Kohandatud staatus

Mis on kohandatus staatus?

Avatud, lahendatud, uus, suletud… Need on vaikimisi sedelite staatused, mis peegeldavad sedeli lahendamise staadiumi. Need staatused on nähtavad klientidele ja klienditeeninduse esindajatele. Ettevõtted pole samad ja neil on erinevad protsessid. Mõnedel juhtudel on ettevõtetel erilisemat sedeli staatust vaja.

LiveAgent'i sedeli faasid

Frequently asked questions

Mis on kohandatus staatus?

Kohandatud staatus on erijuhtudel loodud staatus, mis peegeldab teie sedeli konkreetset staatust. See võimaldab teil täpselt antud ettevõtte klienditeeninduse protsessi sobituda. Standard staatused on avatud, lahendatud, suletud.

Kuidas saan kohandatud staatust kontrollida?

Saate vaadata kohandatud staatuseid agendi paneelilt individuaalsete sedelite alt.

Kas ma saan LiveAgent`is staatusi kohandada?

Ei, kahjuks me ei paku seda funktsiooni.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo