Ettemääratud sõnumid

Mis on ettemääratud sõnumid?

Ettemääratud sõnumid on kavandatud vastused tavalistele küsimustele. Nende abil saab tõhusalt vältida korduvaid vastuseid kliendi päringutele, mis korduvad pidevalt. LiveAgent’is saate määratleda piiramatu arvu konserveeritud sõnumeid ja teha need kättesaadavaks kõigile tugitöötajatele või osakonniti. Kõik sõnumid saab siduda konkreetse(te) märksõnaga(de)ga, nii et õige sõnumi leidmine on lihtne. Agentidel on võimalik määratleda ka enda ettemääratuid sõnumeid oma töövoo ja vajaduste kohandamiseks.

Lugege rohkem ettemääratud sõnumite kohta LiveAgent’is.

LiveAgent'i ettemääratud vastused
Näide ettemääratud vastustest
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on ettemääratud sõnumid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettemääratud sõnumid on kogum kavandatuid vastuseid sageli esitatud küsimustele. Sellistes valdkondades nagu klienditeenindus või tehniline tugi võivad konserveeritud sõnumid olla väga tõhusaks lahenduseks nii kliendi kui ka agendi jaoks, pakkudes kiireid vastuseid ja säästes aega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ettemääratuid sõnumeid kasutada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent’is saate määrata piiramatu arvu kavandatuid vastuseid. Sellised valmis-vastused võimaldavad teil anda kiiremaid vastuseid korduvatele küsimustele. Selle tulemusena teevad agendid oma tööd palju kiiremini, sest nad saadavad valmis või veidi kohandatud sõnumeid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kust leida ettemääratuid sõnumeid LiveAgent?’is”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent’i ettemääratud sõnumid leiate oma paneelist, minnes ‘Konfiguratsioonide’ alla, seejärel valides vahekaardi ‘Automatiseerimine’ ja klõpsates ‘Ettemääratud sõnumid’. sõnumid võib teha kättesaadavaks kogu tugipersonalile või ainult valitud osakondadele.” } }] }

FAQ

What are canned messages?

Canned messages are a set of prepared answers to frequently asked questions. In areas such as customer service or technical support, canned messages can be a very effective solution for both the customer and the agent, providing quick answers and saving time.

How to use canned messages?

In LiveAgent you can define an unlimited number of ready-made answers. Such prepared answers will allow you to provide faster answers to repeated questions. As a result, agents do their work much faster, because they send ready-made or slightly customized messages.

Where to find canned messages in LiveAgent?

You can find LiveAgent’s canned messages in your panel by going to ‘Configurations’, then selecting the ‘Automation’ tab and clicking ‘Canned messages’. messages may be made available to the entire support staff or only to selected departments.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo