LiveAgent pakub võimalust mitut piletit korraga avada. Lihtne vahetamine ühelt teisele ning saate neid lahendada samaaegselt.
Kui soovite agentide töö piirata ühele piletile korraga, siis saate seda teha muutes “Lahendada” algoritmi.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Lahendada nupp
Vajutades “Lahendada” nuppu, saavad agendid avada pileti, mis on neile määratud lahendamiseks.
Võimalik on seadistada funktsioone nii, et agendid saavad vaid vastata piletitele, mis on avatud “Lahendada” nupu kaudu. Sellisel juhul ei saa agendid vastata piletitele, mis on avatud piletite nimekirjast. Nad on võimelised avama vaid ühe pileti korraga, ning mitme pileti aknaid ei ole võimalik avada, seega agent peab järjest lahendama kõike ühe kaupa.

- Ostujärgsed e-posti mallid (kliendisuhete tugevdamine)
- Lahendatud sedel (selgitatud)
- Avatud lähtekoodiga sedelisüsteem (selgitatud)
- Ühekordne sisselogimine (Selgitatud)
- Mis on piletisüsteem? (+Hüved) | LiveAgent
- Mis on klienditoe märkmed? (+Tasuta prooviversioon) | LiveAgent
- Parim piletisüsteemi tarkvara 2022 aastal | LiveAgent
- Mis on Etteantud Vastused? (+Tasuta Proovimine) | LiveAgent