Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piletisüsteem

Mis on piletisüsteem?

Piletisüsteem on tööriist peamiselt klienditeeninduse jaoks. See võimaldab klienditeenindajatel ilma vaevata vastata klientide päringutele läbi ühe liidese. Kui agent saab päringu mis tahes kanalilt, muudetakse see automaatselt piletiks. Need piletid leiate universaalsest postkastist. Nii reageerivad Teie kliendiesindajad kiiresti ja tõhusalt.

Kuidas toimib piletisüsteemi tarkvara LiveAgentis?

LiveAgenti saate hakata kasutama kohe pärast registreerumist ning alustusjuhendi läbimist. Pärast kõigi platvormide juurutamist, kus kliendid teie ettevõttega ühendust võtavad, võite hakata päringutele vastama. Neid klientide päringuid nimetatakse nüüd piletiteks.

Kui soovite teada saada kõikidest funktsioonidest, mida meie piletisüsteem pakub, heitke pilk allolevale jaotisele.

Millised on LiveAgenti piletisüsteemi kulud?

LiveAgent pakub kolme erinevat tellimust:

  • Pilet tellimus hinnaga 15$ agent.
  • Pilet + Vestlus tellimus hinnaga 29$ agent.
  • Kõikehõlmav tellimus hinnaga hinnaga 39$ agent.

Iga tellimus pakub 14-päevast prooviperioodi, kus saate seda testida. Tellimused erinevad üksteisest omaduste poolest. Erinevatel ettevõtetel on erinevad vajadused. Saate otsustada, milline on Teie ettevõtte jaoks parim. Kui 14-päevane prooviversioon Teile ei piisa, pakume ka piiratud funktsionaalsusega tasuta kontot.

Kui soovite tellimuste kohta rohkem tead saada, lugege LiveAgent – Hinnakiri.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Miks peaks Teie ettevõte kaaluma piletisüsteemi tarkvara hankimist?

  • Suurepärane kliendirahulolu
  • Kiire kliendipäringute lahendamine
  • Tsentraliseeritud süsteem
  • Madalamad kulud
  • Kõrgem kasum
  • Klientide lojaalsus
  • Sujuv kommunikatsioon
Piletisüsteem

Piletisüsteemi tarkvara ülevaade:

Universaalne postkast:

Universaalne postkast

Universaalne postkast on funktsioon, mis aitab Teie agentidel lahendada kõiki kliendipäringuid ühelt liideselt. Võite saada kliendipäringuid läbi e-posti, reaalajas vestluse, kõned, foorumite, tagasiside, sotsiaalmeedia. Kõigile nende platvormide päringutele saab hõlpsasti vastata LiveAgent universaalsest postkastis.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – universaalne postkast. 

Piletisüsteem:

Piletisüsteem

Pilet luuakse siis, kui Teie klient võtab ühendust Teie ettevõttega. Pileteid on mitmel kujul ning need kuvavad kogu informatsiooni/andmeid Teie klientide kohta. See omakorda aitab probleemi kiiremini tuvastada ja lahendada. Piletitel on ka staatused, mille abil saab Teie klienditeenindus hoida end korrapärastatuna, proaktiivsena ja abivalmis. Kui piletit pole veel lahendatud, on selle olekuks UUS. Teisteks pileti olekuteks on vastatid. edasi lükatud ja avatud.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – Piletisüsteem.

Hübriidne piletivoog:

hübriidne piletivoog

Klienditeeninduses on tavaline nähtus, et mõni klient kaob ära, võtab hiljem ühendust või kasutab hoopiski teist platvormi. Meie hübriidne piletivoog võimaldab klienditoe esindajatel suhelda ühe ja sama pileti kaudu. Näiteks kui klient vahetab võtab ühendust mõne muu meediakanali kaudu, saadetakse päring ühele ja samale agendile, et kiirendada vastuse saamise protsessi.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – Hübriidne piletivoog.

Automaatne piletite jaotamine:

Automaatne piletite jaotamine

Veel üks piletitarkvara suurepärane omadus on võimalus pileteid automaatselt jaotada. See funktsioon on suurepärane viis klienditeeninduse optimeerimiseks. Näiteks saate määrata, mitu piletit peaksid Teie agendid päevas saama. Nii saate veenduda, et kõik Teie klientide päringud saavad kiiresti vastuse. Lisaks valmistate ka agentidele rõõmu võrdse töö jaotusega ning selle tulemusena on ka kliendid rohkem rahul.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – Automaatne piletite jaotamine.

Reeglid:

Reeglid

LiveAgenti reeglid aitavad seadistada selliseid funktsioone nagu piletite automatiseeritud jaotamine. Selles funktsioonis saate optimeerida kõike, mis hõlmab agentide töövoogu.

Lugege rohkem selle funktsiooni kohta leheküljelt LiveAgent – Reeglid.

Lahendada nupp:

Lahendada nupp

Antud funktsioon teavitab agente tulevatest piletitest. Lisaks võimaldab Lahendada nupp Teil avada kliendipäringuid kõikjal LiveAgentis. Selle funktsiooni ülioluline ülesanne on klientide tähtsuse järjekorda seadmine, näiteks ooteaja ja järjekorra koha järgi.

Kui soovite teada saada rohkem, vaadake üle LiveAgent – Lahendada nupp.

Aja reeglid:

Aja reeglid

Aja reegleid kasutatakse klientide ja agentide poolt. Kasutades seda funktsiooni korrektselt, võib Teie ettevõte ära hoida halbu kliendikogemusi. Näiteks kui mõni pilet on vanem kui 24 tundi, saate seda prioritiseerida oma klienditeeninduse agentidele. Sel moel saate vastata oma klientidele aega säästvalt ning aidata agentidel prioritiseerida oma tööd.

Kui soovite teada saada rohkem, vaadake üle LiveAgent – Aja reeglid.

Vastutus:

Vastutus

See funktsioon võimaldab teil agentidele tööd vastutustundlikult jagada. Seega saab agente vastutusele võtta, kui määratud piletid pole täidetud.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – Vastutus.

Osakonnad:

Osakonnad

Klientide päringud on erinevad. Seetõttu võib sageli juhtuda, et klient jõuab klienditeenindaja juurde, kes ei pruugi olla suuteline aitama. Näiteks võib klient vajada osakonda, mis räägib teatud keelt. Erinevate klienditeeninduse osakondade olemasolu aitab Teil oma klientidega kiiremini toime tulla.

Kui soovite selle võimaluse kohta rohkem uurida, lugege LiveAgent – Osakonnad.

Piletisüsteem
Osakonnad

Aja jälgimine:

Aja jälgimine

Aja jälgimine võimaldab Teil mõista, kui palju aega kulub klienditeenindajal piletile. Lisaks saame pakkuda aja aruandlust, kust leiate kõikide oma agentide ajalise tulemuslikkuse. Ühtlasi saate ka seadistada kindla pileti jälgimise, aruande kuupäeva ja muud.

Täpsema info saamiseks lugege jaotist LiveAgent – Aja jälgimine.

Sildid:

Sildid

Sildid võimaldavad teil oma töövoogu kohandada. Seega, kui määrate konkreetsete piletite jaoks sildid, saate neid hiljem filtreerida ja olulisemad tähtsuse järjekorda seada. Näiteks võib Teil olla silt “Pakiline”.

Lugege rohkem Siltide kohta leheküljelt LiveAgent – Sildid.

Teenustaseme leping:

SLA

Lühidalt, SLA-d võivad aidata Teil veenduda, et Teie esindajad vastavad kõigile klientide päringutele. Lisaks on SLA-d kohandatavad vastavalt Teie ettevõtte eelistustele, võimaldades ettevõttel jõuda oma klienditeeninduse eesmärkideni.

Kui soovite rohkem teavet SLA kohta, lugege LiveAgent – Teenustaseme leping.

Töötunnid:

Töötunnid

Seadistage oma töötunnid ning andke oma klientidele teada kuna Teie klienditeenindus töötab. Paljud klienditeeninduse osakonnad ei tööta ööpäevaringselt. Esindajatele pauside planeerimine LiveAgentis aitab neil end laadida ja uuesti korrastada. Selle tulemusena kasvab Teie kliendirahulolu.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege lehekülge LiveAgent – Töötunnid.

Kontaktigrupid:

Kontaktigrupid

Kontaktigrupid on funktsioon, mis võimaldab Teil kontakte kindlatesse kategooriatesse jaotada. Näiteks võite jaotada kontakte gruppidesse nende demograafia põhjal ning tänu sellele pakkuda isikupärastatud teenindust.

Lisateabe saamiseks lugege LiveAgent – Kontaktigrupid.

Kontaktid:

Kontaktid

Mis on LiveAgenti kontaktid? Igal ajal kui uus klient pöördub ettevõtte poole, luuakse LiveAgenti uus kontakt.

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege LiveAgent – Kontaktid.

Sisemised piletid/märkmed:

Sisemised piletid

Sisemised märkmed võimaldavad Teie agentidel luua kohandatud märkmeid klientide piletitesse. Märkmeid näevad vaid Teie agendid. Juhul kui peate pileti edasi saatma mõnele kolleegile, saate jätta ka neile kohandatud märkmed. See teen piletite lahendamise protsessi lihtsamaks ning tõstab kliendikogemust.

Lisateabe saamiseks lugege LiveAgent – Sisemised piletid.

Agendid:

Agendid

Klienditeeninduse esindajad teevad kõige rohkem tööd klienditoe tarkvaraga. Siiski on administraatoril ja omanikul rohkem võimalusi tarkvara kasutamiseks. LiveAgenti erinevad rollid aitavad Teie ettevõttel tagada, et Teie tarkvara töötab alati optimaalselt. Seetõttu annab see Teie agentidele vähem ruumi eksimiseks. Selle funktsiooni abil saate selle kõik seadistada ning lisada uusi agente hoides kõik organiseerituna.

Agendid

Kui soovite lugeda rohkem selle funktsiooni kohta, heitke pilk leheleLiveAgent – Agendid.

Kontaktiväljad:

Kontaktiväljad

Kontaktiväljades eesmärk on luua välju kliendiandmete jaoks. Nii et piletit avades näete kogu eelistatud informatsiooni kliendi kohta.

Kui soovite selle funktsiooni kohta rohkem õppida, vaadake LiveAgent – Kontaktiväljad.

Piletisüsteem

Ettevõtted:

Ettevõtted

See on suurepärane funktsioon brändidele, kes töötavad paljude sama ettevõtte klientidega. See funktsioon aitab Teil lisada täiendava kategooria, et Teie agentide töövoog oleks veelgi parem.

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege LiveAgent – Ettevõtted.

Piletiväljad:

Piletiväljad

Avades piletit/kliendipäringut, näete alati paremal ääres piletivälja. Saate määrata oma ettevõtte eelistused. Need piletiväljad annavad Teile teavet Teie klientide kohta. Seetõttu saate piletite vastamisaega lühemaks teha ning pakkuda paremat kliendikogemust.

Kui soovite antud funktsiooni kohta rohkem lugeda, vaadake lehte LiveAgent – Piletiväljad.

Massitoimingud:

Massitoimingud

Nagu paljud muud tarkvaraprogrammid, pakub ka LiveAgent massitoiminguid. Massilised tegevused säästavad palju aega.

Kui soovite lisateavet, lugege LiveAgent – Massitoimingud.

Massitoimingud

Spämmifiltrid:

Spämmifiltrid

Soovimatute päringute saamine võib olla teie agentide jaoks tülgastust valmistav ja aeganõudev. LiveAgentil on rämpspostivastane platvorm, mis aitab Teil neid päringuid välja filtreerida, nii et Teie klienditeenindajad ei pea nendega tegelema.

Lisateabe saamiseks lugege LiveAgent – Spämmifiltrid.

Paus:

Paus

Pauside pidamine iga töö ajal on esmatähtis. Klienditeenindusel võib aga olla keeruline konkreetsetel aegadel pausi teha. Näiteks võib agendil olla ebatavaliselt palju päringuid. Või unustavad agendid vahel väsimuse tõttu asjad unarusse. LiveAgent soovib vältida pettunud kliente ja läbipõlenud agente. See funktsioon võimaldab Teil seadistada pause teatud kellaaegadeks, nii et pausil olevad agendid ei saaks uusi pileteid.

Lisainfo saamiseks lugege LiveAgent – Paus.

Filtrid:

Filtrid

Klienditugi saab iga päev palju päringuid. LiveAgentil on filtrid, kus saate oma klientide päringuid/pileteid hõlpsalt oma prioriteetide järgi filtreerida.

Lugege rohkem LiveAgenti Filtrite kohta.

Ühendage pileteid:

Piletite ühendamine

Kas olete kunagi saanud samalt kliendilt kaks kliendipäringut? Sageli üritavad kliendid kontakti saada mitme platvormi kaudu. Selle funktsiooni abil saate piletid ühendada ja lasta ühel agendil korraga kliendi probleemiga tegeleda.

Kui soovite selle funktsiooni kohta rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Piletite ühendamine.

E-posti mallid:

E-posti mallid

Oma vastuste automatiseerimiseks võite luua ja kasutada e-posti malle. Sel viisil jõuate kindlasti kõikide klientideni.

Kui soovite selle funktsiooni kohta rohkem õppida, lugege LiveAgent – E-posti mallid.

Pilet/Kliendi ülevaade CRM:

Pileti/kliendi ülevaade (CRM)

Kõik olulised andmed teie klientide kohta, nagu nende nimi, e-posti aadress või URL-i aadress, asuvad kliendi piletites. Kõigi nende andmete olemasolul klienditeeninduse pakkumisel luuakse tähelepanuväärsem kliendikogemus.

Kui soovite funktsiooni kohta lisateavet, vaadake LiveAgent – Pileti/kliendi ülevaade (CRM).

Konserveeritud sõnumid (Makrod):

Konserveeritud sõnumid (Makrod)

Korduvate kliendipäringute käsitlemine võib olla aeganõudev. Seega saate luua konserveeritud sõnumeid, lühikese järjestusega tekste, mis annavad vastuseid korduma kippuvatele küsimustele.

Lisainfo saamiseks lugege LiveAgent – Konserveeritud sõnumid (makrod).

Eelnevalt määratletud vastused:

Eelnevalt määratletud vastused

Eelnevalt määratletud vastused võimaldavad Teie ettevõttel luua vastuseid teema, nime ja muuga. Nii saavad Teie kliendid kiire vastuse ja Teie agendid säästavad rohkem aega.

Lisainfo saamiseks lugege LiveAgent – Eelnevalt määratletud vastused.

Manused:

Manused

Mõnikord on teatud faile, mida Teie agendid klientidega jagama peavad. LiveAgenti piletid annavad Teie agentidele võimaluse faile otse kliendi piletile lohistada.

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege LiveAgent – Manused.

Piltide kopeerimine ja kleepimine:

Piltide kopeerimine ja kleepimine

Saatke hõlpsasti pilte klientidele läbi kliendipäringute/piletite.

Kui soovite selle funktsiooni kohta rohkem teavet, lugege LiveAgent – Piltide kopeerimine ja kleepimine.

Piletite eksportimine:

Piletite eksportimine

Kas soovite pileti välja printida? Seejärel lihtsalt eksportige pilet HTML-i või PDF-vormingus LiveAgentist ja printige see kohe välja.

Uurige rohkem selle funktsiooni kohta lehelt LiveAgent – Piletite eksportimine.

Edastamine:

Edastamine

Edastamine teeb klienditeeninduse professionaalsemaks. LiveAgent pakub Teie ettevõttele klienditeeninduse e-posti. Teie ettevõte saab töötada tõhusamalt, saades kõik kliendipäringutega seotud meilid otse piletitesse.

Lisateabe saamiseks lugege jaotist LiveAgent – Edastamine.

Otsige ja asendage:

Otsige ja asendage

Otsige ja asendage on pistikprogramm, mille saate LiveAgentis aktiveerida. Selle funktsiooni abil saate tundlikke kliendiandmeid kaitsta, näiteks krediitkaardi andmete kuvamise eest.

Lugege funktsiooni kohta rohkem lehelt LiveAgent – Otsi ja asenda.

Piletite poolitamine:

Piletite poolitamine

Mõnikord kohtavad klienditeenindajad päringuid, mis sobivad rohkem kahele osakonnale korraga. Seejärel saate pileti poolitada, nii et klient saab nõuetekohast abi spetsialiseeritud klienditeenindajatelt.

Lugege rohkem selle funktsiooni kohta leheküljelt LiveAgent – Piletite poolitamine.

E-posti teavitused:

E-posti teavitused

Saate seadistada märguanded, mis teavitavad uute e-kirjade saabumisest.

Huvi korral lugege lehte LiveAgent – E-posti märguanded.

WYSIWYG redaktor:

WYSIWYG redaktor

WYSIWYG redaktor on suurepärane tööriist e-postide ja teadmusbaasi artiklite loomiseks. See on lihtne ja kasutajasõbralik, nii et kõik saavad kasutada. Lisaks aitab see Teil sisu enne avaldamist visualiseerida.

Funktsiooni kohta lisainfo saamiseks lugege LiveAgent – WYSIWYG redaktor.

Veebipõhine piletite ajalugu (URL):

Veebipõhine piletite ajalugu (URL)

Lisage oma meilidele URL-i link ja laske oma kliendil pärast sisselogimist vaadata veebipõhist piletite ajalugu.

Lisainfo saamiseks lugege LiveAgent – Veebipõhine piletite ajalugu (URL).

Mitu piletite vahekaarti:

Mitu piletite vahekaarti

LiveAgenti suurepärane multitegumtöö funktsioon võimaldab mitut piletikaarti. Teie klienditeenindaja saab mitme pileti/kliendipäringu vahel vahetada, et lahendada korraga rohkem.

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege jaotist LiveAgent – Mitu piletite vahekaarti.

Agentide kokkupõrke tuvastus:

Agentide kokkupõrke tuvastus

Oluline on vältida mitme agendi töötamist sama pileti kallal. Selle funktsiooniga on võimalik vaadata milline agent piletit avanud või sellele vastanud on.

Agentide kokkupõrke tuvastus

Kui soovite selle funktsiooni kohta lisateavet, lugege lehte LiveAgent – Agentide kokkupõrke tuvastus.

Agentide edetabel:

Agentide edetabel

See funktsioon võimaldab klientidel Teie agentidele hinnanguid anda. Saage teavet agentide tulemuslikkuse kohta. Suurepärane tööriist agentide motiveerimiseks ja nende töö jälgimiseks. Premeerige ja täienege iga päev!

Agentide edetabel

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege lehte LiveAgent – Agentide edetabel.

Kontaktvormid:

Kontaktvormid

Kasutage kontaktvorme, et optimeerida töövoogu. Sel viisil saavad Teie kliendid klienditoe meeskonnaga ühendust ka võrgust väljas olles.

Funktsiooni kohta lisainfo saamiseks lugege lehte LiveAgent – Kontaktvormid.

kontaktvormi galerii

Kohandage klientide jaoks oma kontaktivorme või looge HTMLi põhjal täiesti isiklik. HTML-koodi saate hõlpsalt edastada Live Agent piletisüsteemi tarkvarasse.

Erinevat stiili kontaktvormide nägemiseks avage LiveAgent – Kontaktvormi galerii.

GIF-id piletites:

Gif-id piletites

Kliendipäringute isikupärastamine on LiveAgenti piletitarkvara abil lihtsam kui kunagi varem. Teie kliendiesindajad saavad GIF-e hõlpsasti piletites jagada ja luua märkimisväärsema kliendisuhtluse.

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege lehte LiveAgent – GIF-id piletites.

Helid:

Helid

Helid on funktsioon, mis hoiab Teie klienditeenindajaid erksana. Muidugi saate seadistada oma eelistused. Kuid saate määrata ka helisignaale iga erineva piletisüsteemis saadud teate jaoks. Näiteks saate uue vestluspäringu jaoks seadistada konkreetse heli.

Lisateabe saamiseks minge lehele LiveAgent – Helid.

Auditilogi:

Auditilogi

Auditilogi on LiveAgenti funktsioon, mis näitab Teie agentide tehtud toiminguid. See aitab tuvastada vigu ja neid tulevikus ennetada.

Auditilogi

Lisainfo saamiseks lugege lehte LiveAgent – Auditilogi.

Piletite eksportimine:

Piletite eksportimine

Klientide kohta teabe hoidmine on esmatähtis. Seega kui soovite kliendi andmeid oma piletisüsteemist eksportida, saate seda teha vajutades ekspordi CSV-sse ja vaadata andmeid Exceli lehel.

Funktsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege lehte LiveAgent – Piletite eksportimine.

Slacki teavitused

slacki-ikoon

Slack on tuntud platvorm, mida tavaliselt kasutatakse ettevõtetes sisevestlusteks. LiveAgent pakub Slacki märguannete integreerimist, et agendid oleksid alati kliendipäringutest üle. Agentid saavad lihtsalt märguandeid ja saavad igal ajal vastata piletitele Slackist.

Uurige funktsiooni kohta rohkem, lugedes lehte LiveAgent – Slacki teavitused.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo