Tasuta Prooviperiood

Probleemne sedel

Mis on probleemne sedel?

Probleemne sedel tähendab abi päringut, mida jälgib arvuti toe teenuste haldussüsteem. Seda võib nimetada ka probleemide jälgimise süsteemiks, tõrke sedelite süsteemiks või toe sedeliks.

See on arvutisüsteem, mis haldab ning registreerib probleemide päringuid, mis on organiseeritud vastavalt teenusepakkuja vajadustele. Probleemse sedeli süsteem on lingitud andmebaasiga, mis sisaldab kliendiinfot, tooteid ja lahendusi levinud probleemidele.

Kui saate uue päringu, sedelid luuakse või avatakse, on eemärgiks sulgemine või lahendamine, pakkudes raporteeritud probleemile lahendust.

LiveAgent twitter ticket

KKK

Mis on probleemne sedel?

Probleemne sedel on klienditoe päring. Seda jälgib toe süsteem. Klient saab päringu esitada mistahes kättesaadaval moel (e-mail, sotsiaalmeedia kontakt, vorm või live vestlus).

 

Millised on probleemsete sedelite tüübid?

Probleemsed sedelid võivad puudutada küsimusi toodete või teenuste kohta enne ostu, kaebuse esitamist pärast ostu, teavitamist kliendi kasutatud toote või teenuse puudusest.

 

Kas LiveAgent`i peetakse probleemsete sedelite süsteemiks?

LiveAgent`i võib pidada vigadest teatamise süsteemiks. See võimaldab agentidel hallata päringuid, toetada kliente nende probleemide lahendamisel ja automatiseerida tööd.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo