LiveAgent pakub võimalust lisada online pileti ajaloo linki saadetud e-maili.
Online pileti ajaloo autentimine
- Kui sisselülitatud, siis kasutaja peab sisenema pileti ajaloo vaatamiseks.
- Kui pole sisselülitatud, siis saavad kõik lugeda online pileti ajalugu.
Kuidas online pileti ajalugu välja näeb:
Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.