Mis on probleemne sedel?
Probleemne sedel tähendab abi päringut, mida jälgib arvuti toe teenuste haldussüsteem. Seda võib nimetada ka probleemide jälgimise süsteemiks, tõrke sedelite süsteemiks või toe sedeliks.
See on arvutisüsteem, mis haldab ning registreerib probleemide päringuid, mis on organiseeritud vastavalt teenusepakkuja vajadustele. Probleemse sedeli süsteem on lingitud andmebaasiga, mis sisaldab kliendiinfot, tooteid ja lahendusi levinud probleemidele.
Kui saate uue päringu, sedelid luuakse või avatakse, on eemärgiks sulgemine või lahendamine, pakkudes raporteeritud probleemile lahendust.
Frequently Asked Questions
Mis on probleemne sedel?
Probleemne sedel on klienditoe päring. Seda jälgib toe süsteem. Klient saab päringu esitada mistahes kättesaadaval moel (e-mail, sotsiaalmeedia kontakt, vorm või live vestlus).
Millised on probleemsete sedelite tüübid?
Probleemsed sedelid võivad puudutada küsimusi toodete või teenuste kohta enne ostu, kaebuse esitamist pärast ostu, teavitamist kliendi kasutatud toote või teenuse puudusest.
Kas LiveAgent`i peetakse probleemsete sedelite süsteemiks?
LiveAgent`i võib pidada vigadest teatamise süsteemiks. See võimaldab agentidel hallata päringuid, toetada kliente nende probleemide lahendamisel ja automatiseerida tööd.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.