Partner
Google Analyticsi kasutamiseks LiveAgentiga jälgige allolevat integreerimise juhendit.
- Logige oma LiveAgenti töölauale ja klikkige Seadistamine.
- Klikkige Süsteem ja Pluginad.
- Otsige üles “Reaalajas vestluse jälgimine” ja aktiveerige see klikkides liuguril.
Mis on Google Analytics?
Google Analytics on tasuta veebianalüütika teenus, mis pakub statistikat ja põhilisi analüütilisi tööriistu otsingumootori optimeerimiseks (SEO) ja turunduseesmärkideks.
Kuidas seda kasutada?
Jälgige reaalajas vestluse sessioone Google Analyticsis. Tänu sellistele andmetele saate hinnata live vestluse mõju veebilehe külastajate klientideks muutmisel või agentide mõju teie ettevõtte müügile.
Sündmused genereerivad javascripti käsklusi otse teie veebilehele, kust vestlust alustati. Pluginat saab kasutada vestluse sündmustest rakendusele märku andmiseks, spetsiifilisteks javascripti funktsioonideks või veebilehe sisu muutmiseks tuginedes toimuvatele vestluse sessioonidele.
Jälgimisvõimalused:
- Vestluse algus
- Vestluse lõpp
- Iga agendi sõnum
- Iga kliendi sõnum
Frequently asked questions
Mis on Google Analytics?
Google Analytics on tööriist, mis võimaldab jälgida väärtuslikku turundusinfot.
Kuidas Google Analyticsit LiveAgentiga integreerida?
Siit leiate samm-sammulise juhendi: Logige oma LiveAgenti kontole. Navigeerige Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid. Aktiveerige reaalajas vestluse jälgimine.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.
Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada
Kliendirahulolu ja tooteinfo kiire kättesaadavus suurendavad ostu tõenäosust. Reaalajas vestlus veebisaidil aitab seda saavutada.