Mis on SLA rikkumine?
Mõned ettevõtted eelistavad või on kohustatud sõlmima teatava teenustaseme lepingu. SLA määrab kindlaks ajaraami, mille jooksul tuleb piletitele vastata või vestlustele ja kõnedele vastata. Kui neile ei vastata või neid ei võeta vastu kindlaksmääratud aja jooksul, on tegemist SLA rikkumisega.
Kui SLA-de rikkumisi esineb liiga palju, peaks ettevõte tavaliselt oma SLA-de seadistused ja eelistused üle vaatama või andma oma töötajatele rohkem agente või paremaid kasutajatoe vahendeid.
Frequently Asked Questions
Mis on SLA rikkumine?
SLA määrab kindlaks aja, mille jooksul peavad piletid, vestlused ja kõned olema vastu võetud. Kui kliendid ei saa vastust või kui kõnele ei vastata määratud aja jooksul, on tegemist SLA rikkumisega.
Kuidas vältida SLA rikkumisi?
SLA rikkumiste vältimiseks peaks ettevõte eelkõige olema oma kliendi suhtes aus ja mitte varjama halbu uudiseid. Lisaks tuleks kontrollida süsteemi sisekonfiguratsiooni meeldetuletusi ja eskalatsiooniprotseduure. Samuti tasub üle vaadata, kuidas protsessid toimivad.
Kas saate LiveAgent'is jälgida SLA rikkumisi?
LiveAgent'is saate jälgida SLA rikkumisi. Administraatoritel on sellele juurdepääs, seega nad saavad tagada, et agendid lahendaksid küsimused õigeaegselt.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.