Mis on ettemääratud sõnumid?
Ettemääratud sõnumid on kavandatud vastused tavalistele küsimustele. Nende abil saab tõhusalt vältida korduvaid vastuseid kliendi päringutele, mis korduvad pidevalt. LiveAgent’is saate määratleda piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid ja teha need kättesaadavaks kõigile tugitöötajatele või osakonniti. Kõik sõnumid saab siduda konkreetse(te) märksõnaga(de)ga, nii et õige sõnumi leidmine on lihtne. Agentidel on võimalik määratleda ka enda ettemääratuid sõnumeid oma töövoo ja vajaduste kohandamiseks.
Lugege rohkem ettemääratud sõnumite kohta LiveAgent’is.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.