Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sildid

Mis on sildid?

Silte saab defineerida, kui küljesolevaid märgistusi, mis toetavad kasutajatoe sedeleid. Neid kasutatakse peamiselt, et organiseerida ja kategoriseerida sedeleid, kuid need võivad anda ülevaate sedeli sisust. Üldiselt peetakse silte üheks kasutajatoe tarkvara põhilisteks funktsioonideks, sest need aitavad teil eristada klientide segmente ja toe teemasid kiirel ja lihtsal moel.

Universal inbox ticketing tags

Siltide tüübid

Näide #1

Saate üles seada automatiseerimise reegli, mis määrab ükskõik millisele sedelile, mis sisaldab sõnu “arveldamine” ja “hinnad”, automaatselt “müügi” või “eelmüügi” sildi.

Näide #2

Saate määrata sildi “Twitter” igale Twitter`ist saabuvale sedelile, nii muutub selle üles leidmine kasutajatoest palju lihtsamaks. Alternatiivina saate luua sildi “kiire”, mis aitab teil filtreerida kiireloomulisi Twitter`i sedeleid.

Loo filter

Näide #3

Süsteem suudab automaatselt määrata osakonna sildid nagu näiteks “turundus” või “IT tugi” tuginedes osakonnale, millele sedel on määratud. Sedelite määramine sellisel moel näitab selgelt, kes vastutab iga sedeli lahendamise eest.

Kuidas saate silte kasutada?

LiveAgent`i kasutajana, saate:

  • Lisada sildid manuaalselt/automaatselt, kasutada neid kohandatud töövoogude loomiseks.
  • Filtreerida sedeleid siltide alusel
  • Organiseerida oma kasutajatoe sedelid.
  • Kasutada silte oma automatiseerimise reeglites  (Reeglid, SLA Reeglid, Ajareeglid).
  • Sügavama arusaamise saavutamiseks sellest, millist tüüpi probleeme agendid igapäevaselt lahendavad, saate luua sedelite raporteid.
  • Lisada ühele sedelile mitu silti
Adding-a-Tag-LiveAgent
Adding a Tag

Kuidas siltide kasutamisest kasu saada?

Sildid võivad teie kasutajatoe muuta palju organiseeritumaks ning selgemaks. Hästi organiseeritud kasutajatugi on teile mitmel moel kasulik, peamiselt sellepärast, et see parandab agentide efektiivsust, mis omakorda parandab klientidele vastamise aega, klienditeeninduse kvaliteeti, kliendirahulolu, müüki ja MRR-i (igakuiseid korduvaid tulusid).

Paranenud agentide efektiivsus ja produktiivsus

Siltide lisamine tagab, et teie agendid leiavad need kiiresti üles. See tõstab agentide efektiivsust ja produktiivsust ja võimaldab keskenduda sedelite lahendamisele ilma, et tuleks raisata aega nende otsimise peale.

Tags-Feature-LiveAgent
Siltide ülevaade

Paranenud vastamise ajad ja klienditeenindus

Mida vähem aega agendid peavad kulutama mõtlemise peale, milliseid sedeleid nad peavad lahendama ning kust neid leida, seda kiiremini saavad nad ootel olevatele vastata. See parandab vastamise aegasid ja klienditeeninduse kvaliteeti, mis mõjutab kliendi rahulolu ja lojaalsust.

Paranenud kliendirahulolu, lojaalsus ja müük

Mida paremat teenust te pakute, seda õnnelikumad on teie kliendid. Kui pakute neile jätkusuutlikult esmaklassilist teenust, pole neil kurtmiseks põhjust. Nad tulevad jälle tagasi ja neist saavad teie ettevõtte lojaalsed kliendid. See parandab teie müüke ja MRR-i, sest eluaegsete klientide väärtus kasvab lojaalsusega.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Kuidas LiveAgent`is silte luua?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoonil navigatsiooniribal)
  3. Klikkige Automatiseerimine.
  4. Klikkige Sildid.
  5. Klikkige oranžil Loo nupul.
  6. Nimetage oma silt.
  7. Valige teksti ja tausta värv.
  8. Valige, kas soovite, et sedel oleks avalik või privaatne.
  9. Loomiseks klikkige.
  10. Klikkige Sedelid, mis asub vasakul navigatsiooniribal.
  11. Valige oma sedel.
  12. Klikkige paigalda silt nupul.
  13. Valige silt, mida soovite lisada.
  14. Sildi eemaldamiseks lihtsalt klikkige väikesel X, mis asub sildi üleval paremal nurgas.
Sildid

Kuidas luua automaatset reeglit, mis lisab sedelitele automaatselt silte.

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoonil navigatsiooniribal)
  3. Klikkige Automatiseerimine.
  4. Klikkige Reeglid.
  5. Klikkige oranžil Loo nupul.
  6. Tehke linnuke Aktiivse Staatuse kasti.
  7. Nimetage oma reegel.
  8. Võite jätta märkustelahtri tühjaks või kirjeldada, mida reegel täpsemalt teeb.
  9. Valige rakenda, kui sedel luuakse.
  10. Klikkige Lisa tingimus gruppi.
  11. Valige kui sedeli allikas on Instagram, Twitter ja Facebook.
  12. Valige teosta tegevus, lisa silt.
  13. Valige sotsiaalmeedia silt.
  14. Klikkige Salvesta.

Sildi raportite loomine.

Kui soovite saada ülevaadet sellest, millist tüüpi sedelitele teie agendid kõige enam aega kulutavad, saate seda vaadata lähemalt meie sildi raporti funktsiooniga.

Genereerige sildi raporteid päeva, nädala, kuu, aasta või spetsiifilise ajavahemiku kohta. Individuaalseid sisestusi saate sorteerida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi alusel. Kõiksildi raportid saab importida CSV faili, et muuta nende jagamine juhtkonnaga lihtsaks.

Millist tüüpi sildi raporteid saate LiveAgent`is luua?

Saate genereerida sedeli raporteid mitmetes formaatides, sealhulgas:

  • Piirkonna diagramm
  • Joondiagramm
  • Tulpdiagrammid
  • Sektordiagrammid

Sildi raporti võimalused (tulbad):

  • Silt
  • Vastus
  • Uus vastus keskm. aeg
  • Vastuse avamine keskm.aeg
  • Kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõneminutid
  • Vestluse sõnumid
  • Vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Vestlusele vastamise keskm.aeg
  • Vestluse keskm.aeg
  • Pole reastatud
  • Pole reastatud %
  • Preemiad
  • Preemiad %
  • Noomitused
  • Noomitused %
  • Saabuvad sõnumid
  • Sissetulevad kõned
  • Lõpetatud kõned
  • Sissetulevad vestlused
  • Lõpetatud vestlused
  • Märkused
  • Loodud sedelid
  • Lahendatud sedelid

Sildi raportite API-ga kasutamine

Minge järgnevale lingile, et saada LiveAgent REST API ja kõne väärtuse kohta sildi raportitest rohkem teada.

API

Sildi kohandamine

Sildi loomisel saate kohandada selle:

  • Nime
  • Teksti värvi
  • Tausta värvi
Sildid

Neid kohandusi saate teha mistahes ajal, seega kui soovite redigeerida sedeli nime või värvi, saate seda teha.

Sildid

Kuidas silte kohandada?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Konfiguratsioon (hammasratta ikoon navigatsiooniribal)
  3. Klikkige Automatiseerimine.
  4. Klikkige Sildid.
  5. Valige silt ja klikkige Redigeeri.
  6. Muutke tausta värvi, nime või teksti värvi vastavalt enda soovile.
  7. Klikkige Salvesta.
Sildid

Teadmistebaasi ressursid

Selleks, et siltide kohta rohkem teada saada tutvuge meie teadmistebaasiga.

https://youtu.be/OE-1MeT_Iro

Olete valmis kohandatud silte looma?

Organiseerige oma kasutajatugi alates tänasest kohandatu siltidega. Vähendage oma töökoormust jättes selle töö meile, et saaksite keskenduda klientide teenindamisele. Automatiseeritud siltidega ülesannetega on see lihtne. Proovige seda täna koos meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti ei nõuta. Ei mingeid siduvaid kohustusi.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo