Reaalajas vestlus

Mis on reaalajas vestlus?

Reaalajas vestlus on tööriist Teie veebisaidi külastajatega koheseks suhtlemiseks. Reaalajas vestlus võib pakkuda mugavaid vastuseid, mida kliendid soovivad, lisades samal ajal märkimisväärset kasu Teie ettevõtte töötajatele ja lõpptulemusele. Reaalajas vestlus kasvatab ostmisel ostjate enesekindlust ja täiendab üldist kliendikogemust.

Kas teadsite, et 63% klientidest naaseb tõenäolisemalt reaalajas vestlust pakkuvale veebisaidile?

Inimfaktori lisamine oma veebilehele klientidega reaalajas suhtlemise ajal võib tuua suuri positiivseid muutusi.

Reaalajas-vestlus-veebis-LiveAgent

Reaalajas vestluse ärilised eelised:

  • Taskukohane
  • Reaalajas mugavus külastajatele
  • Suurenenud kliendirahulolu
  • Konkurentsieelis
  • Keskmiselt 23% kasv konversioonidele
  • Täienenuid kliendikogemus (CX)
  • Väiksemad telefonitoe kulud
  • Kasutajasõbralik

LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid:

Kutsu agent vestlusesse

Kui Teil on külastajaga aktiivne vestlusseanss, võite kutsuda oma kolleegi Teid aitama. Näiteks kui te pole probleemi korral kindel, kuidas seda lahendada. Saate vestlusesse kutsuda nii palju agente kui vaja. Kutsutud agendid saavad otse vestlussõnumeid saata või märkmeid kirjutada, mis on nähtavad ainult teistele agentidele.

Rääkige samaaegselt mitme kliendiga

Klienditeenindustarkvara vahekaartide saate hõlpsalt vahetada ja tegeleda tõhusalt mitme kliendipäringutega.

Reaalajavestlus mobiilis

Veel üks LiveAgenti veebivestluse suurepäraseks omaduseks on see, et saate hõlpsalt pakkuda reaalajas vestluse tuge ka liikvel olles. LiveAgentil on nii Androidi kui ka iOS-i reaalajas vestluse mobiilirakendus. Olge alati LiveAgenti mobiili reaalajas vestluse kaudu vestlemiseks saadaval ning hankige eelis konkurentide ees.

Märkmed vestluses

Saate oma vestlusesse hõlpsalt märkmeid lisada (märge on nähtav ainult Teile ja teistele agentidele).

Livechat software notes in chat

Lohistage faile vestlusesse

Laske klientidel hõlpsasti kliendiesindajatega vesteldes faile esitada. Tehke kogu protsess lihtsamaks ja kiiremaks.

Vestluse tagasiside

Vältige halva klienditoe pakkumist, lubades oma klientidel hinnataTeie klienditoe agentide vastuseid. Premeerige oma parimaid agente ja toetage neid, kes on hetkel ebapädevad. Tuvastage oma klienditoe negatiivsed suundumused ja tegutsege vastavalt.

Vestluse tagasiside - App - Uploads - 2020 - 12 - Agent Rating Reward Or Rebuke.jpg

Automaatsed reaalajas vestluse kutsed

Kaasake oma veebisaidi külastajad, kutsudes neid reaalajas vestlema oma agentidega. Seadistage vestluskutsed oma veebisaidi kohandatud URL-ide jaoks (nt hinnakujundus).

Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit Proaktiivsed vestluskutsed.

Lihtne integreerida

Lihtne süsteem teeb kohandatud vestlusnuppude loomise kergeks ning nende veebisaidile integreerimine ei nõua suuri pingutusi. Lihtaslt kopeerige ja kleepige väike HTML-koodi riba.

Real-time-chat-for-your-website-easy-integration-LiveAgent

Eelnevalt valmistatud reaalajas vestluse nupud

LiveAgent pakub erinevaid eelnevalt valmistatud ja kohandatavaid reaalajas vestluse nuppe. Kas Te pole oma veebivestluse nupule sobivat stiili leidnud? Ärge muretsege, saate kohandatud pildi üles laadides või HTML-koodi kirjutades oma isikliku luua.

Vaadake kõiki LiveAgenti kohandatavaid nuppe meie reaalajas vestluse nuppude galeriist.

Chat button gallery
Näide vestlusnuppude galeriist

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Reaalajas vestluse kujundamise ja seadistamise valikud:

Reaalajas vestluse akna kujundus

Saate valida vestlusakna nelja stiilivaliku hulgast:

  • Klassikaline vestlus
  • Ruudus vestlus
  • Musho vestlus
  • Mulli vestlus
Muudke vestlusnuppu

Määrake oma vestlusakna suurus, asukoht ja värv.

LiveAgent chat button gallery - mockup

Võimalikud muudatused akende kujunduses:

  • Pealkiri
  • Tervitussõnumid
  • Asukoht
  • Hüpikakna lubamine
  • Suurus
  • Ääriste toon
  • Nupu värvus
  • Staatuse värv
  • Agendi sõnumi värv
  • Külastaja sõnumi värv
Design-your-Real-time-chat-in-LiveAgent

Lisaks saate luua ka oma kohandatud CSS-koodi, et peenhäälestada iga kontaktiakna välimust.

Vestluse seaded ja marsruutimine

Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks määrab LiveAgent vestlused agentidele, kes on varem samade klientidega suhelnud.

Lisaks juhuslikule määramisele on ka 3 teist võimalust vestluse täpsemaks suunamiseks.

Vestluse seaded ja marsruutimine - App - Uploads - 2020 - 12 - Real Time Chat Settings Routing LiveAgent.png

Juhuslik määramine

Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil määrata igale agendile sama palju vestlusi.

Keskmine kasutamine

Uued vestlused määratakse agendile, kellel on parasjagu kõige vähem jooksvaid vestluseid, et kasutada võrdselt kõiki saadaolevaid agente. See strateegia aitab Teil jaotada kõigi saadaolevate agentide vahel tasakaalustatud arvu samaaegseid vestlusi.

Maksimaalne kasutamine

Uued vestlused määratakse agendile, kellel on kõige rohkem jooksvaid vestlusi, et tema kasutamine oleks maksimaalne. Kui agendil pole enam vabasid vestluskohti, suunatakse uus vestluse päring järgmisele saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil maksimeerida vestlusagentide koormust ja lasta teistel agentidel töötada võrguväliste piletite kallal.

Kõne kõigile

Uute vestluste taotlused teavitavad kõiki vestluseks saadaolevaid agente, kuni üks neist selle vastu võtab.

Kui palju maksab veebisaidil reaalajas vestluse rakendamine?

LiveAgent pakub valikut paari tellimuse vahel. Kui Te pole kindel, milline neist Teile sobib, on siin saadaval 14-päevane tasuta prooviperiood.

Reaalajas vestluse kulud võivad erineda sõltuvalt sellest, kui palju agente Teie ettevõttel on. LiveAgent on kompleksne lahendus, seega sisaldab see enamat kui reaalajas vestlust. Lisateavet LiveAgenti reaalajas vestluse hinna kohta leiate siit.

Reaalajas vestluse kulud kuvatakse allpool:

LiveAgent pricing

Teadmusbaasi ressursid:

Kas sooviksite reaalajas vestluse tuge oma veebilehel rakendada?

Siin on samm-sammult juhend reaalajas vestluse nupu integreerimiseks a> oma veebisaidile.

Soovite lisateavet?

Lugege artiklit 10 põhjust, miks rakendada reaalajas vestluse nuppu.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo