Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reaalajas vestluse funktsioonid

Mis on reaalajas vestlus?

Reaalajas vestlus on tarkvara tehnoloogia, mis võimaldab klientidel suhelda klienditoe esindajatega reaalajas. Kliendid saavad helistamise ja e-kirja saatmise asemel suhelda Teiega veebilehel.

Reaalajas vestlus on täielikult brauseripõhine ja ei nõua, et kasutajad vestluse alustamiseks tarkvara alla laadiksid.

Miks on reaalajas vestlus klienditeeninduse jaoks oluline?

Reaalajas vestlus on oluline klienditeeninduse suhtluskanal, sest:

  • Kliendid saavad peaaegu koheseid vastuseid oma küsimustele
  • Pakub reaalajas abi
  • Ei vaja kliendipoolseid pingutusi
  • Kliendid eeldavad, et ettevõte pakuks reaalajas vestlust
  • See võib anda konkurentsieelise
  • Madalate kuludega lahendus, mis parandab müüki, kaasamist ja klientide hoidmist

Milliseid reaalajas vestluse funktsioone pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub üle 15 reaalajas vestluse funktsiooni, mis aitavad Teil parandada oma klienditeenindust.

Vestlusnupp

LiveAgent annab Teile vabaduse luua oma vestlusnupu, mille saab paigutada kõikjale oma veebisaidil. Valige nupu asukoht, värvid, animatsioon, hõljutusefekt, mobiilseadmete valikud ja Z indeks.

Kui teil pole soovi ise nuppu luua, võite kasutada mõnda meie vestlusnuppude galeriist ning seda meele järgi kohandada.

Me pakume:

  • Nurganuppe
  • Mullinuppe
  • Liugnuppe
  • Inline nuppe
  • Kohandatud piltidega nuppe
  • Kohandatud HTML-iga nuppe
Vestlusnuppude galerii
Näide vestlusnuppude galeriist

Lisaks isiklike vestlusnuppude loomisele, saate kujundada ka vestlusakent. Võite muuta:

  • Tervitussõnumit/peita tervitussõnumit
  • Stiili
  • Vestlusakna suurust
  • Peita alusta uuesti vestlust nupu
  • Võimaldada võrguväliste sõnumite jätmist
  • Z-indeksit
  • Asukohta
  • Kohandatud CSS-i
Muuda vestlusnuppu

Reaalajas vestlus

LiveAgent võimaldab veebilehe külastajatel vestelda Teiega reaalajas. Kui nad klõpsavad Teie veebisaidi vestluskastil ja saadavad oma esialgse sõnumi, hakkab Teie LiveAgenti juhtpaneel helisema, teavitades uuest vestlust ootavast kasutajast.

Reaalajas vestluse funktsioonid
Reaalajas vestlus

Kui veebisaidi külastaja üritab Teiega väljaspool tööaega vestelda, registreeritakse see vestlus pileti kujul Teie LiveAgenti juhtpaneelil, millele saate hiljem e-posti teel vastata.

Ennetavad vestluskutsed

Ennetavad kutsed on vestluse funktsioon, mis võimaldab l ühendust võtta ja abi pakkuda veebisaiti sirvitatele klientidele. Saate vestluskutseid paigutada oma veebisaidi kohandatud URL-idele, näiteks hinnakujunduse või KKK lehele.

Proaktiivse vestluskutse nuppe saab meele järgi kohandada ja seadistada kuvamine teatud aja möödudes. Näiteks saab ennetavat vestluskutset kuvada, kui kasutaja vaatab Teie hinnalehte kauem kui 45 sekundit.

Liveagent pakub hulganisti kasutusvalmis vestlusnuppe, mida võib näha meie vestlusnuppude galeriis. Valige lihtsalt meelepärane ja paigaldage veebilehele vestluskast, et kliendid saaksid alustada Teie tugiesindajatega suhtlemist.

Vestlusnupu animatsioonid

Animatsioonid võivad mõjutada Teie veebisaidi külastajate tähelepanu. Lisage vestlusnupule animatsioonid, et köita nende tähelepanu ja suurendada kaasamist.

Reaalajas vestluse funktsioonid
Vestlusnupu animatsiooni näide

Lisaks meie tavalisele veebisaidi vestluskasti galeriile pakub LiveAgent ka proaktiivse vestlusnupu galeriid. Valige paljude stiilide ja nuppude vahel või looge enda oma, kirjutades kohandatud HTML-koodi.

LiveAgent pakub ennetavaid vestluskutseid järgmistes asukohtades:

  • Küljel
  • Nurgas
  • Keskel
Vestluskutsete galerii

Vestlusakna dokkimine

LiveAgent võimaldab kasutajatel veebilehe sirvimise ajalreaalajas vestluse akent dokkida. Kui vestluse dokkimise ajal saabub uus sõnum, saab kasutaja teate. Vestlusaknaid saab dokkida saidi vasakule või paremale küljele.

Vestlusakna dokkimine

Vestluste ülevaade

LiveAgenti vestluste ülevaade annab tervikliku vaate kõigist veebilehe külastajatest. See vestlusfunktsioon näitab Teile, kus veebisaidi külastajad geograafiliselt asuvad, milliseid veebilehe URL-e nad sirvivad ja kui kaua nad on veetnud iga lehte sirvides.

Vestluste ülevaade võimaldab Teil näha:

  • Aktiivseid külastajaid (veebilehte sirvivate külastajate arvu)
  • Vestlevaid külastajaid (vestlevate külastajate arv)
  • Külastajaid järjekorras (vestlust ootavate külastajate arv)
  • Saadaolevaid agente (vestluseks saadaval olevate agentide arv)
  • Iga külastaja geograafilist asukohta (näidatuna kaardil)
  • Külastaja riiki
  • Tegelikku saiti
  • Veebilehele suunajat
Vestluste ülevaade - LiveAgenti vestluse funktsioonid
Vestluste ülevaade

Vestluse ajalugu

LiveAgent võimaldab Teil ühelt ekraanilt vaadata kõiki eelnevaid vestlusi koos praeguste vestlustega. Kui otsite konkreetset vestlust, saate otsingut filtreerida siltide, osakondade, kuupäevade, nimede jne järgi.

Veebikülastajad

LiveAgenti veebikülastajad on vestluse funktsioon, mis võimaldab jälgida lehte sirvivaid kasutajaid. Siit saate teada oma külastaja IP-aadressi, viitajad, geograafilised asukohad, praegused URL-id Teie saidil ja kogu aja, mille nad on Teie saidil sirvinud.

Vestluste jaotamine

LiveAgent pakub mitmeid vestluse jaotamise viise. Süsteemi saab seadistada nii, et kasutatakse juhuslikku määramist, eelseadistatud prioriteete, kõigile helistamist, keskmist kasutust või maksimaalset kasutust.

  • Juhuslik määramine: Määrab vestluse saadaolevatele agentidele juhuslikult.
  • Eelseadistatud prioriteedid: vestlused suunatakse agendile, kes ei ole hetkel vestluses või on viimase vestlusest alates olnud kõige pikemal pausil.
  • Kõigile helistamine: kõiki esindajaid teavitatakse ootel olevast kliendist. Märguanne ei lakka enne, kui keegi vestlusele vastab.
  • Keskmine kasutus: sissetulevad vestlused suunatakse agendile, kellel on kõige vähem aktiivseid vestlusi.
  • Maksimaalne kasutus: sissetulevad vestlused määratakse agendile, kellel on kõige rohkem aktiivseid vestlusi, et hoida kasutamist maksimaalsena.
Vestluste jaotamine

Reaalajas trükkimise vaade

LiveAgent pakub Teile reaalajas vaadet klientide poolt vestlusaknasse trükitust. Enne kui nad isegi saatmisele vajutavad, võite hakata otsima nende tellimisnumbreid, varasemaid oste või varasemaid pileteid, et pakkuda veelgi kiiremat klienditeenindust.

reaalajas-vestlus-trükkivad-agendid-LiveAgent
Reaalajas trükkimise vaade – Vestluse funktsioon

Vestlussisene jälgimine

LiveAgent annab Teile võimaluse Google Analyticsis jälgida reaalajas vestlusseansside sündmusi. Teil on võimalus jälgida:

  • Vestluse algust
  • Vestluse lõppu
  • Iga agendi sõnumit
  • Iga kliendi sõnumit
Vestlusesse sisseehitatud jälgimise funktsioon

Maksimaalne ootejärjekord

LiveAgent pakub lahendust, kui järjekorras ootab Teiega vestlemiseks liiga palju inimesi. Määrates oma maksimaalse järjekorra limiidi, saab Teie vestlusnupp automaatselt muuta oma staatuse võrgust välja või end tervenisti veebilehelt peita. Kui järjekord on taas lubatud piirides, kuvatakse veebisaidi vestluskast automaatselt.

Ettevõttesisene vestlus

LiveAgent pakub agentidele sisemist vestluse tööriista. Tööriist võimaldab neil omavahel vestelda ilma LiveAgenti juhtpaneelilt väljumata ja kolmandate osapoolte rakendusi kasutamata. Vestlus on varustatud failide jagamise võimalustega ja võimaldab kasutajatel üksteisele saata klõpsatavate linkidena manustatud pileti ID-sid.

Agentidel võib samal ajal lahti olla mitu sisemist vestlust.

Reaalajavestluse külastaja praegune URL

LiveAgent võimaldab näha milliseid veebilehti külastajad Teie saidil sirvivad. Iga kord, kui külastaja avab Teie veebisaidil uue lehe, teavitatakse Teid sellest.

Reaalajavestluse külastaja praegune URL

Täiendavad vestluse funktsioonid, mis teevad klienditeeninduse käkiteoks

Universaalne postkast

Reaalajas vestluse funktsioonid

Meie universaalne postkast teeb multitegumtöö lihtsaks. Kui ootate uut veebisaidi vestluse vastust, saate keskenduda teiste kanalite piletite vastamisele otse oma tsentraliseeritud postkastist.

Hübriidne piletite voog

Reaalajas vestluse funktsioonid

Hübriidne piletite voog võimaldab Teil jälgida kliendi kontakteerumise/probleemi lahendamise teekonda üle mitme kanali, jäädes ühte ühte pileti lõimesse. Kui klient viitab eelmisele vestlusele teise agendiga, saate selle hõlpsalt hübriidpileti lõimest otsida.

CRM

Kliendisuhete haldus

LiveAgent pakub sisseehitatud CRM-i otse Teie universaalses postkastis. Vesteldes kliendiga reaalajas, saate vaadata tema teavet, varasemaid pileteid, oste ja muud muud kogutud ja salvestatud lisateavet.

CRM teavet saab reaalajas muuta ja uuendada

Sildid

Sildid

Sildid võimaldavad varasemaid pileteid kiiremini otsida. Kui klient viitab eelmisele reaalajas vestlusele oma tellimuse uuendamise kohta, saate hõlpsalt vestluse ärakirja otsida, filtreerides oma otsingu sildiga „uuendus”.

Konserveeritud sõnumid

Konserveeritud sõnum

Konserveeritud sõnumid võimaldavad koheselt vastata korduma kippuvatele küsimustele. Agentidel on võimalus tippida KKK-de jaoks üldised vastused ja need salvestada. Kui klient esitab üldise küsimuse, saavad agendid vastata ühe klõpsuga (klõpsates konserveeritud vastusel).

Kolmandate osapoolte integratsioonid

Integratsioon

LiveAgent integreerub üle 40 kolmanda osapoole rakendusega, nagu MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply ja palju muud. Integreerides igapäevaselt kasutatavad rakendused LiveAgentiga, pääsete neile rakendustele ligi ja saate teha rakendusesiseseid toiminguid.

Näiteks kui soovite PipeDrive’i lisada uue tehingu, saate seda teha reaalajas oma kliendiga vesteldes. Peate lihtsalt LiveAgentis avama nende kontaktikaardi ja klõpsama ikooni PipeDrive, mis võimaldab Teil lisada uusi tehinguid või muuta olemasolevaid tehingute väärtusi.

Igapäevaselt kasutatavate rakenduste integreerimine LiveAgentiga säästab lõppkokkuvõttes teie aega – mõelge vähem klõpsamist, vähem sisselogimist, vähem vahekaarte.

Kokkuvõte reaalajas vestluse hüvedest

Vestluskasti olemasolu veebisaidil parandab klientide rahulolu, mis omakorda parandab müüki ja klientide hoidmist. Lisaks veebilehe vestlus:

Vähendab piletite mahukust

Ava pilet uuesti

Andes oma klientidele võimaluse kohe klienditeenindusega ühendust võtta, vähendate tegelikult sissetulevate piletite mahukust. Reaalajas vestlused lahendatakse tavaliselt kiiremini kui telefonikõned ja e-kirjad ning see võib seega aidata vältida Teie klienditoe osakonna ülevoolamist ja -koormamist piletitega

Vähendab kliendi pingutust

Reaalajas vestluse funktsioonid

Kliendid eeldavad leida reaalajas vestluse Teie veebilehelt. Pakkuge seda ja vähendage nende vaeva Teiega ühenduse võtmisel. Reaalajas vestluse nupu paigutamine oma veebisaidile on lihtsaim viis. Miks? Kliendid otsivad tavaliselt Teie veebisaidil oma küsimustele vastuseid ja kui nad ei leia neid, pöörduvad nad reaalajavestluse poole.

Iseenesest on see madalaima vaevaga variant. Kui klient peaks Teie kontaktandmete leidmiseks edasi otsima, avama oma e-posti, saatma ja ootama vastust, võib ta kergesti ärrituda.

Suurendab seotust ja müüki

Aruanded

Reaalajas vestluse kasutamine võib parandada klientide seotust ja müüki. Paigaldades ennetavad vestluskutsed oma saidi strateegilistesse kohtadesse, saate hõlpsasti suhelda oma klientidega, pakkuda, aidata ja isegi ülesmüüa ja ristmüüa.

Kas teadsite, et kliendid kes suhtlevad ettevõttega veebilehe vestluses on väärt 4.5 korda rohkem kui kliendid, kes seda ei tee? Kui saavutate usalduse oma ettevõtte vastu, kulutavad nad suurema tõenäosusega rohkem ja teevad korduvaid oste.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Free Trial

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo