Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

Jälgige veebisaidi külastajate käitumist ja alustage õigel ajal vestlust.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Klientide jälgimise tarkvara, mis hoiab Teie klientidel silma peal

Kas soovite teada, mida Teie kliendid Internetis teevad ja räägivad? Soovite jälgida kõiki nende taotlusi ühe tööriistaga?

LiveAgenti kliendi jälgimise tööriist on just Teile! Alustage oma kliendirahulolu ja müügi täiendamist juba täna.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Jälgige, ühtlustage, õppige statistikast ja teenige kasu klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Rohkem teadmisi, rohkem müüki

Jälgige kõiki oma klientide liikumisi ühe klientide jälgimise tööriistaga.

Vaadake, milline sait nad teie juurde suunas, kui kaua nad on teie saiti sirvinud, millistest toodetest nad on huvitatud, millises ajavööndis nad asuvad või mis riigist nad pärit on.

Uurige klientide jälgimise kohta rohkem
Customer journey tracking in LiveAgent
LiveAgent failed payment message

Katke iga puutepunkt

Pakume mitmekanalilist klientide jälgimise tarkvara, mis loob ühenduse Twitteri, Instagrami, Facebooki ja Viberiga.

Selle saab integreerida ka piiramatu arvu e-posti aadresside ja telefoninumbritega, samuti reaalajas vestluse ja kliendiportaaliga, mis tagavad kõik päringud on ühe katuse all ja loetletud.

Liituge vestlusega

Meie klientide jälgimise tarkvara võimaldab teil jälgida Twitteris ainulaadseid märksõnu.

Vastake hõlpsalt klientide küsimustele või muredele isegi siis, kui teid pole säutsudes otseselt mainitud/märgistatud.

Alustage TASUTA prooviperioodiga juba täna Tasuta 30-päevane prooviperiood Ei vaja krediitkaarti

Teadke kõike, mida on vaja teada

Pakkuge oma klientidele paremat teenust, salvestades kõik klientide ülevaated oma sisseehitatud CRM-i.

Looge kohandatud väljad, et salvestada mis tahes teavet, mis on teie ettevõtte jaoks asjakohane, ja nautida kõrgemat klientide rahulolu.

Säästke aega ühe kliki vastustega

Kasutage klientide jälgimise tarkvara täiustatud funktsioone, nagu eelnevalt määratletud vastused ja salvestatud vastused, ning vastake korduma kippuvatele küsimustele mõne sekundiga.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Aeg on raha, säästke seda

Töövoo tõhustamiseks ühendage meie klientide jälgimise tarkvara enam kui 130 integratsiooniga.

Tõstke oma tootlikkust hüppeliselt

Vaadake, kui kaua kulub teil klientide päringutele vastamiseks, milliseid suhtluskanaleid kasutatakse kõige rohkem ja millised neist on klientide konversiooni toomisel kõige tõhusamad.

Õppige agentuuride hinnangutest ja parandage oma klienditeenindust klientide jälgimise tarkvaraga juba täna.

Vaadake aruandluse lisateavet
Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmenteerige ja parandage müüki

Klientide jälgimise tarkvara aitab segmenteerida kliente rühmadesse vastavalt nende huvidele ja taustale.

Kasutage seda funktsiooni ja parandage turundamise sõnumeid, klientide rahulolu, säilitamist ja tulu.

Võimestage oma kliendibaasi

Klientide jälgimise tarkvara abil saate luua kliendiportaali, mille kaudu teie kliendid saavad jälgida oma piletite lahendamise edenemist.

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Kas olete väsinud telefonide, vestluste, meilide ja muude suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei pea seda tegema! LiveAgent on ainulaadne tarkvara, mis integreerib mitu sidekanalit ühe katuse alla taskukohase ja läbipaistva hinnaga.

Ärge makske lisatasusid mitme klientide jälgimise tööriista eest. LiveAgent on kõik, mida vajate.

Üle 3000 Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustuse

Upset man-illustration

Tasuta migratsioon? Olemas!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust oma klientidele.

black Slido logo

Rohkem kui lihtsalt klientide jälgimise tarkvara

Rahuleolevad kliendid? Hindamatu

Kas märkasite, et meie klientide jälgimistarkvara on odavaim ja samaaegselt arenenum variant turul?

Nii on! Tutvuge hinnakujunduse lehel kõigega, mida meil pakkuda on.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Kliendi jälgmise tarkvara
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

LiveAgent on omnikanaliline klienditoe tarkvara, mis kogub kliendisuhtlusi mitmetelt kanalitelt, kaasa arvatud kõige populaarsematelt sotsiaalmeedia platvormidelt.

Stressivaba sotsiaalmeedia toe tarkvara?

LiveAgent on platvorm, mis võimaldab kõigi mainimiste ja sõnumite kogumist ühele kohale, et tõhusamalt ja tulemuslikumalt kliendituge pakkuda. Hea klienditeenindus aitab parandada klientide kaasamist ja säilitada olemasolevaid kliente. LiveAgent sobib kõigile ettevõtetele ja on aidanud juba paljusid erinevates valdkondades. Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Teadmusbaasi tarkvara on klienditeeninduse pakkumisel suisa kohustuslik. LiveAgent pakub isegi rohkemat. Uurige, miks peaksite valima LA.

Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus rahvusvahelisele ettevõttele, et tagada töötajate kursisolek ettevõtte uudiste, toodete ja teenuste värskendustega. Mitmekeelne tugi võimaldab iseteenindusvõimalusi ööpäevaringselt mitmes riigis, mis parandab kliendikogemust ja rahulolu. Oluliste artiklite loomine ja esitamine keeltes, mis nõuavad kliendiabi, suurendab klientide rahulolu. Sõltuvalt ettevõtte suurusest soovitatakse luua teadmusrubriike erinevate keelte jaoks, mis aitavad vältida eksinud ja segaduses kliente ning ülekoormatud kliendituge.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Klienditoe tarkvara

LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x