Mis on probleemne sedel?
Probleemne sedel tähendab abi päringut, mida jälgib arvuti toe teenuste haldussüsteem. Seda võib nimetada ka probleemide jälgimise süsteemiks, tõrke sedelite süsteemiks või toe sedeliks.
See on arvutisüsteem, mis haldab ning registreerib probleemide päringuid, mis on organiseeritud vastavalt teenusepakkuja vajadustele. Probleemse sedeli süsteem on lingitud andmebaasiga, mis sisaldab kliendiinfot, tooteid ja lahendusi levinud probleemidele.
Kui saate uue päringu, sedelid luuakse või avatakse, on eemärgiks sulgemine või lahendamine, pakkudes raporteeritud probleemile lahendust.
Frequently Asked Questions
Mis on probleemne sedel?
Probleemne sedel on klienditoe päring. Seda jälgib toe süsteem. Klient saab päringu esitada mistahes kättesaadaval moel (e-mail, sotsiaalmeedia kontakt, vorm või live vestlus).
Millised on probleemsete sedelite tüübid?
Probleemsed sedelid võivad puudutada küsimusi toodete või teenuste kohta enne ostu, kaebuse esitamist pärast ostu, teavitamist kliendi kasutatud toote või teenuse puudusest.
Kas LiveAgent`i peetakse probleemsete sedelite süsteemiks?
LiveAgent`i võib pidada vigadest teatamise süsteemiks. See võimaldab agentidel hallata päringuid, toetada kliente nende probleemide lahendamisel ja automatiseerida tööd.
Expert note
Probleemne sedel on klienditoe päring, mida jälgib toe süsteem ja mida saab esitada erinevatel kanalitel. Eesmärk on lahendada klientide probleeme.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.