Mis on konserveeritud sõnumid?
Konserveeritud sõnumid, tuntud ka kui makrod, on etteantud tekstivastused. Need on ette kirjutatud ja neid saab saata ühe klõpsu või klahvivajutusega. Tavaliselt kasutatakse neid korduma kippuvatele küsimustele vastamiseks.
Kuidas erinevad konserveeritud sõnumid eelmääratletud vastustest?
Vaatamata sarnastele eesmärkidele on konserveeritud sõnumid ja eelnevalt määratud vastused kaks eraldi funktsiooni.
Eelnevalt määratletud vastused erinevad konserveeritud sõnumitest kolmel viisil:
- Konserveeritud sõnumid suudavad taletada vaid lühikest tekstijada
- Eelnevalt määratletud vastuse loomisel saate määrata e-kirja teema
- Etteantud vastused võivad sisaldada manust
Kes kasutab konserveeritud sõnumeid?
Konserveeritud sõnumeid kasutavad tavaliselt klienditeenindajad ja tehnilise toe esindajad. Neid kasutavad ka müüjad ja turundajad. Kuid igaüks, kes suhtleb sageli veebis ja otsib kiiremat viisi küsimustele vastamiseks, võib kasu saada nende lisamisest oma töövoogu.
Kas LiveAgent toetab konserveeritud vastuseid kõikides kanalites?
LiveAgenti kasutajad saavad vastata küsimustele konserveeritud vastustega järgmistel kanalitel:
- E-post
- Reaalajavestlus
- Läbi kliendiportaali saadetud piletid
- Foorumid
- Tagasiside ja ettepanekud
- Facebook Messenger
- Facebooki postitused
- Viber
Kuidas luua konserveeritud sõnumeid
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Vajutage Automatiseerimine.
- Vajutage Konserveeritud sõnumid.
- Vajutage Loo sõnum.
6. Tehke oma konserveeritud sõnum äratuntavaks, määrates märksõna. Kui vajate sõnumit, muudab märksõna selle leidmise lihtsamaks. Näiteks kui Teie konserveeritud sõnum puudutab Teie tarnepoliitikat, võib Teie märksõnaks olla „kohaletoimetamine”.
7. Sisestage oma konserveeritud sõnum. 8. Valige, millised osakonnad ja agendid saavad konserveeritud sõnumit kasutada. 9. Klõpsake käsul Loo
Kuidas konserveeritud sõnumeid redigeerida
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Vajutage Automatiseerimine.
- Vajutage Konserveeritud sõnumid.
- Vajutage olemasolevale sõnumile.
- Redigeerige meele järgi sõnumit.
- Vajutage Salvesta.
Konserveeritud sõnimite kustutamine
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Vajutage Automatiseerimine.
- Vajutage Konserveeritud sõnumid.
- Otsige sõnum, mida soovite kustutada.
- Vajutake sõnumi paremal küljel olevale prügikasti ikoonile.
7. Avaneb kinnitamise dialoog. Kinnitage oma valikud vajutades Jah.
Konserveeritud vastuste näited
LiveAgent võimaldab Teil luua piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid.
Tavalised süsteemiteated hõlmavad järgmist:
- Kas ma võin Teid veel millegagi aidata?
- Kas Te saaksite anda mulle oma kontakt e-posti aadressi?
- Kas Teil on veel küsimusi, millega Teid aidata saan?
- Lisateabe või abi saamiseks võtke meiega julgelt ühendust
- Tere, mu kolleeg lõpetab oma vahetuse, nii et võtan selle vestluse üle. Palun andke mulle hetk, et kjärjele jõuda.
- Kena päeva!
- Kuidas Teid aidata saan?
- Vabandan oma hilinenud vastuste pärast, kuid mul on võrgus rohkem kliente.
- Annan endast parima, et Teid aidata.
- Ma lõpetan selle vestluse. Palun võtke meiega uuesti ühendust, kui Teil tekib uusi küsimusi. Aitäh.
- Kui Teil on muid küsimusi, andke meile sellest teada.
- Tänan mõistmise eest.
- Võtke heaks.
See on aga alles alguspunkt (eriti reaalajavestluse vestluste puhul). Saate luua piiramatu arvu kohandatud sõnumeid, mis sobivad paremini e-posti, sotsiaalmeedia, sõnumsiderakenduste või teadmusbaasi vastuste jaoks.
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Mis tüüpi konserveeritud sõnumeid peaksin looma?
Konserveeritud sõnumid on Teile abiks. Need peaksid olema vahend, mis hõlbustavad suhtlemist. Seetõttu mõelge, millist tüüpi sõnumeid peaksite looma ning millistele küsimustele ja päringutele iga päev vastate.
Kui Te ei suuda mõelda kõige tavalisematele küsimustele, vaadake läbi oma klienditoe tarkvara. Vaadake varasemaid reaalajas vestlusi, e-kirju, sotsiaalmeediat ja teadmistebaasi pileteid, et teha kindlaks, millised fraasid on Teie konserveeritud sõnumite loendisse kõige kasulikumad lisada.
Kui loote oma sõnumeid, andke igale vastusele kindlasti asjakohane märksõna, nii et seda on lihtsam leida, kui teie loend muutub kõigi saadaolevate sõnumite kuvamiseks liiga pikaks.
Kuidas saate kasu konserveeritud sõnumite rakendamisest oma töövoos?
Konserveeritud vastused on kasulikud nii klientidele kui ka agentidele. Need võivad suurendada rahulolu, kasumlikkust ja tootlikkust.
Kiirem reageerimisaeg ja suurem klientide rahulolu
Tänu konserveeritud vastustele saavad Teie kliendid mõne sekundi jooksul oma küsimustele vastused. Kiire ja efektiivse teenuse pakkumine eristab Teie ettevõtet ning hoiab kliendid lojaalsetena ja rahul.
Paranenud agendi efektiivsus
Konserveeritud vastused võimaldavad tugiagentidel lahendada rohkem päringuid lühema ajaga. Oletame näiteks, et keskmine agent saab vastata kümnele piletile tunnis. Kui sisse on lisatud konserveeritud vastused, peaksid nad vastama veelgi rohkematele päringutele, kuna nende sisestamise hulk väheneb oluliselt.
Agentidel on läbipõlemise tõenäosus väiksem
Kliendi küsimustele individuaalselt vastamine on alati teretulnud, kuid mitte eriti tõhus. Sama vastuse korduv kirjutamine pole mitte ainult tüütu, vaid võib põhjustada ka agendi väsimust.
Enamik klienditoe esindajaid soovib tunda, et nende töö on oluline ja nad muudavad midagi. Ühe ja sama vastuse kirjutamine võib muutuda tüdinevaks, tekitada meelehärmi ja vähendada tähelepanu detailidele.
Kuid rakendades konserveeritud vastuseid, saavad nad kiiresti lahendada KKK-d (korduma kippuvad küsimused) ja minna edasi muude keerukamate päringute juurde, mis nõuavad kriitilist mõtlemist. Sellisena on konserveeritud sõnumite kasutamine parim viis agentide läbipõlemise ärahoidmiseks ja tagamaks, et Teie agendid oleksid kaasatud ja oma tööga rahul.
Teadmusbaasi ressursid
Avastage, kuidas konserveeritud sõnumid võivad Teie tugiteenust parandada. Lugege kõike selle kohta, vaadates meie teadmistebaasi artikleid, blogi postitusi, akadeemiat ja sõnastiku lehti.
- Miks konserveeritud sõnumid olulised on ja kuidas neid kasutada
- Kuidas luua ja kasutada konserveeritud sõnumeid LiveAgentis
- Makro [Seletatud]
- Konserveeritud sõnum [Seletatud]
- Konserveeritud sõnumid: Kiire alustamise juhend
- Sageli antud vastused (Seletatud)
- Ettemääratud vastused – Funktsioonide leht
- Klienditoe ülikool: Klaviatuuri otseteed (Osa 3)
Kas olete valmis vastama korduma kippuvatele küsimustele ühe klõpsuga?
Maksimeerige agentide tõhusust, luues konserveeritud sõnumeid iga korduma kippuva küsimuse jaoks. Proovige meie tasuta kõikehõlmavat prooviperioodi juba täna. Ei vaja krediitkaarti.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.