Kas olete kunagi mõelnud, kuidas tegeleda piletiga, kus kliendil on mitu erinevat muret, mille lahendamiseks on vaja erinevaid osakondi? Koos Pileti Jagamise funktsiooniga, saate lahendada probleemi kiiremini ja efektiivsemalt, kui kunagi varem.
Kuidas see töötab?
Kui saate Pileti kus klient soovib lahendada kahte või enamat muret, siis lihtsalt vajutage Jaga nuppu. See loob koopia algsest piletist, koos uue viitenumbriga ning saate seda kasutada nagu tavalist väärtusliku piletit. Vaatame skeemi, kuidas see töötab:
Näide
Sinu klient David mõtleb, kuidas seadistada ja kohandada oma e-maili aadressi e-maili vestlusteks klientidega ning kas on olemas ka võimalus muuta vestlusnuppu meie disainerite poolt. Selgelt on näha, et see ülesanne on kahele erinevale osakonnale, ning teie agent kasutab nüüd Pileti Jagamise funktsiooni, et jagada see ning edastada see sobivale agendile/osakonnale.
Jagamise nupp lihtsalt kopeerib olemasoleva pileti uue viitenumrbiga ja agent saab selle suunata õigesse Osakonda.
Suhtlus Pilet A, sõltuvalt emaili aadressi seadistusest, jätkub originaal piletis. Suhtlus, mis on seotud disainiga on käsitlemises Piletis B, koos uue viitenumbriga ja määrajaga.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Teadmusbaasi ressurss
Piletisüsteem võimaldab ettevõtetel kiiremini ja tõhusamalt lahendada kliendipäringuid. Eelised hõlmavad tõhusat piletite lahendamist, agentide tootlikkuse suurenemist, klienditoe kvaliteedi paranemist ja kliendihoiu määra suurenemist. LiveAgent’i piletisüsteemi silmapaistvad omadused hõlmavad universaalset postkasti ja hübriidset piletite voogu.
Valmis uueks piletisüsteemiks?
Võrdluse põhjalik tulemus aitab teil leida parima hinnaga lahendused reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia klienditoe ja iseteeninduse jaoks.