Mis on toe sedel?
Toe sedel võimaldab klientidel saata organisatsioonile küsimust või päringut. Toe sedel on päring, mis on saadud sedelisüsteemi kaudu. Igal loodud sedelil on oma unikaalne ID. Toe sedel on avatud kuni see klienditoe poolt lahendatakse. See säilitab kogu vestluse ühes kohas.
Frequently Asked Questions
Mis on toe sedel?
Toe sedel on kliendilt tulev päring ettevõttele selle toote või teenuse kohta. See jõuab ettevõtteni läbi kasutuses olevate suhtluskanalite. Igal sedelil on oma individuaalne ID. Raportiga tegeleb agent, kelle ülesandeks on klienti toetada ja talle abi pakkuda.
Kuidas toe sedel luuakse?
Toe sedel luuakse kliendi poolt, kes võtab ettevõttega ühendust läbi mistahes selle suhtluskanali.
Kust leiate nimekirja LiveAgent`i toe sedelitest?
LiveAgent`i toe sedelite nimekirja leiate sektsioonist Sedelid.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.