Mis on sedeli ID?
Sedeli ID on viitenumber, mis koosneb suurtähtedest ja numbritest. Iga ID koosneb 11 tähemärgist ja näeb välja järgmiselt: XXX-XXXXX-XXX.
Iga kord, kui LiveAgentis kasutatakse pileti ID-d, f.x. märkuses või sisevestluses lingitakse see automaatselt teie mugavuse huvides. Kui pileti ID A on mainitud pileti B märkuses, mainitakse seda automaatselt ka piletis A.
Kuidas saate sedeli ID-d kasutada?
Üks piletimüügitööriista kasutamise peamisi eeliseid on igale kliendisuhtlusele määratud kordumatu pileti ID. See pileti ID on tugipunktiks klienditoe esindajatele, võimaldades neil hõlpsalt jälgida, hallata ja leida konkreetseid pileteid, ilma et peaksid otsima teie kasutajatoe süsteemist. Pileti ID abil saavad tugiagendid tõhusalt korraldada ja prioriseerida kõiki sissetulevaid pileteid, tagades kõigi klientide päringute käsitlemise. Need ID-d on äärmiselt kasulikud, kuna need kõrvaldavad segaduse ja säästavad agentide jaoks palju aega. Samuti saate seadistada automatiseerimisreeglid piletite automaatseks kategoriseerimiseks ja tähtsuse järjekorda seadmiseks, mis säästab teie aega ja parandab tõhusust.
Mis on sedel?
Sedel on lõppkasutaja päringu taotlus. Teenuste päringud pärinevad paljudest suhtluskanalitest. Näiteks e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia või telefon. Iga kord, kui saabub uus kliendisuhtlus, muudab sedeli tarkvara suhtluse automaatselt ID-ga toe piletiks.
Toe sedeli funktsioonid:
Sedeli ID
Tuvastage kliendi päring koheselt pileti ID-kontrolliga. Lihtsalt lisage teavet või edastage kliendile pileti olek.
Sedeli faasid
Sedelifaasi funktsiooniga ei kaota te kunagi klientide päringute järge. Sedeli faase saab kuvada: avatud, uus, suletud jne.
Automaatne sedelite jaotamine
Tõhusaks klienditeeninduseks peate õigustatult jagama piletite, kõnede ja vestluste arvu, mida iga kliendiesindaja vahetuse kohta saab. Selle tulemusena saate vältida agentide läbipõlemist ja suurendada üldist tõhusust. Automaatne piletite levitamine võimaldab just seda. Saate määrata nii koguse kui ka pausi, mille agent peaks kogu päeva jooksul tegema.
Toe sedelite omandus – vastutus
Tsentraliseeritud piletimüügitarkvara oma klienditeenindajate jaoks on kasulik süsteem mitmel põhjusel. Saate mitte ainult näha agendi toimivusaruandeid, vaid ka näha, milline agent millise piletiga tegeles. See takistab rohkematel agentidel töötamast sama kliendiprobleemiga. Lisaks saate hõlpsalt tuvastada, kes konkreetse kliendiprobleemi eest vastutas. Kui teil on vaja klient üle viia mõnda teise osakonda, saate pileti omandi hõlpsalt üle anda. Selle tulemusena ei kuule te kunagi: “Ma ei teadnud, et see on minu vastutus.”
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent -Sedelisüsteem.
Mis on sedeli tarkvara?
Piletimüügitarkvara on programm, mida tugimeeskonnad kasutavad kliendisuhtluse tõhustamiseks ja haldamiseks. LiveAgent on lihtne piletimüügitarkvara, mis toob klienditoesse selgust ja tõhusust. See sisaldab kogu kliendisuhtlust piletitena ühes postkastis.
Näiteks; Meilid, kõned, sotsiaalmeedia postitused, reaalajas vestlus ja palju muud. Kui kõik kliendipäringud on ühes universaalses postkastis, on lihtne leida kõiki klientidega seotud suhtlusi ja andmeid.
Teised head funktsioonid:
- Aja reeglid
- Mitu piletite vahekaarti
- Konserveeritud sõnumid
- Jagatud piletid
- Kontaktvormid
- Otsi ja asenda
- Meilimallid
- Sisepiletid
- Märkmed
- Hübriidpiletite voog
Selleks, et rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Sedeli tarkvara.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.