Suletud sedel

Mis on suletud sedel?

Lõpliku sedeli staatust nimetatakse “suletuks”. Parim valdkonna praktika näeb ette, et klient ja mitte agent sulgeb sedeli, mis muudab selle staatuse “Lahendatud” andes nii märku, et päringu tegija on lahendusega rahul. Kui klient pole rahul saab ta sedelile vastata ja see eemaldatakse “Lahendatud” sedelite seast.

Frequently asked questions

Kuidas defineerida suletud sedelit?

Suletud sedel on sedeli lõppstaatus. "Suletud" staatuse andmisele peaks sellele eelnema staatus "lahendatud". Staatus "suletud" tähendab, et klient nõustub lahendusega ja agent peab asja lahendatuks.

Kas LiveAgent sulgeb sedeli automaatselt?

LiveAgent võimaldab automaatset sedelite sulgemist. Kui soovite seda võimalust kasutada, tuleb teil valida reeglid, et täpsustada, millal teatud sedel sulgeda tuleks. Kui süsteem teab, millal sedelit sulgeda, teeb see seda automaatselt.

Kuidas suletud sedelitele juurde pääseda?

Kui soovite pääseda juurde oma suletud sedelitele, tuleb teil siseneda LiveAgent`i ning valida oma sedelid. Seal saate valida suletud sedelite kategooria, samuti filtreerida ja otsida teisi filtri kategooriaid.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo