Mis on kohandatus staatus?
Avatud, lahendatud, uus, suletud… Need on vaikimisi sedelite staatused, mis peegeldavad sedeli lahendamise staadiumi. Need staatused on nähtavad klientidele ja klienditeeninduse esindajatele. Ettevõtted pole samad ja neil on erinevad protsessid. Mõnedel juhtudel on ettevõtetel erilisemat sedeli staatust vaja.
Frequently Asked Questions
Mis on kohandatus staatus?
Kohandatud staatus on erijuhtudel loodud staatus, mis peegeldab teie sedeli konkreetset staatust. See võimaldab teil täpselt antud ettevõtte klienditeeninduse protsessi sobituda. Standard staatused on avatud, lahendatud, suletud.
Kuidas saan kohandatud staatust kontrollida?
Saate vaadata kohandatud staatuseid agendi paneelilt individuaalsete sedelite alt.
Kas ma saan LiveAgent`is staatusi kohandada?
Ei, kahjuks me ei paku seda funktsiooni.
Expert’s note
Kohandatud staatus on erijuhtudel loodud staatus, mis peegeldab teie sedeli konkreetset staatust. See võimaldab täpselt antud ettevõtte klienditeeninduse protsessi sobituda.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.