Tasuta Prooviperiood

Lahendatud sedel

Mis on lahendatud sedel?

Sedelit peetakse lahendatud kahel juhul, kui klient või agent vajutab nupul Lahenda. Alternatiivina saab sedeli lahendada ka automaatselt, reegliga või pärast mõnda aega tegevusetust.

Lahendatud sedel on tavaliselt sedeli elustükli viimane staadium. Kui sedel on lahendatud, saab seda igal ajal olenevalt olukorrast uuesti avada.

KKK

Mis on lahendatud sedel?

Lahendatud sedel on sedel kliendilt, mis on juba lahendatud. See on sedeli elutsükli eelviimane etapp. Pärast seda sedel lõpeb.

 

Kes saavad LiveAgent`is sedeleid lahendada?

LiveAgent`is võib mistahes agent esitatud sedeleid lahendada. Kui agendil on madalaimad süsteemi privileegid, saab ta lahendada ainult enda sedeleid, samas kui administraatoril või omanikul on juurdepääs kõigile sedelitele.

 

Kust leiate lahendatud sedelid LiveAgent`is?

Lahendatud sedelid on leitavad LiveAgent`i paneelil vahelehelt Sedelid. Sealt leiate kõik raportid olenemata nende staatusest.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo