Mis on sisevestlus?
LiveAgenti sisemine vestlus võimaldab Teil kolleegidega ühendust võtta ilma kolmanda osapoole rakendust kasutamata. Meeskonnavestlus annab Teile võimaluse saata kiirsõnumeid ja manuseid (toetatakse kõiki tavalisi failitüüpe). Lisaks on suhtlus nähtav ainult Teile ja Teie sõnumi adressaadile.
Kuidas sisevestlust alustada?
Alustuseks leidke juhtpaneeli jaotisest „Veebiagendid” agent, kellega soovite ühendust võtta. Klõpsake rohelist (võrgus) või halli (võrguühenduseta) punkti ja valige „Saada kiirsõnum”. Pidage meeles, et saate sõnumeid saata ka siis, kui Teie kolleegid on võrguühenduseta (nad saavad neid hiljem lugeda).
Teise võimalusena võite alustada sisevestlust otse piletilt või käimasolevast vestlusest. Protsess on sama. Klõpsake lihtsalt rohelist punkti ja valige „Saada kiirsõnum”. Kui alustate sel viisil suhtlust, sisaldab vestlus pileti numbrit, millest vestlust alustasite.
Milliseid muid funktsioone sisemine vestlus toetab?
Kui soovite abi küsida, on Teil võimalus kopeerida ja kleepida pileti kordumatu pileti number meeskonna sisemisse vestlusesse, mis loob koheselt klõpsatava lingi. Teie sõnumi saaja saab lingil klõpsata ja ta suunatakse koheselt piletile.
Mitut vestlusakent toetab sisevestlus?
Sisemine vestlusaken toetab mitut vestlust korraga. Akna suurust saab muuta vastavalt Teie eelistustele ja paigutada ükskõik kuhu LiveAgenti kasutajaliideses.
Miks peaksite kasutama sisemist vestlust?
Hüved:
- Säästab aega – pole tarvis platvorme vahetada
- Loob positiivse organisatsiooni kultuuri
- Parandab meeskonnatööd
- Parem klienditeeninduse kogemus
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Teised reaalajas vestluse funktsioonid:
Reaalajas trükkimise vaade
Reaalajas trükkimise vaade on põhimõtteliselt külastaja reaalajas vestluse eelvaade. See loodi selleks, et aidata Teie agentidel probleemi kiiremini tõhusalt lahendada ja muuta kliendi kogemus paremaks.
Vestluse sisseehitatud jälgimine
LiveAgent pakub tasuta pistikprogrammi, mis võimaldab ühendada reaalajas vestluse olulised andmed Google Analyticsiga. Seega saate kiiresti analüüsida reaalajas vestluse klienditeeninduse üldist mõju oma konversioonidele.
Vestluste ülevaade
Vestluste ülevaate funktsiooniga saate ülevaate ja saate kiiresti analüüsida praegust reaalajas vestluse olukorda. Näiteks saate vaadata; külastaja riiki, järjekorras olevaid külastajaid, vestlevaid külastajaid, saadaolevad agente ja palju muud.
Kas soovite rohkem teada saada?
Avastage kõik reaalajas vestluse funktsioonid – LiveAgent.
Teadmusbaasi ressurss:
Pole veel vestlusnuppu kohandanud?
Siin on samm-sammult juhend vestlusnupu loomiseks LiveAgentis.
Alustage oma tasuta prooviperioodiga juba täna
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.