Mis on ettemääratud sõnumid?
Ettemääratud sõnumid on kavandatud vastused tavalistele küsimustele. Nende abil saab tõhusalt vältida korduvaid vastuseid kliendi päringutele, mis korduvad pidevalt. LiveAgent’is saate määratleda piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid ja teha need kättesaadavaks kõigile tugitöötajatele või osakonniti. Kõik sõnumid saab siduda konkreetse(te) märksõnaga(de)ga, nii et õige sõnumi leidmine on lihtne. Agentidel on võimalik määratleda ka enda ettemääratuid sõnumeid oma töövoo ja vajaduste kohandamiseks.
Lugege rohkem ettemääratud sõnumite kohta LiveAgent’is.

FAQ
What are canned messages?
Canned messages are a set of prepared answers to frequently asked questions. In areas such as customer service or technical support, canned messages can be a very effective solution for both the customer and the agent, providing quick answers and saving time.
How to use canned messages?
In LiveAgent you can define an unlimited number of ready-made answers. Such prepared answers will allow you to provide faster answers to repeated questions. As a result, agents do their work much faster, because they send ready-made or slightly customized messages.
Where to find canned messages in LiveAgent?
You can find LiveAgent’s canned messages in your panel by going to ‘Configurations’, then selecting the ‘Automation’ tab and clicking ‘Canned messages’. messages may be made available to the entire support staff or only to selected departments.