Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Veebilehe külastajate jälgimine

Saate teada, millisel URL-il Teie klient on, kui vestlete meie veebisaidi külastajate jälgimise funktsiooni kasutades. LiveAgent teavitab Teid ka sellest, kui klient lülitub teisele lehele.

Veebisaidi külastajate jälgimise funktsioon on mugav, eriti kui suunate oma kliendid kindlale URL-ile või soovite anda neile parimat võimalikku teavet. Näiteks hinnakujunduse või Teie toote/teenuse tehniliste üksikasjade osas.

Enne iga reaalajas vestluse algust saate vaadata klienditeavet ja paljusid muid üksikasju, näiteks nende URL-i, kust nad alustasid. Alguse URL on tavaliselt koht, kus klient või agent algatas reaalajas vestluse.

Näide:

Meie näites näete veebilehte https://support.ladesk.com/300428-IVR

Vestluse jätkudes võivad kliendid esitada üha uusi küsimusi. Meie näites vajas klient abi IVR-iga, kuna see oli viimane samm täielikult integreeritud kõnekeskuse omandamiseks. Näete, kuidas nad liikusid mitme erineva teadmistebaasi artikli kaudu.

Veelgi enam, vestlusega liitus pärast soovi ka teine kolleeg. Pidage meeles, et saate sisemist vestlust alustada igal ajal ja Teil on isegi võimalus jätta oma töökaaslasele võrguühenduseta sõnumeid.

Teades oma reaalajas vestluse külastaja praegust URL-i, saate oma klientidele parimat ja täpsemat tuge pakkuda, nähes, kuidas nad Teie veebilehe alamlehtede vahel liiguvad.

Ettevõtte eelised:

  • Säästab aega
  • Lojaalsed kliendid
  • Efektiivne klienditeenindus

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Avastage veel reaalajas vestluse funktsioone:

Vestluse jaotamine

Veenduge, et Teie klienditugi tegeleb tõhusalt reaalajas vestluste päringutega. Vestluse jaotamise funktsioon võimaldab Teil määrata kindla viisi kõigi uute vestluste suunamiseks. Saate valida alates juhuslikult määratud kuni maksimaalse kasutamise marsruutimiseni.

Vestluse jaotamine

Veebikülastajad

Saate ülevaate oma praegusest veebisaidi liiklusest LiveAgenti kaudu. Jaotises nimega Veebikülastajad saate vaadata oma veebisaidi reaalajas külastajaid. See funktsioon võimaldab ka Teie agentidel kutsuda reaalajas külastajaid vestlema.

Vestluse ajalugu

Vestluse ajalugu teavitab Teid alati vajaduse korral eelmistest kliendipäringutest. See LiveAgenti funktsioon annab Teile teavet, mis võib vältida kliendi pettumust. Saate vaadata külastaja riiki, kliendi ja agendi nime ning kõiki varasemaid vestlusi. Selle tulemusel saavad Teie kliendiesindajad pileteid kiiresti ja tõhusalt lahendada.

Teadmusbaasi ressurss:

Kas soovite oma veebisaidile paigaldada reaalajas vestluse nupu?

Järgige seda põhjalikku juhendit veebinupu loomise kohta.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo