate kaudu. Näiteks saadavad nad e-kirja, kuid ei saa kiiret vastust, mistõttu alustavad nad reaalajas vestlust. Kahe pileti kombineerimine tagab, et ükski agent ei raiska oma aega e-posti pileti lahendamisele, kui reaalajas vestluse pilet on lahendatud.
Sel juhul kõrvaldab piletite ühendamine topelt ülesanded, vähendab agendi töökoormust ja säästab väärtuslikku aega.
Vähem segadust ja rohkem läbipaistvust
Umbes sama probleemiga piletite ühendamine võib segadust vähendada nii agentide kui ka klientide jaoks. Kujutage näiteks ette, et saate taaskord kaks piletit sama probleemi kohta. Oletame, et keegi ei märka duplikaati ja seega ei liideta neid kokku. Vastate ühele piletile ja klient on rahul. Kuid mõni päev hiljem vastab Teie kolleeg teisele piletile, ajades kliendi segadusse. Asja teeb veelgi hullemaks see, et nad tühistavad Teie töö teadmatult.
Nagu näete, võib see põhjustada mõningaid arusaamatusi ja klientide meelehärmi.
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Happy customers are the best customers
Kiiremad lahendamise ajad
Meie viimane näide piletite ühendamisest näitab, kuidas see funktsioon võib vähendada klientide ooteaega ja parandada lahendusaegu. Oletame, et üks kasutaja esitab kolm piletit, mis kõik on seotud ühe probleemiga. Kui ühendate kolm piletit üheks, on kõigil agentidel lihtsam probleemi lahendada. Erinevate piletite vahel edasi-tagasi klõpsamise asemel on kogu asjakohane teave ja sisu saadaval ühe piletilõimena. Seetõttu hõlbustab piletite ühendamine piletite kiiremat lahendamist
Teadmusbaasi ressursid
Piletite ühendamise ja muude sarnaste funktsioonide kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmistebaasi artikleid, asjakohaseid ajaveebi postitusi, akadeemia postitusi, sõnastikke ja palju muud.
- Piletite ühendamine [Seletatud]
- Teie palusite, me kuulasime – piletite ühendamine on siin! (Uudised)
- Piletite ühendamine
- Piletite eksportimine
- Kuidas vastata sama probleemiga piletitele (alternatiiv piletite ühendamisele)
- Masstoiming
- Tugiteenuse piletisüsteemi funktsioon LiveAgentis (+Tasuta prooviperiood)
- Lahendada nupp
Valmis säästma aega ühendamise funktsiooniga?
Muutke oma töövoog piletite ühendamise funktsiooniga sujuvamaks juba täna. Avastage, kui lihtne on oma klienditoe ja klientide päringute korraldamine. Proovige LiveAgenti juba täna meie tasuta kõikehõlmava 14-päevase prooviperioodiga. Ei vaja krediitkaarti.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
Inimliku ühenduse loomise aeg klienditeeninduses | Salena Scardina | TEDxFortWayne
Parandage oma ettevõtte kliendikogemust LiveAgenti tarkvara abil, mis pakub erakordset klienditeenindust ja toetab mitmeid kanaleid.
Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada
Reaalajas vestlus Adobe Business Catalystis on oluline klientide kaasamise tööriist, mis võib anda ärile konkurentsieelise teiste veebisaitide ees.
Kontaktkeskuse ja kõnekeskuse tarkvara – definitsioonid, võrdlused & kumb on parem
Videos - Kontaktkeskuse Ja Konekeskuse Tarkvara Definitsioonid Vordlused Kumb On Parem