Mis on SLA?
SLA on akronüüm teenustaseme kokkuleppest.
Ettevõte saab määratleda teenustaseme lepingu põhimõtted, et kasutajad saaksid paremini jälgida oma teenustaseme toimivust ja täita ettevõtte teenustaseme eesmärke. Teenusetaseme lepingud ehk SLA-d lepitakse tavaliselt kokku ettevõtete ja nende äriklientide vahel.
SLA määratleb tavaliselt aja, mille jooksul tuleb piletile vastata või see täielikult lahendada. Kui ettevõte ei pea kinni oma SLA-poliitikast, esineb SLA rikkumisi. Sageli peavad nad SLA rikkumistega seotud karistusi läbima, sest paljudel ettevõtetel, eriti suurtel ettevõtetel, on oma teenusetaseme lepingud kirjalikult vormistatud.
LiveAgent’i SLA-d toimivad SLA-tasemete ja SLA-reeglite kombinatsioonina.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab SLA?
SLA ehk teenusetaseme leping määratleb teenuseosutajalt oodatava teenuse taseme. Selles määratletakse näitajad, mille alusel teenust mõõdetakse. Samuti sisaldab see parandusmeetmeid või karistusi kokkulepitud teenindustaseme mittetäitmise korral. See on üks lepingu põhielemente.
Milline on SLA roll?
SLA koondab teavet kõigi teenuste ja eeldatava usaldusväärsuse kohta ühte dokumenti. Selles määratletakse mõõdikud, vastutus ja ootused. SLA on mõeldud mõlema lepingupoole kaitsmiseks. Seda tuleks kohandada vastavalt ettevõtte eesmärkidele ja tegevusele.
Kas LiveAgent'is saab määrata SLA-d?
LiveAgent'is saate määrata SLA-d. Peate minema Seadetesse, seejärel valima jaotise Automation, klõpsama SLA ja Create Level. Seejärel salvestage ja sulgege pärast asjakohast seadistamist.
Expert’s note
SLA on oluline erakordse klienditeeninduse pakkumiseks. See seab ootused vastamisajale ja tagab vastutuse. SLA-st kinnipidamine aitab ettevõtetel klientidega usalduse ja lojaalsuse üles ehitada.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.