Vestluse nupp

Live vestluse nupp on ikoon, mis on paigaldatud teie veebilehele ja mis võimaldab klientidel toega reaalajas suhelda. See võimaldab teie agentidel kiirelt ja efektiivselt klientide päringuid lahendada. Live vestluse nupp võib suurendada teie ettevõtte kasumit, kliendirahulolu, klientide hoidmist, esindaja rahulolu ja palju muud.

Vestlusnuppude galerii

Kui soovite oma klienditeeninduse funktsioonide kohta rohkem teada saada tutvuge kasutajatoe tarkvaraga.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on vestluse nupp?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live vestluse nupp on ikoon teie veebilehel, mis võimaldab teie ettevõtte klientidel klienditoega ühendust võtta. Tänu asjaolule, et live vestlus võimaldab reaalajas kontakti on meil võimalus klientidele kiiresti vastata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kus peaks live vestluse nupp olema paigaldatud?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live vestluse nupp peaks olema teie veebilehe igale leheküljele ja nähtavasse kohta. Kliendil ei peaks olema selle leidmisega probleeme. Tänu sellele saab klient oma küsimustele kiirelt vastused.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas saan LiveAgent`i vestluse nuppu kohandada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vestlus võimaldab teil kiirelt klientide küsimustele vastata. Vestluse nupp peaks olema teie veebilehel ja sellega kohandatud. LiveAgent`is on teil võimalus nuppu personaliseerida. Selleks, minge Konfiguratsioon> Vestlus> Vestluse nupud ja klikkige loo ja näete võimalusi nupu loomiseks. Saate valida erinevate stiilide seast: kõnemull, külgmine või sisseehitatud. Lisaks saate luua oma enda nupu laadides üles pildi või kirjutades enda koodi. Järgmises aknas saate muuta teksti, positsiooni ja nuppude värvi.” } }] }

KKK

Mis on vestluse nupp?

Live vestluse nupp on ikoon teie veebilehel, mis võimaldab teie ettevõtte klientidel klienditoega ühendust võtta. Tänu asjaolule, et live vestlus võimaldab reaalajas kontakti on meil võimalus klientidele kiiresti vastata.

Kuhu peaks vestluse nupp olema paigutatud?

Live vestluse nupp peaks olema veebilehe igal leheküljel ja nähtavas kohas. Kliendil ei peaks olema selle leidmisega probleeme. Tänu sellele saab klient oma küsimustele kiirelt vastused.

Kas saate LiveAgent`i vestluse nuppu personaliseerida?

Live vestlus võimaldab teil kiirelt klientide küsimustele vastata. Vestluse nupp peaks olema teie veebilehel ja sellega kohandatud. LiveAgent`is on teil võimalus nuppu personaliseerida. Selleks, minge Konfiguratsioon> Vestlus> Vestluse nupud ja klikkige loo ja näete võimalusi nupu loomiseks. Saate valida erinevate stiilide seast: kõnemull, külgmine või sisseehitatud. Lisaks saate luua oma enda nupu laadides üles pildi või kirjutades oma enda koodi. Järgmises aknas saate muuta teksti, positsiooni ja nuppude värvi.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo