Mis on lahendatud sedel?
Sedelit peetakse lahendatud kahel juhul, kui klient või agent vajutab nupul Lahenda. Alternatiivina saab sedeli lahendada ka automaatselt, reegliga või pärast mõnda aega tegevusetust.
Lahendatud sedel on tavaliselt sedeli elustükli viimane staadium. Kui sedel on lahendatud, saab seda igal ajal olenevalt olukorrast uuesti avada.
Frequently Asked Questions
Mis on lahendatud sedel?
Lahendatud sedel on sedel kliendilt, mis on juba lahendatud. See on sedeli elutsükli eelviimane etapp. Pärast seda sedel lõpeb.
Kes saavad LiveAgent`is sedeleid lahendada?
LiveAgent`is võib mistahes agent esitatud sedeleid lahendada. Kui agendil on madalaimad süsteemi privileegid, saab ta lahendada ainult enda sedeleid, samas kui administraatoril või omanikul on juurdepääs kõigile sedelitele.
Kust leiate lahendatud sedelid LiveAgent`is?
Lahendatud sedelid on leitavad LiveAgent`i paneelil vahelehelt Sedelid. Sealt leiate kõik raportid olenemata nende staatusest.
Expert note
Lahendatud sedel on sedel kliendilt, mis on juba lahendatud. See on sedeli elutsükli eelviimane etapp.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.