Avatud sedel

Mis on avatud sedel?

Kui töötlete kaebust mistahes klienditeeninduse kontoris luuakse sedel, mis on vaikimisi avatud sedel. Avatud sedel viitab sellele, et kliendi poolt registreeritud probleemi pole veel lahendatud.

Frequently asked questions

Mis on avatud sedel?

Avatud sedel on sedel, mis on süsteemi poolt loodud ning mida pole klienditeenindus veel lahendanud.

 

Kui kaua peaks sedelit avatuna hoidma?

Sedel peaks maksimaalselt avatud olema kolm kuni viis päeva enne, kui see läheb suletud staatusesse. Lõppkasutajad saavad seejärel sama sedeli kaudu kontakti uuesti luua.

 

Kus asub Liveagent`is avatud sedelite nimekiri?

Leiate oma avatud sedelite nimekirja Liveagent`i paneelilt koos kõikide oma sedelitega.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo