Mis on vestluse tööriist?
Chat tools are often browser-based and enable users to start chatting with other users in real time. It also enables users to transmit text messages, images, videos, and hyperlinks. Advanced website chat tools enable users to share screens and even voice and video calls.
Kuidas saate vestluse tööriista kasutada?
Tons of companies utilize live chat apps on their websites to make themselves more accessible to customers. By adding a chat widget to your website, your company will be able to receive feedback and questions from website visitors and customers.
Miks peaksite vestluse tööriista kasutama?
Sellise tööriista kasutamine on kõige kuluefektiivsem moodus veebilehe külastajast maksva kliendi tegemiseks. Kui vastate oma potentsiaalse kliendi küsimustele õigeaegselt vähendate märkimisväärselt võimalust, et nad võivad konkurendi juurde minna. Lisaks sellele on see lihtne ja efektiivne moodus, et saaksite ühendust võtta inimestega üle kogu maailma. Teie kliendid võivad asuda maailma erinevates osades ja saavad teiega väga lihtsasti ühendust võtta.
Milliseid teisi funktsioone on veebilehe vestluse tööriistadel?
Lisaks tekstisõnumite, piltide, videote ja linkide edastamise võimalustele pakub tööriist kasutajatee mitmeid teisigi funktsioone. Arenenud live vestluse tööriistad, mida võite klienditeeninduse tarkvarast leida võimaldavad kasutajatel kasutada vestluseelseid vorme, offline vorme, proaktiivseid vestluse kutseid/a> ja jälgida veebilehe külastajaid.
Kasutades neid arenenud funktsioone võimaldab see agentidel koguda veebilehe külastajate kohta täiendavat infot, mis aitab agentidel vastata klientide päringutele palju efektiivsemalt.
LiveAgent’s live chat features:
- Current URL of live chat visitor
- Chat window docking
- Max queue length
- Proactive chat invitations
- Chat embedded tracking
- Real-time typing view
- Chat distribution
- Internal chat
- Chat history
- Online visitors
- Chat overview
Kuidas vestluse tööriista teha?
Selleks, et lisada oma veebilehele vestluse tööriist tuleb teil kasutada live vestluse tarkvara. LiveAgent sisaldab ka live vestlust. Lihtsalt looge konto ja köige läbi alustamise juhend. Pärast tarkvaraga tutvumist saate kohandada oma vestluse nuppu.
Lugege juhendit sellest, kuidas luua LiveAgent`is live vestluse nuppu.
Mis on live vestluse tarkvara?
Live chat software, such as LiveAgent is often a part of a bigger help desk solution utilized by customer service teams. A live chat software enables you to chat with customers in real-time, live chatting and converts your live chat conversations into tickets, that are stored inside a universal inbox.
Kui soovite rohkem teada, lugege Live Agent – Live vestluse tarkvara.
Teised esmavajalikud LiveAgent`i funktsioonid:
- Ticketing
- Rules & SLAs
- CRM
- Canned messages & Predefined answers
- Knowledge Base
- IVR
Saage rohkem teada kõigist LiveAgent`i – Funktsioonidest.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.