Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Konserveeritud sõnumid (Makrod)

Mis on konserveeritud sõnumid?

Konserveeritud sõnumid, tuntud ka kui makrod, on etteantud tekstivastused. Need on ette kirjutatud ja neid saab saata ühe klõpsu või klahvivajutusega. Tavaliselt kasutatakse neid korduma kippuvatele küsimustele vastamiseks.

Konserveeritud sõnumid
Näide ettemääratud vastustest

Kuidas erinevad konserveeritud sõnumid eelmääratletud vastustest?

Vaatamata sarnastele eesmärkidele on konserveeritud sõnumid ja eelnevalt määratud vastused kaks eraldi funktsiooni.

Eelnevalt määratletud vastused erinevad konserveeritud sõnumitest kolmel viisil:

  • Konserveeritud sõnumid suudavad taletada vaid lühikest tekstijada
  • Eelnevalt määratletud vastuse loomisel saate määrata e-kirja teema
  • Etteantud vastused võivad sisaldada manust

Kes kasutab konserveeritud sõnumeid?

Konserveeritud sõnumeid kasutavad tavaliselt klienditeenindajad ja tehnilise toe esindajad. Neid kasutavad ka müüjad ja turundajad. Kuid igaüks, kes suhtleb sageli veebis ja otsib kiiremat viisi küsimustele vastamiseks, võib kasu saada nende lisamisest oma töövoogu.

Konserveeritud sõnumid (Makrod)

Kas LiveAgent toetab konserveeritud vastuseid kõikides kanalites?

LiveAgenti kasutajad saavad vastata küsimustele konserveeritud vastustega järgmistel kanalitel:

  • E-post
  • Reaalajavestlus
  • Läbi kliendiportaali saadetud piletid
  • Foorumid
  • Tagasiside ja ettepanekud
  • Facebook Messenger
  • Facebooki postitused
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Kuidas luua konserveeritud sõnumeid

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
  3. Vajutage Automatiseerimine.
  4. Vajutage Konserveeritud sõnumid.
  5. Vajutage Loo sõnum.
konserveeritud sõnumid

6. Tehke oma konserveeritud sõnum äratuntavaks, määrates märksõna. Kui vajate sõnumit, muudab märksõna selle leidmise lihtsamaks. Näiteks kui Teie konserveeritud sõnum puudutab Teie tarnepoliitikat, võib Teie märksõnaks olla „kohaletoimetamine”.

7. Sisestage oma konserveeritud sõnum.
8. Valige, millised osakonnad ja agendid saavad konserveeritud sõnumit kasutada.
9. Klõpsake käsul Loo

konserveeritud sõnumi loomine

Kuidas konserveeritud sõnumeid redigeerida

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
  3. Vajutage Automatiseerimine.
  4. Vajutage Konserveeritud sõnumid.
  5. Vajutage olemasolevale sõnumile.
  6. Redigeerige meele järgi sõnumit.
  7. Vajutage Salvesta.

Konserveeritud sõnimite kustutamine

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
  3. Vajutage Automatiseerimine.
  4. Vajutage Konserveeritud sõnumid.
  5. Otsige sõnum, mida soovite kustutada.
  6. Vajutake sõnumi paremal küljel olevale prügikasti ikoonile.
konserveeritud sõnumite kustutamine

7. Avaneb kinnitamise dialoog. Kinnitage oma valikud vajutades Jah.

Konserveeritud vastuste näited

LiveAgent võimaldab Teil luua piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid.

Tavalised süsteemiteated hõlmavad järgmist:

  • Kas ma võin Teid veel millegagi aidata?
  • Kas Te saaksite anda mulle oma kontakt e-posti aadressi?
  • Kas Teil on veel küsimusi, millega Teid aidata saan?
  • Lisateabe või abi saamiseks võtke meiega julgelt ühendust
  • Tere, mu kolleeg lõpetab oma vahetuse, nii et võtan selle vestluse üle. Palun andke mulle hetk, et kjärjele jõuda.
  • Kena päeva!
  • Kuidas Teid aidata saan?
  • Vabandan oma hilinenud vastuste pärast, kuid mul on võrgus rohkem kliente.
  • Annan endast parima, et Teid aidata.
  • Ma lõpetan selle vestluse. Palun võtke meiega uuesti ühendust, kui Teil tekib uusi küsimusi. Aitäh.
  • Kui Teil on muid küsimusi, andke meile sellest teada.
  • Tänan mõistmise eest.
  • Võtke heaks.

See on aga alles alguspunkt (eriti reaalajavestluse vestluste puhul). Saate luua piiramatu arvu kohandatud sõnumeid, mis sobivad paremini e-posti, sotsiaalmeedia, sõnumsiderakenduste või teadmusbaasi vastuste jaoks.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mis tüüpi konserveeritud sõnumeid peaksin looma?

Konserveeritud sõnumid on Teile abiks. Need peaksid olema vahend, mis hõlbustavad suhtlemist. Seetõttu mõelge, millist tüüpi sõnumeid peaksite looma ning millistele küsimustele ja päringutele iga päev vastate.

Kui Te ei suuda mõelda kõige tavalisematele küsimustele, vaadake läbi oma klienditoe tarkvara. Vaadake varasemaid reaalajas vestlusi, e-kirju, sotsiaalmeediat ja teadmistebaasi pileteid, et teha kindlaks, millised fraasid on Teie konserveeritud sõnumite loendisse kõige kasulikumad lisada.

Kui loote oma sõnumeid, andke igale vastusele kindlasti asjakohane märksõna, nii et seda on lihtsam leida, kui teie loend muutub kõigi saadaolevate sõnumite kuvamiseks liiga pikaks.

Kuidas saate kasu konserveeritud sõnumite rakendamisest oma töövoos?

Konserveeritud vastused on kasulikud nii klientidele kui ka agentidele. Need võivad suurendada rahulolu, kasumlikkust ja tootlikkust.

Kiirem reageerimisaeg ja suurem klientide rahulolu

Tänu konserveeritud vastustele saavad Teie kliendid mõne sekundi jooksul oma küsimustele vastused. Kiire ja efektiivse teenuse pakkumine eristab Teie ettevõtet ning hoiab kliendid lojaalsetena ja rahul.

Paranenud agendi efektiivsus

Konserveeritud vastused võimaldavad tugiagentidel lahendada rohkem päringuid lühema ajaga. Oletame näiteks, et keskmine agent saab vastata kümnele piletile tunnis. Kui sisse on lisatud konserveeritud vastused, peaksid nad vastama veelgi rohkematele päringutele, kuna nende sisestamise hulk väheneb oluliselt.

Agentide aruanded klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Agentidel on läbipõlemise tõenäosus väiksem

Kliendi küsimustele individuaalselt vastamine on alati teretulnud, kuid mitte eriti tõhus. Sama vastuse korduv kirjutamine pole mitte ainult tüütu, vaid võib põhjustada ka agendi väsimust.

Enamik klienditoe esindajaid soovib tunda, et nende töö on oluline ja nad muudavad midagi. Ühe ja sama vastuse kirjutamine võib muutuda tüdinevaks, tekitada meelehärmi ja vähendada tähelepanu detailidele.

Kuid rakendades konserveeritud vastuseid, saavad nad kiiresti lahendada KKK-d (korduma kippuvad küsimused) ja minna edasi muude keerukamate päringute juurde, mis nõuavad kriitilist mõtlemist. Sellisena on konserveeritud sõnumite kasutamine parim viis agentide läbipõlemise ärahoidmiseks ja tagamaks, et Teie agendid oleksid kaasatud ja oma tööga rahul.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Teadmusbaasi ressursid

Avastage, kuidas konserveeritud sõnumid võivad Teie tugiteenust parandada. Lugege kõike selle kohta, vaadates meie teadmistebaasi artikleid, blogi postitusi, akadeemiat ja sõnastiku lehti.

LiveAgent Product Tour

Kas olete valmis vastama korduma kippuvatele küsimustele ühe klõpsuga?

Maksimeerige agentide tõhusust, luues konserveeritud sõnumeid iga korduma kippuva küsimuse jaoks. Proovige meie tasuta kõikehõlmavat prooviperioodi juba täna. Ei vaja krediitkaarti.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo