Mis on sedeli haldamine?
Klientide probleemide käsitsi jälgimine oleks üsna problemaatiliselt reguleeritav. Sedeli haldamine on kasutajatoe haldamise jaoks vajalik funktsioon. See võimaldab hallata andmeid ja klientide päringuid. Sedelil on staatus ja see täpsustab päringuid. See aitab klienditeeninduse meeskonnas olla paremini organiseeritud ning klientide aitamisel parem. Sedelite haldamine muudab asjad kergemaks ja kiiremaks.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin sedeli haldamine?
Sedeli haldamine on klientide probleemide ja taotluste haldamise protsess. See on sisse ehitatud sedeli haldamise tarkvarasse ja ühisesse äritööriista.
Millised on sedeli haldamise põhimõtted?
On mõned olulised reeglid. Esmalt tuleb iga sedeliga eraldi tegeleda ja mõelda, et see on inimene, kes vajab tuge ja abi. Teiseks disainige kasutajatugi tuginedes kasutaja kogemustel. Ärge looge täielikult uusi protsesse, kuid kasutage parimaid praktikaid, mis teie ettevõte on välja töötanud. Olge oma kontaktides klientidega läbipaistev ja hoolitsege agentide ja kogu meeskonna arendamise eest.
Kas LiveAgent võimaldab sedelite haldamist?
LiveAgent võimaldab teil sedeli haldamist. See jälgib automaatselt ja konverteerib kõik klientide probleemid sedeliteks. Kogu suhtlusest tulenev info konverteeritakse paremaks haldamiseks sedeliteks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.