Mis on suletud sedel?
Lõpliku sedeli staatust nimetatakse “suletuks”. Parim valdkonna praktika näeb ette, et klient ja mitte agent sulgeb sedeli, mis muudab selle staatuse “Lahendatud” andes nii märku, et päringu tegija on lahendusega rahul. Kui klient pole rahul saab ta sedelile vastata ja see eemaldatakse “Lahendatud” sedelite seast.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida suletud sedelit?
Suletud sedel on sedeli lõppstaatus. "Suletud" staatuse andmisele peaks sellele eelnema staatus "lahendatud". Staatus "suletud" tähendab, et klient nõustub lahendusega ja agent peab asja lahendatuks.
Kas LiveAgent sulgeb sedeli automaatselt?
LiveAgent võimaldab automaatset sedelite sulgemist. Kui soovite seda võimalust kasutada, tuleb teil valida reeglid, et täpsustada, millal teatud sedel sulgeda tuleks. Kui süsteem teab, millal sedelit sulgeda, teeb see seda automaatselt.
Kuidas suletud sedelitele juurde pääseda?
Kui soovite pääseda juurde oma suletud sedelitele, tuleb teil siseneda LiveAgent`i ning valida oma sedelid. Seal saate valida suletud sedelite kategooria, samuti filtreerida ja otsida teisi filtri kategooriaid.
Expert note
Suletud sedel on lõppstaatus, mis näitab sedeli lahendamist ja kliendi rahulolu. Agent ei tohiks sedelit ise sulgeda. Süsteem võimaldab automaatset sulgemist.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. Preemiad ja märgid aitavad motiveerida klienditoe meeskonda, suurendades probleemide lahendamise kiirust ja täpsust ning klientide rahulolu. LiveAgentil on mitu suhtluskanalit ja see pakub ka partnerlusvõimalusi.