Sedeli ID

Mis on sedeli ID?

Sedeli ID on viitenumber, mis koosneb suurtähtedest ja numbritest. Iga ID koosneb 11 tähemärgist ja näeb välja järgmiselt: XXX-XXXXX-XXX.

Kui LiveAgent`is, sedeli ID kasutatakse kajastub see sisevestluse märkuses, see hüperlingitakse teie mugavuse tagamiseks. Kui sedeli ID A-d mainitakse sedeli B märkustes, mainitakse seda ka sedelil A.

Sedeli ID LiveAgent

Kuidas saate sedeli ID-d kasutada?

Sedeli ID-d muudavad piletite leidmise lihtsaks, ilma et peaksite neid oma kasutajatoe süsteemist otsima. Seetõttu saate oma kliendi probleemi olekut kiiresti täiendada või sellest teada anda. Need ID-d on äärmiselt kasulikud, sest need kõrvaldavad segaduse ja säästavad agentide jaoks palju aega.

Mis on sedel?

Sedel on lõppkasutaja päringu taotlus. Teenuste päringud pärinevad paljudest suhtluskanalitest. Näiteks e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia või telefon. Iga kord, kui saabub uus kliendisuhtlus, muudab sedeli tarkvara suhtluse automaatselt ID-ga toe piletiks.

Toe sedeli funktsioonid:

Sedeli ID 

Tuvastage kliendi päring koheselt sedeli ID abil. Lihtsalt lisage infot või edastage kliendile sedeli staatus.

Sedeli faasid

Sedelifaasi funktsiooniga ei kaota te kunagi klientide päringute järge. Sedeli faase saab kuvada: avatud, uus, suletud jne.

Automaatne sedelite jaotamine

Efektiivseks teeninduseks peate jagama sedelid, kõned ja vestlused iga vahetuse klienditeeninduse esindajate vahel õiglaselt. Selle tulemusena saate ennetada agentide läbipõlemist ja suurendada üldist efektiivsust. Automaatne sedelite jaotamine võimaldab seda teha. Saate määrata nii koguse kui ka pausid, mida agent peaks päeva jooksul tegema.

Toe sedelite omandus – vastutus

Pakkudes teeninduse agentidele tsentraliseeritud sedelitarkvara on see kasulik mitmel põhjusel. Saate näha agendi soorituse raportit ja seda, milline agent on konkreetse sedeliga tegelenud. See ennetab rohkemate agentide töötamist sama kliendiprobleemiga. Saate kerge vaevaga tuvastada, kes on konkreetse kliendiprobleemi eest vastutav. Kui teil on vaja saata klient teise osakonda, saate kerge vaevaga sedeli omanduse edastada. Selle tulemusena ei kuule te kunagu lauseid nagu: “Ma ei teadnud, et see on minu kohustus.”

Ticket example from LiveChat

Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent -Sedelisüsteem.

Mis on sedeli tarkvara?

Sedeli tarkvara kasutavad toe meeskonnad selleks, et tõhustada ja hallata kliendisuhtlust. LiveAgent on sedelitarkvara, mis toob selguse ja toe efektiivsuse. See majutab kõiki kliendisuhtlusi nagu Sedeleid ühes postkastis.

Näiteks: e-mail, kõned, sotsiaalmeedia postitused ja live vestlus. Kui teil on klientide päringud ühes universaalses postkastis, muudab see kõigi kliendisuhete ja andmete leidmise palju lihtsamaks.

Teised head funktsioonid:

Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Selleks, et rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Sedeli tarkvara.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Mis on sedeli ID?

Sedeli tuvastaja on viitenumber, mis koosneb jadast numbritest ja suurtähtedest. See koosneb 11 tähemärgist ja on järgmise formaadiga: XXX-XXXXX-XXX.

Milleks sedeli ID-sid kasutatakse?

Sedeli ID muudab sedelite leidmise toe süsteemist lihtsaks ilma, et peaks neid eriliselt otsima. See võimaldab teil kliendi probleemile kiiresti infot või staatust lisada. Need võimaldavad teil kõrvaldada valestimõistmisi ja aega säästa.

Kas LiveAgent`is kasutatakse sedeli ID-sid?

Sedeli ID-sid kasutatakse LiveAgent`is. Igal sedelil on individuaalne ID. See võimaldab teil konkreetset sedelit kiiresti leida.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo