Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vastutus

Mis on vastutuse funktsioon?

LiveAgent’i vastutuse funktsioon on kasutajatoe ülesannete haldur, mis jälgib, milline osakond ja milline agent vastutab iga klienditoe pileti lahendamise eest. Kui pilet edastatakse ühelt agendilt teisele, kantakse automaatselt üle ka pileti vastutus.

Agendile-määratud-piletid-LiveAgent

Kuidas toimib vastutuse funktsioon?

Kui olete füüsilisest isikust ettevõtja ja oma konto ainus haldaja ja esindaja, määratakse kõik piletid automaatselt teile.

Kui teie kontol on mitu tugiagenti, on kõik piletid vaikimisi määramata. Kui soovite automaatselt määrata sissetulevad piletid konkreetsele agendile, saate luua automaatse reegli. Kui soovite määrata pileteid käsitsi, saate klõpsata nupule edastamine.

Edasta-pilet-LiveAgent

Vastutuse muutmine

Pileti omanikku/vastutust saab muuta kas:

Pidage meeles, et kui pilet edastatakse teisele osakonnale, ei määrata seda automaatselt selle osakonna agendile. Pilet kantakse üle ainult nende osakonnale ja üks selle osakonna agentidest peab võtma vastutuse, vastates sellele või määrates selle teisele agendile.

Vestluste jaotamine

Kas mind teavitatakse, kui mulle määratakse vastutus pileti eest?

E-posti teavitused

Kui soovite teavitada oma agente uutest vastutustest piletite eest, saate seadistada automaatsed e-kirjade teavitused. Nad saavad e-kirjaga teate alati, kui:

  • Neile määratakse uus pilet
  • Iga kord, kui klient vastab piletile, mis talle on määratud.
  • Iga kord, kui nende osakonnas luuakse uus pilet.
Vastutus

Rakenduse sisesed teavitused

Saate rakenduse siseseid teateid iga kord uue pileti määramisel, kui seadistate vastavalt oma Lahenda nuppu. Lihtsalt:

  1. Logige LiveAgent’isse
  2. Klõpsake nuppu Seaded.
  3. Klõpsake Süsteem.
  4. Klõpsake Üldine.
  5. Sirvige alla jaotisele Suuna “mulle määratud” piletid.
  6. Märkige märkeruut
  1. Klõpsake Salvesta.
  2. Taaskäivitage rakendus.
Vastutus
Agendile ei ole määratud piletit
Vastutus
Kolm agendile määratud piletit

Mobiilsed (iOS/Android) teated

Klienditeenindus liikvel olles? Võite endiselt saada mobiilseid push-teavitusi igal ajal:

  • Teie osakonnas on loodud uus pilet
  • Pilet on teie osakonnas uuesti avatud
  • Teile on määratud pilet
  • Teile määratud pilet avatakse uuesti
  • Teil on uus aktiivne vestlussessioon
  • Saate uue sõnumi reaalajas vestluses
  • Jätsite vestluse vahele

Slacki teavitused

Kui olete juba integreerinud Slacki LiveAgentiga, saate ka Slacki teateid uute piletite vastutuse kohta. Teie agendid saavad uusi Slacki teateid alati:

  • Neile määratakse uus pilet
  • Iga kord, kui klient vastab piletile, mis talle on määratud.
  • Iga kord, kui nende osakonnas luuakse uus pilet.
Vastutus

Miks on vastutuse funktsioon klienditoe meeskondade jaoks oluline?

Vastutuse funktsiooni olemasolu on oluline, sest see aitab teil kindlaks teha, milline töötaja/osakond vastutab iga pileti lahendamise eest. Lisaks sellele:

  • Tagab läbipaistvuse
  • Vähendab segadust
  • Vähendab vastamata piletite arvu
  • Parandab tõhusust ja agentide töökorraldust
  • Säästab aega ja raha
  • Parandab vastamise aega
  • Suurendab klientide rahulolu
  • Annab igale töötajale omandiõiguse tunde

Kui vastutuse funktsioon on olemas, ei kuule enam kunagi klassikalist vabandust “ma ei teadnud, et see on minu teha”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Kuidas näevad vastutused praktikas välja?

Kui pileti omanik muutub, kuvatakse muutus üksikasjalikus piletivaates (et tagada selge vastutus pileti käsitlemise eest). Nii administraatorid kui ka agendid näevad neid muudatusi, olenemata sellest, kas need toimuvad automaatselt või käsitsi.

Vastutus

Kuidas määrata LiveAgent’is vastutust

  1. Logi sisse LiveAgent’isse.
  2. Klõpsake Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal).
  3. Klõpsake Automatiseerimine.
  4. Klõpsake Reeglid.
  5. Klõpsake Loo.
  6. Märkige ruut Staatus aktiivne.
  7. Loo oma reeglile nimi, näiteks “Pileti suunamine Sona”.
  8. Te võite jätta märkuste osa tühjaks või kirjeldada reeglit üksikasjalikumalt. See väli on lihtsalt teie mugavuse huvides. Näide märkuse kohta võiks olla “See reegel suunab kõik sotsiaalmeedia piletid Sonale turundusosakonda”.
  9. Valige muutuja, näiteks “rakenda, kui pilet on loodud”.
  10. Klõpsake Tingimuste rühma lisamine.
  11. Valige tingimused vastavalt oma soovile, näiteks “KUI pileti allikas” (ja valige soovitud allikad. Need võivad olla näiteks Facebook, Twitter, Instagram, Viber).
  12. Valige toiminguväljad vastavalt oma soovile, näiteks edastage pilet turundusosakonda ja määrake Sonale.
  13. Klõpsake Salvesta.

Kuidas seadistada vastutuse teateid LiveAgent’is

  1. Logi sisse LiveAgent’isse.
  2. Klikkige oma profiilipildil.
  3. Klõpsake Profiili muutmine.
  4. Klõpsake nuppu Teavitused.
  5. Märgistage vastavad kastid jaotistes E-posti teated ja Slacki teated.
Vastutus

Vastutuse eelised

Rohkem läbipaistvust, vähem segadust ja vähem unustatud/vastamata pileteid.

Selge piletite vastutus vähendab segadust, oletamist ja eeldusi. Kui iga agent teab, millised piletid kuuluvad tema vastutusalasse, on vähe ruumi vigade tegemiseks. Kui vastutusalad on paigas, siis ei teki unustatud või vastamata pileteid, mille puhul igaüks eeldab, et “nende eest on juba hoolt kantud”.

Parem agentide töövoog, mis säästab aega ja raha.

Kui iga agent teab täpselt, millistele piletitele ta peab vastama, saab ta tõesti keskenduda oma tööle, mis parandab tema tõhusust ja töövoogu. Selle asemel, et mõelda sellele millistele piletitele tuleb vastata või millised on prioriteedid, saavad nad jääda nende vastutusalasse kuuluvate piletite juurde ja jätta ülejäänud piletid puutumata.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Kiirem vastamise aeg ja suurem kliendirahulolu

Kuna iga agent teab täpselt, millisele piletile ta peab vastama, ei raiska ta aega töö otsimiseks. Seega paranevad piletite vastamisajad ja see mõjutab otseselt kliendi rahulolu. Rahulolevamad kliendid omakorda mõjutavad müüki ja positiivseid suusõnalisi sõnumeid.

Omanikutunne

Kui iga agent teab täpselt, mida ta peab tegema, tekib tal iga pileti eest omaniku ja vastutuse tunne. See võimaldab neil investeerida ja olla emotsionaalselt kaasatud iga pileti lahendamisse. See annab neile veelgi rohkem volitusi ja sunnib neid pakkuma parimat võimalikku teenust orgaanilisel viisil.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Teadmusbaasi ressursid

LiveAgent Product Tour

Kas olete valmis vastutuse määramiseks?

Kasutage ära meie vastutuse funktsiooni ja laske süsteemil automaatselt määrata piletid nendele agentidele, kes on neile vastamiseks kõige paremini varustatud. Proovige juba täna. Alustage 14-päevast tasuta prooviperioodi, krediitkaarti ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on vastutuse funktsioon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent’i vastutuse funktsioon on kasutajatoe ülesannete haldur, mis jälgib, milline osakond ja milline agent vastutab iga klienditoe pileti lahendamise eest. Kui pilet edastatakse ühelt agendilt teisele, kantakse automaatselt üle ka pileti vastutus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas toimib vastutuse funktsioon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui olete füüsilisest isikust ettevõtja ja olete oma konto ainus haldaja ja esindaja, määratakse kõik piletid automaatselt teile. Kui teie kontol on mitu tugiagenti, on kõik piletid vaikimisi määramata. Kui soovite automaatselt määrata sissetulevad piletid konkreetsele agendile, saate luua automaatse reegli. Kui soovite määrata pileteid käsitsi, saate klõpsata nupule edastamine. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas mind teavitatakse, kui mulle määratakse vastutus pileti eest?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, saate seadistada e-posti, rakendussiseseid või Slacki teavitusi. Kui kasutate LiveAgent’i mobiilirakendust klienditoe pakkumiseks, saate teateid ka mobiilirakenduses.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo