Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reeglid

Mis on automatiseerimise reeglid?

Automatiseerimise reeglid on süsteemi toimingud, mis täidetakse automaatselt eelnevalt määratletud tingimuste täitumisel. Neid kasutatakse kõige sagedamini piletite edastamiseks teatud osakondadele, siltide lisamiseks, piletite märkimiseks rämpspostiks või piletite lahendamiseks. Automatiseerimise reeglid on üldiselt saadaval kõigis täiustatud klienditoe tarkvarades ja need saavad olla tegevuste, aja või SLA-põhised.

Reeglid-funktsioon-LiveAgent

Kuidas töötavad automatiseerimise reelgid?

Automatiseerimise reegleid sisaldavad süsteemid teevad perioodilisi taustakontrolle. Kui süsteem leiab, et teatava reegli tingimused on täidetud, teostatakse seda reeglit automaatselt. 

Miks on automaatsed reeglid olulised?

Automatiseerimise reeglid on äärmiselt kasulikud igale ettevõttele, millel on kõrge piletite maht. Reeglid suudavad lühikese aja jooksul täita rutiinseid ja korduvaid ülesandeid. Automatiseerimise reeglite peamised eelised on järgmised:

  • Parem tõhusus/agendi töökorraldus
  • Lühenenud vastamise aeg
  • Vähem ruumi inimlikele vigadele
  • Vähenenud kulud klienditoele ja säästetud aeg.
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Milliseid automatiseerimise reegleid on LiveAgentis?

Toimingureeglid

Toimingureeglid on põhilised tegevuse käivitamise reeglid. LiveAgent’i kasutajad saavad seadistada käivitaja ja toimingu ning kui vallandaja tingimused on täidetud, käivitatakse tegevus. Näiteks saate luua reegli, mis määrab automaatselt kõik sõnu “arveldamine” või “makse” sisalduvaid pileteid arveldusosakonnale.

Looge-reegel-LiveAgent'is

Ajareeglid

Ajareeglid on ajaliselt sõltuvad ja seega täidetakse neid ainult siis, kui reegli ajalised tingimused on täidetud. Näiteks saate seadistada reegli, mis paneb süsteemi automaatselt klienti jälgima, kui ta ei ole teie sõnumile teatud aja jooksul (näiteks 48 tundi) vastanud.

SLA reeglid

SLA reegleid saab kohaldada ainult SLA seadistusele ja need on seotud SLA tasemetega. SLA-reeglel on näiteks pileti SLA-taseme muutmine või teiste reeglite täitmise peatamine.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Mida saab LiveAgent’is automatiseerimise reeglitega teha?

Reegleid võib kohaldada, kui:

  • Pilet luuakse e-kirjast
  • Luuakse pilet
  • Pileti staatus muutub
  • Pilet edastatakse
  • Lisatakse offline sõnumite grupp
  • Agent saab hinnangu
  • Pileti sildid muutuvad

Tingimused, mida saab kohaldada reeglitele

  • Teema
  • Kellelt
  • Koopia
  • Pimekoopia
  • Kellele
  • Sisu
  • Pileti staatus
  • Pileti loomine (kuupäev)
  • Pilet muudetud (kuupäev)
  • Pilet kustutatud
  • Pileti algusele viitav URL
  • Pileti prioriteet
  • Viimane sõnum
  • Määratud agendi staatus
  • Kohandatud väli
  • Pileti osakond
  • Pilet määratud
  • Kliendirühm
  • Loodud kutsest
  • Pileti sildid

Toimingud, mida saab teostada reeglitega

  • Pileti edastamine
  • Pileti lahendamine
  • Pileti kustutamine
  • Pileti prioriteetsuse muutmine
  • SLA-taseme muutmine
  • Spam’iks märkimine
  • Mittespam’iks märkimine
  • Pileti puhastamine
  • Vastuse saatmine
  • Pileti teema muutmine
  • URL’i kutsumine
  • Sildi lisamine
  • Sildi kustutamine
  • Meili saatmine (kellele)
  • Teiste reeglite peatamine
  • HTTP taotlemine

Millised on automatiseerimise reeglid praktikas?

Kui piletile rakendatakse reeglit, kuvatakse muudatus pileti üksikasjalikus vaates (et tagada selge vastutus pileti käsitlemise eest.) Nii administraatorid kui ka agendid näevad aktiivsete reeglitega tehtud muudatusi piletis.

Reeglid

Kuidas seadistada reeglid LiveAgenti’s

  1. Logige LiveAgent’isse
  2. Klõpsake Seaded (hammasratta ikoon vasakul menüüribal).
  3. Klõpsake Automatiseerimine.
  4. Klõpsake Reeglid, Ajareeglid, or SLA (sõltuvalt sellest, millist tüüpi reeglit soovite luua). Selles seadistamise juhendis jätkame nii, nagu oleksite valinud Reeglid.
  5. Klõpsake Loo.
  6. Märgistage märkeruut Staatus aktiivne.
  7. Looge nimi reegli jaoks.
  8. Võite jätta märkuste osa tühjaks või kirjeldada reeglit üksikasjalikumalt. See väli on ette nähtud teie mugavuse jaoks.
  9. Valige muutuja.
  10. Klõpsake Lisa tingimusgrupp.
  11. Valige tingimused vastavalt oma soovile.
  12. Valige tegevusväljad vastavalt oma soovile.
  13. Klõpsake Salvesta.
Reeglid

Automaatsete reeglite eelised

Vähem ruumi inimlikele vigadele

Automaatika on täpne – inimesed ei ole. Kõrvaldage kõik vead, mis võivad teile maksma minna klientide, tulu või maine, jättes inimsekkumise välja. Mida täpsem on teie tugiteenus, seda rahulolevamad on teie kliendid. 

Suurenenud kliendirahulolu

Rahulolevad kliendid on iga ettevõtte alustala – nad mõjutavad soovitusi, veebiarvustusi, suusõnalisi teateid ja müüki. Seega peaks iga ettevõte püüdma hoida oma kliente rahulolevate suurepärase teeninduse, kiire reageerimise ja personaalse lähenemisega.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Automatiseerimise reeglid säästavad aega ja raha

Kas te kujutate ette, et peate iga vastamata piletit käsitsi menetlema? See ei oleks mitte ainult äärmiselt aeganõudev ülesanne, vaid ka väga kallis ja stressirohke. Õnneks suudab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent, rakendada lugematul hulgal automatiseerimise reegleid, mis säästavad teie agentide aega tohutult. Jätke logistika meie hooleks, et teie agendid saaksid keskenduda olulisele – kliendisuhete kasvatamisele.

Teadmusbaasi ressursid

Automatiseerimise reeglite kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmusbaasi ressursse:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Valmis automatiseerimise reeglite loomiseks?

Avastage meie 14-päevase tasuta prooviperioodi abil lõputuid võimalusi automatiseerimiseks. Krediitkaarti ei ole vaja. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo