Mis on vestluse tööriist?
Vestluse tööriistad on sageli brauseripõhised ja võimaldavadkasutajatel alustada teistega reaalajas vestlusi. Samuti võimaldab see kasutajatel edastada tekstisõnumeid, pilte, videoid ja hüperlinke. Arenenud veebilehe vestluse tööriistad võimaldavad kasutajatel jagada ekraani ja teha isego hääl- ja videokõnesid.
Kuidas saate vestluse tööriista kasutada?
Palju ettevõtted kasutavad oma veebilehtedel live vestluse tööriistasid, et muuta ennast klientide jaoks palju juurdepääsetavamaks. Lisades oma veebilehele vestluse vidina saab teie ettevõte tagasisidet ja küsimusi veebilehe külastajatelt ja klientidelt.

Miks peaksite vestluse tööriista kasutama?
Sellise tööriista kasutamine on kõige kuluefektiivsem moodus veebilehe külastajast maksva kliendi tegemiseks. Kui vastate oma potentsiaalse kliendi küsimustele õigeaegselt vähendate märkimisväärselt võimalust, et nad võivad konkurendi juurde minna. Lisaks sellele on see lihtne ja efektiivne moodus, et saaksite ühendust võtta inimestega üle kogu maailma. Teie kliendid võivad asuda maailma erinevates osades ja saavad teiega väga lihtsasti ühendust võtta.
Milliseid teisi funktsioone on veebilehe vestluse tööriistadel?
Lisaks tekstisõnumite, piltide, videote ja linkide edastamise võimalustele pakub tööriist kasutajatee mitmeid teisigi funktsioone. Arenenud live vestluse tööriistad, mida võite klienditeeninduse tarkvarast leida võimaldavad kasutajatel kasutada vestluseelseid vorme, offline vorme, proaktiivseid vestluse kutseid/a> ja jälgida veebilehe külastajaid.
Kasutades neid arenenud funktsioone võimaldab see agentidel koguda veebilehe külastajate kohta täiendavat infot, mis aitab agentidel vastata klientide päringutele palju efektiivsemalt.
LiveAgent`i live vestluse funktsioonid:
- Live vestluse külastaja praegune URL
- Vestlusakna dokkimine
- Maksimaalne ootejärjekord
- Proaktiivsed vestluskutsed
- Vestlusesisene jälgimine tracking
- Reaalajas trükkimisvaade
- Vestluse jaotamine
- Sisevestlus
- Vestluse ajalugu
- Online külastaja
- Vestluse ülevaade
Kuidas vestluse tööriista teha?
Selleks, et lisada oma veebilehele vestluse tööriist tuleb teil kasutada live vestluse tarkvara. LiveAgent sisaldab ka live vestlust. Lihtsalt looge konto ja köige läbi alustamise juhend. Pärast tarkvaraga tutvumist saate kohandada oma vestluse nuppu.


Lugege juhendit sellest, kuidas luua LiveAgent`is live vestluse nuppu.
Mis on live vestluse tarkvara?
Live vestluse tarkvara nagu LiveAgent on sageli osa suuremast kasutajatoe lahendusest, mida klienditeeninduse meeskonnad kasutavad. Live vestluse tarkvara võimaldab teil klientidega reaalajas vestelda ja muudab teie live vestlused live chati vestlused sedeliteks, mis salvestatakse universaalses postkastis.
Kui soovite rohkem teada, lugege Live Agent – Live vestluse tarkvara.

Teised esmavajalikud LiveAgent`i funktsioonid:
- Sedelisüsteem
- Reeglid & SLA-d
- CRM
- Konserveeritud sõnumid & eemääratletud vastused
- Teadmistebaas
- IVR
Saage rohkem teada kõigist LiveAgent`i – Funktsioonidest.

Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Mis on vestluse tööriist?
Vestluse tööriistad on tööriistad, mis võimaldavad teil kliendiga vestelda, saata tekstisõnumeid, pilte, videodi ja hüperlinke. Arnenumad vestluse tööriistad võimaldavad ekraani jagamist, hääl- ja videokõnesid.
Kas LiveAgent pakub vestluse tööriista?
LiveAgent pakub vestluse tööriista. See on üks klienditeeninduse kõige olulisematest elementidest. See võimaldab klienditeeninduse meeskonnad kerge vaevaga ja otse klientidega suhelda. Lisaks tekstisõnumite saatmisele pakub see paljusid täiendavaid elemente, nagu võimalus saata pilte ja videoid või jagada ekraani, mis võib olla visualiseerumisel vägagi abiks.
Millised on vestluse tööriista kasutamise parimad praktikad?
tänu vestluse tööriistale saate kliendiga kiirelt suhelda. Sellepärast on ülimalt oluline, et vestlus töötaks sujuvalt. Tänu sellele on meil parem võimalus selleks, et klient valib meie brändi toote või teenuse. Vestluse pakutavate funktsioonide kasutamine on eriti kasulik keerulisema probleemi lahendamisel. Tänu piltide, videote ja ekraani jagamise võimalustele saab sellega kliendile otse näidata, mida tal teha tuleks. Lisaks on oluline, et kliendil oleks vestlusele lihtne juurdepääs, et ta saaks toe meeskonnaga igalt alamleheküljelt ühendust. Samuti tuleks meelespidada vastuste personaalsemaks muutmist ja kliendiga suhte loomist - ja selleks on suurepärane tööriist live vestlus, mis töötab reaalajas.