Mis on IT piletisüsteem?
IT piletisüsteem on kasutajatoe osa, mis lihtsustab teie klientide jaoks abi saamist ja teie agentide jaoks kiire vastuse andmist. Kui kliendid saavad saata teile e-kirja, vestelda teie agentidega reaalajas vestluse kaudu või võtta teie ettevõttega ühendust muu kanali kaudu – salvestatakse kogu suhtlus piletites. IT piletisüsteem haldab kõiki pileteid, seega aitab see teie klienditeenindajatel jääda organiseerituks ja tõhusaks.
Frequently Asked Questions
Mis on IT piletisüsteem?
IT piletisüsteem on süsteem, mis võimaldab organisatsioonidel lahendada oma sisemisi IT-tugipäringuid, hallates ja ühtlustades probleemide lahendamise protsessi. Agendid käitlevad üksikuid elemente, mida nimetatakse piletiteks ja mis võimaldavad teada saada, millise probleemiga kasutaja silmitsi seisab.
Kuidas IT piletisüsteem töötab?
IT piletisüsteem loob pileti, mis salvestab teie tugiteenuste või teenuse taotluste koostoimingud. Agendil on juurdepääs piletile ja seega on juurdepääs suhtlusele ühes pidevas ahelas. Nii saab agent või klient probleemideta midagi esile tuua, mis on ilmunud paar teemat varem. Samuti aitab see hõlpsasti jutu juurde tagasi saada.
Kuidas näeb IT piletisüsteem LiveAgent'is välja?
LiveAgent'i IT piletisüsteem on saadaval ühes paneelis, nagu ka teised LiveAgent'i pakutavad tööriistad. Tänu sellele on teil juurdepääs universaalsele postkastile, päringud on rühmitatud piletiteks, saate hõlpsasti kontrollida konkreetse kliendi kontaktide ajalugu ja aruandeid, mis võimaldavad analüüsida seniseid tegevusi.
Expert’s note
IT piletisüsteemi kasutamine parandab kliendisuhtlust ja produktiivsust, tagades organisatsioonidele tõhusa probleemide lahendamise protsessi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.