Kas soovite teada, mida Teie kliendid Internetis teevad ja räägivad? Soovite jälgida kõiki nende taotlusi ühe tööriistaga?
LiveAgenti kliendi jälgimise tööriist on just Teile! Alustage oma kliendirahulolu ja müügi täiendamist juba täna.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Jälgige kõiki oma klientide liikumisi ühe klientide jälgimise tööriistaga.
Vaadake, milline sait nad teie juurde suunas, kui kaua nad on teie saiti sirvinud, millistest toodetest nad on huvitatud, millises ajavööndis nad asuvad või mis riigist nad pärit on.
Pakume mitmekanalilist klientide jälgimise tarkvara, mis loob ühenduse Twitteri, Instagrami, Facebooki ja Viberiga.
Selle saab integreerida ka piiramatu arvu e-posti aadresside ja telefoninumbritega, samuti reaalajas vestluse ja kliendiportaaliga, mis tagavad kõik päringud on ühe katuse all ja loetletud.
Meie klientide jälgimise tarkvara võimaldab teil jälgida Twitteris ainulaadseid märksõnu.
Vastake hõlpsalt klientide küsimustele või muredele isegi siis, kui teid pole säutsudes otseselt mainitud/märgistatud.
Pakkuge oma klientidele paremat teenust, salvestades kõik klientide ülevaated oma sisseehitatud CRM-i.
Looge kohandatud väljad, et salvestada mis tahes teavet, mis on teie ettevõtte jaoks asjakohane, ja nautida kõrgemat klientide rahulolu.
Kasutage klientide jälgimise tarkvara täiustatud funktsioone, nagu eelnevalt määratletud vastused ja salvestatud vastused, ning vastake korduma kippuvatele küsimustele mõne sekundiga.
Töövoo tõhustamiseks ühendage meie klientide jälgimise tarkvara enam kui 130 integratsiooniga.
Vaadake, kui kaua kulub teil klientide päringutele vastamiseks, milliseid suhtluskanaleid kasutatakse kõige rohkem ja millised neist on klientide konversiooni toomisel kõige tõhusamad.
Õppige agentuuride hinnangutest ja parandage oma klienditeenindust klientide jälgimise tarkvaraga juba täna.
Klientide jälgimise tarkvara aitab segmenteerida kliente rühmadesse vastavalt nende huvidele ja taustale.
Kasutage seda funktsiooni ja parandage turundamise sõnumeid, klientide rahulolu, säilitamist ja tulu.
Klientide jälgimise tarkvara abil saate luua kliendiportaali, mille kaudu teie kliendid saavad jälgida oma piletite lahendamise edenemist.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Te ei pea seda tegema! LiveAgent on ainulaadne tarkvara, mis integreerib mitu sidekanalit ühe katuse alla taskukohase ja läbipaistva hinnaga.
Ärge makske lisatasusid mitme klientide jälgimise tööriista eest. LiveAgent on kõik, mida vajate.
Üle 3000 Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustuse
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Kas märkasite, et meie klientide jälgimistarkvara on odavaim ja samaaegselt arenenum variant turul?
Nii on! Tutvuge hinnakujunduse lehel kõigega, mida meil pakkuda on.
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Ärritunud klientide juhtimiseks ja teenuse kvaliteedi parandamiseks saavad ettevõtted kasutada LiveAgenti klienditoe tarkvara, mis pakub terviklikku suhtluse lahendust.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
Ettevõtteid julgustatakse kasutama LiveAgenti veebiseminare, et parandada klientide kaasatust ja pakkuda reaalajas tuge, mis suurendab rahulolu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel