Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Google Analyticsi kasutamiseks LiveAgentiga jälgige allolevat integreerimise juhendit.
- Logige oma LiveAgenti töölauale ja klikkige Seadistamine.
- Klikkige Süsteem ja Pluginad.
- Otsige üles “Reaalajas vestluse jälgimine” ja aktiveerige see klikkides liuguril.
Mis on Google Analytics?
Google Analytics on tasuta veebianalüütika teenus, mis pakub statistikat ja põhilisi analüütilisi tööriistu otsingumootori optimeerimiseks (SEO) ja turunduseesmärkideks.
Kuidas seda kasutada?
Jälgige reaalajas vestluse sessioone Google Analyticsis. Tänu sellistele andmetele saate hinnata live vestluse mõju veebilehe külastajate klientideks muutmisel või agentide mõju teie ettevõtte müügile.
Sündmused genereerivad javascripti käsklusi otse teie veebilehele, kust vestlust alustati. Pluginat saab kasutada vestluse sündmustest rakendusele märku andmiseks, spetsiifilisteks javascripti funktsioonideks või veebilehe sisu muutmiseks tuginedes toimuvatele vestluse sessioonidele.
Jälgimisvõimalused:
- Vestluse algus
- Vestluse lõpp
- Iga agendi sõnum
- Iga kliendi sõnum
Frequently Asked Questions
Mis on Google Analytics?
Google Analytics on tööriist, mis võimaldab jälgida väärtuslikku turundusinfot.
Kuidas Google Analyticsit LiveAgentiga integreerida?
Siit leiate samm-sammulise juhendi: Logige oma LiveAgenti kontole. Navigeerige Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid. Aktiveerige reaalajas vestluse jälgimine.
Turvalisus Privaatsuspoliitika
LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteemid, kliendiportaali tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Andmete turvalisus on tagatud, sealhulgas kaheastmeline autentimine ja HTTPS krüpteerimine. Lisaks vastab LiveAgent täielikult GDPR-i direktiivile ning pakub ka Google'i OAuth-i ja Google'i andmete integreerimist.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvara, sh VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Ettevõtte õppevahendid nagu sõnastik ja veebiseminarid, samuti tugiteenus on saadaval. LiveAgenti funktsioonide hulka kuuluvad automaatne jaotamine, mitme-tabling ja universaalne postkast. Hinnakiri ja tasuta testimisvõimalus on saadaval kodulehel.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.