Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analüütika ülevaade

Analüütika kasutab lähteandmeid ja matemaatikat oluliste andmemallide avastamiseks, tõlgendamiseks ja edastamiseks. Õige kasutamise korral aitab andmeanalüütika vastata äriküsimustele, ennustada tulemusi ja luua praktilisi statistikaid.

Miks on andmete analüüs kõigi ettevõtete jaoks kohustuslik funktsioon?

Analüütika ülevaade aitab Teil täpselt välja selgitada oma ettevõtte valdkonnad, mis vajavad parandamist. „Mahajääjate” ja valdkondade leidmine, mida saaks optimeerida, on alati suurepärane, sest see annab võimaluse:

  • Parandada oma agentide jõudlust
  • Pakkuda täiendkoolitusi neile, kes seda vajavad
  • Parandage klientide rahulolu, kogemusi ja müüki
  • Ressursse ümber jaotada
  • Tugikanaleid tugevdada
  • Leida probleemide lahendamiseks kuluefektiivsemaid mooduseid
Analüütika-ülevaade- LiveAgent

Lisaks sellele võib analüütiline ülevaade näidata ka Teie ettevõtte õitsvaid valdkondi. See on oluline, sest:

  • Te ei pea kogu oma ettevõtet/tugistrateegiat üle vaatama
  • Saate parimaid töötajaid premeerida
  • Madalama sooritusega töötajatel on võimalus parema sooritusega töötajatelt õppida
Agentide järjestuse mockup

Mida teeb LiveAgenti analüütika ülevaade?

Analüütika ülevaade annab Teile tervikliku ülevaate oma klienditoest. Näete, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja saate vaadata teenust, mida nad saavad. Samuti saate vaadata kasutusstatistikat kanalite kaupa, hinnata toimivusaruandeid ja õppida kliendirahulolu hinnangutest. Lisaks on meie analüütika ülevaade täis lõputuid aruandlusvõimalusi.

Mockup -kõnesalvestuste- ajalugu

Mida näete analüütika ülevaate juhtpaneelil?

Analüütika juhtpaneel annab Teile kiire ülevaate kõigist sissetulevatest ja väljaminevatest sõnumitest, vestlustest ja kõnedest.

Analüütika-ülevaade-sissetulevad-väljaminevad-kõned-LiveAgent

Sissetulevad sõnumid on määratletud järgmiselt:

  • Kõik e-kirjad, mis tuuakse LiveAgenti
  • Kõik võrguvälised piletid, mis on loodud läbi kontaktivormide või võrguväliste vestlusnuppude
  • Piletid loodud Twitterist, Instagramist, Viberist ja Facebookist (Twitteri puhul ainult teiste inimeste minimised)
  • Kogu muu suhtlus olemasolevatest piletitest

Väljuvad sõnumid on määratletud järgmiselt:

  • Piletite vastused
  • Kõik rakenduse kaudu postitatud e-kirjad, säutsud, Instagrami ja Viberi sõnumid ning Facebooki postitused
  • Rakendusest saadetud uued e-kirjad

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Vestlusi määratletakse kui:

  • Klientide ja agentide poolt algatatud vestlused
  • Agentide vastatud vestlused

Kõnesid määratletakse kui:

  • Kliendi algatatud kõned (kas kõne vidinate või telefoninumbrite kaudu)
  • Kõik rakendusest algatatud kõned isegi siis, kui klient ei vasta
Mockup-Piletisüsteem

Filtreerimise tulemused

Analüütika ülevaadet saate filtreerida järgmiselt.

  • Aeg
  • Osakond
  • Agent
  • Silt
  • Kanal

Iga toimivusaruannet saab muuta, et kuvada täiendavaid andmeid, sealhulgas:

Piletisüsteemi näitajad

  • Vastused
  • Märkused
  • Uue vastuse keskmine aeg (tundides)
  • Uue vastuse keskmine SLA (tundides)
  • Esimese määramise keskmine aeg (tundides)
  • Esimese määramise keskmine aeg SLA (tundides)
  • Esimese lahendamise keskmine aeg (tundides)
  • Esimese lahendamise keskmine aeg SLA (tundides)
  • Avatud vastuse keskmine aeg (tundides)
  • Avatud vastuse keskmine aeg SLA (tundides)

Kõnekeskuse näitajad

  • Loodud piletid
  • Lahendatud piletid
  • Vestluse sõnumid
  • Vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Vestluse vastuvõtmine
  • Vestluse vastuvõtmise keskmine aeg (minutites)
  • Vestluse keskmine aeg (minutites)
  • Hinnanguta
  • Hinnanguta %

Reaalajas vestluse näitajad

  • Positiivsed hinnangud
  • Positiivsete hinnangute %
  • Negatiivsed hinnangud
  • Negatiivsete hinnangute %
  • Kõned
  • Väljuvad kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõneminutid
  • Väljaminevad kõneminutid
  • Kõne vastuvõtmise keskmine aeg (minutites)

Kliendirahulolu näitajad

  • Keskmine kõne aeg (minutites)
  • Väljamineva kõne keskmine aeg (minutites)
  • Sisekõned
  • Sisemised kõneminutid
  • Sisekõne keskmine aeg (minutites)
  • Sissetulevad sõnumid
  • Sissetulevad vestlused
  • Lõpetatud vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Sissetulevad kõned
  • Lõpetatud kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõnepost
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Iga aruannet saab filtreerida erinevate ajavahemike järgi, sealhulgas:

  • Täna
  • Eile
  • Viimased 7 päeva
  • Viimased 30 päeva
  • Viimased 90 päeva
  • See nädal (E-P)
  • Eelmine nädal (E-P)
  • Viimane töönädal (E-P)
  • Sel kuul
  • Eelmisel kuul
  • Sel aastal
  • Eelmisel aastal
  • Kohandatud kuupäev

Andmete esitamise viisi valimine

LiveAgent suudab esitleda kõiki ülalmainitud andmeid mitmes formaadis, sealhulgas piirkonna diagrammid, joondiagrammid, tulpdiagrammid ja sektordiagrammid. Veelgi enam, andmed on eksporditavad CSV failidesse, mis muudab nende teistega jagamise palju lihtsamaks.

Aruanded-LiveAgent-funktsioon

Kuidas leida LiveAgentis oma analüütika juhtpaneeli

Analüütika juhtpaneel on nähtav ainult administraatoritele, seega veenduge, et olete oma LiveAgent konto administraator (agendid näevad LiveAgentisse sisselogimisel oma isiklikku statistikat.)

Kui Teil on administraatori roll, leiate analüüsi ülevaate, klõpsates vasakpoolses menüüs (paremal kõnede ja klientide vahel) käsul Aruanded (ringi ikoon).

Analüütika ülevaade

Teadmusbaasi ressursid

Selleks, et saada erinevat tüüpi töölaual saadolevate raportite kohta rohkem teada, palume tutvuda oma teadmistebaasi artiklitega:

Valmis avastama rohkem oma ettevõtte kohta?

Sukelduge sügavalt oma toetusmeetmetesse. Alustage oma jõudluse, müügi ja klientide rahulolu parandamist juba täna meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti pole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on Analüütika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analytics is the study of data and math to discover, interpret, and communicate significant data patterns.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is data analytics a must-have feature for all businesses?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analüütika ülevaade aitab teil täpselt välja selgitada oma ettevõtte valdkonnad, mis vajavad parandamist. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas esitatakse andmed?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Andmeid saab esitada mitmes vormingus, sealhulgas aladiagrammid, joondiagrammid, tulpdiagrammid, hajumisgraafikud ja sektordiagrammid.” } }] }

Monitor your agent’s performance

Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo