Mis on sedeli haldamine?
Klientide probleemide käsitsi jälgimine oleks üsna problemaatiliselt reguleeritav. Sedeli haldamine on kasutajatoe haldamise jaoks vajalik funktsioon. See võimaldab hallata andmeid ja klientide päringuid. Sedelil on staatus ja see täpsustab päringuid. See aitab klienditeeninduse meeskonnas olla paremini organiseeritud ning klientide aitamisel parem. Sedelite haldamine muudab asjad kergemaks ja kiiremaks.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin sedeli haldamine?
Sedeli haldamine on klientide probleemide ja taotluste haldamise protsess. See on sisse ehitatud sedeli haldamise tarkvarasse ja ühisesse äritööriista.
Millised on sedeli haldamise põhimõtted?
On mõned olulised reeglid. Esmalt tuleb iga sedeliga eraldi tegeleda ja mõelda, et see on inimene, kes vajab tuge ja abi. Teiseks disainige kasutajatugi tuginedes kasutaja kogemustel. Ärge looge täielikult uusi protsesse, kuid kasutage parimaid praktikaid, mis teie ettevõte on välja töötanud. Olge oma kontaktides klientidega läbipaistev ja hoolitsege agentide ja kogu meeskonna arendamise eest.
Kas LiveAgent võimaldab sedelite haldamist?
LiveAgent võimaldab teil sedeli haldamist. See jälgib automaatselt ja konverteerib kõik klientide probleemid sedeliteks. Kogu suhtlusest tulenev info konverteeritakse paremaks haldamiseks sedeliteks.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
Sedelisüsteemi parimad praktikad
Funktsionaalne sildistamine ja eelsalvestatud sõnumid aitavad klientidele kiirelt ja personaalselt vastata. SLAd tagavad efektiivse teeninduse ning agentide sooritust premeeritakse.