Mis on avatud sedel?
Kui töötlete kaebust mistahes klienditeeninduse kontoris luuakse sedel, mis on vaikimisi avatud sedel. Avatud sedel viitab sellele, et kliendi poolt registreeritud probleemi pole veel lahendatud.
Frequently Asked Questions
Mis on avatud sedel?
Avatud sedel on sedel, mis on süsteemi poolt loodud ning mida pole klienditeenindus veel lahendanud.
Kui kaua peaks sedelit avatuna hoidma?
Sedel peaks maksimaalselt avatud olema kolm kuni viis päeva enne, kui see läheb suletud staatusesse. Lõppkasutajad saavad seejärel sama sedeli kaudu kontakti uuesti luua.
Kus asub Liveagent`is avatud sedelite nimekiri?
Leiate oma avatud sedelite nimekirja Liveagent`i paneelilt koos kõikide oma sedelitega.
Expert’s note
Avatud sedel on kliendi poolt registreeritud probleem, mida klienditeenindus pole veel lahendanud. See võib olla avatud kuni 3-5 päeva enne suletud staatusesse minekut.
Mängustamise tarkvara arvustused
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.