Sisevestlus

Mis on sisevestlus?

LiveAgenti sisemine vestlus võimaldab Teil kolleegidega ühendust võtta ilma kolmanda osapoole rakendust kasutamata. Meeskonnavestlus annab Teile võimaluse saata kiirsõnumeid ja manuseid (toetatakse kõiki tavalisi failitüüpe). Lisaks on suhtlus nähtav ainult Teile ja Teie sõnumi adressaadile.

Internal chat in Customer service software - LiveAgent

Kuidas sisevestlust alustada?

Alustuseks leidke juhtpaneeli jaotisest „Veebiagendid” agent, kellega soovite ühendust võtta. Klõpsake rohelist (võrgus) või halli (võrguühenduseta) punkti ja valige „Saada kiirsõnum”. Pidage meeles, et saate sõnumeid saata ka siis, kui Teie kolleegid on võrguühenduseta (nad saavad neid hiljem lugeda).

Teise võimalusena võite alustada sisevestlust otse piletilt või käimasolevast vestlusest. Protsess on sama. Klõpsake lihtsalt rohelist punkti ja valige „Saada kiirsõnum”. Kui alustate sel viisil suhtlust, sisaldab vestlus pileti numbrit, millest vestlust alustasite.

Sisemine töökoha vestluse funktsioon LiveAgentis - näide
Kuidas alustada sisevestlust

Milliseid muid funktsioone sisemine vestlus toetab?

Kui soovite abi küsida, on Teil võimalus kopeerida ja kleepida pileti kordumatu pileti number meeskonna sisemisse vestlusesse, mis loob koheselt klõpsatava lingi. Teie sõnumi saaja saab lingil klõpsata ja ta suunatakse koheselt piletile.

Sisevestlus-LiveAgent

Mitut vestlusakent toetab sisevestlus?

Sisemine vestlusaken toetab mitut vestlust korraga. Akna suurust saab muuta vastavalt Teie eelistustele ja paigutada ükskõik kuhu LiveAgenti kasutajaliideses.

Multiple internal chats with agents
Multiple internal chats

Miks peaksite kasutama sisemist vestlust?

Hüved:

  • Säästab aega – pole tarvis platvorme vahetada
  • Loob positiivse organisatsiooni kultuuri
  • Parandab meeskonnatööd
  • Parem klienditeeninduse kogemus

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Teised reaalajas vestluse funktsioonid:

Reaalajas trükkimise vaade

Reaalajas trükkimise vaade on põhimõtteliselt külastaja reaalajas vestluse eelvaade. See loodi selleks, et aidata Teie agentidel probleemi kiiremini tõhusalt lahendada ja muuta kliendi kogemus paremaks.

Sisestatava teksti reaalajavaade

Vestluse sisseehitatud jälgimine

LiveAgent pakub tasuta pistikprogrammi, mis võimaldab ühendada reaalajas vestluse olulised andmed Google Analyticsiga. Seega saate kiiresti analüüsida reaalajas vestluse klienditeeninduse üldist mõju oma konversioonidele.

Vestlusesse sisseehitatud jälgimise funktsioon

Vestluste ülevaade

Vestluste ülevaate funktsiooniga saate ülevaate ja saate kiiresti analüüsida praegust reaalajas vestluse olukorda. Näiteks saate vaadata; külastaja riiki, järjekorras olevaid külastajaid, vestlevaid külastajaid, saadaolevad agente ja palju muud.

Kas soovite rohkem teada saada?

Avastage kõik reaalajas vestluse funktsioonid – LiveAgent.

Teadmusbaasi ressurss:

Pole veel vestlusnuppu kohandanud?

Siin on samm-sammult juhend vestlusnupu loomiseks LiveAgentis.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo