Mis on lahendatud sedel?
Sedelit peetakse lahendatud kahel juhul, kui klient või agent vajutab nupul Lahenda. Alternatiivina saab sedeli lahendada ka automaatselt, reegliga või pärast mõnda aega tegevusetust.
Lahendatud sedel on tavaliselt sedeli elustükli viimane staadium. Kui sedel on lahendatud, saab seda igal ajal olenevalt olukorrast uuesti avada.
Frequently Asked Questions
Mis on lahendatud sedel?
Lahendatud sedel on sedel kliendilt, mis on juba lahendatud. See on sedeli elutsükli eelviimane etapp. Pärast seda sedel lõpeb.
Kes saavad LiveAgent`is sedeleid lahendada?
LiveAgent`is võib mistahes agent esitatud sedeleid lahendada. Kui agendil on madalaimad süsteemi privileegid, saab ta lahendada ainult enda sedeleid, samas kui administraatoril või omanikul on juurdepääs kõigile sedelitele.
Kust leiate lahendatud sedelid LiveAgent`is?
Lahendatud sedelid on leitavad LiveAgent`i paneelil vahelehelt Sedelid. Sealt leiate kõik raportid olenemata nende staatusest.
Expert’s note
Lahendatud sedel on sedel kliendilt, mis on juba lahendatud. See on sedeli elutsükli eelviimane etapp.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.