Kas olete väsinud vahetamast erinevate liideste vahel, et aidata oma kliente? Kui kulutate aega platvormide vahel otsimisele, võib see vähendada klientide rahulolu ja tekitada lisapingeid klienditoe agentidele.
Erakordse klienditeeninduse pakkumiseks peavad teil olema oma agentide jaoks õiged tööriistad. Nad on esimesed inimesed, kellega kliendid kokku puutuvad. Selle tulemusena loovad teie agendid teie ettevõtte brändi kuvandi või teisisõnu kliendi ettekujutuse teie ettevõttest.
Teie klienditeenindajatel on võim luua pikaajalisi suhteid või hoopiski kaotada kliente konkurentsile.
LiveAgent on keerukas kasutajasõbralik klienditoe tarkvara. See võimaldab teie agentidel tegeleda kõikide kliendipäringutega ühest kohast. Süsteemil on rohkem kui 170 funktsiooni, mis aitavad teie agentidel pakkuda sujuvat kliendikogemust. Ühte neist nimetatakse veebikülastajateks.
Mis on veebikülastajad?
See on LiveAgenti jaotis/funktsioon, kus näete ühel ekraanil kõiki teie veebisaiti sirvivaid külastajaid. Seega saate kontrollida, milliseid lehti nad sirvivad ja kui palju aega nad seal veedavad. Lisaks saate teada külastajate viitajad, IP-aadressid ja riigid, et aidata teil end enne vestlust ette valmistada.
Klientide jälgimise programm võib olla väärtuslik täiendus teie klienditoe tööriistakomplektile, kuna see võimaldab teil hallata ja jälgida nende veebikülastajate päringuid. Mõistes nende käitumist, saate pakkuda isikupärasemat ja tõhusamat klienditoe kogemust.
Kuidas veebikülastajate funktsiooni kasutada?
Veebikülastajate funktsioon sarnaneb mõneti Google Analyticsi või muude platvormidega, mis näitavad teile andmeid teie veebisaidi külastajate kohta. Kui soovite oma külastajatest veebis kiiret ülevaadet saada, ei pea te selleks platvormi vahetama.
Veelgi enam, veebikülastajate jaotis on teie agentidele suurepäraseks teabeallikas enne kliendiga vestlemise alustamist. Kuna LiveAgentis on võimalik kasutada proaktiivseid kutseid, saate seda teavet hiljem või kohe samas vestluses kasutada, et pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.
Mida on võimalik veebikülastajate jaotises näha?
- Külastaja riiki
- Aega
- IP-aadressi
- Külastaja praegust lehte
- Külastaja viitajat
Kuidas külastajaid vestlusesse kutsuda?
Teie agendid saavad neid käsitsi vestlema kutsuda, klõpsates nupul Alusta vestlust. Pärast seda saate rippmenüü loendist valida kutse (vestluskutse kuvatakse lehel, mida külastaja parasjagu sirvib).
Eelised:
- Ülevaade praeguse veebilehe liiklusest
- Infoallikas
- Proaktiivsem lähenemine vestlustele
- Paranenud kliendirahulolu
- Parem agentide töövoog
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 30-days free of charge. No credit card details required!
Täiendavad klienditoe vestlusfunktsioonid:
Vestlusesse manustatud jälgimine
Kui soovite jälgida kogu vestluse teavet Google Analyticsis, et näha reaalajas vestluse mõju teie veebisaidile, on meil saadaval spetsiaalne pistikprogramm, mis võimaldab teil vestluse teavet sünkroonida.
Vaadake LiveAgenti teavet, mida saab Google Analyticsis jälgida.
Vestluste jaotamine
Veenduge, et teie agendid töötaksid tõhusalt, seadistades LiveAgentis vestluse marsruutimise. Näiteks saate juhuslikult määrata agente juhuslikult või luua organiseeritud töövoo. See võimaldab neil tegeleda klientide päringutega tõhusamalt.
Vaadake LiveAgenti vestluste jaotamise võimalusi.
Proaktiivsed vestluskutsed
See funktsioon on tihedalt seotud veebikülastajatega. See on tõhus viis oma külastajatega kontakteerumiseks ja neile vajadusel abi pakkuda.
Vaadake LiveAgenti proaktiivsete vestluskutsete lisateavet.
Teadmusbaasi ressursid
Kui soovite rohkem teada saada, lugege veebivestluse nuppu lisateavet.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.