Mis on piletisüsteem?
Piletisüsteem on kasutajatoe tarkvara oluline osa, mis võimaldab klienditeenindajatel olla tõhus ja organiseeritud. Piletisüsteem võtab vastu kliendi abitaotluse ja loob automaatselt pileti. Seejärel vastutab pileti lahendamise eest konkreetne agent. Piletisüsteemis on võimalik hallata ka pileti vastutusala.
Piletisüsteem on tõesti kasulik igale klienditeenindajale. See haldussüsteem mõjutab ka kulusid, müüki, tulusid, klientide rahulolu ja säästab palju aega.

Frequently asked questions
Kuidas defineerida piletisüsteemi?
Piletite süsteem on haldusvahend, mis töötleb ja kataloogib klientide esitatud taotlusi. See on kasutajatoe tarkvara oluline osa ja võimaldab klienditeenindajatel olla tõhus ja organiseeritud.
Kas iga ettevõte vajab piletisüsteemi?
Kui te müüte tooteid või teenuseid ja soovite turul arvestada ning teiste ettevõtetega konkureerida, vajate te piletimüügisüsteemi. See võimaldab teil automatiseerida tööd, korraldada teavitusi, tõhusat teenindust, seada ülesanded tähtsuse järjekorda ja edastada pileteid hõlpsasti agentide vahel.
Kas LiveAgent on piletisüsteem?
LiveAgent on piletimüügisüsteem. Jälgib automaatselt kõiki kliendipäringuid ja muudab need piletiteks, sõltumata suhtluskanalist. Kasutajaliides on intuitiivne ja võimaldab tõhusat tööd.