Mis on suletud sedel?
Lõpliku sedeli staatust nimetatakse “suletuks”. Parim valdkonna praktika näeb ette, et klient ja mitte agent sulgeb sedeli, mis muudab selle staatuse “Lahendatud” andes nii märku, et päringu tegija on lahendusega rahul. Kui klient pole rahul saab ta sedelile vastata ja see eemaldatakse “Lahendatud” sedelite seast.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida suletud sedelit?
Suletud sedel on sedeli lõppstaatus. "Suletud" staatuse andmisele peaks sellele eelnema staatus "lahendatud". Staatus "suletud" tähendab, et klient nõustub lahendusega ja agent peab asja lahendatuks.
Kas LiveAgent sulgeb sedeli automaatselt?
LiveAgent võimaldab automaatset sedelite sulgemist. Kui soovite seda võimalust kasutada, tuleb teil valida reeglid, et täpsustada, millal teatud sedel sulgeda tuleks. Kui süsteem teab, millal sedelit sulgeda, teeb see seda automaatselt.
Kuidas suletud sedelitele juurde pääseda?
Kui soovite pääseda juurde oma suletud sedelitele, tuleb teil siseneda LiveAgent`i ning valida oma sedelid. Seal saate valida suletud sedelite kategooria, samuti filtreerida ja otsida teisi filtri kategooriaid.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.