Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Soorituse raport

Soorituse raport on firma, grupi või indiviidi soorituse kohta ülevaadet andev raport. Soorituse raporteid luuakse rutiinselt, et tuvastada parandatavaid valdkondasid teie ettevõttes.

Miks luua soorituse raporteid?

Soorituse raportid aitavad täpselt tuvastada ettevõttes parandatavaid valdkondasid. “Mahajääjate” ning optimeeritavate valdkondade tuvastamine on alati suurepärane, sest see annab võimaluse:

  • Parandada oma agentide sooritust
  • Pakkuda täiendkoolitusi neile, kes seda vajavad
  • Parandada kliendirahulolu, kogemust ja müüke
  • Ressursse ümberjaotada
  • Tugikanaleid tugevdada
  • Leida probleemide lahendamiseks kuluefektiivsemaid mooduseid
Agents ranking

Lisaks sellele näitavad soorituse raportid ka ettevõtte valdkondasid, mis on edukad. See on oluline, sest:

  • Te ei pea kogu oma ettevõtet/tugistrateegiat üle vaatama
  • Saate parimaid töötajaid premeerida
  • Madalama sooritusega töötajatel on võimalus parema sooritusega töötajatelt õppida
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Mida LiveAgent`i soorituse raport teeb?

Soorituse raportid demonstreerivad teie kasutajatoe agentide sooritust. Iga soorituse raport sisaldab täielikku arvu avatud vestlusi, lahendatud sedeleid, kõnesid ja palju muud (vaadake allapoole). Raporteid on võimalik graafikute või tabelitena kuvada ning segmenteerida päeva, nädala, kuu või isegi kohandatud kuupäeva alusel.

Soorituse raport

Avastage, kes on kõige produktiivsem, kes eelistab vastata e-mailidele live vestluse kaudu ja kelle tulemused on ajas järjepidevad.

Raportite kuvamise võimalused

Soorituse raportite tulemusi saate filtreerida järgmiste näitajate alusel:

  • Aeg
  • Osakond
  • Agent
  • Silt
Performance-report-1
Soorituse raport

Iga soorituse raportit saab kohandada, et kuvada täiendavaid andmeid, sealhulgas:

  • Kuupäev
  • Vastused
  • Uue vastuse keskm aeg
  • Avatud vastuse keskmine aeg
  • Kõned
  • Väljuvad kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõneminutid
  • Vestluse sõnumid
  • Vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Vastamise keskm aeg

  • Vestluse keskm aeg
  • Ülevaatamata
  • Ülevaatamata %
  • Positiivsed hinnangud
  • Pos. hinnangu %
  • Negatiivsed hinnangud
  • Neg. hinnangu %
  • Sissetulevad sõnumid
  • Sissetulevad kõned
  • Lõpetatud kõned
  • Sissetulevad vestlused
  • Lõpetatud vestlused

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Kõigi andmete kuvamise valimine soorituse raportites

LiveAgent suudab esitleda kõiki ülalmainitud andmeid mitmes formaadis, sealhulgas piirkonna diagrammid, joondiagrammid, tulpdiagrammid ja sektordiagrammid. Veelgi enam, andmed on eksporditavad CSV failidesse, mis muudab nende teistega jagamise palju lihtsamaks.

Kuidas raportid LiveAgent`ist üles leida?

Soorituse raportid on nähtavad ainult administraatoritele. Kui teil on administraatori roll, leiate soorituse raportid klikkides Raportid (ringi ikoon), mis asub vasakpoolses menüüs (Kõned ja Kliendid vahel) ning valides raportite nimekirjast soorituse raportid.

Soorituse raport

Pange tähele, et agendid näevad enda isiklikku statistikat/soorituse raporteid LiveAgent`i sisse logides.

Soorituse raport
Personaalne agendi statistika, mis on nähtav väljaspool soorituse raporteid

Raportite kasutamine koos API-ga

Kasutage LiveAgent REST API, et hallata soorituse raportite kõnede väärtusi.

API

Teadmistebaasi ressursid

Selleks, et saada erinevat tüüpi töölaual saadolevate raportite kohta rohkem teada, palume tutvuda oma teadmistebaasi artiklitega:

Olete valmis ettevõtte kohta rohkem teada saama?

Hakake parandama oma tuge, müüke, ja kliendirahulolu juba täna koos meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti ei nõuta.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on soorituse raportid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soorituse raport on organisatsiooni, grupi, või idiviidi soorituse kohta loodud raportid. Neid luuakse rutiinselt, et tuvastada ettevõttes parandatavaid valdkondasid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite rutiinseid soorituse raporteid looma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soorituse raportid saavad teil aidata tuvastada oma ettevõttes parandust vajavaid valdkondasid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida LiveAgent`i soorituse raporti funktsioon teeb?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soorituse raportid näitavad teie toe agentide sooritust. Soorituse raport sisaldab avatud vestluste, lahendatud sedelite, kõnede ja muu (vaadake allapoole), koguarvu. Soorituse raporteid on võimalik kuvada erinevate graafikute või tabelitena ja segmenteerida päeva, nädala, kuu, aasta ning isegi kohandatud kuupäeva alusel.” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo