Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

Jälgige veebisaidi külastajate käitumist ja alustage õigel ajal vestlust.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Klientide jälgimise tarkvara, mis hoiab Teie klientidel silma peal

Kas soovite teada, mida Teie kliendid Internetis teevad ja räägivad? Soovite jälgida kõiki nende taotlusi ühe tööriistaga?

LiveAgenti kliendi jälgimise tööriist on just Teile! Alustage oma kliendirahulolu ja müügi täiendamist juba täna.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Jälgige, ühtlustage, õppige statistikast ja teenige kasu klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Rohkem teadmisi, rohkem müüki

Jälgige kõiki oma klientide liikumisi ühe klientide jälgimise tööriistaga.

Vaadake, milline sait nad teie juurde suunas, kui kaua nad on teie saiti sirvinud, millistest toodetest nad on huvitatud, millises ajavööndis nad asuvad või mis riigist nad pärit on.

LiveAgent failed payment message

Katke iga puutepunkt

Pakume mitmekanalilist klientide jälgimise tarkvara, mis loob ühenduse Twitteri, Instagrami, Facebooki ja Viberiga.

Selle saab integreerida ka piiramatu arvu e-posti aadresside ja telefoninumbritega, samuti reaalajas vestluse ja kliendiportaaliga, mis tagavad kõik päringud on ühe katuse all ja loetletud.

Liituge vestlusega

Meie klientide jälgimise tarkvara võimaldab teil jälgida Twitteris ainulaadseid märksõnu.

Vastake hõlpsalt klientide küsimustele või muredele isegi siis, kui teid pole säutsudes otseselt mainitud/märgistatud.

Alustage TASUTA prooviperioodiga juba täna Tasuta 14 päevane prooviperiood    Ei vaja krediitkaarti

Teadke kõike, mida on vaja teada

Pakkuge oma klientidele paremat teenust, salvestades kõik klientide ülevaated oma sisseehitatud CRM-i.

Looge kohandatud väljad, et salvestada mis tahes teavet, mis on teie ettevõtte jaoks asjakohane, ja nautida kõrgemat klientide rahulolu.

Säästke aega ühe kliki vastustega

Kasutage klientide jälgimise tarkvara täiustatud funktsioone, nagu eelnevalt määratletud vastused ja salvestatud vastused, ning vastake korduma kippuvatele küsimustele mõne sekundiga.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Aeg on raha, säästke seda

Töövoo tõhustamiseks ühendage meie klientide jälgimise tarkvara enam kui 130 integratsiooniga.

Tõstke oma tootlikkust hüppeliselt

Vaadake, kui kaua kulub teil klientide päringutele vastamiseks, milliseid suhtluskanaleid kasutatakse kõige rohkem ja millised neist on klientide konversiooni toomisel kõige tõhusamad.

Õppige agentuuride hinnangutest ja parandage oma klienditeenindust klientide jälgimise tarkvaraga juba täna.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmenteerige ja parandage müüki

Klientide jälgimise tarkvara aitab segmenteerida kliente rühmadesse vastavalt nende huvidele ja taustale.

Kasutage seda funktsiooni ja parandage turundamise sõnumeid, klientide rahulolu, säilitamist ja tulu.

Võimestage oma kliendibaasi

Klientide jälgimise tarkvara abil saate luua kliendiportaali, mille kaudu teie kliendid saavad jälgida oma piletite lahendamise edenemist.

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Kas olete väsinud telefonide, vestluste, meilide ja muude suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei pea seda tegema! LiveAgent on ainulaadne tarkvara, mis integreerib mitu sidekanalit ühe katuse alla taskukohase ja läbipaistva hinnaga.

Ärge makske lisatasusid mitme klientide jälgimise tööriista eest. LiveAgent on kõik, mida vajate.

Üle 3000 Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustuse

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust oma klientidele.

black Slido logo

Rohkem kui lihtsalt klientide jälgimise tarkvara

Rahuleolevad kliendid? Hindamatu

Kas märkasite, et meie klientide jälgimistarkvara on odavaim ja samaaegselt arenenum variant turul?

Nii on! Tutvuge hinnakujunduse lehel kõigega, mida meil pakkuda on.

14-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on klientide jälgimise tarkvara hüved?

Klientide jälgimise tarkvara eelised hõlmavad paremat ülevaadet kliendi käitumisest ja klienditeabest, paremaid teenuseid/tooteid ja paremat klienditeeninduse osakonna töövoogu.

Kuidas täiendada oma kliendisuhteid?

Kliendisuhete parandamiseks peate parandama klientide rahulolu. Esimese vastuse aeg mõjutab palju klientide rahulolu. Seega on ülitähtis olla tõhus kõigi kliendiplatvormide kaudu, nagu näiteks reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, e-post, foorum, kõned jne. LiveAgent koondab kõik kliendipäringud ühte kohta ja muudab need piletiteks. Seega säästab see Teie agentide aega ja muudab nad klientidele reageerimisel tõhusamaks.

Milline tarkvara on suurepärane klientide jälgimiseks?

LiveAgent võimaldab Teil CRM-funktsiooniga kliente suurepäraselt jälgida. Täpsemalt öeldes võite talletada, korrastada ja salvestada kõik vajalikud kliendiandmed/ -info. Veelgi enam, LiveAgent võimaldab Teil kliendisuhete edasiseks edendamiseks integreerida CRM-i integratsioone.

Related Articles to Kliendi jälgmise tarkvara
Parandage klientidega suhtlemist oma Web.com veebisaitidel. Web.com-i integreerimine võimaldab Teil oma veebisaitidele paigutada LiveAgenti reaalajas vestluse nupu.

Web.com

LiveAgent pakub tasuta veebivestluse rakendust, mis võimaldab suhelda multi-keelsetes klienditeeninduse rakendustes. Ucraft, Webflow ja Klienditoe Sonastik on ka tõhusad tööriistad müügi suurendamiseks ja klienditeeninduse parandamiseks. LiveAgent pakub Demot, Hinnakujundust, Funktsioone ja Integratsioonide abil täielikku tuge.

Pärast sedeli id-l klikkimist avanevad sedeli detailid. Sedeli detaulid pakuvad täiendavat infot sedeli kohta.

Sedeli detailid

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi nagu VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamine jne. Samuti pakub see sisemist teadmusbaasi ning on saadaval partnerprogramm. LiveAgenti kasutamine võimaldab parandada klienditeenindust ja tugevdada kliendisuhteid. Lisaks on olemas kõnekeskuse kontrollnimekiri ning võimalus kasutada sissetulevat kõnekeskust. Üksikasjalikud juhised on saadaval tasuta prooviversioonis.

Kuidas võtta ühendust LUSH'i klienditeenindusega e-posti, reaalajas vestluse, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteenindustoe kaudu.

LUSH’i kasutajatoe kontaktid

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteemide pakkuja. Ettevõte pakub ka kaebuste haldamise süsteemi, iseteeninduse tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. LiveAgenti partnerprogramm on samuti saadaval. Ettevõte pakub ka akadeemiat, veebiseminare ja trükkimisteste. LiveAgenti installiprotsess toimub e-postiga saadetud sisselogimistunnustega. Veebileht kasutab küpsiseid. LiveAgenti esindajatega saab planeerida üks-ühele kõne ja tutvuda teenuste võimalustega.

Saage oma klientide sedelite kohta rohkem kasutades LiveAgent'i sedeliväljade funktsioone. Looge piiramatult kohandatud väljasid juba täna.

Sedeliväljad

LiveAgent on usaldusväärne ja taskukohane lahendus kiireloomulise online-äri jaoks. Paljud kasutajad toovad välja, et see on lihtne kasutada ja sellel on suurepärased funktsioonid, sealhulgas integreeritud tugikanalite tugi ja kasulikud aruandlusfunktsioonid. LiveAgent kiirendab suhtlust klientidega ja parandab kliendirahulolu ning müüki.

Organiseerige oma klientide info ettevõtetesse ja hoidke ettevõtte liikmete päringutel silma peal.

Ettevõtted

LiveAgent on reaalajaline vestluslahendus, mis aitab ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Paljud kliendid avaldavad positiivset arvamust, kiites LiveAgenti lihtsat kasutamist, suurepärast funktsionaalsust ja suutlikkust integreeruda erinevatele kanalitele. LiveAgenti kasutamine aitab suurendada kliendirahulolu ja müüki ning vähendada vastamisaega.

Telefoni sedelisüsteem on moodus, kuidas saate kasutajatoest kasutajatoesse telefonikõnesid arhiveerida. Telefonikõned, e-mailid ja teised suhtlusvahendid muudetakse sedeliteks.

Telefoni sedelisüsteem

LiveAgent'i tarkvara pakub erinevaid funktsioone, nagu osalusega ülekandmine ja manuste kasutamine. Lisaks on võimalik luua erinevaid e-posti malle, mis säästavad aega ja raha ning ei nõua kodeerimisoskusi. Samuti pakub LiveAgent sedeliväljade funktsioone, et klientidega suhtlemine oleks veelgi lihtsam.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo