Avastage LiveAgenti veebisaidi külastajate jälgimise funktsiooniga klientide jälgimissüsteemide jõud. Saate vestlemise ajal vaadata, millist URL-i teie klient kasutab, ja täiustada pakutavat klienditoe kogemust. LiveAgent teavitab teid ka siis, kui klient liigub teie muudele lehtedele.
Veebisaidi külastajate jälgimise funktsioon on mugav, eriti kui suunate oma kliendid kindlale URL-ile või kui soovite anda neile parimat võimalikku teavet. Näiteks oma toote/teenuse hinnakujunduse või tehniliste üksikasjade kohta.
Enne iga reaalajas vestluse seansi algust on võimalik vaadata klienditeavet ja palju muid üksikasju, näiteks nende esimene URL. Esimene URL on tavaliselt koht, kus klient või agent reaalajas vestlusega alustas.
Näide:

Meie näites näete veebilehte https://support.ladesk.com/300428-IVR
Vestluse jätkudes võivad kliendid esitada potentsiaalselt üha uusi küsimusi. Meie näites vajas klient abi IVR-iga, kuna see oli viimane samm täielikult integreeritud kõnekeskuseni. Näete, kuidas nad liikusid läbi mitme erineva teadmusbaasi artikli.
Palve peale liitus vestlusega hiljem teine kolleeg. Pidage meeles, et saate igal ajal alustada sisevestlusi ja teil on isegi võimalus jätta oma töökaaslastele võrguväliseid sõnumeid.
Teades oma reaalajas vestluse külastaja praegust URL-i, saate pakkuda oma klientidele parimat ja täpsemat tuge, vaadates kuidas nad teie veebilehe alamlehtede vahel liiguvad.
Ettevõtte eelised:
- Säästab aega
- Lojaalsed kliendid
- Efektiivne klienditeenindus
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 30-day free trial and test all the help desk features right away.
Tutvuge teiste reaalajas vestluse funktsioonidega:
Vestluste jaotamine
Veenduge, et teie klienditugi tegeleks reaalajas vestluse päringutega tõhusalt. Vestluste jaotamise funktsioon võimaldab teil määrata soovitud viisi kõigi uute vestluste suunamiseks. Valida saab juhusliku määramise ja maksimaalse kasutuse vahel.

Veebi külastajad
Hankige LiveAgenti kaudu ülevaade oma veebisaidi praegusest liiklusest. Jaotises Veebi külastajad saate reaalajas vaadata oma veebisaidi külastajaid. See funktsioon võimaldab ka teie agentidel kutsuda külastajaid vestlusele.
Vestluste ajalugu
Olge vestluste ajaloo abil alati kursis eelmiste kliendipäringutega. See LiveAgenti funktsioon annab teile teavet, mis suudab vältida kliendi frustratsiooni. Saate vaadata külastaja riiki, kliendi ja agendi nime ning kogu varasemaid vestlusi. Selle tulemusel saavad teie klientide esindajad piletid kiiresti ja tõhusalt lahendada.
Teadmusbaasi ressursid:
Kas soovite oma veebisaidile paigaldada reaalajas vestluse nupu?
Järgige seda juhendit, et saada põhjalikku teavet veebilehe nupu loomise kohta.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.