Teenusetaseme leping (Service-Level-Agreement) on kokkulepe, mille eesmärk on luua Agentidele (toe esindajad) reeglid piletitele vastamise eesmärkide täitmiseks.
Teenuse tasemel põhineva abi pakkumine tagab, et pakute kvantifitseeritud ja arvestatavat teenust. Samuti annab see probleemide ilmnemisel selgema ülevaate.
logiaruanne
LiveAgent pakub konkreetse ajavahemiku ja osakonna täidetud ja vastamata SLA-de logi. Üksikuid kirjeid saab sortida taotleja, pileti ID, SLA algusaja, osakonna, agendi, tähtaja, suletud ja SLA järelejäänud/tähtaja järgi. SLA-logi saab eksportida CSV-faili.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
LiveAgent'i kasutajad räägivad positiivselt sellest, kuidas platvorm aitas neil suurendada kliendirahulolu ja müüki. Platvorm on kuluefektiivne, täis funktsioone, kiire ja lihtne kasutada. LiveAgent annab agentidele jõu pakkuda paremat tuge. Suurel hulgal erinevatel ettevõtetel on pozitiivseid kogemusi LiveAgenti kasutamisest klientidega suhtlemiseks.
Minimeerige ja taastage hüljatud ostukorvid
Populaarne klienditeeninduse tarkvara pakub mitme kanaliga kliendituge, mis vähendab ostukorvi hülgamist ning suurendab konversioonimäära. LiveAgent pakub ka reaalajas tuge kassaprotsessi ajal, mis aitab klientidel otsustada ning parandab ostukogemust. Lisaks pakutakse ka portjee migratsiooniteenuseid, et aidata ettevõtetel parandada klientide rahulolu.