Kliendikogemus

Mis on kliendikogemus?

Selleks on kogu suhtlus, mis klientidel ettevõttega on ning selle teenuseid ja tooteid kutsutakse kliendikogemuseks või KK-ks. See algab hetkest, kui kliendil tekib firmaga kokkupuude.

KK on efektiivse, kasutatava ja rahulolu tekitava kogemuse pakkumine. Peamiseks faktoriks on pakkuda seda igale kliendile, iga kord ja igal pool. See seisneb klientide ootuste ületamises, nende aitamises ning klientide eest hoolitsemises. See on nagu partnerlus ja iga kogemus mõjutab seda. Investeerige KK-sse ja see tõstab teile müüke ja tulusid.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Millised on hea KK eelised?

  • lojaalsed kliendid
  • uued kliendid
  • suurem tulu
  • kliendi kaasatus
  • kliendi hoidmine

Miks on kliendikogemus nii oluline?

Harvard Business Reviews kohaselt pole kliendikogemus mitte kunagi varem olnud nii oluline. Uuring näitab, et klient, kellel oli hea KK kulutab tõenäoliselt 140% rohkem. Seda võrreldes kliendiga, kellel oli halb KK. Oma KK-sse investeerimine on ettevõtte jaoks pikemas perspektiivis soodsam. Põhjuseks on see, et rahulolematu klient nõuab rohkem nende probleemidega tegelemist.  

Üks faktor, mida Harward business review mainis oli ka klientide lojaalsus. See näitas, et hea KK andis ettevõttele 74% võimaluse klienti vähemalt aasta säilitada. Kehv KK jättis ettevõttele 43% võimaluse klienti järgmisel aastal säilitada.

Kuidas KK-d tarkvara abil parandada?

Klienditeeninduse tarkvara LiveAgent pakub kiiret ja efektiivset suhtlust klientidega. Klienditeeninduse esindajad saavad töötada ühe tarkvara sees. LiveAgent võimaldab suhelda klientidega mitme erineva kanali kaudu.

LiveAgenti funktsioonid, mis parandavad KK-d:

Saage rohkem teada kõigist LiveAgent`i Funktsioonidest.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Mida tähendab termin kliendikogemus?

Kliendikogemus (või KK) viitab suhtlustele kliendi ja ettevõtte vahel. See koosneb mõlemast, nii tehnilisest poolest, kui näiteks kogemustest, mille klient saab suheldes konkreetse brändi esindajaga ehk klienditeenindusega.

Mis on kliendikogemuse tugisambad?

Kliendikogemusel on kuus põhisammast. Esimene on personaalsus, see tähendab kliendile keskendumist temaga emotsionaalse sideme loomiseks. Teiseks sambaks on ausus, mis põhineb vastastikusel usaldusel ja usaldusväärsusel. Kolmas sammas on ootused. Selle põhimõtteks on olla kursis oma klientide ootustega ja sellega, mida teha nende ületamiseks. Veel üheks põhialuseks on vastutuse võtmine probleemidele lahenduste otsimisel. Järgmine punkt on võime lihtsustada klienditeenindust nii palju, kui võimalik, et klient peaks sellele kulutama nii vähe aega ja pingutust, kui võimalik. Viimaseks sambaks on empaatia ehk individuaalsete suhete loomine kliendiga tuginedes olukorra kontekstile.

Kuidas kliendikogemust parandada?

Selleks, et parandada kliendikogemust on esimene asi, mida te peate tegema on oma kliendi mõistmine, pange ennast kliendi kingadesse küsides endalt: mida me saame teha, et seda kõike paremaks muuta? Sama oluline on suurepärane klienditeenindus, mis võimaldab teil klientide probleeme efektiivselt lahendada ja annab võimaluse nende reaalajas ärakuulamiseks. Regulaarselt klientide tagasisidele toetumine on hea moodus kliendikogemuse parandamiseks.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo