Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Piletisüsteemi mallid

Piletisüsteemi mallid

Kuigi klienditoe esindajad peavad tavaliselt vastama paljudele päringutele – õnneks ei pea nad levinud küsimuste, tugitaotluste või probleemide lahendamiseks jalgratast uuesti leiutama. Selle asemel saavad nad kasutada eelnevalt valmistatud malle, et lühendada reageerimisaegu ja pakkuda ühtset klienditeeninduskogemust. Tegelikult on konserveeritud vastused, eelmääratletud vastused ja mallid mis tahes toe piletitarkvarakõige olulisemad funktsioonid. Need annavad agentidele rohkem aega ja vähendavad stressi, aitavad nende töövoogu sujuvamaks muuta ja kiirendavad kliendituge. Lühidalt, konserveeritud sõnumid ja mallid võivad:

  • Aidata agentidel kiiremini asjakohaseid ja täpseid vastuseid anda;
  • Säästke oma tugimeeskonna jaoks palju aega ja vaeva;
  • Suurendada agendi usaldust, tõhusust ja tootlikkust;
  • Vähendada uue agendi väljaõppe aega;
  • Tagada järjepidevad brändisõnumid kliendisuhtluses;
  • Parandage teenuse kvaliteeti ja suurendada klientide rahulolu.
Piletisüsteemi malli näide LiveAgentis
Konserveeritud sõnum

Parimad tavad konserveeritud vastuste ja mallide kasutamiseks Teie tugipiletisüsteemis

  • Kaasake kogu oma organisatsioon malli loomise ja hindamisprotsessi, et saada konstruktiivset tagasisidet erinevate osakondade spetsialistidelt.
  • Veenduge, et iga vastusemall vaadatakse enne avaldamist hoolikalt üle ning et selles ei oleks vigu, kirjavigu ega grammatika probleeme.
  • Ärge kasutage maitsetut, robotlikku ja äärmiselt ametlikku keelt – leidke oma publikule sobiv stiil ja hääletoon.
  • Proovige ja katsetage erinevaid vastusemalle, et leida oma organisatsiooni jaoks sobivaimad.
  • 38% tarbijatest peavad skriptitud, isikupäratud vastuseid tülgastavaks – isikupärastage malle igal võimalusel ja kohandage vastust vastavalt igale kliendile ja tema konkreetsele juhtumile.
  • Ärge kasutage konserveeritud vastuseid ja malle ainult toe kiirendamiseks – saatke sõnum ainult siis, kui see on 100% asjakohane ja vastab kliendi soovile.
  • Vaadake oma salvestatud sõnumeid ja malle regulaarselt üle, et tagada nende asjakohasus ning olla kursis Teie organisatsiooni kasvu ja muutuvate klientide vajadustega.
Konserveeritud sõnumid
Näide eelnevalt valmistatud vastustest

12 Levinud piletisüsteemi vastuse malli näidet

Valmiskirjutatud sõnumite komplektiga saate saavutada isikupärastatud lähenemise, vähendades samal ajal iga vastuse algusest peale koostamist. Tõhusate konserveeritud vastuste ja mallide kogu loomine võtab aga aega ja vaeva. Siin on mõned põhilised tugipiletite mallid, mis põhinevad 12 tavalisel stsenaariumil. Kasutage neid lähtepunktina ja kohandage neid vastavalt oma kliendibaasile.

Saadud pileti kinnitamine

Teavitamine pileti progressist mall #1 (Töötame Teie juhtumi kallal)

Teavitamine pileti progressist mall # 2 (Me pole Teid unustanud)

Kliendilt lisateabe küsimine

Kliendi teavitamine, et probleem on lahendatud

Pileti sulgemise mall

Piletite sulgemine vastuse puudumise tõttu

Probleemi lahendamisel eksimise tunnistamine

Vabandame ettevõtteülese probleemi pärast

Veaaruandele vastamine 

Kliendikontakti hoidmise mall

Klienditeeninduse kliendikontakti hoidmine

Korduma kippuvad küsimused

Milline peaks üks piletisüsteem olema?

Ettevõttele piletisüsteemi valimisel peaksite arvestama järgmiste funktsioonidega: automaatne piletite jaotamine, toimivusaruanded , SLA-d, kliendiportaal, Mängustamine ja Integratsioonid.

Miks peaksin piletisüteemi malle kasutama?

Piletimallid võimaldavad piletitele kiiremini vastata. Lisaks aitavad need Teie agentidel jääda professionaalseks.

Mis on kasutajatoe pilet?

Kasutajatoe pilet on abipäringu kirje. Päring võib olla küsimuse, probleemikirjelduse või teabe päringu vormis.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline peaks üks piletisüsteem olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõttele piletisüsteemi valimisel peaksite arvestama järgmiste funktsioonidega: piletite automaatne jaotamine, toimivusaruanded, teeninduslepingud, kliendiportaal, mängustamine ja integratsioonid. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksin piletisüteemi malle kasutama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piletimallid võimaldavad piletitele kiiremini vastata. Lisaks aitavad need Teie agentidel jääda professionaalseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kasutajatoe pilet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kasutajatoe pilet on abipäringu kirje. Päring võib olla küsimuse, probleemikirjelduse või teabe päringu vormis.” } }] }

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo