Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Etteantud vastused

Efektiivne ja lihtne viis töövoo ratsionaliseerimiseks on luua Etteantud vastused, sellisteks juhtudeks, kus klienditugi saab vastata ühe, üldise vastusega.

See säästab teile aega ja eraldi kõigile vastamist, kellel on sama probleem.

Näide:

Teema: Korduv tellimus LiveAgent nurjus Sõnum: Meid on teavitatud, et teie jätkuv tellimus LiveAgent nurjus. Krediitkaart lükati tagasi, seega proovige teist kaarti [uuendage maksmise informatsiooni LiveAgent agendi paneelis “Minu Konto” sektsioonis] või veenduge, et teil on piisavalt vahendeid sellel kaardil. Lisaks veenduge, et pank ei lükka automaatset tellimust tagasi.

Aktiveerimiseks Etteantud vastustele vajutage lihtsalt CTRL + I, kui kirjutate või vajutage Etteantud vastused ikooni ja valige sealt salvestatud Etteantud vastus.

Luues Etteantud vastust saate:

  • Täpsustada nime (leidmaks Etteantud vastust kiiremini)
  • Määra teema (kasutatakse ainult, kui luuakse uut piletit, ning ei ole kasutusel olemasoleva piletiga)
  • Looge sõnum (tekst, mida kuvatakse kui teatud Etteantud vastus on valitud)
  • Määrake saadavus (määrake nähtavus, nähtav: minule, kõigile, teatud osakonnale)

Siin on mõned etteantud vastused, mis teile valmistasime:

Oleme selgeks saanud, et Etteantud vastused on suur ajavõitja. Seega, kus saate neid kasutada? Siin on list kategooriatest, mis viivad teid näidete juurde, mis teid innustaks.

Piletisüsteem

Klienditoe esindajad kogevad päeva jooksul palju sarnaseid muresi. See võib-olla aega kulutav ja ka pinget tekitav. Muutke see oma agentidele ja klientidele lihtsaks koos etteantud vastustega. Kui sooviksite rohkem teada, lugege Piletite näidised.

Ettevõte

Suhtlemine võimalike klientidega läbi emaili on tuntud ja tavapärane meetod. Kuigi, mõnikord vajame motivatsiooni, et kirjutada email, mis muudaks kellegi kliendiks. Kui olete huvitatud kirjutama Tehingu-, Reklaami- või Suhtlusmeili, siis võite julgelt kasutada Ettevõtluse näidiseid.

Klienditugi

Kas sooviksite säästa oma klienditeeninduse aega ja vältida inimlike eksitusi? Lugege Klienditoe näidiseid ning saage rohkem teada.

LiveChat

Tegemist on kõige populaarsema klienditoe suhtluskanaliga. Kasutage ära seda tööriista maksimaalselt ning säästke agentidele aega koos LiveChat näidistega.

Kliendiportaal

Kas peate looma verifitseerimise, tervitus, kinnitus, tühistamis, tagasiside või kutse emaile? Kasutage neid Kliendiportaali näidiseid ja looge efektiivne klienditoe suhtlus koheselt.

Klienditugi

Kas sooviksite aidata agendil keeruka vestlusega ja säästa aega? Inspireerige klienditoe meeskonda koos nende Klienditoe näidistega.

Turundus

Kas soovite endale võita klienti veebilehelt või julgustada partnerlust teiste firmadega? Võib-olla puuduvad õiged sõnad mida öelda? Siin on mõned suurepärased ideed – Turunduse näidised.

Müük

Email on endiselt väga oluline osa igast ärist. Erinevate võimalike klientidega suhtlus, uute toodete avalikustamine, lojaalsusprogramm ja palju muud. Kõik see suhtlus toimub läbi Emaili, kuigi hästi ehitatud email on oluline. Nagu me kõik teame, sõnad loevad. Hankige palju uusi kontseptsioone Müügi näidistest.

Kõnekeskus

Kõned on endiselt kliendisuhtluses tähtsal kohal, kuid mõned etteantud vastused võivad oluliselt muuta kliendi kogemust professionaalsemaks, ühtlasi maalides ettevõttest parem pilt. Kui sooviksite rohkem teada saada, siis lugege Kõnekeskuse näidiseid.

Sotsiaalmeedia

Klientidele vastamine Sotsiaalmeedias võib olla keerukas. Kui soovite jätta professionaalset muljet ja säästa aega, siis peaks teil olema mõned vastused juba olemas. Näiteks; Tänan vastused või negatiivse tagasiside vastused. Kui sul on probleeme ideedega, siis mine Sotsiaalmeedia näidistesse ja hangi inspiratsiooni.

Teadmistepagas

Kas loote enda klientidele artikleid, et kliendid saaksid ligipääsu klienditoele 24/7? Hanki inspiratsiooni koos Teadmistepagasi näidistega loomaks KKK, Kuidas artikleid, Tõrkeotsingu artikleid, Tööriistade kirjeldused, Kasutaja juhendid ja Õpetused.

Kuidas on Etteantud vastused erinevad Konserveeritud sõnumitest?

  • Luues Etteantud vastust, siis saate määrata emaili pealkirja
  • Konserveeritud sõnumid suudavad talletada vaid lühikese teksti
  • Etteantud vastused võivad sisaldada manust
Konserveeritud sõnumid
Example of canned messages

Teadmistepagasi ressurss:

Kui sooviksite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Etteantud vastuste Juhendit.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo