Mis on pileti elutsükkel?
Pilet võib oma elutsükli jooksul läbida erinevaid etappe. Tavaliselt, kui pilet saabub esimest korda, on selle staatus Uus. Kui agent vastab piletile, muutub selle staatus Vastatud staatuseks. Kui klient vastab samale piletile tagasi, muutub selle staatus Avatuks. Pärast seda võib agent kas vastata piletile uuesti (ja sama protsess jätkub) või lihtsalt lahendada pileti ja staatus muutub Lahendatuks.
Valikuliselt saab pileti elutsükli jooksul piletit edasi lükata hilisemaks, märkida rämpspostiks, kustutada või kustutada lõplikult.
Kõik piletiga seotud toimingud on märgitud piletite ahelas ajatempliga.
Frequently Asked Questions
Kuidas te määratleda pileti elutsüklit?
Pileti elutsükkel on kõik etapid, mille iga klienditeenindusse minev pilet läbib. Kui pilet ilmub esimest korda, saab see staatuse "Uus" ja järgmised elutsükli etapid on "Avatud", "Vastatud", "Lahendatud" ja "Edasi lükatud".
Miks peaksite analüüsima piletite elutsüklit?
Piletite elutsükli analüüs võimaldab kindlaks teha, millist tüüpi pileteid esineb kõige sagedamini, kas need on raskesti lahendatavad või annavad võimaluse kiireks reageerimiseks.
Kas saate LiveAgent'is vaadata pileti elutsüklit?
LiveAgent'is saate kontrollida piletite elutsüklit. Kõik konkreetse piletiga seotud toimingud on märgitud iga pileti kõrval ajatempliga.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.